Facebook și-a modificat algoritmul de nenumărate ori de la înființare. Cu toate acestea, abia în 2018 gigantul de rețele și-a actualizat formula pentru a centra conținutul pe prieteni și familie, mai degrabă decât pe spam de la companii.
Această decizie a pus în dificultate milioane de mărci în timp ce încercau să optimizeze strategiile de marketing și să reia legătura cu consumatorii. Cum ar concura ei cu cei dragi? Prin crearea de grupuri Facebook, desigur.
Milioane de aceste comunități virtuale există acum pe platforma social media și cresc în fiecare zi. Aici, mărcile și consumatorii împărtășesc idei, oferte și resurse pentru a crea conținut de înaltă calitate. La rândul lor, aceste interacțiuni sporesc implicarea până când vă aduc un loc mai înalt în fluxurile de știri ale oamenilor.
Woorise este cel mai simplu mod de a crea concursuri virale, cadouri și competiții, pagini de destinație și formulare captivante, cum ar fi sondaje și chestionare. Generați mai multe vânzări, creșteți traficul, implicarea socială și urmăritorii. Vezi exemple
Cum poate compania dumneavoastră să obțină și să mențină acest tip de succes? Există destul de multe moduri de a vă dezvolta grupul Facebook. Iată doar câteva dintre cele mai eficiente.
1. Postați linkuri peste tot
Una dintre cele mai bune modalități de a vă crește grupul Facebook este să îl faceți mai accesibil publicului țintă. Gandeste-te la asta. Dacă ar trebui să părăsiți o aplicație, să deschideți o alta și să efectuați o căutare pe web pentru a vă alătura grupului de Facebook al unei companii, probabil că nu ați face - și nici clienții. Faceți mai ușor pentru oameni să găsească și să se alăture grupului dvs. postând un link pe site-ul dvs. web. Adăugați-l în meniul principal sau într-o bară laterală, astfel încât să fie vizibil și pe care se poate face clic.
De asemenea, puteți posta linkuri atât în conturile personale, cât și în conturile de marcă pentru a crește numărul de vizionări, rata de clic și abonamentele ulterioare. Adăugați o adresă URL scurtată la biografia dvs. Instagram sau includeți un hyperlink sub semnătura dvs. de e-mail. YouTube, Snapchat și TikTok permit, de asemenea, utilizatorilor să încorporeze linkuri pe care se poate face clic. Oriunde se află publicul tău, acolo ar trebui să fie linkul tău. Cu cât îl distribuiți mai multe locuri, cu atât este mai probabil ca grupul dvs. să se dezvolte.
2. Creați un grafic Pinterest
Pinterest a devenit rapid o sursă de inspirație pentru creativii de pretutindeni. Acum, toată lumea, de la Joe obișnuit până la CEO, examinează aplicația în fiecare zi. Astfel, Pinterest este un loc excelent pentru a-ți face publicitate grupului de Facebook pe furiș și pentru a câștiga mai multe clienți potențiali. Utilizați un instrument online gratuit precum Canva pentru a crea o imagine atrăgătoare pentru grupul dvs. Apoi, încărcați-l pe Pinterest cu hashtag-uri care vizează publicul dvs.
În timp ce acest hack simplu ar putea genera cu ușurință sute de membri noi de la sine, ați putea atrage și mai mulți oameni prin fixarea aceluiași grafic pe Twitter. Includeți câteva cuvinte despre grup sau despre motivul pentru care urmăritorii dvs. ar trebui să se alăture. Apoi, adăugați un îndemn și un link pe care se poate da clic. Deoarece imaginile sunt mai captivante decât textul simplu, grupul dvs. poate foarte bine să experimenteze un aflux de noi solicitanți.
3. Generați aprecieri și invitații pe pagină
Câte aprecieri are pagina ta de Facebook? Douăzeci? Doua milioane? Fiecare reprezintă un alt potențial membru al grupului Facebook. Sunt deja interesați de marca dvs., așa că ce îi împiedică să se alăture? Profitați de șanse și puneți invitația acolo. Mesajele directe care promit știri și oferte exclusive tind să fie mai persuasive decât invitațiile generice, așa că nu ezitați să fiți puțin personal.
Este demn de remarcat faptul că Facebook nu vă va permite să invitați toată lumea deodată. De fapt, vei putea trimite doar aproximativ 50 de invitații în fiecare zi. Odată ce ați atins limita, concentrați-vă pe generarea de aprecieri pe pagină . Începeți o campanie și postați anunțuri potențiale pentru a redirecționa utilizatorii Facebook către pagina dvs. Experimentați cu câteva variante de copie și anunțuri pentru a găsi cea mai eficientă. Apoi, reveniți la invitarea listei dvs. în continuă creștere de urmăritori în grup.
4. Trimiteți buletine informative
Cumpărătorii pentru prima dată merită să se simtă apreciați. La urma urmei, ei tocmai și-au dat banii câștigați cu greu unui brand pe care poate abia l-au descoperit. Acum este șansa ta să-i uimiți oferindu-le și mai mult profit pentru banii lor. Trimiteți un buletin informativ pentru a-i întâmpina pe noii veniți și îndreptați-i către grupul dvs. de Facebook. Atrageți-i cu oferte și oferte exclusive disponibile numai pentru membri.
Puteți adopta o abordare similară cu cele mai sus pe canalul de marketing. De exemplu, o parte din publicul țintă își va exprima interesul sau intenția de a cumpăra prin abonarea la bloguri, canale video și alte platforme cu conținut ridicat. Deoarece grupul tău de Facebook oferă mai multe informații exclusive, vor fi mai predispuși să accepte o invitație. Utilizați adresele de e-mail colectate anterior pentru a trimite buletine informative care detaliază apartenența la grup și cum le-ar putea beneficia. Apoi, urmăriți-vă grupul crește exponențial pe măsură ce mai mulți oameni acceptă invitații.
5. Faceți reguli și selectați solicitanții
Este singura dvs. responsabilitate în calitate de administrator de grup să stabiliți și să aplicați reguli, să descrieți așteptările și să selectați solicitanții. În timp ce aceste obligații suplimentare pot deveni mai consumatoare de timp pe măsură ce admiți membrii, investirea energiei din timp este cheia pentru crearea unui spațiu profesional pozitiv. De asemenea, va minimiza spamul și va menține totul organizat, astfel încât membrii să poată găsi cu ușurință informații importante referitoare la reduceri și oferte speciale.
De exemplu, una dintre regulile dvs. ar putea interzice conținutul autopromoțional, cum ar fi reclamele și linkurile către site-uri terțe. Un altul ar putea aborda cerințele de participare pentru a încuraja implicarea activă și conversațiile continue. Aceste reguli ar trebui să-i elimine pe cei aplecați spre nerespectare. Cu toate acestea, analizele amănunțite ale solicitanților pot asigura, de asemenea, că persoanele potrivite se alătură grupului dvs., astfel încât acesta să se extindă în continuare și să atragă noi membri.
6. Alegeți un nume atrăgător
Poate fi tentant să-ți denumești grupul de Facebook după marca pe care o reprezintă. Cu toate acestea, mulți utilizatori vor ezita să se alăture unui astfel de grup, deoarece pare mai orientat spre afaceri și mai puțin accesibil. Prin urmare, este important să alegeți un nume atrăgător care să stârnească interesul membrilor publicului și să îi atragă să se alăture. Ce caută potențialii clienți într-o comunitate online? Cum ar putea produsele sau serviciile dvs. să răspundă nevoilor acestora?
Optimizați în ceea ce privește căutarea și optați pentru un nume cu cuvinte cheie grele. De exemplu, dacă o marcă este specializată în marketing online, ar putea să creeze un grup și să-l numească Social Media Marketing Society pentru a-i atrage pe cei interesați de acest subiect. Deoarece Facebook filtrează grupurile în funcție de dimensiune, calitate și locație, aceste cuvinte cheie vă pot ajuta grupul să se claseze mai sus pe pagina de rezultate, permițând mai multor utilizatori să găsească și să se alăture comunității.
7. Gazdă cadouri și concursuri
Toată lumea iubește lucrurile gratuite, motiv pentru care cadourile și concursurile sunt atât de eficiente. Chiar și întreprinderile mici pot găzdui aceste evenimente online, deoarece sunt relativ ușor de organizat și implementat. Tot ce trebuie să faci este să folosești un șablon pentru a crea un concurs , a enumera termenii și condițiile și pentru a declara premiul.
Lăsați evenimentul deschis pentru non-membri sau solicitați utilizatorilor Facebook să se alăture grupului înainte de a participa. De asemenea, vă puteți crește grupul cerând participanților să eticheteze prietenii și familia sau să distribuie postarea pentru a câștiga înregistrări suplimentare.
Această strategie va expune mai mulți oameni la concurs, brandul și grupul, crescând astfel acoperirea și potențialul. De asemenea, o altă modalitate excelentă de a vă promova giveaway-ul sau concursul este prin intermediul reclamelor Facebook folosind un șablon de reclame Facebook .
8. Oferiți știri exclusive și acces anticipat
Există trei tipuri de grupuri Facebook - secrete, deschise și închise. Grupurile secrete sunt imposibil de căutat și cele deschise permit oricui să se alăture, niciunul dintre acestea nu facilitează o creștere sănătoasă și durabilă. Cu toate acestea, grupurile închise parcurg o linie fină între cele două, deoarece intrarea necesită adesea aprobare administrativă. Această necesitate de a avea un fel de calificare pentru a obține admiterea la știri exclusive, oferte speciale și evenimente cu acces anticipat îi stimulează adesea pe oameni să se alăture.
Cu toate acestea, singurul mod în care vor ști vreodată despre aceste avantaje este dacă le includeți în conținutul de marketing. De exemplu, Fabletics face publicitate adesea pentru două perechi de jambiere pentru 24 USD atunci când cumpărătorii optează pentru un abonament VIP gratuit. În acest fel, chiar și oamenii care nu au auzit niciodată de companie se pot alătura și se pot bucura de gratificații instantanee. Dacă rămân, vor primi, de asemenea, acces anticipat la articole noi și detalii exclusive despre vânzări, stocuri și reduceri.
9. Formați parteneriate pentru promovarea încrucișată
Cei din cadrul unui grup Facebook vor folosi adesea platforma pentru a împărtăși sfaturi, recenzii, recomandări și conținut relevant. Cu toate acestea, mărcile vor beneficia și mai mult atunci când își extind audiența și se vor asocia cu grupuri care își apropie mintea. În acest caz, trebuie să vă analizați demografia și să luați în considerare interesele comune ale publicului.
De exemplu, o afacere specializată în îngrijirea pielii s-ar putea asocia cu una care vinde aparate de ras pentru pielea sensibilă. Cu toate acestea, dacă consumatorii doresc să achiziționeze un kit care include produse de la ambele companii, trebuie să se alăture ambelor grupuri Facebook. Promovarea încrucișată în timpul cadourilor și partajarea ocazională a conținutului celuilalt sunt doar câteva modalități excelente de a forma un parteneriat solid și de a vă dezvolta grupul în mod organic.
10. Salt pe Facebook Live
Facebook și-a lansat funcția video live în 2016 și, de atunci, a avut un impact uriaș asupra implicării clienților. Peste 80% dintre adulți preferă videoclipuri live de la mărci, spre deosebire de postările pe rețelele sociale, iar 87% au spus că ar fi dispuși să urmărească transmisiunile live de pe Facebook dacă ar include mai mult conținut din culise. Din fericire, poți oferi doar asta lansând live pe fluxul de știri al grupului tău. Nu uitați să-l promovați în prealabil, astfel încât membrii să își poată elibera programele și să se acorde.
Du-ți spectatorii într-un turneu în culise, intervievează o celebritate sau oferă o scurtă privire la produsele viitoare pentru a-ți tenta publicul și pentru a le oferi ceva de așteptat. Răspundeți la comentarii și reacții în timp real și invitați mai mulți spectatori să-și împărtășească opiniile. Apoi, deconectați-vă cu un îndemn, cum ar fi „invită-ți prietenii la următorul flux live” sau „fă clic pe linkul de mai sus pentru a cumpăra”. Acest lucru îi va menține implicați și îi va încuraja publicitatea din gură.
11. Pune întrebări
De ce ar trebui să pui întrebări în grupul tău de Facebook? Participarea la sondaje, solicitarea de feedback și adresarea întrebărilor îi încurajează pe alții să împărtășească cunoștințele și resursele. Răspunsurile lor creează un mediu pozitiv din punct de vedere organic și cresc implicarea generală. Acest schimb dus-întors contribuie doar la creșterea globală a grupului.
În esență, Facebook folosește inteligența artificială pentru a determina care pagini și grupuri au cele mai mari rate de implicare. Dacă se întâmplă ca al tău să depășească concurența, vei apărea mai aproape de partea de sus a rezultatelor căutării Facebook. A pune întrebări poate deține cheia pentru a păcăli algoritmul pentru a-ți crește rangul. Odată ce o vor face, probabil că grupul tău se va extinde atâta timp cât vei continua să faci întrebări.
12. Păstrați postările în tendințe
Experții în marketing digital și agenții de publicitate care mențin frecvent un rang mai înalt tind să acorde prioritate postărilor captivante. Eforturile lor se asigură că informațiile cele mai populare sau utile rămân în tendințe și ajung la un public cât mai larg posibil. Cu toate acestea, consolidarea unei postări în tendințe necesită mai multă muncă decât simpla plătire a Facebook-ului pentru un impuls. Trebuie să interacționați personal cu oricare dintre membrii la care reacționează și comentează.
Luați o abordare lentă și constantă și comentați doar răspunsurile sau opiniile uneia sau două persoane odată. Așteptați o jumătate de oră, apoi răspundeți la alte câteva comentarii. Repetați procesul până când ați răspuns tuturor sau postarea și-a urmat cursul. În cele din urmă, Facebook vă va răsplăti cu o poziție mai ridicată în interogările de căutare și va indica mai mulți utilizatori în direcția dvs. ori de câte ori apare un candidat promițător.
13. Promovați pozitivitatea
Cu tot ce se întâmplă astăzi în lume, este o bună practică să păstrezi lucrurile ușoare și optimiste. Faceți din comunitatea dvs. online un loc pozitiv, folosind emoji-uri, gif-uri și un ton mai personal. Gluma ocazională sau satira poate, de asemenea, să spargă gheața și să întâmpine un aflux de noi membri.
Pe măsură ce creați un spațiu sigur pentru ca oamenii să-și împărtășească gândurile și să interacționeze unii cu alții, creați, de asemenea, un mediu ideal în care să primiți feedback. Deoarece membrii sunt acolo în mod voluntar, cel mai probabil le place să interacționeze cu marca dvs. și cu alți consumatori care simt la fel. Astfel, vor fi mai predispuși să lase recenzii strălucitoare. Pozitivitatea lor colectivă vă va proteja de negativitatea extremă și vă va arunca marca într-o lumină mai bună, ceea ce vă poate asigura noii membri legitimitatea și crește creșterea generală.
Rămâi înaintea curbei
Aproximativ 47% dintre specialiști în marketing spun că dezvoltarea de strategii sociale pentru a sprijini obiectivele de afaceri este o provocare de top. Dacă te concentrezi pe creșterea ta acum, vei fi cu un pas înaintea majorității.
Acest nivel de pregătire ar putea asigura succesul pe termen lung, deoarece, peste ani, nu va trebui să vă gândiți cum să creșteți implicarea. În schimb, veți analiza cei mai noi algoritmi, veți angaja mai mulți administratori pentru a gestiona conținutul și, cel mai important, veți primi o mulțime de noi membri.
Sursa: Woorise