1826 Locust Street, Bainbridge, GA 31717 +1 (212) 269-1000 support@example.com

WebDesign si optimizare SEO

logo absolut web expert 99a

Promovare prin backlink

Stiri

O prezentare generală a tuturor metodelor esențiale de productivitate pe care trebuie să le cunoașteți

Metoda corectă de productivitate este ca o foaie de parcurs pentru atingerea obiectivelor tale. Cu toate acestea, având în vedere că nu există o soluție unică pentru fiecare stil de lucru sau situație, este de ajutor să aveți o imagine de ansamblu asupra celei mai esențiale metode de productivitate pentru diferite cazuri de utilizare.

1 Inbox Zero

Metoda Inbox Zero de la Merlin Mann vă poate ajuta să vă maximizați timpul la serviciu . Principiul de bază este simplu: tratați căsuța dvs. de e-mail ca un spațiu de stocare temporar, nu o listă de activități sau un depozit. Ar trebui să urmăriți să procesați toate e-mailurile folosind una dintre cele cinci acțiuni: ștergeți (sau arhivați), delegați, răspundeți, amânați sau faceți. Prin clasificarea e-mailurilor în acest fel și golirea regulată a căsuței de e-mail, eliminați dezordinea și reduceți supraîncărcarea e-mailurilor .

 

Inbox Zero este ideal pentru oricine primește zilnic un volum mare de e-mailuri. Prin procesarea e-mailurilor utilizând una dintre cele cinci acțiuni, petreceți mai puțin timp blocat în căsuța de e-mail și mai mult timp concentrându-vă pe munca semnificativă. Această abordare vă asigură că vă folosiți e-mailul ca mijloc pentru a atinge un scop, care este de a termina munca, nu ca o distragere a atenției.

De ce este importantă implicarea angajaților?

Tot ce trebuie să știți

Pe ntru că implicarea angajaților se referă la îmbunătățirea mediului de lucru și a culturii pentru a încuraja angajații să fie mai dedicați obiectivelor și valorilor companiei.

 

1. Ce este implicarea angajaților?

Implicarea efectivă a angajaților arată astfel:

  • Angajații sunt fericiți și încântați să lucreze pentru companie.
  • Angajații își prețuiesc rolurile și contribuie la succesul companiei.
  • Angajații apreciază și înțeleg misiunea, scopurile și obiectivele companiei. De asemenea, compania înțelege și prețuiește obiectivele angajaților.

Cu toate acestea, este important să rețineți că nu doar fericirea sau satisfacția angajaților contează, ci și modul în care aceasta se raportează la performanța și productivitatea individului și a companiei.

Actualizat pentru 2022

Iată câteva dintre primele 25 de sfaturi gratuite de gestionare a reputației online de la Recover Reputation disponibile pentru a ajuta la construirea, stimularea sau repararea unei prezențe web pentru directorii executivi, companii și profesioniști cum ar fi avocații, consilierii financiari sau cei din lumea artei. Management reputatie tale online 25 de recomandari

Sfaturile variază de la crearea de conținut, social media, optimizarea motorului de căutare (SEO), monitorizarea și sugestiile din afara site-ului și sunt listate aproximativ în ordinea importanței.

Cele mai multe se poate realiza prin timp dedicandu și un grad variabil de efort; altele necesită cercetare, cum ar fi definirea unor termeni de căutare eficiente cheie și adăugarea acestora la titlul meta-date de pe site-ul web; unele necesită ajutor din partea unui expert online, managementul reputației.

Amintiți - vă, totuși, că managementul reputației on - line este un proces pe termen lung, și ar putea dura aproximativ șase luni sau mai mult pentru a finaliza, care necesită aproximativ două sau patru sute de ore de muncă consistente, două-trei ore pe zi .

100 fraze folositoare pentru evaluarea performanțelorFraze folositoare pentru evaluarea performanțelor

Review-urile de performanță sunt esențiale pentru a oferi feedback util unui manager sau angajat. Dar fără să știe ce să spună sau să scrie poate face procesul chiar dureros, mai ales într-un termen limită.

Din păcate, multe dintre recenziile de performanță de astăzi nu sunt la fel de eficiente cum ar putea fi. De fapt, statistica arată că 74% dintre lucrătorii mai tineri părăsesc recenziile nesiguri despre ceea ce managerii lor se gândesc la performanțele lor. Acest lucru reflectă faptul că, potrivit Raportului nostru privind implicarea angajaților din anul 2017 , 79% dintre angajați nu cred că procesul de revizuire al organizației este la fel de bun pentru început.

Indiferent cât de bune sunt evaluările dvs. de performanță, ați putea aproape sigur să faceți mai bine. Iată o listă utilă de 100 de fraze - bazate pe cartea Fragmente eficiente pentru evaluarea performanțelor - pe care ar trebui să începeți să includeți în recenziile dvs. de performanță pentru a oferi angajaților (sau managerului) feedbackul util pe care îl caută.

Cum să oferiți feedback constructiv și să evitați confruntările urâte"Ați făcut o treabă fantastică, dar există doar un singur lucru ...".

Feedback constructiv și să evitați confruntările urâte

Mulți dintre noi se tem de aceste cuvinte și de ceea ce urmează. Este normal să simțiți acest lucru, deoarece oferirea și / sau primirea de critici pot fi descurajante. Feedbackul are potențialul de a încuraja oamenii să facă mai bine sau să le demoralizeze totalmente, deci este important să rămâneți calm și optimist atunci când îl oferiți sau îl primiți.

Potrivit unui studiu publicat în The Journal of Consumer Research intitulat "Spune-mi ce-am făcut greșit: experții caută și răspund la feedback-ul negativ", mulți oameni uită de multe ori scopul feedback-ului. Nu este menit să facă pe oameni să se simtă rău, ci mai degrabă să ajute oamenii să facă mai bine. Răspunsul negativ nu este întotdeauna rău, iar feedback-ul pozitiv nu este întotdeauna bun.

Pagina 1 din 10

Noutăti pe email

Ultimile articole