Tot ce trebuie să știți
Pe ntru că implicarea angajaților se referă la îmbunătățirea mediului de lucru și a culturii pentru a încuraja angajații să fie mai dedicați obiectivelor și valorilor companiei.
1. Ce este implicarea angajaților?
Implicarea efectivă a angajaților arată astfel:
- Angajații sunt fericiți și încântați să lucreze pentru companie.
- Angajații își prețuiesc rolurile și contribuie la succesul companiei.
- Angajații apreciază și înțeleg misiunea, scopurile și obiectivele companiei. De asemenea, compania înțelege și prețuiește obiectivele angajaților.
Cu toate acestea, este important să rețineți că nu doar fericirea sau satisfacția angajaților contează, ci și modul în care aceasta se raportează la performanța și productivitatea individului și a companiei.
De ce este atât de important implicarea angajaților?
Implicarea angajaților este atât de importantă pentru toate organizațiile, deoarece implementarea unor strategii eficiente ajută la crearea unei culturi de muncă mai bune, la reducerea fluctuației personalului, la creșterea productivității, la construirea de relații mai bune de muncă și cu clienții și impactul asupra profiturilor companiei. Cu toate acestea, îi face pe angajați mai fericiți și îi transformă în cei mai buni susținători ai tăi.
De ce contează angajamentul pentru oamenii de la locul de muncă
Pentru cei care lucrează în fiecare zi, implicarea în munca, compania și colegii lor joacă un rol esențial în satisfacția și experiența lor generală. Angajații devin mai energici și mai eficienți și depășesc ceea ce se așteaptă de la ei. Desigur, acest lucru le influențează propria sănătate mintală la locul de muncă și îi poate influența pozitiv pe cei din jur, cum ar fi colegii și clienții.
Implicarea angajaților îmbunătățește cultura muncii, reduce cifra de afaceri, crește productivitatea, construiește relații mai bune cu clienții și afectează profiturile. Implicarea ridicată a angajaților îi transformă și în cei mai buni susținători ai tăi.
De ce contează implicarea la nivel de companie
În general, implicarea angajaților tinde să conteze cel mai mult la nivel de companie din cauza impactului pe care îl are asupra operațiunilor și profitabilității afacerii. Dar îi ajută și pe lideri să înțeleagă nevoile angajaților, precum și să identifice modalități de a îmbunătăți moralul și de a crea medii de lucru mai bune
Angajații care cred că managementul este preocupat de ei ca persoană întreagă – nu doar de angajat – sunt mai productivi, mai mulțumiți, mai împliniți. Angajații mulțumiți înseamnă clienți mulțumiți, ceea ce duce la profitabilitate. – Anne M. Mulcahy, fost CEO la Xerox
2. Beneficiile implicării angajaților
Loialitate îmbunătățită a angajatorului
Concentrându-vă pe implicarea angajaților, vă asigurați că angajatorii rămân mai mult timp. Acest lucru menține reținerea angajaților la un nivel ridicat și minimizează costurile de schimbare a angajaților.
Angajamentul scăzut și dezinteresul pot determina angajații să sară rapid și des. Și doar pentru că angajații tăi nu caută un nou loc de muncă, nu înseamnă că nici ei nu vor accepta o ofertă mai bună.
Dacă le pasă de munca lor, de membrii echipei și de companie, vor fi mai investiți și vor fi mai hotărâți să rămână.
Productivitate crescuta
Angajații implicați muncesc mai mult pentru că le place ceea ce fac și cred în valoarea lor pentru companie. Are sens, nu?
Dacă sunteți interesat de ceva și simțiți o legătură cu ceea ce faceți, este mult mai probabil să o faceți bine și să fiți investit.
La locul de muncă modern, productivitatea generală crește cu 20-25% atunci când angajații sunt angajați. Cu toate acestea, acest lucru poate fi pierdut rapid din cauza angajaților suprasolicitați și stresați.
Serviciu Clienți mai bun
Serviciul pentru clienți și succesul clienților ca piese esențiale pentru orice afacere de succes. La urma urmei, majoritatea companiilor se bazează pe creșterea și menținerea clienților.
Implicarea angajaților îmbunătățește serviciul pentru clienți pe care oamenii îl primesc de la compania dvs., ceea ce este bun pentru păstrarea clienților, asigurarea vânzărilor suplimentare și obținerea de recomandări de clienți.
Atunci când angajații sunt fericiți și implicați, este mai probabil să le pese de clienți și să meargă mai departe pentru a se asigura că clienții și clienții au o experiență grozavă.
Mai multă rentabilitate
Organizațiile foarte implicate înregistrează o medie de vânzări cu 20% mai mari decât cele care sunt dezactivate.
Dar dacă păstrați angajații, creșteți productivitatea, creșteți serviciile pentru clienți, este absolut logic ca vânzările și profiturile dvs. să crească și ele.
Satisfacție și fericire mai mare a angajaților:
Angajații trebuie să se simtă mulțumiți de munca lor; în caz contrar, interesul și entuziasmul vor scăpa.
Când implicarea angajaților este mare, angajații se simt mulțumiți de contribuțiile și impactul lor. Au o legătură cu performanța lor și cu compania pentru care lucrează. Acest lucru duce, de asemenea, la fericirea generală, ceea ce este bun pentru moralul companiei, productivitate etc.
Adopție mai bună a inițiativelor companiei:
Atunci când compania dvs. lansează noi inițiative pentru a stimula afacerea, angajații care sunt implicați au mai multe șanse să participe. Ei vor aprecia ceea ce compania ta vrea să facă și vor intra fericiți, ceea ce înseamnă că ratele de adoptare și dobânda de lungă durată vor fi ridicate.
Angajații implicați devin susținători ai mărcii:
Atunci când angajații sunt informați și foarte implicați, ei sunt, de asemenea, mai probabil să fie susținători ai mărcii. Aceștia se vor implica în marketing verbal, vor împărtăși conținutul companiei pe rețelele sociale și se vor îmbunătăți acoperirea de marketing și marca angajatorului.
Angajații sunt vocea cea mai de încredere a companiei dvs. și a serviciilor sau produselor sale. Acest lucru este denumit susținerea angajaților , care va începe în mod natural să aibă loc.
De asemenea, puteți investi într-o platformă care îi ajută pe angajați să rămână informați, să le sporească implicarea și să le permită angajaților să aibă acces la cel mai bun conținut pe care să-l partajeze în numele companiei dvs. Află mai multe aici .
Cercetările indică faptul că angajații au trei nevoi principale: muncă interesantă, recunoaștere pentru a face o treabă bună și a fi lăsați să intre în lucrurile care se întâmplă în companie. – Zig Ziglar
3. Sfaturi de implicare a angajaților
Aceste sfaturi de implicare a angajaților vă vor ajuta să creați un mediu de lucru mai bun, cu oameni mai fericiți și mai productivi.
Encourage Communication & Conversation.
Unul dintre factorii critici în promovarea unui loc de muncă cu niveluri ridicate de implicare a angajaților este comunicarea, atât formală, cât și informală. Important este că aveți instrumentele și serviciile care le permit oamenilor să se conecteze între ei cu cât mai puține frecări posibil.
Cu toate acestea, acest lucru înseamnă și obținerea de feedback valoros și sincer, astfel încât compania dvs. să poată aduce îmbunătățiri. Comunicați cât de important este acest lucru și oferiți modalități angajaților de a fi deschiși și onești.
Asigurați-vă că sunt informați
Dacă aveți mai mult de 50 de oameni în compania dvs., sunt șanse ca cineva să nu fie aproape întotdeauna la curent cu știrile și evenimentele importante. Ați văzut interviul TV al CEO-ului? Ce zici de acel nou produs care tocmai a fost lansat? Ești conștient de noul concurent care tocmai a apărut? Ce zici de noul cont pe care tocmai l-ai obținut? Investește în informarea oamenilor, iar aceștia se vor simți mai investiți în compania ta.
Lăsați-i să-și împărtășească entuziasmul
Oamenii au încredere în recomandările prietenilor și familiei lor mai mult decât în orice alt tip de marketing. Angajații tăi au relații cu un număr imens de oameni în afara zidurilor companiei tale, inclusiv clienți, potențiali, parteneri și viitori angajați. Lasă-i să-și strige entuziasmul pentru compania ta de pe acoperișurile (rețelelor sociale).
Recompensați acțiunile pe care le doriți
Vorbim despre morcovul vechi și rămâneți aici. Probabil că ai o idee despre tipul de logodnă pe care vrei să-l vezi de la oamenii tăi. Pune niște gamification și recompense ușoare în spatele lor. Chiar și ceva atât de simplu ca un strigăt din partea unui director poate fi mai mult decât suficient. Încurajați acest comportament valorificând puterea jocului și stimulând angajații.
Măsurați frecvent implicarea
Este obișnuit ca companiile să trimită angajaților un sondaj anual de implicare anonim, dar acesta nu este foarte eficient, deoarece nu oferă o imagine exactă a angajării angajaților pe tot parcursul anului.
Iată câteva modalități excelente de a măsura implicarea angajaților:
- Sondaje scurte frecvente
- Întâlniri cu angajații individuali
- Ieșiți din interviuri când angajații pleacă
- Scorul net de promovare a angajaților
- Analizarea datelor în instrumentele pe care le utilizați (adopție)
- Rate de rotație a angajaților/rate de absență
4. Statistici privind implicarea angajaților
Am scos câteva dintre statisticile interesante pe care credem că veți beneficia de pe urma cunoașterii.
Pentru a câștiga pe piață, trebuie mai întâi să câștigi la locul de muncă. – Doug Conant, CEO al Campbell's Soup
5. Tendințe de implicare a angajaților
Ideea de implicare a angajaților nu dispare și a crescut în valoare în timp. Cu toate acestea, ca orice altceva, cu progresele tehnologice și schimbările în modul în care lucrăm, există câteva tendințe de implicare a angajaților cărora trebuie să le acordați atenție.
Acestea sunt cele pe care organizația dvs. ar trebui să le monitorizeze:
- Puneți mai mult accent pe experiența angajaților. Acest lucru înseamnă să puneți mai mult accent pe crearea celei mai bune călătorii posibile de muncă pentru angajați, chiar dacă aceștia continuă în cariera lor, nu doriți decât rezultate pozitive.
- Flexibilitatea este în mintea angajaților mai mult ca niciodată. În timp ce munca la distanță și nevoia de muncă mai flexibilă a crescut, pandemia i-a făcut pe oameni să se gândească mai mult la asta, deoarece mulți erau obligați să lucreze de acasă. În timp ce joburile tradiționale de birou încă există, angajații au un angajament mai mare atunci când au flexibilitatea de a face cel mai bun lucru.
- Îmbrățișează tehnologia pe care angajații doresc să o folosească. Există o mulțime de software pe piață, dar organizația dvs. are nevoie de tehnologia CORECTĂ pentru a-și implica oamenii. Ai nevoie de software precum EveryoneSocial care să conducă cu adevărat comunitatea.
6. Software de implicare a angajaților
Software-ul de implicare a angajaților poate fi o categorie destul de largă. Se poate argumenta că orice vă ajută compania și este folosit de angajați ar putea fi o formă de implicare.
Cu toate acestea, software-ul și instrumentele de implicare a angajaților vizează îmbunătățirea experienței și angajamentului angajaților prin colectarea feedback-ului de la angajați, capacitatea de a recunoaște reperele și rezultatele angajaților și, în mod natural, de a construi o comunitate și un loc de muncă conectat.
Software-ul de implicare a angajaților este implementat în mod obișnuit în resurse umane, comunicații sau o combinație de departamente pentru diferite cazuri de utilizare în cadrul angajării angajaților.
Mai jos sunt câteva exemple de software și instrumente de implicare a angajaților pe care ați dori să le luați în considerare.
7. Resurse suplimentare de implicare a angajaților
Dacă sunteți interesat să creșteți implicarea angajaților, să-i țineți informați și să îmbunătățiți feedback-ul și schimbul de cunoștințe, susținerea angajaților ar putea fi potrivită pentru dvs.
În cele din urmă, înainte de a termina, ne-am gândit că merită să împărtășim câteva resurse suplimentare care vă vor fi utile pentru a vă extinde cunoștințele privind implicarea angajaților.
- Planul de acțiune pentru implicarea angajaților pentru locul de muncă modern
- Modalități neașteptate de a crește implicarea angajaților în compania dvs
- 4 moduri de a construi o echipă de angajați implicați
- Idei de implicare a angajaților de la 21 de lideri din industrie
8. întrebări frecvente
Ce se înțelege prin implicarea angajaților?
Implicarea angajaților este o funcție a relației dintre o organizație și angajații săi. Este vorba despre îmbunătățirea locului de muncă și a culturii, astfel încât angajații să se simtă mai conectați și dedicați obiectivelor și valorilor companiei tale. Implicarea angajaților se bazează pe încredere, integritate și comunicare între o organizație și membrii acesteia.
Cum creșteți implicarea angajaților?
Creșterea angajamentului angajaților la locul de muncă nu este întotdeauna o sarcină ușoară, dar compania dvs. trebuie să încerce să o facă. Iată câteva modalități de a îmbunătăți implicarea:
- Încurajează comunicarea deschisă.
- Recompensează acțiunile pozitive.
- Fii transparent.
- Cereți feedback și idei.
- Activați colaborările în echipă.
- Oferă muncă flexibilă.
- Organizați ieșiri în companie.
Cum implicați angajații la locul de muncă?
Pentru a angaja angajații la locul de muncă, mai întâi trebuie să știi în ce domenii trebuie să se îmbunătățească compania ta. Apoi puteți începe să aplicați câteva dintre aceste sfaturi de mai jos:
Sursa: EveryoneSocial