1826 Locust Street, Bainbridge, GA 31717 +1 (212) 269-1000 support@example.com

WebDesign si optimizare SEO

logo absolut web expert 99a

Promovare prin backlink

Cele mai bune instrumente de management al rețelelor sociale pentru afaceri

Cele mai bune instrumente de management al rețelelor sociale pentru afaceri

Marketingul pe rețelele sociale este o parte importantă și mare a strategiei unei echipe de marketing. Menținerea conturilor de pe rețelele sociale la zi, postarea de conținut zilnic și distribuirea de promoții sunt toate modalități excelente de a-ți construi un număr de urmăritori online și de a extinde acoperirea mărcii tale.

Există o mulțime de strategii diferite pe care le puteți aplica pentru marketingul și managementul rețelelor sociale și poate dura mult timp și bani.

În articolul de astăzi, vom analiza instrumentele de gestionare a rețelelor sociale care vă vor îmbunătăți fluxul de lucru, vor crește productivitatea și vor face ca conținutul pe care îl partajați să găsească publicul corect la momentul optim.

Woorise este cel mai simplu mod de a crea concursuri virale, cadouri și competiții, pagini de destinație și formulare captivante, cum ar fi sondaje și chestionare. Generați mai multe vânzări, creșteți traficul, implicarea socială și urmăritorii. Vezi exemple

Dacă doriți să economisiți timp și să creați o campanie de marketing de succes în rețelele sociale, atunci aceste instrumente de gestionare a rețelelor sociale sunt doar pentru dvs.!

 

Iată cele mai bune instrumente de management al rețelelor sociale pentru afaceri:

  1. Napoleancat
  2. Sotrender
  3. HubSpot
  4. Socialbee
  5. Zoho Social
  6. SocialPilot
  7. Sprout Social
  8. Tampon
  9. Hootsuite
  10. Faceți cunoștință cu Edgar
  11. Loomly
  12. Oktopost
  13. Agorapulse
  14. Transmisibil
  15. Crowdfire
  16. CoSchedule
  17. Mai tarziu

1. Napoleoncat

Moderați, publicați, analizați, creșteți – cu o platformă de gestionare a rețelelor sociale all-in-one care vă conectează echipele și vă decurge fluxurile de lucru.

Cea mai bună parte despre NapoleonCat este faptul că prețul lor nu este fix, în schimb, prețul lor depinde de numărul de utilizatori și de conturi sociale de care compania ta are nevoie.

Pentru o afacere mică, cu un cont și cinci conturi de social media, ar costa 35,25 USD lunar pentru planul lor standard și 63 USD pentru planul lor pro.

O companie mai mare cu 5 conturi și 30 de conturi de social media vă va costa 200,25 USD lunar pentru planul standard și 247,50 USD pentru planul pro.

Toate planurile sunt facturate anual.

Planul standard include postarea pe aproape toate platformele de social media, cu excepția TikTok. De asemenea, are o căsuță de e-mail socială care le conectează pe toate într-un singur loc. Include, de asemenea, analize ale postărilor tale pe rețelele sociale, precum și ale concurenților tăi.

Planul pro include totul, de la planul standard, precum și moderarea automată pe majoritatea platformelor, rapoarte analitice în format PDF, alerte prin e-mail și SMS și doi ani de păstrare a datelor.

Dacă sunteți în căutarea celui mai personalizabil, dar ușor de gestionat, atunci NapoleanCat este cel mai bun pariu.

Caracteristici principale:

  • O căsuță de e-mail socială pentru gestionarea comentariilor, mesajelor și recenziilor.
  • Moderare automată pentru a răspunde la comentariile și mesajele din rețelele sociale.
  • Postări programate.
  • Raportare automată pe rețelele sociale.
  • Analiza rețelelor sociale .

2. Sotrender

Sotrender oferă 4 planuri din pachetul lor de pornire, până la planul lor final. Prețurile variază de la 59 USD până la 331 USD. Toate prețurile sunt facturate anual.

Platforma Sotrender este foarte intuitivă și are câteva moduri creative de a afișa analize și conținut. Toate datele precum KPI-urile, implicarea și impresiile sunt prezentate pe diagrame interactive. Aceste diagrame interactive fac analiza datelor nu numai mai ușoară, ci și mai interesantă. Mai ales adevărat când te uiți la date ore întregi.

De asemenea, Sotrender poate genera rapoarte analitice în mai puțin de un minut! Grozav când ești în ciudă.

Pachetul de pornire permite să posteze cinci conturi pe cinci conturi de rețele sociale. Toate planurile vin și cu o căsuță de e-mail pe rețelele sociale.

Cel mai popular plan al lor, planul premium costă 195 USD pe lună și permite utilizatorilor nelimitați să posteze pe 20 de conturi de social media. De asemenea, păstrează datele timp de doi ani și include analiza profesională a reclamelor Sotrender, care costă 49 ​​USD în plus lunar pentru primele două planuri mai ieftine.

Analiza profesională a reclamelor Sotrender oferă o analiză complexă a postărilor pe rețelele sociale de pe Instagram și Facebook.

Ei oferă chiar și un pachet de freelancer conceput pentru un singur utilizator de cont care postează pe un singur cont de social media. Această opțiune costă 34 USD pe lună facturat anual.

Caracteristici principale:

  • Analizează-ți performanța organică și plătită pe Facebook și Instagram.
  • Urmăriți toate KPI-urile dvs.
  • Obțineți acces la valori unice.
  • Urmăriți performanța concurenților și KPI-urile acestora.
  • Generați rapoarte rezumative în 60 de secunde.
  • O căsuță socială simplă și intuitivă.

3. HubSpot

Multe companii și-au arătat satisfacție după ce s-au adaptat la HubSpot ca parte a efortului lor de marketing. Le permite utilizatorilor să urmărească, să monitorizeze și să creeze conținut de dragul creșterii afacerii. HubSpot ajută la îmbunătățirea performanței generale a strategiei dvs. de marketing.

HubSpot are mai multe capacități pentru a vă simplifica munca, cum ar fi urmărirea și măsurarea activităților de marketing pe rețelele sociale. Acestea includ crearea de conținut și marketing prin e-mail. De asemenea, ajută utilizatorii să stabilească pagini de destinație, să recomande îndemnuri și cuvinte cheie pentru a optimiza performanța SEO.

Prețuri

HubSpot oferă abonamente gratuite pentru utilizatori, dar este posibil ca unele funcții să nu fie aplicabile. Abonamentele vin în patru tipuri: starter, profesionale și enterprise.

  • Starter: începe de la 45 USD pe lună
  • Profesionist: începe de la 800 USD pe lună (facturat anual)
  • Enterprise: începe de la 3.200 USD pe lună (facturat anual)

4. Socialbee

Socialbee.io este numărul trei pe listă, deoarece este o platformă excelentă de gestionare a rețelelor sociale, care este capabilă să organizeze postările în diferite categorii și să le posteze pe paginile tale de socializare simultan.

Ei oferă trei planuri plătite. Bootstrap pentru 19 USD pe lună, Accelerate pentru 39 USD pe lună și Pro pentru 79 USD pe lună.

Atât Bootstrap, cât și Accelerate oferă un singur utilizator per spațiu de lucru și, respectiv, un spațiu de lucru. Bootstrap vă permite să postați în cinci conturi de social media, în timp ce Accelerate vă permite să publicați pe 10 conturi de social media.

Planul Pro vă permite să aveți cinci spații de lucru și trei utilizatori pe spațiu de lucru. În planul Pro, puteți posta pe 25 de conturi de rețele sociale.

În medie, planul Bootstrap poate crește productivitatea cu până la opt ore în plus pe săptămână, iar planul Pro vă poate economisi timp de două ori!

O altă caracteristică excelentă este integrarea Canva în editorul de postări al Socialbee. Dacă compania dvs. folosește Canva pentru a crea modele, atunci Socialbee ar trebui să fie în partea de sus a listei dvs.

Caracteristici principale

  • Postări programate într-un calendar de conținut.
  • Organizați-vă postările în diferite categorii.
  • Postări personalizabile pentru diferite postări pe rețelele sociale.
  • Raportare și analiză.
  • Reciclați postările veșnic verzi sau expirați conținutul sensibil la timp.
  • Fluxuri RSS pentru a controla conținutul.
  • Integrarea Canva cu editorul de postări SocialBee.
  • Spații de lucru multiple și funcții de colaborare în echipă.

5. Zoho Social

Zoho Social este pachetul complet. Este un instrument de gestionare a rețelelor sociale care a fost conceput pentru a obține tot ceea ce trebuie să fie făcut, făcut, menținând în același timp lucrurile organizate.

Poate programa postări dacă preferați să planificați cu câteva zile înainte, să țineți evidența mențiunilor dvs. pe rețelele sociale și să genereze rapoarte de analiză a performanței rețelelor sociale, totul în timp ce comunică ușor cu restul echipei.

Nici măcar să nu începem cu tabloul de bord creativ, care face navigarea mai rapidă, dar și plăcută la vedere.

O caracteristică remarcabilă pe care o are Zoho Social, pe care alte aplicații nu o au, este capacitatea de a întrerupe postările.

Funcția de întrerupere a postării vă permite să întrerupeți o postare care a fost deja postată, eliminând-o efectiv de pe toate rețelele sociale până când nu este întreruptă.

Aceasta este o caracteristică grozavă de avut, mai ales dacă are loc un eveniment mondial sau o criză de brand.

De asemenea, are un instrument de gestionare a rețelelor sociale care vă va menține relațiile cu clienții să funcționeze fără probleme.

Este un produs accesibil, cu opțiuni care variază de la 10 USD la 40 USD lunar.

Caracteristici principale:

  • Postări programate.
  • Calendar intuitiv de programare.
  • Tabloul de bord în stilul note lipicioase.
  • Rapoarte prefabricate.
  • Întrerupeți/reluați conținutul.

6. SocialPilot

SocialPilot este un alt instrument excelent pentru utilizatorii conștienți de costuri. Acest lucru este valabil mai ales dacă conduceți o afacere mult mai mică.

Spre deosebire de planul profesional al Sprout Social, care costă 149 USD pe lună care vă permite să postați pe 25 de conturi de social media, SocialPilot oferă un abonament pentru echipele mici care permite a 3 utilizatori să posteze pe 25 de conturi de social media.

SocialPilot este integrat cu toate platformele sociale la care v-ați aștepta, chiar și cu TikTok! TikTok este încă o platformă de social media în creștere, care are mult potențial de marketing.

Caracteristici principale:

  • Personalizează-ți postările.
  • Un calendar social cu vizualizări macro și micro ale eficienței postărilor tale pe rețelele sociale.
  • Grafice și date ușor de citit.
  • Rapoarte de marcă pe rețelele sociale.
  • Cutie socială unică.
  • Interfață personalizabilă pentru a se potrivi mărcii dvs.

7. Sprout Social

Sprout Social este unul dintre cele mai puternice instrumente de pe listă, dar vine și cu un cost mai mare. Nivelul cu cel mai mic preț costă 89 USD pe lună. La acest preț, veți putea rula doar cinci conturi de rețele sociale.

Planul de nivel mediu se numește plan Professional și costă 149 USD pe lună, dar este facturat anual. Acest lucru poate fi prea scump pentru o mulțime de întreprinderi mai mici, dar cu acest plan, obțineți o analiză a hashtag-urilor Twitter și o analiză a ratei de răspuns.

Planul lor de top se numește plan avansat și vă va plăti înapoi cu 249 USD pe lună, din nou, plătiți anual. Cu acest plan, primești tot ce este mai bun din tot ce este mai bun. Planul include chiar și servicii de urmărire a linkurilor, precum și chatbot-uri sociale.

Sprout Social este excelent la analiza datelor. Puteți modifica ușor și rapid setările în funcție de geografia sau demografia adepților. Poate chiar să țină cont de fluxurile tale de rețele sociale și de cuvintele cheie din toate acestea.

Caracteristici principale:

  • Publicați, programați, schițați și puneți în coadă postări.
  • Calendar de conținut social.
  • Instrumente de tasking și social CRM.
  • Instrumente de promovare plătită pentru a spori postările pe Facebook.
  • Are o aplicație IOS și Android.
  • Rata de răspuns și rapoarte de analiză a timpului.
  • Integrari de Helpdesk, CRM și Social Commerce.

8. Tampon

Buffer este o alegere excelentă pentru întreprinderile mici care încă se pun pe picioare. Cu versiunea gratuită, puteți posta pe până la trei conturi de rețele sociale, precum și să programați zece postări!

Totul gratuit!

Ai acces chiar și la calendar și la recomandările de hashtag-uri Twitter.

Planurile lor pornesc de la 5 USD, care este unul dintre cele mai accesibile instrumente de social media de acolo.

Din păcate, nu este la fel de dezvoltat ca majoritatea celorlalte oferte, dar dacă sunteți o afacere mică care ar putea dori doar să păstrați o anumită formă de implicare cu adepții dvs., dar să nu plătiți o avere, atunci aceasta este o opțiune excelentă.

Veți obține un tablou de bord curat, ușor de utilizat și analize de bază pentru postările pe rețelele sociale atunci când utilizați Buffer.

Caracteristici principale:

  • Urmăriți performanța și creați rapoarte pentru Instagram, Facebook, Twitter și LinkedIn.
  • Recomandări de hashtaguri Twitter.
  • Postări programate.
  • Salvați schițe și postări personalizate pentru anumite platforme de social media.
  • Calendar de conținut.
  • Scurtator de linkuri Bit.ly inclus.

9. Hootsuite

Hootsuite este o altă soluție software excelentă care poate fi folosită pentru a analiza postările și anunțurile pe rețelele sociale.

Hootsuite este o opțiune excelentă dacă vă udați picioarele în instrumentele de social media, deoarece oferă un plan gratuit destul de decent. Este încă destul de limitat, dar vă va oferi o idee grozavă despre elementele de bază și despre ce vă puteți aștepta în continuare de la software.

Există, de asemenea, o perioadă de probă de 30 de zile pentru planurile plătite, dacă simțiți că ați dori să achiziționați un plan.

Cel mai ieftin plan este de 49 USD pe lună și permite unui utilizator să se conecteze cu peste 10 conturi de social media.

Hootsuite are, de asemenea, un plan de afaceri care costă 739 USD pe lună. Acest plan permite cinci utilizatori să ruleze până la 35 de conturi de social media. De asemenea, permite cantități nelimitate de anunțuri promovate.

Toate planurile vin cu postări programate nelimitate, precum și o căsuță de e-mail pentru toate mesajele.

Sistemul lor de analiză este cu ușurință unul dintre cele mai bune și are cel mai cuprinzător set de instrumente pentru a realiza toate activitățile de marketing pe rețelele sociale într-un singur loc.

Un alt avantaj excelent este că Hootsuite poate crea oferte personalizate cu companii mari, în funcție de nevoile acestora. Aceasta ar putea fi o afacere care ar putea dori să aibă peste 50 de conturi de rețele sociale în funcțiune.

Acest lucru face din Hootsuite una dintre cele mai bune opțiuni pentru companiile cu o echipă mare de marketing.

Caracteristici principale:

  • Urmărirea, analizarea și identificarea în timp real pe conturile dvs. de rețele sociale.
  • O căsuță de e-mail socială pentru a monitoriza și a interacționa cu utilizatorii din toate conturile dvs. sociale.
  • Calendar unic de colaborare.
  • Gestionați și optimizați campaniile de reclame pe rețelele sociale.
  • Aliniați-vă echipa cu funcții inteligente, sigure și de management al echipei.

10. Faceți cunoștință cu Edgar

MeetEdgar se mândrește cu unele dintre cele mai bune funcții de automatizare, precum și cu un sistem intuitiv de programare.

MeetEdgar are două opțiuni plătite, ambele la capătul inferior. Pachetul lor Lite costă 29,99 USD pe lună sau 299 USD pe an. Programul lor standard costă 49,99 USD pe lună sau 499 USD pe an cu o perioadă de încercare gratuită de 7 zile, dacă doriți să-l testați mai întâi.

Pachetul Lite vă permite să rulați 3 conturi de social media, 10 postări automate săptămânale, 4 categorii de conținut și 10 postări programate săptămânal.

Pachetul standard vă permite să aveți 25 de conturi de social media simultan, postări programate nelimitate și 1000 de postări automate săptămânal.

Ambele pachete permit până la 20 de utilizatori.

MeetEdgar poate posta pe Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter și Pinterest.

Nu există nicio căsuță de e-mail centrală pentru toate conturile de rețele sociale, dar MeetEdgar are o interfață excelentă și o gamă largă de instrumente analitice care îl fac un candidat.

Caracteristici principale:

  • Organizați un număr nelimitat de categorii pentru conținutul dvs.
  • Reutilizați și publicați automat actualizări veșnic verzi pentru a deschide intervalele de timp.
  • Monitorizare live a variațiilor A/B cu analize.
  • Atrageți-vă publicul cu un instrument intuitiv de gestionare a rețelelor sociale pentru a vă crește clienții potențiali și implicarea.

11. Loomly

Loomly își comercializează software-ul ca o platformă de succes a mărcii, care a fost concepută pentru a face colaborarea, publicarea și analizarea cât mai ușoare posibil.

Pentru Loomly, totul este să promoveze o echipă capabilă să comunice cu ușurință, să creeze un flux de lucru productiv și să își analizeze succesele și eșecurile ușor și intuitiv.

Loomly vă oferă 4 planuri diferite care se potrivesc întreprinderilor mici până la corporații masive.

Cel mai mic plan costă 35 USD pe lună sau 312 USD pe an. Este limitat, dar veți primi în continuare funcțiile de bază, sugestii de hashtag, 10 conturi sociale și 2 utilizatori.

Dacă nu sunteți sigur ce hashtag-uri vă vor vedea cel mai mult postarea, atunci puteți găsi o multitudine de generatoare de hashtag-uri grozave online.

Dacă conduceți o companie cu o echipă mare de marketing, planul premium costă 359 USD lunar sau 3228 USD pe an. Acest plan oferă până la 30 de utilizatori și 50 de conturi de social media. Sunt incluse toate funcțiile de la nivelul lor cel mai de jos, precum și analize avansate, fluxuri de lucru personalizate și branding personalizat.

Funcțiile de bază includ direcționarea către public, postări sponsorizate și câteva analize de bază. Loomly are, de asemenea, un chat excelent de servicii pentru clienți, care este inclus în toate planurile.

Cea mai bună parte este că poți încerca Loomly timp de 15 zile gratuit, fără un card de credit!

Caracteristici principale:

  • Împărtășiți idei unul cu celălalt pe un calendar de conținut.
  • Creează automat postări și reclame.
  • Reclame și postări modele.
  • Fluxuri de lucru aprobate.
  • Publicare automată.
  • Analiză avansată.

12. Oktopost

Dacă sunteți în căutarea unui instrument cuprinzător de gestionare a rețelelor sociale, nu căutați mai departe decât Oktopost. Oktopost vă permite să vă gestionați toate conturile de rețele sociale într-un singur loc, ceea ce face ușoară urmărirea performanței și implicarea dvs. pe toate canalele.

Compania oferă analize puternice, astfel încât să puteți spune ce postări au cele mai bune performanțe, când este cel mai bun moment pentru a posta și cât de bine rezonează fiecare postare cu diferite audiențe. De asemenea, puteți monitoriza alte profiluri, cum ar fi concurenți sau influenți, copiendu-le postările sau urmărindu-le pe platformă. Și cu doar câteva clicuri, puteți configura sarcini automate pentru a trimite postări preprogramate pe pilot automat sau puteți programa mesaje din timp din calendarul computerului, astfel încât totul să fie gestionat automat!

Pe lângă echipa sa excelentă de servicii pentru clienți, Oktopost oferă o piață de unde puteți achiziționa servicii la prețuri accesibile, cum ar fi blogging-ul pentru oaspeți sau gestionarea reputației de la scriitori profesioniști care au fost verificați de procesul riguros de asigurare a calității al companiei.

13. Agorapulse

Dacă cauți mai multă implicare a clienților, atunci Agorapulse poate fi o alegere mai bună, deoarece oferă implicare live, precum și raportări detaliate despre conversațiile care au loc online în jurul companiei tale.

Agorapulse este unul dintre cele mai bune instrumente de management al rețelelor sociale și este perfect pentru companii de toate dimensiunile. Cu Agorapulse, puteți să programați și să publicați conținut, să urmăriți cine vorbește despre marca dvs., să vă măsurați succesul și multe altele.

În plus, Agorapulse se integrează cu toate rețelele sociale majore, astfel încât să vă puteți gestiona toate conturile într-un singur loc. Există un motiv pentru care peste 35.000 de companii au încredere în Agorapulse – pur și simplu funcționează.

Puteți încerca Agorapulse gratuit și nu necesită un card de credit pentru a încerca toate funcțiile sale. Planul gratuit este ideal pentru afacerile care încep, în timp ce planul pro este perfect pentru echipele mai mici. Planul premium include acces la 500 de imagini și 20 de videoclipuri, iar postarea programată este nelimitată. Când vine vorba de monitorizarea anunțurilor, acest plan permite 600 de anunțuri active per profil.

14. Transmisibil

Sendible este un instrument de gestionare a rețelelor sociale care ajută companiile să țină evidența tuturor conturilor de rețele sociale într-un singur loc. Oferă o varietate de funcții, cum ar fi programarea postărilor, analizarea analizei rețelelor sociale și monitorizarea mențiunilor din rețelele sociale.

Sendible are, de asemenea, o listă de funcții de colaborare care permit companiilor să delege sarcini și să monitorizeze progresul. În general, este un instrument excelent pentru companiile de toate dimensiunile care doresc să-și îmbunătățească prezența în rețelele sociale. Interfața intuitivă facilitează postarea actualizărilor, programarea postărilor și rămânerea la curent cu alte sarcini de afaceri în timp ce sunteți în mișcare.

Planul pentru creatori Sendible începe de la 29 USD pe lună și este ideal pentru freelanceri care administrează 1 marcă. Include deja funcții nelimitate de programare, monitorizare și răspuns, raportare și sugestii de conținut. De asemenea, acceptă majoritatea rețelelor de social media, cum ar fi Facebook, Instagram, Twitter și LinkedIn.

15. Foc de mulțime

Cu Crowdfire, puteți găsi și programa cu ușurință conținutul, puteți urmări cine vorbește despre marca dvs. și multe altele. În plus, platforma adaugă mereu noi funcții pentru a vă ajuta să vă gestionați mai bine prezența pe rețelele sociale.

Iată cinci motive pentru care Crowdfire este cel mai bun instrument de management al rețelelor sociale pentru afaceri:

  1. Vă va economisi timp prin programarea postărilor în avans și găsirea oportunităților de implicare.
  2. Vă va oferi informații neprețuite despre modul în care oamenii vorbesc despre marca dvs. în diferite rețele, astfel încât să știți ce le place sau nu.
  3. Vă va oferi o modalitate ușoară de a monitoriza mențiunile de pe Twitter ale companiei dvs., astfel încât nimic să nu treacă prin fisuri.
  4. Puteți folosi Crowdfire pentru a găsi tendințe în subiectele care le interesează clienților dvs., ceea ce face mai ușor să partajați conținut relevant.
  5. Puteți personaliza notificările pe baza cuvintelor cheie care contează cel mai mult pentru dvs. și puteți primi alerte atunci când acele cuvinte cheie apar în orice rețea.

Nu a fost niciodată mai ușor pentru companiile de toate dimensiunile să-și implice publicul pe rețelele sociale, datorită Crowdfire!

Crowdfire oferă un plan gratuit care vă permite să gestionați 3 conturi conectate și acceptă mai multe platforme precum Twitter, LinkedIn, Instagram și Facebook. Cu toate acestea, acest plan permite doar 10 postări programate per cont. Dacă doriți să programați mai mult, puteți beneficia de alte planuri, care încep de la 7,48 USD pe lună.

16. CoSchedule

CoSchedule este un instrument de gestionare a rețelelor sociale care vă ajută să vă optimizați strategia de rețele sociale și să vă faceți conținutul să meargă mai departe. Cu CoSchedule, puteți partaja conținutul dvs. la cele mai bune momente pentru o implicare maximă, puteți programa postări din timp și puteți urmări performanța conținutului dvs. cu analize încorporate.

În plus, CoSchedule facilitează colaborarea cu membrii echipei, astfel încât să puteți face mai multe în mai puțin timp. Dacă ești serios în ceea ce privește marketingul pe rețelele sociale, atunci ai nevoie de CoSchedule. Și dacă nu ești? Ei bine, acesta este unul dintre acele instrumente care vă vor permite să fiți văzut ca cineva care știe cu adevărat ce face online.

Planul gratuit include un calendar de marketing pentru totdeauna gratuit care vă permite să vedeți totul într-un singur loc. Include, de asemenea, funcții nelimitate de gestionare a proiectelor și a sarcinilor, asistență de bază și publicare pe rețelele sociale pentru 2 profiluri.

17. Mai târziu

Ulterior oferă o interfață de glisare și plasare în funcția de calendar pentru a facilita utilizatorilor să facă planificarea și programarea. Utilizatorii pot programa postări la o anumită oră, inclusiv pentru săptămânile sau lunile următoare cu funcția sa. Ei pot alege mai multe site-uri de rețele sociale, cum ar fi Facebook, Instagram și Twitter pentru a-și partaja conținutul.

Mai mult, Later permite utilizatorilor să importe conținut de pe Google Drive, dispozitive mobile, Dropbox și alte surse. Dacă utilizatorii își postează conținutul, Later le permite, de asemenea, să urmărească implicarea și să monitorizeze valorile de performanță.

Unii utilizatori lasă recenzii bune despre Later. Sunt mulțumiți de cât de ușor este operarea Later cu interfața sa simplă. Ei pot, de asemenea, să salveze subtitrări și hashtag-uri și să ofere recomandări în funcție de postarea dvs.

Prețuri

Ulterior oferă un plan și un abonament gratuit. Există trei planuri plătite pentru abonamente lunare și anuale, cum ar fi:

  • Începător: începe de la 15 USD pe lună (1 utilizator și 30 de postări pe lună pe rețelele sociale)
  • Creștere: începe de la 25 USD pe lună (3 utilizatori și 150 de postări pe lună pe rețelele sociale)
  • Avansat: începe de la 40 USD pe lună (6 utilizatori și postări nelimitate pe toate rețelele sociale)

Alegerea celui mai bun instrument de management al rețelelor sociale

Având la dispoziție atât de multe instrumente de social media, poate fi greu să-l alegi pe cel mai potrivit pentru tine.

Stabiliți-vă prețul și ceea ce aveți nevoie de la un instrument. De acolo, puteți compara cu ușurință aplicațiile care se potrivesc cerințelor dumneavoastră prealabile. Comparați orice extra și prețul software-ului.

Companiile mari vor căuta cel mai probabil cele mai multe funcții și cea mai mare cantitate de conturi de social media posibile. Întrucât, o companie mai mică ar putea avea nevoie doar de câteva conturi.

Oricum, alegerea instrumentului potrivit pentru rețelele sociale este o prioritate și vă va ajuta pe drumul spre succes.

E acum ori niciodată. Pregătește-ți hashtagurile și postările astăzi!

 

Sursa: Woorise

Noutăti pe email