După cea mai recentă actualizare Google algoritm, nu este de mirare cei mai mulți specialiști SEO sunt nedumerit. Deci, sunt de cele mai multe copywriteri vinovati.
Unde mergem de aici?
Avem vreo șansă de a obține noi site-ul nostru pentru a rang?
Cum putem lupta cu branduri mari sau concurenți care au fost în industria de ani de zile?
Toate aceste (și multe altele) sunt întrebări auzite de la clienții agenției mele după ce le-am spus ca am nevoie pentru a reevalua strategia noastră de conținut.
Deci da, eu pot să va înțeleg panica, chiar dacă nu e în natura mea. Sunt un comerciant de digitală de comerț, astfel încât planificarea este în natura mea.
M-am dus înapoi la planșetă și a venit cu planuri individuale pentru clienții agenției mele. In timp ce acestea sunt fiecare personalizate pentru industriile lor, ei au anumite lucruri în comun.
Câteva metode privind atragerea de trafic web:
6 moduri de joc de conținut și de a obține mai mult trafic organic
Dacă sunteți un regulat pe SiteProNews și am citit unele din articolele mele de aici , atunci trebuie să știi deja că nu am pleda pentru valorile deșertăciune. În opinia mea, traficul este irelevant în cazul în care nu conduce la venituri reale.
Astfel, fiecare SEO și conținutul planului pot crea ROI are în vedere în primul rând. Traficul este un mijloc de a ajunge acolo, nu scopul final.
Aceasta este ceea ce fac pentru a vă asigura că traficul clienții mei obține este relevant pentru afacerea lor în zorii noului „Google eră“:
1. Creați mai mult conținut
Un articol de 500 de cuvinte pe lună nu mai taie. Ai nevoie mare de conținut, dacă doriți să obțineți înainte și să stimuleze dvs. Topul. Și ai nevoie de ea în mod frecvent și în mod regulat.
Patruzeci și unu la sută din conținutul de marketing sunt de acord eforturile lor au adus rentabilitatea investiției. Faptul că atât companii B2B și B2C să depună eforturi pentru a crea mai mult conținut nu este o coincidență. Este norma de azi.
Un flux constant de conținut mare aduce un flux constant de trafic organic vizat. La rândul său, că traficul se transformă în oportunități de afaceri.
Este o ecuație aparent simplă, dar știm cu toții că crearea unui conținut mare nu este chiar o plimbare în parc pentru toată lumea. Când am angaja noi copywriteri SEO pentru agenția mea, eu mereu le cere să vină cu un plan de conținut scurt pentru stimularea ROI un client imaginar.
Cei care îmi spun că trebuie doar să urmezi instrucțiunile și cuvintele cheie inserare eșuează instantaneu. Nu am nevoie de ele să fie marketing. Am nevoie de ele pentru a avea un marketing sau o stare de spirit de creștere hacking. Dacă nu, acest lucru va fi afișat în copia ei scrie, indiferent cât de impecabil este din punct de vedere gramatical de.
2. Creați conținut mai bun
Ce înseamnă asta în afară de unghiul de marketing am discutat mai sus, vă întreb?
Oferiți cititorilor ceva valoros. Asta e!
Unghiul de marketing este important. Dar, oferind o valoare reală este crucială. În funcție de nișă, această valoare poate fi informații, divertisment sau de inspirație.
Orice ar fi, trebuie să se concentreze dvs. principal. Deci, înainte de a vă stai jos pentru a scrie, asigurați-vă că cercetarea este aprofundată. Gândiți-vă la tonul vocii dreptul de a face apel la persona cumpărător și despre a veni cu un unghi proaspăt.
Vezi tu, motoarele de căutare sunt pledand pentru oamenii de azi. Ele pot identifica cu ușurință un articol care nu oferă informații reale sau noi. Și ei vor aduce în jos clasamentul sale.
Atâta timp cât clienții pot găsi articole de valoare, așa că va căuta motoarele. Și, dacă vii să se gândească la asta, atâta timp cât poate produce conținut valoros, sunteți într-o victorie dublă.
3. țintă cuvinte cheie coadă lungă
Niciodată nu va rang pentru inghetata. Și de ce ai vrea să? Dar ai putea cu ușurință rang pentru cel mai bun magazin de înghețată în West Melbourne.
Din nou, acest lucru este tipul de trafic care aduce cel mai bun din ambele lumi: trafic organic și clienții. Este important să fim realiști și așteptările dvs. dreapta atunci când faci cercetare de cuvinte cheie.
Aceasta este una dintre greșelile pe care majoritatea proprietarilor de afaceri și chiar SEO experți face cel mai frecvent: direcționarea în funcție de cuvinte cheie care sunt atât de irelevante și greu de rang pentru.
4. Utilizați cuvinte cheie LSI
cuvinte cheie LSI (sau latenți semantice) sunt termeni legați de cuvintele cheie principale. Nu sinonime, totuși. Ele ajuta Google indica subiectul exact al articolului dumneavoastră.
Pentru exemplul de inghetata de mai sus, am putea avea: crema de vanilie de gheață, ciocolata, menta chip de înghețată de ciocolată, înghețată toate naturale și așa mai departe.
Puteți citi mai multe despre cuvintele cheie LSI și importanța lor pentru strategia de SEO aici .
5. Utilizarea de ieșire și intrare de legătură
Sunt sigur că știți deja despre importanța asocierii de intrare: conectarea postările de pe blog între ele prin intermediul link-uri consolidează relevanța lor pentru anumite cuvinte cheie în ochii Google.
Dar ce zici de legătură de ieșire? De ce doriți să faceți trimitere la site - ul altcuiva și de a ajuta să lecâștige mai mult de tracțiune?
Iată de ce: dacă link către site - uri de mare DA , vă spun Google pe care le - ați făcut dumneavoastră de cercetare. Mai bine, vă spun Google că ați analizat o problemă din mai multe unghiuri. Si asta este exact ceea ce are nevoie de Google pentru a considera bucata ta de scris relevante și să stimuleze dvs. Topul.
6. Creați titluri mari
Uneori, veți petrece mai mult timp pentru a crea un titlu bun decât restul articolului. Și asta e perfect în regulă.
De ce? Pentru ca 80 la suta dintre cititori nu trece de titlu , oricum. Când creați titluri mari , care au potențialul de a merge virale , ai o sansa la obtinerea de mai mult de 20 la suta din cei care le -a se vedea de fapt , să faceți clic pe ele și să citească restul copiei, de asemenea.
Și, după cum știți, traficul atrage mai mult trafic. În plus, dacă le partajați cu dreptul mulțimea de social media, s-ar putea obține chiar și un avans sau două dintr-un titlu mare!
Trafic organic și conținut de calitate merg mână în mână
Ma gandesc la angajarea tipul care a promis să livreze articole (SEO-friendly, desigur!) 50 $? Mai gandeste-te!
Motivul pentru care costul serviciilor copywriting a crescut atât de mare se datoreaza faptului ca obtinerea de tracțiune cu Google și potențialii clienți a devenit mai greu și mai greu. Dacă oferi ceva , dar conținut excepțional de bun, atât Google și cititorii dvs. vă va penaliza.
Pe scurt: dacă doriți trafic organic, nu scrie pentru motoarele de căutare. Scrieți pentru persoanele care utilizează motoarele de căutare pentru a găsi conținut mare.