Uneori sunt necesare reproiectări ale site-ului web. Întrebarea este cât de des și când știu că am nevoie de o reproiectare a site-ului web?
Evident, munca de reproiectare necesită buget și timp, așa că nu doriți să o faceți doar de dragul de a o face. Trebuie să existe un motiv și un scop. Iată o listă de 11 indicatori care ar putea avea nevoie de o reproiectare a site-ului web.
1. Nu ai un site web.
Acest lucru poate părea evident, dar unele companii nu. Îmi pare rău, dar folosirea Facebook pentru site-ul dvs. de afaceri pur și simplu nu va reduce. Pur și simplu nu dețineți controlul asupra conținutului și asupra proprietății, așa cum ați avea pentru propriul domeniu și site. Percepția joacă un rol important în dobândirea de noi clienți sau clienți. Dacă i s-a cerut unui avocat adresa site-ului și ți-ar spune să le vizitezi pagina de Facebook pentru că nu au un site, care sunt șansele să faci afaceri cu ei? Tratează-ți propria afacere în același mod. Obțineți un domeniu și un site web.
2. Site-ul dvs. nu este ușor de actualizat.
Acest lucru poate fi reparabil și nu necesită o reproiectare, dar trebuie să faceți ceva. Dacă software-ul nu este ușor de utilizat sau prea complicat și trebuie să faceți actualizările singur, există câteva opțiuni: puteți fie să obțineți niște instruire, fie să angajați pe cineva care să o facă pentru dvs. Aș sugera să sunați mai întâi pe dezvoltatorul inițial și să vedeți ce formare au disponibil. Dacă acest lucru nu funcționează, poate fi timpul să treceți la o platformă pe care o puteți actualiza și gestiona.
3. Nu aveți acces pentru a face actualizări
Acest lucru nu este la fel de reparabil ca mai sus. Dacă nu aveți acces și sunteți forțat să contactați dezvoltatorul pentru actualizări, este timpul pentru o reproiectare și o actualizare a platformei. Trebuie să treceți la un Sistem de management al conținutului la care aveți acces și la care vă puteți actualiza. Este în regulă să angajezi pe cineva care să facă treaba pentru tine dacă preferi sau nu ai timp. Dar, nu vrei să fii forțat să faci asta.
4. Conținutul de pe site-ul dvs. este învechit
BINE. Acum, asta e o prostie. Reproiectez un site web deoarece conținutul meu este depășit? Nu, nu este. Este posibil să aveți nevoie nu numai de o reproiectare, ci și de schimbări în altă parte a afacerii care vă gestionează site-ul. Simplul fapt este: dacă ați putea să vă mențineți site-ul la zi, acesta ar fi deja actualizat. Poate fi o serie de motive, inclusiv cuplul enumerat mai sus.
5. Site-ul dvs. nu este compatibil cu dispozitivele mobile.
A avea un site web mobil nu mai este o opțiune. Observăm că aproximativ 50% dintre vizitatorii site-ului folosesc acum un dispozitiv mobil, telefon sau tabletă. În afara rezultatelor motorului de căutare, nu este distractiv pentru vizitatori să deruleze și să mărească și să micșoreze pentru a vă citi conținutul. Fă-le ușor și obțineți un site prietenos cu dispozitivele mobile.
Am lucrat cu clienți în trecut și am modificat cu succes site-uri web mai vechi și le-am făcut prietenoase cu dispozitivele mobile. Acestea sunt însă situații speciale. În mod obișnuit, un design prietenos cu dispozitivele mobile va necesita o reluare a unor părți, dacă nu a întregului site. Relucrarea codului și nu a designului, de obicei, nu este o idee bună, tot veți ajunge cu aspectul vechi, dar acum se redimensionează.
6. Are doar un aspect dat. Știi, ca niște clopoței.
Stilurile se schimbă. Ceva care a fost construit cu grijă în urmă cu ani s-ar putea să nu arate corect astăzi. Există câțiva indicatori buni că aveți un site cu aspect dat:
- Gif-uri animate care dansează orice
- Cel mai bine vizualizat în Netscape Navigator, Internet Explorer sau orice alt browser (vă amintiți acele zile?)
- Folosind prea multe imagini în aspect sau design
- Folosind un pixel clar pentru poziționarea lucrurilor
- layout-ul folosește tabele.
- folosind blițul
Dacă nu ești sigur cum să spui, contactează-ne și te putem ajuta aici .
7. Nu umple ecranul pe monitoare mai noi.
Când deschideți site-ul web pe unul dintre aceste monitoare mai noi, este un site web slab sau tot în partea stângă a ecranului. Cred că știi despre ce vorbesc. Modelele moderne se vor adapta la ecran și s-ar putea să nu umple întregul ecran la cea mai mare dimensiune, dar cel puțin vor arăta bine.
8. Site-ul tau te face sa te infiori.
Știi acel sentiment. Nu vrei să trimiți oameni acolo, pentru că aspectul, conținutul sau ceva te face să te încremenești de fiecare dată când te uiți la el. Deci, nu. Îl ignori și pur și simplu va dispărea. La fel și vizitatorii tăi și clienții tăi. Dacă ai acest sentiment când te uiți la site-ul tău, este timpul să-l abordezi. Dacă simțiți așa, este posibil ca și vizitatorii dvs.
9. Site-ul dvs. a fost construit acum 10 ani
Acesta nu este un motiv pentru a vă reproiecta site-ul web, ci un indicator. Dacă site-ul dvs. a fost construit în urmă cu 10 ani, este probabil să vă confruntați și cu alte probleme de pe această listă. Tehnologia și tendințele de design se schimbă. Asigurați-vă că vă păstrați la curent.
10. Vedeți mesaje de eroare sau părți rupte ale site-ului dvs
Dacă există o parte a site-ului care afișează un mesaj de eroare sau nu funcționează complet așa cum ar trebui, este timpul să rezolvi asta. Acesta poate fi un indicator că aveți nevoie de o reproiectare. Mesajele de eroare de pe un site web pot fi introduse prin actualizările site-ului web sau pot fi un indicator că lucrați cu cod sau platformă învechit. Pe măsură ce tehnologia avansează, platformele de găzduire sunt actualizate în mod constant cu cea mai recentă versiune de software. Este posibil să nu aveți o problemă imediată, dar în cele din urmă, mesajele de eroare pot duce la neîncărcarea deloc a site-ului web. În afara problemelor funcționale, mesajele de eroare de pe un site web vor afecta credibilitatea în fața vizitatorilor site-ului. Dacă este o parte funcțională a site-ului, cum ar fi formularul de contact, este posibil să nu primiți contacte și clienți potențiali. Acum, aceasta este o pierdere directă de venit.
11. Site-ul dvs. a fost spart
Un site web piratat este rău din multe motive, nu în ordinea importanței.
- browserele și Google vor bloca accesul la site-urile web piratate
- pierderea reputației
- Google va lista neagră (sau va elimina) site-urile piratate din indexurile de căutare.
- puteți infecta vizitatorii cu programe malware sau viruși
Chiar dacă ai curățat-o, s-ar putea să fie ceva în neregulă. Este timpul să reproiectăm site-ul sau să îl mutați pe o platformă mai sigură.
Dacă te găsești pe această listă, asta nu înseamnă că este timpul să sari într-o reproiectare. Fiecare afacere și fiecare site web sunt diferite. Situația dvs. poate fi rezolvată fără o reproiectare completă a site-ului. Dacă vă identificați cu unul sau mai multe dintre punctele din această listă, este timpul să începeți conversația în cadrul companiei dvs. și să solicitați sfaturi și consultanță de la o companie de design de site web sau de marketing.