1826 Locust Street, Bainbridge, GA 31717 +1 (212) 269-1000 support@example.com

WebDesign si optimizare SEO

logo absolut web expert 99a

Promovare prin backlink

Activități de management back-link

Link-uri pe alte site-uri web decât ale dvs. care se întorc la o pagină de pe site-ul dvs. Backlink-urile mai sunt numite și link-uri de intrare, deoarece reprezintă traficul altui site web care vine pe propriul site. Calitatea și cantitatea backlink-urilor vă pot ajuta să vă poziționați mai sus în motoarele de căutare precum Google și Bing.

Backlink-urile sunt considerate un indicator al popularității site-ului dvs. în rândul utilizatorilor. Implementarea, gestionarea și analiza performanței backlink-urilor este un aspect important al strategiilor de optimizare pentru motoarele de căutare (SEO) și SEO.

Pentru a crește traficul organic și a fi observat de motoarele de căutare, trebuie să investiți în SEO on-page și off-page. Optimizarea pe pagină este un proces de creare a conținutului care ajută motoarele de căutare (și utilizatorii) să înțeleagă despre ce este vorba despre site-ul dvs. Optimizarea off-site înseamnă a demonstra motoarelor de căutare că conținutul tău oferă valoare terților. Și cea mai importantă declarație de valoare este un backlink.

 

Care este diferența dintre un link și un backlink?

Documentele individuale de pe web se interconectează prin linkuri – sunt lipiciul care ține web-ul împreună. Legăturile interne sunt legături între pagini web de pe același domeniu și există în principal pentru a ajuta oamenii să navigheze pe site. Legăturile externe se conectează la pagini web de pe alte domenii și au o gamă mai largă de intenții posibile, inclusiv:

  • Oferiți cititorului un context mai larg
  • Susține o revendicare făcută în copie
  • Citați sau furnizați o sursă
  • Recomanda ceva
  • Adăugați autenticitate

În fiecare caz, linkul se află pe pagină pentru a oferi o valoare suplimentară cititorului, astfel încât linkul de ieșire este un bun valoros. Este esențial să înțelegeți că legătura are o direcție. Când este trimisă pe pagina web care leagă, este primită către pagina țintă. Prin urmare, acesta este un backlink către pagina țintă.

Motoarele de căutare recunosc că backlink-ul are valoare și recompensează adresa URL țintă, interpretând linkul ca fiind complet intenționat; ei presupun că a existat un anumit nivel de evaluare editorială a paginii web țintă.

De aceea, backlink-urile care indică site-ul tău web indică motoarele de căutare că conținutul tău are valoare. De fapt, backlink-urile sunt unul dintre cei mai puternici factori de clasare. Aceștia joacă un rol enorm în succesul (sau eșecul) fiecărui site web atunci când vine vorba de traficul de căutare organic.

Ce este autoritatea backlink-ului și cum este determinată?

Unul dintre principalele motive pentru care Google este motorul de căutare dominant este că a fost primul care a realizat importanța backlink-urilor în SEO. Când Google s-a lansat în 1998, a folosit un algoritm revoluționar pentru clasarea paginilor web în funcție de popularitatea linkurilor, ceea ce înseamnă că o pagină se clasează mai sus dacă există mai multe link-uri către ea.

Acest algoritm, numit „PageRank” după Larry Page (cofondatorul Google, împreună cu Sergey Brin), nu calculează doar numărul de linkuri pe care le primește o anumită pagină web; de asemenea, măsoară autoritatea acelor legături.

Aceasta înseamnă că nu toate backlink-urile sunt egale. Imaginați-vă că una dintre paginile de pe site-ul dvs. are un backlink de la 2 pagini web de pe diferite domenii externe:

  • Pagina A are 200 de backlink-uri
  • Pagina B are 20 de backlink-uri

Dacă aceste 2 pagini ar fi aproximativ același subiect, Pagina A s-ar clasa probabil mai sus decât Pagina B. Acest lucru se datorează faptului că Pagina A ar fi mai autorizată datorită faptului că are de 10 ori mai multe link-uri.

În ceea ce privește aceste 2 backlink-uri către site-ul dvs., linkul din Pagina A este mai valoros decât linkul din Pagina B deoarece are o autoritate mai mare.

În esență, algoritmul PageRank atribuie o valoare de autoritate fiecărei pagini web pe baza cantității și calității link-urilor primite.

Explorarea unei rețele simple de legături

PageRank este un algoritm iterativ. Aceasta înseamnă că datele sunt calculate, sunt reintroduse în sine și apoi trebuie reluate prin mai multe iterații înainte de a se stabiliza.

Acest lucru se datorează faptului că autoritatea relativă a tuturor paginilor dintr-o anumită rețea depind una de alta. De exemplu, imaginați-vă o rețea de 4 pagini.

  • Pagina A trimite către Pagina B și Pagina C și are un backlink de la Pagina B
  • Pagina B trimite către Pagina A și Pagina D și are backlink de la Pagina A și Pagina C
  • Pagina C trimite către Pagina B și Pagina D și are un backlink de la Pagina A
  • Pagina D nu face linkuri, dar are backlink de la Pagina B și Pagina C

Pentru a calcula autoritatea transmisă paginii D, trebuie mai întâi să cunoaștem autoritatea paginii B și a paginii C. Dar autoritatea paginii B depinde de pagina A și pagina C, iar autoritatea paginii A însăși depinde de Pagina B.

Puteți vedea cum chiar și o simplă rețea poate deveni rapid complexă. Numai prin repetarea calculelor din nou și din nou soluția se prezintă. Matematica nu este atât de complicată, dar dimensiunea setului de date (trilioane de legături de pe întregul internet) și cantitatea de calcul necesară îl fac o sarcină uriașă.

Ce este autoritatea de domeniu?

Autoritatea de domeniu descrie mini-rețeaua de adrese URL și link-uri care există pe propriul site. Ca și în cazul backlink-urilor de pe site-uri externe, link-urile interne din propriul site trec, de asemenea, autoritate de la o adresă URL la alta.

Este logic ca link-urile de pe site-urile de marcă mare să aibă mai multă autoritate de domeniu decât link-urile de la micile întreprinderi locale. De exemplu, un link de la o pagină de pe CNN este valoros, deoarece CNN este un site cu autoritate. Site-urile web mai puțin cunoscute au mai puțină autoritate.

Dacă pagina dvs. de pornire primește backlink de la un site de știri local, acest lucru crește autoritatea paginii dvs. de pornire. Dar, deoarece trimite și către alte pagini de pe site-ul dvs., o parte din această autoritate distribuie către paginile la care se leagă de pe pagina dvs. de pornire. Cu acest impuls de autoritate, autoritatea este, de asemenea, partajată între paginile către care se leagă. Așadar, backlink-urile primite de la site-uri externe se scurg în cele din urmă prin arhitectura internă a linkurilor pe întregul site. Cu cât este mai aproape de vârful lanțului, ca să spunem așa, cu atât primesc mai multă autoritate de legătură.

Acesta este modul în care mărcile mari pot domina piața pentru anumite seturi de termeni de căutare. Puterea domeniului lor și practicile inteligente de conectare internă pot însemna că chiar și paginile noi se clasează bine.

 

Cantitate și calitate: când vine vorba de backlink-uri, ambele contează

Deși calcularea cu exactitate a valorii exacte a autorității link-ului este o sarcină foarte opacă și complexă, cunoașterea modului în care funcționează PageRank oferă câteva reguli de bază.

  • Vrei să atragi cât mai multe backlink-uri.
  • Este mai bine să obțineți backlink-uri de la site-uri web autorizate.
  • Vă puteți folosi intuiția pentru a determina dacă un site web pare autoritar.
  • Atragerea mai multor backlink-uri va avea un efect pozitiv asupra întregului site web.

Pe scurt, vrei atât calitate, cât și cantitate atunci când vine vorba de backlink-uri.

Beneficiile backlink-urilor

Crearea de backlink este o parte esențială a SEO, deoarece motoarele de căutare le folosesc pentru a ajuta la determinarea autorității și relevanței unei pagini. Motoarele de căutare decid cât de importantă este o pagină prin utilizarea backlink-urilor. Cu toate acestea, nu toate backlink-urile sunt de aceeași valoare. Motoarele de căutare evaluează backlink-urile în funcție de calitatea site-ului web care oferă link-urile, mai degrabă decât de numărul de backlink-uri pe care le are site-ul dvs.

Backlink-urile vă pot îmbunătăți clasamentul, deoarece arată valoare. În cele din urmă, cu cât aveți mai multe backlink-uri de înaltă calitate, cu atât paginile dvs. se pot clasa mai sus pe motoarele de căutare. În plus, vă ajută marca să fie descoperită online. Când site-urile populare leagă înapoi la site-ul dvs., puteți obține mai mult trafic de recomandare de la persoane deja interesate de subiectele pe care le discutați. Acest lucru permite mai multor clienți potențiali să intre în pâlnia de marketing .

Cum să evaluezi backlink-urile pentru relevanță

Știți că știți răspunsul la „ce sunt backlink-urile?”, să vedem cum evaluează motoarele de căutare backlink-urile pentru relevanță. Celălalt factor important atunci când vine vorba de backlink-uri este relevanța. Pe lângă calculul autorității unui backlink către site-ul dvs., Google se uită și la relevanța linkului - subiectul linkului, conținutul paginii sau site-ul se potrivește cu subiectul link-ului vizat?

De exemplu, imaginați-vă că aveți un site web care vinde echipamente muzicale și aveți o pagină web care vinde melodii de chitară, cu linkuri către 3 site-uri diferite:

Link 1

  • Site-ul este foarte popular în industria muzicală.
  • Pagina web care conține linkul este despre chitare.
  • Textul ancora folosit în link este „Citiți mai multe aici”.

În acest caz, textul de ancorare nu transmite niciun semnal de relevanță, dar pagina web și site-ul o fac, făcând din acesta un link relevant.

Link 2

  • Site-ul este foarte popular în industria auto.
  • Pagina web care conține linkul către dvs. este despre realimentare.
  • Textul de ancorare folosit în link este „Benzină vs. motorină”.

Pentru Link 2, nu există semnale relevante. De fapt, linkul pare atât de irelevant încât Google s-ar putea să nu-i acorde nicio valoare, în ciuda faptului că este de la un site web autorizat.

Legatura 3

  • Site-ul web nu este foarte popular în industria echipamentelor de chitară.
  • Pagina web care conține linkul către tine este despre pick-uri de chitară.
  • Textul de ancorare folosit în link este „Cele mai bune alegeri de chitară”.

În exemplul Link-ului 3, site-ul web, pagina web și textul ancora sunt toate relevante. În ciuda faptului că se află pe un site web mai puțin autorizat, acesta este un link valoros, deoarece transmite semnale clare de relevanță.

Puteți ajunge la backlink-uri din multe surse diferite. Unele dintre ele provin de la site-uri web aparent irelevante și, în general, acestea nu vă ajută și nici nu vă rănesc. Link-urile care vă vor ajuta cel mai mult sunt extrem de relevante, deoarece acest lucru oferă un semnal mult mai clar pentru Google că site-ul dvs. este o potrivire bună pentru un anumit subiect.

Cum să obțineți backlink-uri

După ce ați făcut tot ce puteți pentru optimizarea paginii, construirea de backlink-uri către site-ul dvs. este cel mai valoros lucru pe care îl puteți face pentru a vă îmbunătăți clasamentul.

Din păcate, este una dintre cele mai dificile sarcini în SEO. Pentru a obține un link, trebuie să convingi pe altcineva că poate îmbunătăți o pagină web de pe site- ul lor , prin crearea de linkuri către o pagină web de pe site- ul tău .

Nu este recomandabil să trimiteți e-mail unor persoane aleatorii și să le cereți să vă leagă. În schimb, există cele mai bune practici profesionale pentru a obține backlink-uri către site-ul dvs.

Construirea de legături

Crearea de legături este procesul de achiziție activă a backlink-urilor. Este o specialitate de nișă a SEO care necesită multă practică.

Când începeți, totuși, este suficient să înțelegeți valoarea link-urilor și să vă implicați în activități care au potențialul de a genera backlink. La urma urmei, conectarea către alte pagini web este o parte fundamentală a ceea ce face ca webul să fie ceea ce este.

Preocuparea mai mare este inversă – dacă nu vă implicați în nicio activitate care ar putea genera backlink-uri, vă oferiți o șansă foarte mică de a vă îmbunătăți clasamentul în căutare.

Crearea de legături este un proces care necesită încercări și erori.

Idei de generare de legături

În esență, generarea de backlink are loc în unul din două moduri.

  1. Cineva a găsit conținutul tău și a decis să creeze un link către tine.
  2. Îți pui conținutul în fața cuiva, iar acesta alege să creeze un link către tine.

Generarea de linkuri funcționează similar cu generarea de clienți potențiali ; trebuie să ajungi la oameni cu conținutul tău. Există multe abordări diferite pe care le puteți lua pentru a face acest lucru. Ceea ce ajunge să fie cel mai eficient va depinde de tipul de conținut de pe site-ul dvs., de persoanele și de companiile care ar putea trimite către dvs. și de modul în care îi puteți determina să se uite la site-ul dvs.

 

Iată câteva entități care vă pot ajuta să obțineți mai multe backlink:

  • Furnizori și comercianți cu amănuntul. Dacă aveți deja o relație de afaceri existentă cu alte unități, încurajați-le să vă menționeze pe site-ul lor. Poate că au deja o secțiune de listări - asigurați-vă că site-ul dvs. este inclus în ea.
  • Parteneriate. Parteneriatele de afaceri reciproc avantajoase au deja o mulțime de avantaje, dar nu există niciun motiv pentru care să nu poți folosi o relație existentă pentru a pune în centrul atenției mai ferm afacerea ta. Ați putea oferi partenerului dvs. anumite conținuturi pe care să le includă pe site-ul său web sau să faceți niște activități co-promoționale, cum ar fi un webinar. Acest lucru are avantajul suplimentar de a vă expune deschis publicului său.
  • Comunitate locala. Sprijinirea comunității tale locale este o modalitate excelentă de a da ceva înapoi, în timp ce răspândești o poveste pozitivă despre afacerea ta. Dacă nu ești deja conectat la comunitatea locală, află cum te poți implica. Aceasta ar putea include sponsorizarea de evenimente, organizarea de întâlniri locale sau voluntariat la școli sau universități locale.
  • Mărturii. Dacă sunteți un utilizator fericit de produse și servicii online, ar putea publica un studiu de caz sau o mărturie dacă puteți oferi o poveste de succes convingătoare. Dacă reușiți să găsiți persoana potrivită pe care să o întrebați, este o vânzare destul de ușoară. Acest conținut este foarte util pentru agenții de marketing care doresc să-și vândă produsele, iar dacă obțineți un link de la el, este un câștig pentru toate.
  • Organizații de caritate. Activitatea de caritate poate genera multă bunăvoință, iar organizațiile de caritate sunt adesea bucuroși să pună în evidență companiile care le susțin. Deși a ajuta organizațiile de caritate doar în scopuri de creare de legături este discutabilă din punct de vedere moral, nu există niciun motiv pentru care să nu încercați să maximizați rentabilitatea activității de caritate pe care dvs. sau angajații dvs. o faceți deja.
  • Bloggeri de nișă. În multe industrii, există bloggeri pasionați care produc constant conținut pentru propriul public. Promovarea relațiilor cu acești bloggeri este o modalitate excelentă de a vă oferi un pas înainte online. Ei au deja un public implicat căruia îi place conținutul și, dacă produsul sau serviciul dvs. se potrivește bine publicului lor, ar putea exista o serie de beneficii ale colaborării. Oferiți-i să scrieți o funcție, să le trimiteți mostre, să faceți un interviu sau să plătiți-i să scrie pe site-ul dvs. ca autor invitat.
  • Presa. Deși poate fi dificil să obțineți presă, aceasta oferă potențial deoarece jurnaliștii caută mereu povești. Dacă se întâmplă să ai o poveste convingătoare despre afacerea ta sau despre produsele tale, s-ar putea să-i intrigă să o audă. Presa are, de asemenea, potențialul de a multiplica acoperirea poveștii dvs., deoarece alte instituții de știri preiau și republică poveștile pentru publicul lor. esențiale Învățarea noțiunilor de PR vă poate ajuta să prezentați presei și să înțelegeți ce se califică drept o poveste bună

Cu toate aceste idei, nu ar trebui niciodată să oferi pe cineva să-i ceară să facă legătura cu tine. Linkul este un produs secundar natural al mențiunii sau caracteristicii. Ideea este că participați la activități în care backlink-urile sunt un rezultat potențial. Cele mai bune idei sunt cele care oferă valoare pentru afaceri chiar și atunci când nu primiți backlink.

întrebări frecvente

Care este un exemplu de backlink?

Un backlink este atunci când un site web trimite la altul cu un text ancora. Un exemplu de backlink este orice articol pe care îl găsiți care trimite către o altă sursă sau un site web. Puteți găsi exemple de backlink-uri pe site-uri pe tot internetul, în special pe site-urile de blog populare care leagă înapoi la conținut relevant.

Cum îmbunătățesc backlink-urile SEO?

Backlink-urile oferă un SEO mai bun pentru site-ul web , deoarece sporesc autoritatea site-ului dvs. și vă pot ajuta să vă poziționați mai sus pentru cuvintele cheie țintă în paginile cu rezultate ale motoarelor de căutare (SERP-uri). Desigur, deși ar trebui să încercați să obțineți cât mai multe backlink-uri posibil, calitatea site-ului web care trimite înapoi la dvs. contează mai mult decât numărul de backlink-uri pe care le aveți.

Cum obțin backlink-uri de la site-uri de înaltă autoritate?

Cea mai bună modalitate de a obține backlink-uri de la site-uri de înaltă autoritate este să scrieți conținut de calitate. Site-urile web de înaltă autoritate își citează de obicei sursele, așa că, dacă puteți produce conținut original și perspicace sub formă de bloguri, infografice și videoclipuri, este mai probabil ca publicațiile să vă trimită înapoi. Puteți, de asemenea, să vă conectați la aceste surse în propriul conținut pentru a crește vizibilitatea.

Importanța construirii de legături

Pietrele de temelie ale SEO sunt cercetarea cuvintelor cheie , optimizarea pe pagină și achiziționarea de backlink. A face una fără celelalte vă va împiedica rezultatele. Dar dintre acestea, achiziționarea de backlink-uri este probabil cea mai importantă. Link-urile nu sunt bune doar pentru SEO. De asemenea, pot fi bune pentru a crea conștientizare și pentru a conduce traficul. Crearea de linkuri ar trebui să fie o parte importantă a strategiei dvs. de SEO.

Echipa de marketing vă poate ajuta să câștigați mai multe backlink-uri, oferindu-vă instrumentele pentru a crea e-mailuri de cea mai bună calitate. Cu design-uri profesionale de e-mail la îndemână, puteți captiva atenția destinatarilor și vă puteți prezenta marca în timpul procesului de construire a linkurilor.

Noutăti pe email

Ultimile articole