1826 Locust Street, Bainbridge, GA 31717 +1 (212) 269-1000 support@example.com

WebDesign si optimizare SEO

logo absolut web expert 99a

Promovare prin backlink

Marketing online

15 bune maniere prin e-mail pe care fiecare profesionist trebuie să le cunoască

Angajatul mediu din SUA cheltuie aproximativ un sfert din fiecare săptămână de lucru cernind zecile de e-mailuri pe care le trimitem și primim cu toții zilnic. În ultimii ani, numărul utilizatorilor de e-mail activi la nivel global a crescut la 3,9 miliarde . Odată cu afacerile care funcționează cu angajați de pe tot globul și cu refacerile regulate care devin digitale, utilizarea e-mailului a devenit și mai mare. Cu toate acestea, în ciuda faptului că sunt blocați de butoanele noastre de răspuns, mulți dintre noi încă nu știu cum și când să utilizeze e-mailul în mod corespunzător.

 

Iată cincisprezece reguli esențiale de etichetă prin e-mail pe care fiecare profesionist în afaceri trebuie să le cunoască:
1. Folosiți un subiect direct
2. Utilizați o adresă de e-mail profesională
3. Butonul „reply-all” trebuie folosit cu moderație
4. Adăugați o semnătură de e-mail profesională
5. Folosiți salutări profesionale
6. Fii atent la semnele de exclamare excesive
7. Fii atent când folosești umorul
8. Răspundeți la toate e-mailurile dvs
9. Verificați întotdeauna înainte de a apăsa trimitere
10. Adăugați adresa de e-mail după ce ați compus mesajul
11. Verificați de două ori adresele destinatarului
12. Luați în considerare întotdeauna modul în care diferențele culturale vă pot afecta comunicarea
13. Păstrați fonturile simple și clasice
14. Segmentează-ți comunicările
15. Luați în considerare tonul dvs

Rezultatele în Social Media prin imagini bune si text scurtRezultatele în Social Media prin imagini bune si text scurt

Investești timp și resurse în Social Media dar nu obții rezultatele sperate? O abordare sănătoasă ar fi înțelegerea în profunzime a fiecărui canal și, mai ales, a comportamentului celor cărora te adresezi în rețelele sociale. Să începem călătoria împreună…

 

Facebook

Rămâne și în 2017 canalul preferat de marketeri. Conform unui studiu social media realizat de Search Engine Journal la finalul anului trecut, 62% dintre participanți au răspuns că dacă ar trebui să aleagă un singur canal de social media pentru activitățile lor, acesta ar fi cu siguranță Facebook. În România poate fi un canal vital de marketing, prin prisma penetrării imense în rândul internauților (peste 9,6 milioane conturi în România).

Pentru postări s-a observat că imaginile calitative și creative însoțite de text scurt, sunt cele care aduc rezultate mai bune, la mică diferență de clipurile video a căror durată, în mod ideal, nu ar trebui să depășească 1 minut. Postările de tip link sunt mai eficiente dacă sunt însoțite de imagini foarte atrăgătoare și de un ‘headline’ care să implice audiența dorită în a acționa (‘Call to Action’).

3 moduri prin care angajații îți pot promova afacereaUn angajat fericit va crea întotdeauna o reputație foarte bună companiei tale. Indiferent dacă ai doar doi, trei angajați sau deții un business mai mare, niciun fel de publicitate nu este la fel de convingătoare precum cea făcută de propriii angajați în afara orelor de lucru. Însă asta presupune ca ei să fie pe deplin mulțumiți de locul lor de muncă.

Pentru a realiza acest obiectiv, trebuie să le asiguri un mediu de lucru plăcut, să le asculți și să le respecți dorințele, să le oferi posibilitatea de creștere profesională, să împarți succesul cu ei prin diferite prime și bonusuri de performanță și să le încurajezi creativitatea. În schimb, vei observa că răsplata va veni cu vârf și îndesat. Iată cum îi poți încuraja să ducă vorba mai departe:

Pasi pentru a-ti construi reputatia online

În lumea digitală, administrarea reputației unui brand a devenit din ce în ce mai complexă. Diversitatea mijloacelor de comunicare aflate la îndemâna noastră, regulile de folosire ale fiecăruia și viteza cu care acestea evoluează au devenit aproape imposibil de administrat doar de o singură persoană.

În ziua de astăzi, un simplu status pe Facebook sau un link necorespunzător distribuit pe Twitter pot ruina o reputație construită în ani de zile. De aceea, trebuie să ne asigurăm că avem sub control întreaga strategie de comunicare online.

În continuare voi prezenta modul în care se realizează această comunicare pentru a construi o reputație.

Cum punem in practica idei de promovare ieftine

Indiferent dacă vă place sau o urăști, promovarea afacerilor este un element esențial al antreprenoriatului de succes. Este cheia pentru a conduce vânzări, a genera potențiali clienți și a maximiza ratele de conversie.

Cu toate acestea, promovarea critică nu este cunoscută pentru că este ieftină. Corporațiile mari sunt celebre pentru a forța milioane de dolari pe anunțurile de social media în fiecare lună, doar pentru a menține lucrurile tichete. Nu numai că, dar campaniile PR și îndrumarea experților privind promovarea pot costa o avere fără garanția succesului.

Din fericire, este posibil să vă promovați afacerea în mod eficient și accesibil. Există o mulțime de modalități prin care puteți să vă comercializați compania fără a vă rupe banca, însă înainte de a ne arunca cu capul, să analizăm motivul pentru care promovarea este un astfel de instrument esențial.

Pagina 1 din 5

Noutăti pe email