Vinde produsele și serviciile companiei
Un scop universal al afacerilor mici este de a vinde produsele și serviciile companiei. Acest lucru este, de obicei, cel mai bine realizat prin poziționarea afacerii în fața publicului țintă și oferirea de ceva care rezolvă o problemă sau că nu poate refuza sau găsi în altă parte.
În acest scop, unul dintre cele mai inteligente lucruri pe care un proprietar de mici afaceri le poate face pentru afacerea sa este să-și petreacă timpul pentru a dezvolta un plan de marketing pentru întreprinderi mici, care să le distingă de competiție.
Un plan de marketing prezintă în mod clar modul în care veți ajunge la clienții dvs. ideali prin implementarea eficientă a strategiei dvs. de marketing .
Există mii de moduri în care puteți promova afacerea dvs. mică. Cu mixul corect de activități, puteți identifica și concentra pe cele mai eficiente tactici de marketing pentru afacerea dvs. mică. Iată o listă cu 101 idei de marketing pentru întreprinderi mici, pentru a vă gândi la toate modurile diferite în care vă puteți promova afacerea.
Planificarea marketingului
1. Actualizați sau creați un plan de marketing pentru afacerea dvs.
2. Revizuiți sau începeți cercetarea de piață .
3. Efectuați un focus grup .
4. Scrieți o propunere unică de vânzare (USP).
5. Rafinați-vă publicul țintă și nișă.
6. Extindeți ofertele de produse și servicii.
Materiale de marketing
7. Actualizați cărțile de vizită .
8. Faceți cartea dvs. de vizită să iasă de la restul.
9. Creați sau actualizați broșura.
10. Creați o versiune digitală a broșurii pentru site-ul dvs. web.
11. Explorează un redesign de site web .
12. Creați produse creative cu produse promoționale și le dați la următoarea eveniment de rețea la care participați.
Rețele personale în rețea
13. Scrieți un pas de ascensor .
14. Înregistrați-vă pentru o conferință .
15. Prezentați-vă altor proprietari de afaceri locale.
16. Planificați un atelier de afaceri local.
17. Alăturați-vă camerei dvs. de comerț local.
18. Închiriați o cabină la o expoziție comercială .
Mail direct
19. Lansați o campanie de e-mail directă .
20. Creați mai multe abordări și împărțiți-vă testele pentru a măsura impactul.
21. Includeți o chemare clară și atrăgătoare la acțiune pentru fiecare piesă de corespondență directă.
22. Folosiți cărți de lacrimi, inserții, elemente de recuzită și plicuri care vă pun în atenție pentru a face un impact cu corespondența dvs.
23. Trimiteți clienților din trecut eșantioane gratuite și alte stimulente pentru a-și recâștiga afacerea.
Reclamă fizica si pe alte site-uri
24. Reclamă la radio.
25. Faceți publicitate în Paginile Aurii.
26. Faceți publicitate pe un panou.
27. Utilizați autocolante sau magneți pentru a face publicitate în mașină.
28. Scoateți un anunț în ziarul local.
29. Faceți publicitate pe o stație locală de televiziune prin cablu.
30. Faceți publicitate pe Facebook .
31. Faceți publicitate pe LinkedIn .
32. Cumpărați spațiu publicitar pe un site web relevant.
33. Utilizați un semn trotuar pentru a vă promova specialitățile.
Social Media Marketing
34. Începeți cu mediile sociale pentru afaceri .
35. Creați o pagină Facebook.
36. Obțineți o adresă URL sau un nume de utilizator pentru pagina dvs. Facebook.
37. Creați un cont Twitter .
38. Răspundeți sau repetați pe altcineva pe Twitter.
39. Creați un cont Foursquare pentru afacerea dvs.
40. Afișați-vă compania în Google Locații.
41. Începeți un blog de afaceri .
42. Scrieți postări de blog în mod regulat.
43. Începeți marcarea socială a conținutului dvs. online.
44. Creați un grup .
Internet Marketing
45. Începeți o campanie Google AdWords cu plata-pe-clic.
46. Începeți o campanie Microsoft adCenter pay-per-click.
47. Comentează un post pe blog.
48. Înregistrați un post blog de video.
49. Încărcați un videoclip pe YouTube .
50. Verificați listele dvs. de directoare online și obțineți listarea în directoarele dorite.
51. Creați Google Analytics pe site-ul dvs. web și pe blog.
52. Examinați și măsurați statisticile Google Analytics.
53. Înregistrați un nou nume de domeniu pentru o campanie de marketing sau un nou produs sau serviciu.
54. Aflați mai multe despre marketingul local de căutare .
55. Urmăriți-vă reputația online.
56. Înscrieți-vă pentru lista de e-mail Ajutor un Reporter Out (HARO).
Marketing prin e-mail
57. Creați o înscriere prin e-mail pe site-ul dvs. sau blog.
58. Oferiți un cadou gratuit sau gratuit pentru a face oamenii dispuși să-și adauge adresa de e-mail pe lista dvs.
59. Trimiteți e-mailurile obișnuite în lista dvs.
60. Începeți un buletin lunar de e-mail gratuit.
61. Utilizați testarea A / B pentru a măsura eficiența campaniilor dvs. de e-mail.
62. Perfectați semnătura dvs. de e - mail .
63. Adăugați funcții audio, video și social sharing la e-mailurile dvs.
Concursuri, cupoane și stimulente
64. Începeți un concurs.
65. Creați un cupon.
66. Creați un program de recompense "cumpărător frecvent".
67. Începeți un program de apreciere a clienților .
68. Creați un client al programului de luni.
69. Eliberați o mostră gratuită.
70. Începeți un program de afiliere .
Dezvoltarea relațiilor
71. Trimiteți un sondaj de satisfacție a clienților .
72. Cereți sesizări .
73. Faceți o sesizare.
74. Ajutați-vă să vă promovați sau să vă oferiți voluntar timpul pentru un eveniment caritabil.
75. Sponsorizați o echipă sportivă locală.
76. Să vă promovați produsele și serviciile cu alte companii locale.
77. Alăturați-vă unei organizații profesionale.
Planificați-vă următoarea promoție de vacanță.
79. Planificați cadouri de vacanță pentru cei mai buni clienți.
80. Trimiteți carduri pentru ziua de naștere clienților dvs.
81. Abordați un coleg despre o colaborare .
82. Acordați premii de marcă pentru colectorii de fonduri locale.
83. Devii mentor.
Marketingul conținutului
84. Planificați o teleconferință gratuită sau un webinar.
85. Înregistrați un podcast .
86. Scrieți un comunicat de presă .
87. Trimiteți comunicatul dvs. de presă către diverse canale de distribuție.
88. Rescrieți copia dvs. de vânzări cu o rotire de povestiri.
89. Începe să scrii o carte.
Ajutor pentru marketing
90. Închirierea unui consultant de marketing .
91. Închirierea unui profesionist în relații publice.
92. Închirierea unui copywriter profesionist.
93. Închirierea unei firme de marketing pentru motoarele de căutare .
94. Închiria un intern pentru a ajuta la sarcinile zilnice de marketing.
95. Închiria un antrenor de vânzări sau un agent de vânzări.
Idei de marketing unice
96. Obțineți un tatuaj de marcă.
97. Creați o mascotă de afaceri pentru a vă ajuta să vă promovați marca.
98. Luați o poziție controversată pe un subiect din industria fierbinte.
99. Plătiți pentru publicitate purtătoare .
100. Obțineți o sarcină de vopsea cu un model de talie globală realizată pe vehiculul companiei dvs.
101. Înscrieți-vă pentru formare profesională online pentru a revigora, extinde și ajusta toate abilitățile dvs. comercializabile.
Adaptati si reglati
Odată ce aveți câteva idei de marketing de brand nou pentru a încerca în afacerea dvs. mică, începeți să creați sau să vă reglați planul de marketing, chiar sa renuntati la canale fara feedback.
Sursa : https://www.thebalance.com/small-business-marketing-ideas-2951688