Indiferent dacă vă place sau o urăști, promovarea afacerilor este un element esențial al antreprenoriatului de succes. Este cheia pentru a conduce vânzări, a genera potențiali clienți și a maximiza ratele de conversie.
Cu toate acestea, promovarea critică nu este cunoscută pentru că este ieftină. Corporațiile mari sunt celebre pentru a forța milioane de dolari pe anunțurile de social media în fiecare lună, doar pentru a menține lucrurile tichete. Nu numai că, dar campaniile PR și îndrumarea experților privind promovarea pot costa o avere fără garanția succesului.
Din fericire, este posibil să vă promovați afacerea în mod eficient și accesibil. Există o mulțime de modalități prin care puteți să vă comercializați compania fără a vă rupe banca, însă înainte de a ne arunca cu capul, să analizăm motivul pentru care promovarea este un astfel de instrument esențial.
- Petru Cojocaru
- Marketing online
- Read Time: 20 mins
- Accesări: 3700
A fi suspendat pe Google Business Profile nu este nimic nemaiauzit.
Multe companii au înregistrările suspendate.
Cum să eviți să fii suspendat și cum să fii reintegrat ?
Evită sa inregistrezi date neadevarate sau false !
Motivul obișnuit pentru suspendare în profilul companiei Google
1. Activitate suspectă: Încălcarea numelui și a adresei
Aceasta ar putea fi adăugarea de cuvinte cheie la numele companiei dvs. Acest lucru se întâmplă adesea atunci când afacerea dvs. se mută și a neglijat actualizarea adresei în timp util.
- Petru Cojocaru
- Marketing online
- Read Time: 6 mins
- Accesări: 1589
Profilul de afaceri Google (cunoscut anterior ca „Compania mea pe Google” și încă denumit de mulți specialiști în marketing „Google Local”) oferă companiilor locale o oportunitate unică de a fi găsite pe Google și pe Google Maps.
Cum funcționează și cum să-ți optimizezi profilul de afaceri Google?
De fiecare dată când efectuați o căutare care are o intenție locală, veți ajunge să găsiți Profiluri de afaceri Google. Ori de câte ori Google detectează intenția de căutare locală, Google va clasifica rezultatele în funcție de punctul de vedere al proximității și al relevanței. Cu alte cuvinte, Google va găsi profiluri de afaceri Google relevante care sunt cele mai apropiate de tine.
- Petru Cojocaru
- Marketing online
- Read Time: 3 mins
- Accesări: 1676
5 pasi simpli pentru trimiterea de email-uri cu GDPR
Contrar convingerilor populare, este în continuare legală și eficientă să trimiteți emailuri de vânzări ale companiilor, acum GDPR este executorie. Acest articol elimină miturile legate de trimiterea prin email la rece în conformitate cu noile reglementări și vă oferă câteva sfaturi simple, care pot fi aplicate pentru a vă asigura că campaniile dvs. rămân conforme.
În primul rând, sunt sigur că ați văzut câteva definiții despre ceea ce este GDPR și ce înseamnă, așa că voi păstra această scurtă descriere.Regulamentul general privind protecția datelor este un regulament juridic emis de Consiliul Uniunii Europene și de Parlamentul European. Scopul său principal este de a proteja datele cu caracter personal ale cetățenilor UE.
GDPR nu are legătură cu trimiterea prin email la rece. Nu este vorba de afaceri. Este vorba despre protecția datelor cu caracter personal.
Cu toate acestea, trimiterea de emailuri de afaceri înseamnă prelucrarea datelor cu caracter personal, astfel încât sunt câteva lucruri-cheie pe care trebuie să le țineți cont atunci când trimiteți un email într-un mediu post-DGPR.
- Petru Cojocaru
- Marketing online
- Read Time: 24 mins
- Accesări: 8597
Inainte de a sări în publicitatea plătită pe Internet
Publicitatea plătită este o modalitate excelentă de a ghida mai mult trafic pe site-ul dvs. și de a crește afacerea, dar poate deveni rapid costisitoare dacă nu sunteți atent. Cum vă asigurați că profitați la maximum de anunțurile dvs. plătite?
Doar a doua zi, vorbeam cu un proprietar de afaceri din comunitatea mea locală. Recent, au început o campanie Google AdWords agresivă, care a funcționat, cam așa. Ei primeau noi clienți, dar cererea/serviciile erau pentru lucruri pe care nici nu le făceau. Achiziționarea acestora de la AdWords a fost prea mare și plăteau pentru clienți care nu erau deloc buni.
Cum ne asigurăm că publicitatea noastră plătită are performanța așa cum ar trebui să fie? Există câteva lucruri simple pe care le putem face pentru a ne asigura că obținem cea mai mare forță pentru dolarul nostru.
- Petru Cojocaru
- Marketing online
- Read Time: 14 mins
- Accesări: 5257
Mai multe articole...
- Marketingul digital are răspunsul pentru realizarea si promovarea site-ului
- Marketingul online pentru afaceri mici
- 8 greșeli de marketing, dar nu trebuie să le repetam
- 5 provocări de marketing online cu care se confruntă întreprinderile noi
- TENDINȚE DE MARKETING DIGITAL AȘTEPTATE CA REGULA
- Ce este Growth Hacking, de ce este important, proces și exemple
- Email Marketing versus Social Media Ads pentru promovare si vanzare
- Moduri de a vă promova pensiunea folosind marketingului prin e-mail
- Lista celor mai bune 13 idei de promovare a site-ului gratuit
- 101 idei de marketing pentru întreprinderi mici
- SFATURI pentru a incepe sa faci marketing online pentru firma ta
- Tendințele diferite ale anului 2022 în marketing-ul online din România
Pagina 2 din 5





