1826 Locust Street, Bainbridge, GA 31717 +1 (212) 269-1000 support@example.com

WebDesign si optimizare SEO

logo absolut web expert 99a

Promovare prin backlink

Marketingul online pentru afaceri mici

Sfaturi esentiale pentru promovare online pentru mici afaceri

Marketingul online pentru afaceri miciDeseori aflam de la clienții noștri că a fost întotdeauna visul lor de a avea o afacere - fie că își deschide propriul magazin, fie își începe propriul restaurant. Ca majoritatea antreprenorilor, obiectivul este de a transforma o pasiune într-o carieră.

Cu toate acestea, mulți oameni sunt reținute de teama că nu vor putea să își gestioneze cu succes afacerea. Este nevoie de un salt de credință pentru a deschide o afacere nouă și este nevoie de o înțelegere a afacerii pentru ao menține deschisă. Într-o serie de postări, voi examina provocările comune cu care se confruntă proprietarii de afaceri mici și cum să le rezolve.

 

Una dintre primele obstacole pe care un proprietar de afaceri mici le întâmpină este să afle totul despre noua sa afacere. Sau, în cazul în care afacerea este stabilită, creșterea afacerii și atragerea de noi clienți. În centrul vânzărilor de conducere este marketingul. Pentru proprietarii de afaceri fără experiență de marketing, acest lucru poate părea copleșitor. Vestea bună este că există un număr foarte mare de proprietari de afaceri mici care pot face să comercializeze o afacere ușor și eficient.


1. Definiți propunerea dvs. de valoare unică (UVP).

Primul pas în marketingul unei afaceri în mod eficient este înțelegerea capacităților dvs. și a spațiului alb pe care compania dvs. îl ocupă în industria dvs.

În mod inevitabil, vă veți confrunta cu concurența, deci luați-vă timpul pentru a evidenția ceea ce vă diferențiază de concurenții dvs. Fiți informați cât mai bine despre industria dvs. Înscrieți-vă la buletine informative din industrie; Citiți publicațiile comerciale relevante; Și să ia în considerare participarea la evenimente din industrie. Acest lucru vă va permite să identificați tendințele și să rămâneți la curent cu știrile importante. De asemenea, vă va ajuta să identificați concurenții. Priviți cu atenție ceea ce fac și cum se prezintă clienților potențiali.

Apoi, determina cine sunt clienții dvs. țintă și ce doresc. Acest lucru este important - una dintre cele mai mari capcane de marketing pentru întreprinderi mici este să vă presupunem că cunoașteți clientul dvs. fără să faceți cercetări.

Identificați în mod clar serviciul pe care îl furnizați și problema pe care o rezolvați pentru clienții dvs. vizați. Acest lucru vă va ajuta să vă definiți UVP - beneficiul unic pe care îl furnizați clienților dvs.

Nu încercați să vindeți tuturor, ceea ce este un lucru bun. Scopul dvs. este să definiți în mod clar pe cine vizați, de ce doresc produsul dvs. și cum să ajungeți cel mai bine la ele. Odată ce știți că, treaba dvs. este să executați în mod constant planul de marketing.

 

2. Maximizați-vă prezența online.

Înarmat cu o înțelegere clară a afacerii dvs. și a industriei sale, este timpul să-l comercializați potențialilor clienți.

Deși există numeroase canale de marketing care trebuie luate în considerare, în mod obișnuit cele mai eficiente și mai rentabile sunt online.

Acordați-vă timp pentru a vă verifica prezența online. Un loc ușor de început este site-ul dvs. Asigurați-vă că design-ul site-ului este compatibil cu marca dvs. și că site-ul este ușor pentru navigarea clienților și pentru a găsi informațiile pe care le caută.

Dacă este potrivit pentru afacerea dvs., permiteți clienților să vă înscrieți pentru o listă de corespondență. Acest lucru vă va permite să construiți o bază de date a clienților, care vă oferă permisiunea de a vă contacta în mod regulat cu actualizări de produse, știri interesante sau cupoane.

Pe lângă listarea produselor sau serviciilor dvs., vă recomandăm să adăugați un blog pe site-ul dvs. web pentru a oferi clienților sfaturi și actualizări de produse sau servicii.

Dincolo de site-ul dvs., asigurați-vă că vă construiți prezența și petreceți timpul gestionând site-urile de revizuire , cum ar fi Yelp și Angie's List. Acestea ajută la validarea afacerii dvs. și pot stimula vânzările. Puteți chiar să împărtășiți recenzii bune clienților pe site-ul dvs. Web.

Indiferent dacă comunicați prin intermediul site-ului dvs. web, al unui blog, al unui e-mail, al unui site de recenzare terță parte sau al rețelelor sociale, asigurați-vă că păstrați o voce consistentă. Fiecare punct de contact al clientului este o oportunitate de a vă construi brandul.

 

3. Începeți o conversație.

Canalele mass-media sociale sunt un mod ieftin de a obține cuvintele despre afacerea dvs. și de a construi relații cu publicul țintă.

Alegeți un canal pe care clienții dvs. sunt deja activi. Facebook, Instagram și LinkedIn servesc scopuri foarte diferite, așa că fii inteligent în alegerile tale și gândește-te la tipul de conținut pe care îți dorești să-l postezi. Utilizând platforme specifice afacerii dvs., utilizatorii pot găsi ușor și pot interacționa cu afacerea dvs. online.

Când vine vorba de postarea pe social media, consistența este esențială.

Creați un program pentru a vă asigura că postați în mod regulat, astfel încât publicul dvs. să știe să aștepte conținut. De exemplu, planificați trei postări pe săptămână, pe care le puteți proiecta în prealabil.

Pentru a menține conținutul dinamic, adoptați o abordare în trei direcții:

Vorbește despre tine și despre afacerea ta,
Discutați despre clienții dvs.,
Și vorbiți despre industria dvs.

Distribuiți actualizări despre ceea ce se întâmplă la compania dvs., cum ar fi o nouă expediție pe care ați primit-o sau o privire în spatele scenei. Asigurați-vă că îi mulțumiți clienților dvs. și le angajați prin întrebări.

În cele din urmă, trimiteți articole de știri interesante și invitați adepții social media să împărtășească gândurile lor. În toate postările de social media, asigurați-vă că sunteți autentic și realist, astfel încât publicul dvs. să se poată conecta cu dvs.

 

4. Luați în considerare conținutul plătit.

Aspectele plătite ale social media pot fi, de asemenea, o modalitate foarte bună de a spori profilul afacerii dvs. și de a ajunge în fața noilor clienți.

De exemplu, puteți viza exact tipul de client pe care doriți să îl atrageți prin intermediul campaniilor Facebook și LinkedIn, pe baza informațiilor pe care persoanele le-au împărtășit în profilurile lor.

Dacă aveți abilitatea de a încorpora această abordare personalizată în bugetul dvs. și în fluxul de numerar, este o opțiune care merită explorată pentru a vă completa eforturile gratuite de social media. Uneori o campanie mică poate face o mare diferență.

 

Concluzie

Indiferent de dimensiune, fiecare proprietar de afaceri poate folosi instrumentele disponibile pentru a-și comercializa cu succes afacerea. Proprietarii de întreprinderi mici pot fi propriile lor organizații comune de piață, chiar fără a avea un marketing, dezvoltând o conștientizare dură a peisajului industrial, construindu-și prezența socială și dezvoltând identitatea de brand.

Tags:

Noutăti pe email