Este aproape imposibil să obții rezultate măsurabile de optimizare a motoarelor de căutare ( SEO ) fără măcar câteva link -uri .
Viziunea de nivel înalt a strategiilor de construire a legăturilor este destul de simplă; plasați sau câștigați mai multe link-uri care direcționează înapoi către domeniul dvs., astfel încât autoritatea dvs. la nivel de domeniu și la nivel de pagină să crească, moment în care veți fi în mod natural să vă poziționați mai sus în paginile cu rezultate ale motorului de căutare (SERP).
Dar cei mai mulți marketeri se blochează în cele din urmă, concentrându-se doar pe o mână de strategii de construire a legăturilor.
Strategiile de construire a legăturilor sunt atât de mult o artă, cât și o știință și există zeci de moduri diferite de a le aborda.
Totul poate fi intimidant și dificil pentru un nou venit în construirea de legături și frustrant pentru un veteran experimentat care pur și simplu nu poate depăși cel mai recent platou de trafic .
Aceste strategii includ unele dintre cele mai bune modalități de a obține backlink-uri gratuite .
De asemenea, vom răspunde la următoarele întrebări:
- Care sunt cele mai simple modalități de a obține backlink-uri de calitate?
- Cum îți faci postările de pe blog și alt conținut de pe site să fie irezistibil de link-uri demne?
- Cum eviți strategiile de creare de link-uri spam?
- Care sunt cele mai bune strategii de creare de link-uri pentru site-uri web noi?
- Cât timp durează până și cele mai bune strategii de construire a linkurilor să funcționeze?
- Odată ce obțineți un sistem bun pentru construirea de linkuri, cum îl extindeți?
- Câte dintre strategiile mele de backlink ar trebui să implice blogging-ul pentru oaspeți sau promovarea postărilor pentru invitați?
- Ar trebui să achiziționez manual link-uri de înaltă calitate sau să mă bazez pe strategii pasive de achiziție de link-uri?
- Cum îmi externalizez eficient link-ul?
În această postare, analizăm 77 de strategii de construire a linkurilor cel mai probabil să vă ajute să creșteți vizibilitatea propriului site în SERP-uri.