REALIZARE SITE B2B CU STRUCTURA DEJA CUNOSCUTA

Conducerea activităților de cumpărare ale cumpărătorului dvs. către canale web eficiente duce la adoptarea celor mai bune practici din designul web B2C, sprijinind în același timp fluxurile tradiționale B2C catre B2B - structuri, interfete deja cunoscute, intuind dorintele utilizatorului care este deja obisnuit, are un istoric cu platforma anterioare apropiate ca utilitate de site-ul B2B.
Comercianții B2C au perfecționat arta comercializării online în aproape două decenii, începând cu revoluția de e-commerce care a început la sfârșitul anilor 1990. În calitate de vânzător B2B care se mișcă în comerțul electronic, succesul începe cu o bază a unei experiențe de cumpărături ușoare prin realizare site B2B cu structura deja cunoscuta
Există veste bună aici - există multe lucruri pe care comercianții B2B din comerțul electronic le pot învăța de la omologii lor B2C. Comercianții B2C au stabilit așteptările cumpărătorilor B2B pentru ceea ce face un site web ușor de utilizat.
Cumpărătorii de afaceri moderni sunt informați de experiențele lor în calitate de consumatori în viața lor personală, iar acești cumpărători sunt din ce în ce mai mulți indigeni digitali ( da, oameni, cu toții îmbătrânim, iar generația a intrat în curând pentru a intra în forță de muncă după ce a fost inventat comerțul electronic - credeți sau nu! )
Aspectele de tip B2C ale cumpărătorului de afaceri includ modul de navigare, căutare și vizionare pe site-urile web B2B. Aceste așteptări trebuie să fie îndeplinite de producători, mărci și distribuitori pentru a rămâne relevanți și pentru a păstra afacerea cumpărătorului modern.
- Petru Cojocaru
- Realizare site
- Read Time: 13 mins
- Accesări: 2809





