Backlink-urile sunt coloana vertebrală din spatele majorității succeselor SEO, totuși, necesită o investiție pe termen lung pentru a avea cu succes un profil bun de backlink. Astfel, este esențial să înveți cum să creezi backlink-uri pentru strategia ta SEO.
O sa inveti:
- Ce sunt backlink-urile și tipurile de backlink.
- 5 tactici pentru a crea backlink.
- Cum să utilizați un verificator de backlink precum BacklinkGap.
Algoritmul Google este un sistem sofisticat care încearcă să ofere cele mai bune rezultate utilizatorilor săi. Și în calitate de proprietar de afaceri sau de marketing, a fi conștient de acești algoritmi importanți și factori de clasare vă oferă un avantaj față de concurenții dvs.
Și printre toți factorii de clasare, construirea de backlink-uri este, fără îndoială, una dintre cele mai bune strategii pentru a vă crește traficul și autoritatea de domeniu. Ca proprietar de site, trebuie să înveți cum să creezi backlink către site-ul tău.
Ce este un backlink?
Backlink-urile, cunoscute și sub denumirea de „link-uri de intrare”, „link-uri de intrare” sau „link-uri unidirecționale”, sunt link-uri de la un site web la o pagină de pe un alt site web.
Google și alte motoare de căutare majore consideră backlink-urile ca un „vot” pentru o anumită pagină. Teoria este că atunci când cineva trimite la un alt site web, ei spune efectiv că este o resursă bună. În caz contrar, nu s-ar conecta la el, în același mod în care nu ai recomanda un prieten la o cafenea proastă.
Algoritmul Google este un sistem sofisticat care încearcă să ofere cele mai bune rezultate utilizatorilor săi. Și în calitate de proprietar de afaceri sau de marketing, a fi conștient de acești algoritmi importanți și factori de clasare vă oferă un avantaj față de concurenții dvs.
Și printre toți factorii de clasare, construirea de backlink-uri este, fără îndoială, una dintre cele mai bune strategii pentru a vă crește traficul și autoritatea de domeniu. Ca proprietar de site, trebuie să înveți cum să creezi backlink către site-ul tău.
Ce este un backlink?
Backlink-urile, cunoscute și sub denumirea de „link-uri de intrare”, „link-uri de intrare” sau „link-uri unidirecționale”, sunt link-uri de la un site web la o pagină de pe un alt site web.
Google și alte motoare de căutare majore consideră backlink-urile ca un „vot” pentru o anumită pagină. Teoria este că atunci când cineva trimite la un alt site web, ei spune efectiv că este o resursă bună. În caz contrar, nu s-ar conecta la el, în același mod în care nu ai recomanda un prieten la o cafenea proastă.
Paginile cu un număr mare de backlink-uri tind să aibă clasamente mai ridicate în motoarele de căutare organice. -ului a unui site Autoritatea generală a link se corelează puternic cu pozițiile mai înalte. Deci, cu cât aveți mai multe dintre aceste „voturi”, cu atât site-ul dvs. se va clasa mai sus în Google și în alte motoare de căutare.
În cadrul SEO, crearea de linkuri joacă un rol important în generarea traficului de recomandare prin alte site-uri web, în special în industriile competitive. Atunci când este combinată cu baze solide tehnice SEO, SEO excelent pe pagină, conținut excelent și o experiență bună de utilizator, crearea de linkuri poate fi foarte eficientă în influențarea clasamentului dvs. în căutare și, în cele din urmă, să vă aducă mai mult trafic organic.
Construirea de legături nu numai că este benefică, deoarece poate contribui la îmbunătățirea clasamentelor și a traficului din căutarea organică, dar are și o serie de alte avantaje care vă pot aduce beneficii afacerii. De asemenea, pot fi bune pentru a crea conștientizare și pentru a conduce traficul. Crearea de linkuri ar trebui să fie o parte importantă a strategiei dvs. SEO.
Tipuri de backlink:
Dofollow și Nofollow
Un backlink dofollow este un link care ajută în ceea ce privește SEO prin transmiterea sucului de link al site-ului de origine către site-ul de destinație. Achiziționarea backlink-urilor dofollow va ajuta la îmbunătățirea autorității de domeniu a unui site web, sau a evaluării domeniului, care, la rândul său, ajută la îmbunătățirea clasamentului general în căutare.
În mod implicit, linkurile sunt dofollow, deci nu este nevoie de rel="dofollow" atunci când se leagă la un site web.
În schimb, un backlink nofollow este un link care nu transmite „link juice” către site-ul la care face legătura. Aceste link-uri nu ajută la fel de mult în ceea ce privește SEO. Pentru a face un link nofollow, adăugați rel="nofollow” la cod atunci când vă conectați la un site web.
Obținerea de link-uri nofollow nu este un lucru rău. Deși nu beneficiați de toate beneficiile SEO ale unui link dofollow, linkurile nofollow pot genera trafic către site-ul dvs. web, precum și vă pot diversifica portofoliul de backlink. Chiar dacă nu contează pentru PageRank, totuși sunt observați de crawlerele de căutare. Un site care nu are linkuri nofollow ar putea fi un semnal roșu pentru crawler-uri, denotând ceva spam sau neplăcut.
În plus, există și alte câteva tipuri de backlink:
- Backlink-uri editoriale: Editorial este un link care se referă în mod natural la site-ul dvs., inclusiv unul plasat în conținut relevant, de înaltă calitate, ceea ce îl face backlink-ul ideal. Pentru a atrage backlink-uri editoriale, va trebui să creați conținut regulat care să vă prezinte liderul de gândire, cum ar fi site-ul și marca dvs. salutate ca o resursă care duce la interviuri. și perspective din industrie.
- Backlink pentru postarea invitaților: atunci când furnizați postări pentru oaspeți către site-uri web de înaltă autoritate, puteți plasa backlink-uri valoroase care să indice propriul site web. Atingerea clienților de blog pentru a crea backlink de înaltă autoritate este o parte importantă a unei strategii SEO.
- Backlink-uri în profilurile de afaceri: atunci când creați un profil digital, atât personal, cât și de afaceri, pe rețelele sociale și blog-uri pentru marca dvs. pe site-urile web de afaceri, media, puteți include backlink-uri care să indice site-ul dvs. Când se face în mod natural, motoarele de căutare vor revizui și evalua site-ul dvs. ca fiind bine stabilit, reputat și profesional.
- recunoaștere: Un alt backlink care stimulează SEO care vă poate ajuta să vă îmbunătățiți branding-ul site-ului dvs. este backlink-urile de recunoaștere. Acest tip de backlink este publicat în mare parte atunci când marca dvs. sponsorizează un eveniment din industrie, are discurs reprezentativ și multe altele.
Cum se creează backlink:
Există o mulțime de moduri de a crea backlink-uri. Și nu ar trebui să înveți doar 1 sau 2 moduri. Puteți decide metoda principală, dar nu uitați să aplicați și alte tactici pentru a obține cele mai multe backlink-uri.
#1. Deveniți o sursă de calitate pentru reporteri și bloggeri:
Aceasta înseamnă că trebuie să poți crea mai întâi conținut atrăgător și util. Când aveți conținutul potrivit, oamenii vor dori în mod activ să vă conecteze ca sursă de încredere.
Conform multor studii despre factorii de clasare SEO, conținutul de formă lungă tinde să aibă performanțe mai bune în Google decât articolele scurte. Astfel, ghidurile cuprinzătoare tind să conțină mult conținut pe o singură pagină. Așadar, ghidul tău poate fi resursa „de referință” pentru un subiect, iar oamenii vor trimite la acesta ori de câte ori scriu despre acel subiect pe blogul lor.
În plus, formatul conținutului este, de asemenea, important. Cu alte cuvinte, dacă doriți să obțineți backlink, concentrați-vă pe aceste formate de conținut:
- Postări „De ce”.
- „Ce” postări
- Infografice
- Videoclipuri
#2. Publicați conținutul „Zgârie-nori”.
O bucată de conținut Skyscraper te va pune înaintea concurenților tăi.
În primul rând, găsiți un conținut din industria dvs. care are deja rezultate bune (în ceea ce privește backlink-urile). Puteți face acest lucru în cel mai simplu mod, ca o simplă căutare Google.
Acordați atenție paginilor care se clasifică pe prima pagină, probabil că mulți oameni s-au conectat la ea. Apoi, creați un conținut care este de 5-10 ori mai bun decât ceea ce tocmai ați găsit. Dacă reușiți să faceți acest lucru, conținutul va atrage automat backlink-uri doar datorită faptului că sunteți cel mai bun conținut disponibil online.
#3. Creați legături din resurse învechite
Puțin diferită de construcția de link-uri rupte este practica de recuperare a link-urilor, în care remediați sau „recuperați” link-uri care odată îndreptau către site-ul dvs. Acestea sunt link-uri care indică pagini de pe site-ul dvs. care nu mai există. Puteți fie să redirecționați 301, fie să remediați aceste linkuri din partea dvs., fie să cereți webmasterului să schimbe linkul.
Alte tipuri de probleme pe care le puteți rezolva, de asemenea, solicitând webmasterului să vă schimbe/adaugă linkurile sunt:
- Mențiuni de marcă care nu fac linkuri: uneori este obișnuit și ușor să găsești alții care scriu despre site-ul tău fără a crea linkuri către acesta. Adesea, un simplu e-mail către autor este suficient pentru a securiza un link.
- Imagini fără link: în loc să depuneți o notificare de eliminare pentru drepturile de autor sau DMCA, aceasta reprezintă o oportunitate extraordinară de a obține un link. Modul în care funcționează este să contactați site-ul web care a folosit imaginea, să le spuneți că imaginea vă aparține și că vă place că a folosit-o, dar le-ar deranja să vă ofere un link de credit în schimbul utilizării acesteia.
#4. Trimiteți mărturii
Companiile mari și mici adoră să prezinte mărturiile clienților. Dacă utilizați un produs sau un serviciu care vă place (sau cel puțin vă place), luați în considerare să le trimiteți o mărturie.
Ghici ce: pentru a arăta că ești o persoană reală, ei vor adăuga adesea un link către site-urile tale web fără ca tu să fii nevoit să întrebi.
#5. Recenzii Blogger
Pe de altă parte a trimiterii de mărturii, dacă aveți un software, un produs fizic, un serviciu de consultanță sau ceva de valoare pe care îl vindeți, îl puteți transforma cu ușurință în zeci de backlink-uri de înaltă calitate. Cum? Oferind produsul dvs. bloggerilor gratuit.
Tot ce trebuie să este să găsești bloggeri în nișa ta care ar putea fi interesați de ceea ce ai de oferit. Dacă vindeți un produs de informare care îi învață pe oameni să-și facă propriul parfum, ați căuta pe Google lucruri precum „fabricarea parfumurilor”, „fabricarea de parfum acasă” etc.
Rezultatele tale vor fi un pachet mixt de bloguri, site-uri de știri și site-uri web „cum să faci”. Filtrați site-urile de instrucțiuni sau site-urile de știri. Veți rămâne cu o listă solidă de bloggeri care ar putea fi interesați de oferta dvs.
Asigurați-vă că aveți verificatoarele de backlink potrivite:
La urma urmei, va trebui să vă verificați starea backlink-urilor, fie înainte sau după construirea profilului dvs. de backlink. Cel mai greu este că nu poți face asta manual. Instrumente care vă ajută să vă verificați backlink, BacklinkGap, Ahref, SemRush, TheHoth, RankWatch, MOZ, este ceea ce aveți nevoie.
Un verificator de backlink, vă poate ajuta să vă monitorizați profilul de backlink, astfel încât să fiți notificat imediat când site-uri de proastă calitate au legătură cu dvs.
Iată ce puteți face cu "verificatorul de backlink" pentru a vă descoperi profilul de backlink:
- Evaluează puterea și slăbiciunea profilului backlink-ului tău
- Identificați dacă sunt de tip backlink, dacă sunt „dofollow” sau „nofollow”
- Monitorizați-vă profilul de backink și obțineți cele mai actualizate informații
- Obțineți date de backlink din toate timpurile
"Verificatorul de backlink" are o interfață simplă și foarte ușor de utilizat. Trebuie doar să introduceți domeniul sau adresa URL și iată ce veți vedea:
Puteți obține o cantitate imensă de date utile, cum ar fi numărul de backlink-uri, scorul de prietenie, domeniul de referință total, backlink-uri noi și pierdute și așa mai departe. "Verificatorul de backlink" vă oferă, de asemenea, informații dacă doriți să aflați mai multe despre tipuri și atribute. Aceste informații sunt ilustrate în tipuri de diagrame pentru a le observa cu ușurință.
"Verificatorul de backlink" vă oferă acces gratuit la majoritatea datelor pentru a vă cunoaște profilul backlink. Când obțineți mult mai mult acces la nivelul premium, puteți explora mult mai mult; cum ar fi un număr mai mare de rânduri de verificare a backlink-urilor, rânduri de monitorizare și capacitatea de a exporta fișiere CSV.
În plus, "Verificatorul de backlink" vă poate ajuta și să verificați backlink-urile concurenților dvs.
În calitate de lider de afaceri, probabil știi că este important să aduni cât mai multe informații despre concurenții tăi. Examinând profilul de backlink al unui concurent care se clasifică deja bine pentru cuvintele cheie țintă, puteți obține o perspectivă asupra construcției de linkuri care l-ar fi putut ajuta.
De asemenea, introduceți domeniul/URL-ul concurenților în "Verificatorul de backlink" și veți obține atâtea informații despre ei cât aveți nevoie.
Aceste date vă vor împuternici ca blogger/marketer să decideți dacă cele mai eficiente tehnici de marketing de conținut SEO care funcționează pentru ei vor face același lucru pentru dvs. Spionarea strategiilor de creare de link-uri ale concurenților vă poate oferi idei despre cum să obțineți backlink-uri către site-ul dvs.
TL;DR
A învăța cum să creezi backlink este important pentru fiecare site web. Există câteva modalități utile pentru dvs., cum ar fi să deveniți o sursă de calitate, să publicați conținut „zgârie-nori”, să construiți link-uri din surse învechite, să trimiteți mărturii sau să obțineți mai multe recenzii de la bloggeri. Acestea sunt cum să creați backlink-uri pentru SEO.
Deși backlink-urile pot fi consumatoare de timp pentru a câștiga, atunci este momentul în care un verificator de backlink vine în sprijin. Un verificator de backlink precum BacklinkGap este un instrument necesar pentru dvs. în călătoria SEO. Astfel, atunci când site-urile noi sau cei care își extind amprenta de cuvinte cheie le este dificil să știe de unde să înceapă când vine vorba de crearea de linkuri, vor trebui să cerceteze profilurile de backlink ale concurenților.
Sursa: SEO Pressor