Profilul de afaceri Google (cunoscut anterior ca „Compania mea pe Google” și încă denumit de mulți specialiști în marketing „Google Local”) oferă companiilor locale o oportunitate unică de a fi găsite pe Google și pe Google Maps.
Cum funcționează și cum să-ți optimizezi profilul de afaceri Google?
De fiecare dată când efectuați o căutare care are o intenție locală, veți ajunge să găsiți Profiluri de afaceri Google. Ori de câte ori Google detectează intenția de căutare locală, Google va clasifica rezultatele în funcție de punctul de vedere al proximității și al relevanței. Cu alte cuvinte, Google va găsi profiluri de afaceri Google relevante care sunt cele mai apropiate de tine.
Aproximativ 46% din profilurile de afaceri Google nu sunt revendicate.
Cu mulți ani în urmă, Google a încheiat un acord cu Yellowpages pentru a-și importa baza de date și a crea o bază de date cu companii locale. În zilele noastre, Google folosește mult mai multe surse de date (atât online, cât și offline) care îi ajută să creeze profiluri de afaceri detaliate și de încredere.
Companiile își pot revendica înregistrările locale pentru a adăuga mai multe detalii, a încărca fotografii și a interacționa cu clienții din profilul lor Google.
Crearea unui profil de afaceri Google bine optimizat și cu detalii este cheia pentru a fi găsit de către cei care caută Google care caută o afacere similară în apropiere.
A fi pe Google este crucial pentru accelerarea vânzărilor locale.
Google Business Profile se poate crea gratuit și vă poate crește vânzările cu 90%
Nu uitați că 65% dintre căutările Google au intenție locală.
Dacă te uiți la aceste două numere, revendicarea profilului tău existent sau crearea unuia nou nu este o idee.
Odată ce aveți acces la el, asigurați-vă că completați fiecare aspect al acestuia.
Când vă optimizați profilul de companie Google:
- Nu lipiți cuvintele cheie oriunde puteți. Nu va ajuta
- Gândiți-vă la crearea unui document detaliat și util pentru clienții dvs
Cele două mari semnale pentru clasamentele locale Google sunt:
- Nume (cuvintele cheie din numele companiei dvs. vă ajută)
- Categoria principală : alegeți doar categoria și subcategoriile care se aplică companiei dvs.
- profilul de afaceri Google : vizualizări ale fotografiilor și videoclipurilor dvs., comentarii la postările dvs., întrebări din secțiunea de întrebări și răspunsuri, recenzii etc.
În ceea ce privește semnalele externe:
Există factori locali de clasare care depășesc profilul real de afaceri Google, dar care pot fi controlați de dvs.:
- Legăturile pe care le creați către site-ul dvs. joacă un rol important în clasamentele dvs. locale (algoritmii de căutare organici și locali sunt conectați)
- Conținutul site-ului tău web va ajuta și în clasamentul local.
Surse : NIjas