IDENTITATE - Brand

Imbinam expertiza globala cu practica locala si intelegerea culturii romanesti. 

Identitatea firmei sau a produsului este elementul esential ce va diferentiaza firma sau produsele dvs. de ale competitiei. Este poate cel mai de pretios element al firmei dvs., insumand modul unic in care va prezentati.
Va oferim unicitate, prospetime si o identitate de invidiat.
Vedeti portofoliu de identitate
Naming Branding - Manual de identitate

 Ne plac antreprenorii care isi iubesc brandurile mai mult decat masinile pe care le conduc si investesc in viitorul brandului lor. Lucram cu antreprenorii deschisi care cred ca brandul este o importanta carte de vizita pentru profitul businessului lor. Ne place sa credem ca adevarata sansa a Romaniei sta in puterea noastra de a rafina branduri romanesti care sunt de cel putin 7 ani pe piata, si de a le face mai seducatoare, mai dorite, mai vandabile si mai profitabile.

 

Ce este brandingul?

Branding-ul este un proces care poate fi asemanat cu constructia unei case, unde avem prima data in minte ce vrem si pentru cine este ea, dupa care incepem sa turnam fundatia, sa ridicam peretii, urmand ca ulterior sa intervina partea de design si culori. Branding-ul este un proces prin care se construieste un brand care poate sa dureze de la 7 pana la 10 ani.


Ce este rebrandingul?

 Rebranding-ul este un proces care se adreseaza unui produs care exista deja, pe care piata il cunoaste, care are o baza de clienti, insa se doreste un element nou, fie ca este vorba targetarea de noi clienti sau aparitia unui sortiment nou dintr-o anumita gama.
Rebranding-ul se poate aplica oricarui business existent pe piata care are un logo sau o sigla invechita, insa acum, isi doreste sa se adrese unui public atent la tendintele din design, sau are nevoie de o comunicare mai tinereasca.
La procesele de rebranding este foarte important de luat in seama publicul deja existent, astfel incat, cu un proces de rebranding sa nu se indeparteze publicul, ci sa se maximizeze ceea ce exista deja si sa se aduca lucruri noi, care sa duca la o crestere a numarului de clienti sau a marjei de profit.
Intr-un proces de branding este esentiala o ascultare proactiva a antreprenorului, dar si a clientilor, deoarece ei sunt cei care genereaza venituri, si este esential de vazut parerea lor in ceea ce priveste un anumit produs sau serviciu.
Este un domeniu care creste foarte mult in Romania, intr-o perioada in care se dezvolva foarte mult brandurile romanesti, cele care la inceput s-au concentrat pe productie, pe calitatea produsului si a serviciului, pe distributie si vanzari, pe lucruri functionale care fac ca business-ul sa mearga, si abia acum realizeaza ce mult le-ar ajuta o comunicare buna, un ambalaj nou, o carte de vizita sau o mapa care sa aiba foarte bine prezentate produsele si serviciile, practic zona de imagine care aduce noi oportunitati.
Pentru a deveni un lider, un brand trebuie sa comunice foarte mult, deoarece un brand este de notorietate atunci cand exista, comunica, este cunoscut si recomandat.

Ați refuzat cookie-urile. Unele functii ale sistemului au fost dezactivate, de exemplu: NU puteti face comenzi dar puteti vizualiza continutul! Această decizie poate fi inversată.

Created by Web design, Realizare site magazin online - Absolut Web Expert. Web design,realizare site Suceava, Creare site magazin online & Optimizare SEO Bucuresti - Web design magazin online, strategii si optimizare SEO Iasi.