1826 Locust Street, Bainbridge, GA 31717 +1 (212) 269-1000 support@example.com

WebDesign si SEO

Dacă nu folosești AI, nu exiști !

logo absolut web expert 99a

Promovare prin backlink

Optimizare SEO - De ce AI asistent este o necesitate ?

Bazele optimizării motorului de căutare

Bazele optimizării motorului de căutare

Recent, am citit un raport al celor de la Clutch.co care spune că doar 44% dintre întreprinderi investesc într-o strategie axată pe SEO, făcându-l cel mai puțin popular canal de marketing digital.

Ce zici de celelalte 56% ... face afacerea dvs. să cadă în această găleată? Dacă da, mă răsfățați doar pentru o clipă ... doar pentru câteva paragrafe scurte, apoi luați-vă decizia dacă doriți sau nu să continuați să citiți.

Dacă afacerea dvs. se încadrează în 56% care nu fac SEO, pariez că este pentru unul din următoarele motive:

  1. SEO necesită o mulțime de oameni specializati
  2. SEO nu funcționează în afacerea mea
  3. SEO nu are nici o recompensă imediată

Singura dintre cele trei obiecții care dețin un adevăr este ultima.

Comparând Yandex și Google

În ciuda faptului că sunt cele mai populare două motoare de căutare din RUSIA si TURCIA, Yandex și Google diferă în mai multe moduri. În timp ce atât Yandex, cât și Google oferă funcții similare, cum ar fi căutare, webmail, hărți și traducere, fiecare are capabilități unice care îl fac mai potrivit pentru anumite sarcini. În acest articol, vom compara Yandex și Google unul lângă altul în câteva categorii cheie pentru a vă ajuta să decideți care este cel mai bun motor de căutare pentru dvs.

Yandex vs Google

Yandex a fost fondat în 1997 de Arkady Volozh și Ilya Segalovici, care s-au cunoscut în timp ce lucrau la un motor de căutare pentru un ziar. Numele „Yandex” este un acronim pentru „un alt index”. Cuvântul „Яндекс” (yāndeks) este derivat din expresia rusă „Я не делаю секретов” (ya nyē dyelayu syekrtaf; nu am secrete), care a fost folosită ca slogan al companiei în 2007.

In prezent cel mai important motor de căutare din Rusia, Yandex, încearcă să evite naționalizarea completă. Ar dori să mute multe dintre operațiunile sale în afara țării, dar necesită un acord cu Kremlinul. Invazia Ucrainei de către Rusia a stors(a pus presiune pe) conducerea Yandex. Compania a încercat să depolitizeze și să se retragă din cele mai toxice active ale sale, platformele de blogging Yandex.News și Dzen, care distribuiau propagandă de stat. Ambele au fost vândute grupului de stat VK Internet de facto. După anexarea oficială a teritoriilor ucrainene, hărțile Yandex au încetat să mai arate granițele internaționale.

Moduri de a obține trafic organic de conținutDupă cea mai recentă actualizare Google algoritm, nu este de mirare cei mai mulți specialiști SEO sunt nedumerit. Deci, sunt de cele mai multe copywriteri vinovati.

Unde mergem de aici?

Avem vreo șansă de a obține noi site-ul nostru pentru a rang?

Cum putem lupta cu branduri mari sau concurenți care au fost în industria de ani de zile?

Toate aceste (și multe altele) sunt întrebări auzite de la clienții agenției mele după ce le-am spus ca am nevoie pentru a reevalua strategia noastră de conținut.

Deci da, eu pot să va înțeleg panica, chiar dacă nu e în natura mea. Sunt un comerciant de digitală de comerț, astfel încât planificarea este în natura mea.

M-am dus înapoi la planșetă și a venit cu planuri individuale pentru clienții agenției mele. In timp ce acestea sunt fiecare personalizate pentru industriile lor, ei au anumite lucruri în comun.

Câteva metode privind atragerea de trafic web:

77 de strategii de construire a linkurilor pentru SEO

Este aproape imposibil să obții rezultate măsurabile de optimizare a motoarelor de căutare ( SEO ) fără măcar câteva link -uri .

Viziunea de nivel înalt a strategiilor de construire a legăturilor este destul de simplă; plasați sau câștigați mai multe link-uri care direcționează înapoi către domeniul dvs., astfel încât autoritatea dvs. la nivel de domeniu și la nivel de pagină să crească, moment în care veți fi în mod natural să vă poziționați mai sus în paginile cu rezultate ale motorului de căutare (SERP).

Dar cei mai mulți marketeri se blochează în cele din urmă, concentrându-se doar pe o mână de strategii de construire a legăturilor.

Strategiile de construire a legăturilor sunt atât de mult o artă, cât și o știință și există zeci de moduri diferite de a le aborda.

Totul poate fi intimidant și dificil pentru un nou venit în construirea de legături și frustrant pentru un veteran experimentat care pur și simplu nu poate depăși cel mai recent platou de trafic .

Aceste strategii includ unele dintre cele mai bune modalități de a obține backlink-uri gratuite .

De asemenea, vom răspunde la următoarele întrebări:

  • Care sunt cele mai simple modalități de a obține backlink-uri de calitate?
  • Cum îți faci postările de pe blog și alt conținut de pe site să fie irezistibil de link-uri demne?
  • Cum eviți strategiile de creare de link-uri spam?
  • Care sunt cele mai bune strategii de creare de link-uri pentru site-uri web noi?
  • Cât timp durează până și cele mai bune strategii de construire a linkurilor să funcționeze?
  • Odată ce obțineți un sistem bun pentru construirea de linkuri, cum îl extindeți?
  • Câte dintre strategiile mele de backlink ar trebui să implice blogging-ul pentru oaspeți sau promovarea postărilor pentru invitați?
  • Ar trebui să achiziționez manual link-uri de înaltă calitate sau să mă bazez pe strategii pasive de achiziție de link-uri?
  • Cum îmi externalizez eficient link-ul?

În această postare, analizăm 77 de strategii de construire a linkurilor cel mai probabil să vă ajute să creșteți vizibilitatea propriului site în SERP-uri.

Comentariu pe blog pentru SEO, este atât de vital?

Nu este nicio surpriză că comentariile pe blog joacă un rol important în orice strategie de blogging sau SEO. Acestea pot oferi backlink-uri către site-ul dvs. și pot, de asemenea, să genereze trafic real către site-ul dvs. Folosind o strategie eficientă de comentarii pe blog, veți începe cu adevărat să observați o creștere naturală a valorilor backlink-urilor dvs. Dacă doriți să aflați mai multe informații despre comentariile pe blog și cum le puteți valorifica ca instrument SEO, atunci ați ajuns la locul potrivit.

 

Deci, ce este comentariul pe blog?

Comentariul pe blog poate fi văzut ca relația dintre bloggeri și cititorii lor de blog. Poate fi, de asemenea, o modalitate uimitoare de a face schimb de idei și gânduri, de a oferi conținut suplimentar relevant sau chiar de a oferi o anumită opinie sau perspectivă pentru un anumit subiect sau postare. Comentariile blogului creează cu siguranță un sentiment mai social și bazat pe comunitate, care tinde să atragă trafic suplimentar. Comentarea blogului este în cele din urmă o acțiune întreprinsă de publicul sau vizitatorii blogului. Unii cititori de blog ar lăsa un comentariu la o anumită postare de blog, de obicei sub forma unei întrebări, dacă ar fi vrut să întrebe ceva sau dacă au nevoie de clarificări cu privire la anumite puncte . Alții pot lăsa comentarii care arată sprijin pentru blogger sau își arată aprecierea pentru conținutul pe care îl citesc.

Pagina 2 din 3

Noutăti pe email

Ultimile articole