1826 Locust Street, Bainbridge, GA 31717 +1 (212) 269-1000 support@example.com

WebDesign si optimizare SEO

logo absolut web expert 99a

Promovare prin backlink

5 motive pentru care identitatea vizuală contează și de ce sectorului public ar trebui să-i pese

5 motive pentru care identitatea vizuală contează și de ce sectorului public ar trebui să-i pese

Identitatea vizuală este o formă puternică de comunicare – și una pe care sectorul public o subevaluează. Dar ar putea fi o soluție simplă pentru credința greșită că guvernul este în mod deliberat depășit. Un inspector rutier pentru guvernul olandez, într-un vehicul care își folosește identitatea vizuală

Ne confruntăm cu mii de mărci pe zi – unii estimează între 3.000 și 20.000 dacă includeți reclame, etichete pentru produse alimentare și îmbrăcăminte, valul necruțător de e-mailuri și chiar mașini pe care le treceți pe autostradă. Firmele luptă pentru a fi văzute deasupra aglomerației altor logo-uri, culori și litere care alcătuiesc „identitatea vizuală” a unei organizații. O identitate vizuală clară și consecventă creează recunoaștere pentru companii și pentru produsele lor, ceea ce adaugă la valoarea mărcii lor și, în cele din urmă, la marja de profit.

Știți că Apple este Apple: logo-ul și plasarea acestuia, utilizarea culorii și aspectul site-urilor lor web, e-mail-urile și, într-adevăr, magazinele lor sunt toate consecvente. O identitate vizuală permite, de asemenea, unei organizații să comunice clar ceea ce reprezintă. Pe scurt, sistemul vizual adoptat de o organizație sau un grup este o altă formă de comunicare. Poate fi, de asemenea, una dintre cele mai importante forme de comunicare - procesăm mesajele vizuale mult mai rapid decât textul și le amintim mai ușor. Industriile de publicitate și de branding de mai multe miliarde de dolari au crescut cu această promisiune. Cei cinci piloni ai unui sistem de identitate vizuală

 

Nu este treaba guvernului să concureze cu Verizon, Coca-Cola și Ford, dar a avea o identitate vizuală clară și consecventă are alte beneficii. Și până acum, nu prea mult din sectorul public din SUA a spus: identitățile vizuale din guvernele orașelor, statale și federale și agențiile acestora sunt inconsecvente, de nerecunoscut și se bazează pe principii de design învechite care nu se traduc în lumea modernă și digitală.„Zidul rușinii” pentru guvernul SUA

 

În SUA, la toate nivelurile de guvernare, complexitatea și fragmentarea par a fi forța motrice pentru proiectarea identității vizuale, creând confuzie și lipsă de înțelegere în rândul publicului și al comunității de afaceri.„Zidul rușinii” pentru guvernul statului California



Nu propun ca toate guvernele din SUA să arate la fel, ci ca fiecare nivel de guvernare pentru o zonă geografică să aibă o identitate consecventă. Guvernul central al Marii Britanii are un „aspect și simt” consistent, dar orașele sale rămân la fel de distincte ca întotdeauna.Identitatea vizuală unificată a guvernului central din Regatul Unit, creată în 2012 pentru a completa fuziunea tuturor site-urilor web ale guvernului într-un singur hub central, GOV.UK


Guvernele german, olandez, canadian și australian, precum și numeroase guverne subnaționale și orașe din întreaga lume au identități consistente de zeci de ani. În SUA, unele state și orașe și-au revizuit sistemele de identitate vizuală, adesea cu succes, inclusiv statele Colorado, New York și Tennessee.Trei guverne de stat care și-au actualizat recent identitățile vizuale

 

Guvernul și publicul deopotrivă pot obține beneficii de la sisteme de identitate vizuală mai bune — o mai mare transparență și responsabilitate, o consolidare a democrației în sine, sprijin pentru creșterea economică și o guvernare mai eficientă, unitară și eficientă.

1. Transparență și responsabilitate

Logo-urile, tipografia și schemele de culori consecvente sporesc recunoașterea. Puteți vedea cum guvernul vă folosește banii din impozite, inclusiv atunci când face o treabă bună colectând gunoiul, vă informează despre o problemă de sănătate publică sau vă tăie la o intersecție.

2. Conectarea guvernului și a cetățeanului

Un guvern vizibil este mai capabil să-și arate valoarea publicului în acțiunile de zi cu zi pe care le desfășoară. Dacă cetățenii simt că guvernul lucrează pentru ei, satisfacția crește și încrederea în guvern se îmbunătățește, întărind structura democrației.

3. Sprijinirea creșterii economice

Într-o economie creativă bazată pe talent, orașele concurează din ce în ce mai mult pentru cei mai creativi și productivi oameni din lume. Un oraș sau un stat care este capabil să își articuleze calitatea vieții, oportunitățile și activele devine un magnet pentru talent. O identitate puternică și consistentă face parte din această comunicare.

4. Guvernare eficientă

Un sistem de identitate vizuală pentru fiecare guvern și agențiile sale înseamnă că se irosesc mai puțini bani pe proiecte individuale de design. Programul „Proiect 1Logo” al guvernului central al Țărilor de Jos a avut un cost inițial de 18 milioane EUR și economii anuale de 5 milioane EUR.

5. Guvernare eficientă

Diferite agenții guvernamentale - sănătate, educație, transport, securitate socială - funcționează adesea în siloz. Cetăţenii sunt adesea trecuţi între diferite agenţii, ceea ce este confuz şi ineficient. Un produs secundar neintenționat al proiectului „Project 1Logo” din Țările de Jos a fost unirea diferitelor agenții în spatele unei identități și misiuni comune, permițând o colaborare mai ușoară.

Guvernele au o sumă de proprietăți imobiliare la care companiile private doar ar putea visa - de la parcuri, autostrăzi și camioane de gunoi la site-uri web, corespondență prin corespondență, clădiri guvernamentale și panouri publicitare. E timpul să-l folosească mai bine.

Noutăti pe email