1826 Locust Street, Bainbridge, GA 31717 +1 (212) 269-1000 support@example.com

WebDesign si optimizare SEO

logo absolut web expert 99a

Promovare prin backlink

Am un site web prietenos cu dispozitivele mobile: unde sunt clienții potențiali și vânzările mele?

Ați auzit că un site web mobil va crește afacerea.

Aveți un site prietenos cu dispozitivele mobile, dar nu mai aveți vânzări sau clienți potențiali.

Ce s-a întâmplat?

Rezultatele sunt singurul lucru care contează. Dacă conversiile nu s-au îmbunătățit chiar și după ce site-ul dvs. este „compatibil cu dispozitivele mobile”, există un motiv.

Să vorbim despre cum să rezolvăm asta.

Rezultatele sunt tot ce contează

Nu contează ce tehnologie sau cât de cool arată site-ul pe mobil dacă nu obții rezultate. Când conduci o afacere, tot ce contează sunt rezultatele. Dacă conduceți un magazin de comerț electronic, este vorba despre vânzări. Pentru un blog, poate fi vorba despre trafic și înscrieri la buletine informative. Site-ul dvs. de afaceri se concentrează pe colectarea de clienți potențiali.

O conversie este un vizitator care face o achiziție, se înscrie la un buletin informativ, completează un formular de clienți potențiali sau efectuează orice acțiune specifică pe site-ul dvs. pe care ați considera-o o vizită de succes pentru afacerea dvs.

Prin urmare, chiar dacă ați făcut site-ul dvs. prietenos pentru dispozitive mobile, conversiile nu au crescut. Nu obțineți mai multe clienți potențiali, chiar dacă dezvoltatorul dvs. v-a spus că un site web mobil ar face asta.

De ce? Ce a mers prost?

S-ar putea să vă gândiți că mobilul nu contează.

Mobile Matters

Este important să aveți un site web mobil. Potrivit Statista, aproximativ 50% dintre vizitatorii site-ului folosesc un dispozitiv mobil . Acesta este un procent uriaș. Gândiți-vă dacă ați pierdut 50% dintre vizitatorii site-ului dvs. peste noapte. Ce ar face asta afacerii tale? vânzările tale?

La o scară mai mică, dacă 50% dintre vizitatori au efectuat conversii la o rată mai mică. Totuși, ar avea ca rezultat mai puține conversii.

Deci, știm că rezultatele contează și că este important să aveți un site web mobil.

Să vedem cum putem remedia asta.

Mobile-Friendly nu este optimizat pentru mobil

Doar pentru că aveți un site web prietenos cu dispozitivele mobile și arată bine și funcționează pe un dispozitiv mobil, nu înseamnă că este optimizat pentru utilizatorii de dispozitive mobile.

Cum poți să spui?

Iată o listă de pași care trebuie urmați pentru a vă asigura că este optimizat pentru dispozitive mobile pentru utilizatori:

Urmăriți conversiile mobile

Primul pas este să vă asigurați că aveți instalată urmărirea conversiilor. Trebuie să măsurați câți oameni vă vizitează site-ul web și câți fac conversie. Acest lucru ar trebui să fie defalcat atât pentru desktop, cât și pentru mobil.

Cel mai simplu (și gratuit) mod de a face acest lucru este prin instalarea Google Analytics. Apoi configurați urmărirea obiectivelor și urmărirea conversiilor. Acest lucru vă va spune ce procent din vizitatori efectuează conversii pe desktop și pe mobil.

Dacă rata de conversie mobilă este mai mică decât rata de conversie pentru desktop, există loc pentru optimizarea mobilă.

Performanță mobilă

Credeți sau nu, timpul mediu de încărcare pentru o pagină mobilă este de 15 secunde . Acest lucru este mult prea lent. Pe dispozitivele mobile, secundele contează. Pagina ar trebui să se încarce în 3 secunde sau pierdeți vizitatori și conversii. Deci, mai întâi, asigurați-vă că pagina se încarcă rapid. Paginile cu încărcare mai rapidă îmbunătățesc experiența utilizatorului și clasamentul rezultatelor motoarelor de căutare .

Puteți testa viteza site-ului dvs. cu acest link:
Testează-ți viteza site-ului acum!

Examinați experiența utilizatorului

Vizitați site-ul și efectuați toate funcțiile și caracteristicile site-ului ca client pe un dispozitiv mobil real. Prefă-te că ești clientul. Nu folosiți doar o fereastră mai mică de browser și numiți-o pe zi. Utilizați un dispozitiv mobil real, fizic. Asigurați-vă că nu numai că funcționează, dar este o experiență bună și că nu există blocaje majore în a-l folosi ca site mobil. Dacă ceva nu funcționează corect sau dacă site-ul este greu de utilizat pe un mobil, remediați.

Reduceți intrarea necesară

Atunci când vizitatorii completează formulare, plătesc sau înregistrează, asigurați-vă că solicitați cantitatea minimă de informații necesare pentru a finaliza treaba. Amintiți-vă că utilizatorii de telefonie mobilă trebuie să tasteze fiecare literă de pe un telefon, nu vor să completeze formulare lungi și inutile. Așadar, reduceți numărul de câmpuri doar la cele absolut necesare.

Mai puține informații este mai bine decât pierderea completă a vizitatorului.

Dacă este un magazin de comerț electronic, acest lucru este dificil, deoarece aveți nevoie de adresa completă, adresa de e-mail, numărul de telefon, numărul cărții de credit etc, etc. Cu comerțul electronic, există o mulțime de câmpuri. Oferiți clienților de telefonie mobilă opțiuni de plată mai simple, cum ar fi Google Wallet, Apple Pay sau Paypal. Reduceți clicurile pentru a verifica un singur clic, dacă este posibil.

Testează totul continuu

Testarea continuă A/B și Multi-Variant vă permite să vedeți ce funcționează cel mai bine în timp. Evident, trebuie să măsurați și să înregistrați testele și rezultatele. Pe măsură ce faceți acest lucru, îmbunătățiți continuu formularele și nu mai faceți ceea ce nu funcționează. Veți face câteva greșeli pe parcurs, este normal. Este important să înregistrați acele greșeli și să învățați din ele, astfel încât să vă puteți îmbunătăți continuu.

Oamenii au mult mai multe opțiuni și folosesc dispozitive mobile mai mult ca niciodată. Trebuie să ne asigurăm că optimizăm experiența utilizatorului pentru utilizatorii de telefonie mobilă și nu doar că facem site-urile noastre web prietenoase pentru dispozitive mobile și nu o facem pe zi. Îmbunătățind experiența generală a utilizatorului mobil, observați rate de conversie mai mari și vizitatori mai fericiți pe site.

Noutăti pe email