Servicii SEO BASIC - 410 lei lunarcontract minim 6 luni
| | Servicii SEO minime - 190 lei lunarcontract minim 6 luni |
Obiectiv: Top 10 Google, suport tehnic, optimizare onpage 3 cuvante cheie de baza, 5 cuvinte-cheie secundare Seo copywriting - metatag-uri: titluri diferite pentru fiecare pagina, meta keywords, description, tag alt in imagini, validare cod html fara erori, formatare text (heading, bold, italic), fisierul robots.txt, sitemap... Linking: Copywriting articole - scriem articole in website-uri de specializate minim 400 de cuvinte, ce contin cuvinte cheie si backlink catre site-ul dv. Inscriere manuala in directoare si directoare premium - toate inscrierile se fac manual si fiecare inscriere va avea descrieri diferite. Website Feeds - inscriere manuala in Google Social media - Social Sharing, Facebook, Google +1 Social Bookmarking - ca digg, Del.icio.us... Inscrierea manuala de comentarii pe bloguri cu backlink Obtinerea de linkuri contextuale pe site-uri cu aceeasi tematica cu site-ul dv. SEO local - inscrierea site-ului cu oferte in cautarea locala (ex. Google places) NU exista un numar fix de inscrieri, necesitatile fiind diferite de la caz la caz, obiectivul este TOP 10 (prima pagina) MONITORIZARE REZULTATE
| | Obiectiv: Top 10 Google, suport tehnic, optimizare onpage un cuvant-cheie de baza, 3 cuvinte-cheie secundare Seo copywriting - metatag-uri: titluri diferite pentru fiecare pagina, meta keywords, description, tag alt in imagini, validare cod html fara erori, formatare text (heading, bold, italic), fisierul robots.txt, sitemap...
Linking: Copywriting articole - scriem articole in website-uri de specializate minim 400 de cuvinte, ce contin cuvinte cheie si backlink catre site-ul dv. Inscriere manuala in directoare si directoare premium - toate inscrierile se fac manual si fiecare inscriere va avea descrieri diferite. Website Feeds - inscriere manuala in Google Social media - Social Sharing, Facebook, Google +1 Social Bookmarking - ca digg, Del.icio.us... Inscrierea manuala de comentarii pe bloguri cu backlink Obtinerea de linkuri contextuale pe site-uri cu aceeasi tematica cu site-ul dv. SEO local - inscrierea site-ului cu oferte in cautarea locala (ex. Google places) NU exista un numar fix de inscrieri, necesitatile fiind diferite de la caz la caz, obiectivul este TOP 10 (prima pagina) MONITORIZARE REZULTATE |
OPTIMIZARE SEO - STANDARD [On Page] 390 lei dupa finalizarea site* | |
► Audit SEO On Page și stabilirea a 2 cuvinte cheie de maxim interes ► Analiză PageRank actual al site-ului web ► Analiza SERP a paginii web respective ► Implementare Meta-taguri complete (title, description, keywords) ► Implementare Anchor și Texte Header (H1, H2, H3, H4) ► Optimizarea textelor din paginia web respectivă ► Optimizare imigini și divers content al paginii web respective ► Creare content unic / copywrite pe baza cuvintelor cheie alese ► Optimizare linkuri interne ale site-ului (friendly URL) ► Configurare Sitemap.xml / Robots.txt / Htaccess ► Implementare Analytics ► Implementare Google WebMaster Tools (Google Search Console) ► Verificarea codului sursă a paginii respective ► Optimizare navigare în site ► Validare W3C (validare cod html fără erori) ► Rezolvare probleme HTML și CSS ► Verificarea vitezei de încărcare a paginii web respective ► Optimizare Google PageSpeed Insights a paginii web respective ► Conectare conturi Social Media ► Înscriere web site în Google Business / Places ► Alte ajustări tehnice sau de content specifice domeniul tău de activitate | Conditii: Timp de realizare web Timp de realizare: 4-7 zile Grafica personalizata Suport tehnic + Raport lunar Editare completa Monitorizare rezultate Hosting Web gratuit Consultanță și Audit Gratuit Consultanta web Optimizare Cod Sursa Web Site *site realizat de noi |
Trimite traficul direct către site-ul tău, atingând o poziție de top pe prima pagină a motoarelor de căutare prin utilizarea unor cuvinte cheie valoroase. Un audit inițial ce include o analiză a competiției și o cercetare asupra cuvintelor cheie, fiind completat cu grijă pentru a realiza un plan care va porni pe o direcție bine stabilită către succes, furnizându-ți mai mulți clienți pe pagină Optimizările On-Page și revizuirile link-urilor interne vor fi făcute pentru a maximiza poziția din topul clasamentului – numai în acest mod te poți asigura că afacerea ta va fi găsită de către toată lumea Crearea paginii de destinație (Landing Page) și optimizările vor fi puse în ordine și efectuate special pentru fiecare cuvânt cheie în parte Construcția lunară a link-urilor și depășirea nivelului de conținut - vor avea loc cu scopul de a te urca în clasam
MARKETING
Firma dvs. se va dezvolta doar daca va oferi bunuri sau servicii pe care clientii doresc si isi permit sa le cumpere.
Vreti sa stiti cum sa vindeti mai mult? Comandati o cercetare de piata ca sa aflati caracteristicile pietei pe care activati, segmentarea acesteia si modul cum sa va imbunatatiti abordarea.
SEO Web Marketing
Promovare Google Adwords
Promovare Facebook Ads
Administrare pagina Facebook
Marketing digital este un termen generic pentru comercializarea produselor sau a serviciilor care utilizează tehnologii digitale, în principal, pe Internet, dar, de asemenea, inclusiv telefoane mobile, publicitate de afișare, precum și orice alt suport digital.
Felul în care marketingul digital a dezvoltat începând cu anii 1990 și 2000 s-au schimbat modul în care brandurile și companiile utilizează o tehnologie și marketing digital pentru comercializarea lor. campanii de marketing digitale sunt din ce în ce mai răspândit, ca platforme digitale sunt din ce în ce încorporate în planurile de marketing, si ca oamenii folosesc dispozitive digitale în loc de a merge la magazine fizice.
Activități de marketing digitale sunt de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO), marketing motoare de căutare (SEM), continut de marketing, influencer de marketing, automatizare de conținut, campanie de marketing și de marketing prin e-commerce, social media marketing, social media de optimizare, e-mail marketing direct, publicitate de afișare, e-carti, discuri optice și jocuri, precum și orice altă formă de mass-media digitale. De asemenea, se extinde la canalele de bază non-Internet care oferă mass-media digitale, cum ar fi telefoanele mobile (SMS și MMS), apel invers și în așteptare tonuri de apel mobil
Într-un mediu de vânzare cu amănuntul tot mai complexă, implicarea clienților este esențială, dar, de asemenea, o provocare. Comercianții cu amănuntul trebuie să treacă de la o abordare de marketing liniar de comunicare one-way la un model de schimb de valori în care există un dialog reciproc cu două sensuri și împărțirea beneficiilor între furnizor și consumator. Schimburile sunt mai non-lineare, cu curgere liberă și ambele unu-la-unu sau mai multe-la-unu. Răspândirea de informații și de conștientizare pot să apară pe numeroase canale, cum ar fi blogosferă, YouTube, Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest, precum și o varietate largă de alte platforme. comunități online și rețelele sociale permit indivizilor să devină cu ușurință creatorii propriului lor conținut și în mod public publică opiniile, experiențele, gândurile și sentimentele despre multe teme și produse, hiper accelerează difuzarea informațiilor.
Sondajul Commerce Nielsen Global Connected au realizat interviuri în 26 de țări pentru a observa modul în care consumatorii folosesc internetul pentru a lua decizii de cumpărături în magazine și on-line. Ei au raportat că, datorită internetului și e-commerce, cumpărătorii sunt din ce în ce caută să achiziționeze pe plan internațional, cu peste 50%, in studiu, care a cumpărat on-line în ultimele șase luni, declarând că a cumpărat de la un vânzător de peste mări.
Cu ajutorul unei strategii omni-canal devine din ce în ce mai important pentru întreprinderile să se adapteze la așteptările în schimbare ale consumatorilor care doresc ofertele din ce în ce mai sofisticate, pe tot parcursul călătoriei de cumpărare, în care internetul devine o componentă esențială. Comercianții cu amănuntul se concentrează tot mai mult pe prezența lor online, inclusiv magazinele online care funcționează pe lângă puncte de vânzare pe bază de magazin existente. Acest lucru conduce la ideea de "culoar fără sfârșit" în spațiul de vânzare cu amănuntul, deoarece retailerii pot determina consumatorii de achiziționarea de produse online care se potrivesc nevoilor lor, fără a fi nevoie să efectueze inventarierea în locația fizică a magazinului. Comercianții cu amănuntul exclusiv pe bază de internet sunt, de asemenea, intrarea pe piață, iar unele sunt stabilirea puncte de vânzare pe bază de magazin corespunzătoare pentru a furniza servicii personale, ajutor profesional și experiențele concrete cu produsele lor.
O abordare omni-canal nu beneficiază numai de consumatori, ci beneficiază, de asemenea, linia de fund de afaceri ca de cercetare sugerează că clienții petrec mai mult decât dublu atunci când achiziționează prin intermediul unui comerciant omni-canal, spre deosebire de un comerciant cu amănuntul cu un singur canal, și sunt adesea mai loiali. Acest lucru ar putea fi din cauza ușurința de cumpărare și o mai mare disponibilitate a produselor într-o abordare omni-canal.
Clienții care sunt de multe ori cercetarea on-line și apoi cumpărarea în magazine și, de asemenea, în magazine și navighează apoi căutând alte opțiuni on-line. Studiile efectuate cu clienții on-line în produse este deosebit de popular pentru produsele cu prețuri mai mari precum și bunuri de consum, cum ar fi alimente și se completează până. Consumatorii sunt din ce în ce folosesc internetul pentru a căuta informații despre produs, compara preturi si cauta oferte și promoții.
Cunoasterea marcii
Ușurința accesului
Un obiectiv cheie este angajarea clienților de marketing digital și permițându-le să interacționeze cu brand-ul prin service si livrarea mass-media digitale. Informații este ușor de accesat într-un ritm rapid, prin utilizarea comunicațiilor digitale. Utilizatorii cu acces la Internet poate folosi in mai multe medii de digitale, cum ar fi Facebook, YouTube, forumuri și e-mail etc. Prin comunicațiile digitale creează un canal multi-comunicare în cazul în care informațiile pot fi schimbate rapid în întreaga lume, de către oricine, fără nici o privire la care sunt. segregare socială nu joacă nici un rol prin mediile sociale, din cauza lipsei de comunicare față în față și de informații fiind larg răspândite în schimb către un public selectiv. Această natură interactivă permite consumatorilor creați conversație în care publicul vizat este în măsură să pună întrebări despre brand-ului si sa se familiarizeze cu ea care formele tradiționale de marketing nu poate oferi.
Avantaj competitiv
Prin utilizarea platformelor de Internet, companiile pot crea un avantaj competitiv prin diferite mijloace. Pentru a ajunge la potențialul maxim al marketingului digital, firmele folosesc social media ca instrument principal pentru a crea un canal de informare. Prin aceasta o afacere poate crea un sistem în care acestea sunt în măsură să identifice modelele comportamentale ale clienților și feedback cu privire la needs.This lor mijloace de conținut a dovedit a avea un impingementul mai mare pe cei care au o relație de lungă durată cu firma și cu consumatorii care sunt relativ activi utilizatori de social media. Relativ la acest lucru, crearea unei pagini de social media va crește în continuare calitatea relației dintre noi consumatori și consumatori existenți precum și de întărire de brand coerente, prin urmare, îmbunătățirea gradului de conștientizare de brand rezultând o posibilă creștere pentru consumatori în sus de cunoaștere a mărcii Pyramid. Cu toate ca pot exista inconstanță cu imagini ale produselor;
menținerea unei prezențe de succes social media necesită o afacere să fie consecvente în interacțiuni prin crearea unui feed cu două căi de informare; firmele ia în considerare conținutul acestora pe baza feedback-ului primit prin intermediul acestui canal, acesta este un rezultat al mediului fiind dinamic, datorită naturii globale a utilizării internet.Effective de marketing digital poate avea ca rezultat costuri relativ reduse în raport cu mijloacele tradiționale de comercializare; Costurile externe de servicii Lowered, costurile de publicitate, costurile de promovare, costurile de procesare, costuri de proiectare de interfață și costurile de control.
Eficacitate
Conștientizare de brand a fost dovedit de a lucra cu mai multă eficiență în țările în care sunt bogate în evitare a incertitudinii, de asemenea, aceste țări, care au de evitare a incertitudinii; social media marketing funcționează în mod eficient. Cu toate acestea, brandurile trebuie să fie atent să nu fie excesivă pentru utilizarea acestui tip de marketing, precum și numai bazându-se pe el, deoarece poate avea implicații care ar putea valorifica negativ imaginea lor. Marci care se reprezintă într-o manieră animarea sunt mai multe șanse de a reuși în situațiile în care un brand este de marketing pentru acest demografice. "Din moment ce utilizarea social media poate spori cunoașterea brand-ului și, prin urmare, să scadă incertitudinea, este posibil ca persoanele cu ridicat de evitare a incertitudinii, cum ar fi francezii, vor aprecia în mod deosebit interacțiunea ridicată social media cu un brand antropomorfizat." Platformă Mai mult decât atât digitale oferă o ușurință de a marca și clienții săi pentru a interacționa în mod direct și să schimbe motivele lor practic.