Actualizat pentru 2022
Iată câteva dintre primele 25 de sfaturi gratuite de gestionare a reputației online de la Recover Reputation disponibile pentru a ajuta la construirea, stimularea sau repararea unei prezențe web pentru directorii executivi, companii și profesioniști cum ar fi avocații, consilierii financiari sau cei din lumea artei.
Sfaturile variază de la crearea de conținut, social media, optimizarea motorului de căutare (SEO), monitorizarea și sugestiile din afara site-ului și sunt listate aproximativ în ordinea importanței.
Cele mai multe se poate realiza prin timp dedicandu și un grad variabil de efort; altele necesită cercetare, cum ar fi definirea unor termeni de căutare eficiente cheie și adăugarea acestora la titlul meta-date de pe site-ul web; unele necesită ajutor din partea unui expert online, managementul reputației.
Amintiți - vă, totuși, că managementul reputației on - line este un proces pe termen lung, și ar putea dura aproximativ șase luni sau mai mult pentru a finaliza, care necesită aproximativ două sau patru sute de ore de muncă consistente, două-trei ore pe zi .
1. Creați un site web
Efectuarea unui site web sau actualizarea unui site cu conținut de calitate și folosind numele sau afacerea dvs. ca nume de domeniu este unul dintre cele mai importante sfaturi. Asigurați-vă că pentru a adăuga informații legitime cititorii sau clienții dumneavoastră vor găsi cu adevărat valoroase. De asemenea, site-ul ar trebui să fie actualizate în mod frecvent. Am foarte recomanda WordPress și este mii de template-uri gratuite sau low-cost.
2. Scrieți un blog
Scrierea unui blog este, probabil, una dintre cele mai bune soluții. Postarea de articole instructive și interesante pe săptămână sau foarte frecvent este crucială. Cel mai bine este de a folosi un titlu atrăgător, au imagini bune (nu-l glisa: cumpărați-l sau de a folosi o imagine Creative Commons), pentru a rupe pozițiile de utilizare a piesei în jos în secțiuni ușor de citit, și inserați una sau două legături înapoi la site-ul tau.
3. Fii activ pe LinkedIn
For business connections, nothing beats LinkedIn. As with any social media site, completely fill out the profile and make sure you include web site links in your contact information. An additional online reputation management tip: customize your URL with your name or business.
4. încercare de a elimina Link-uri negative
Removing a negative post, link, image or blog post is sometimes possible but frankly, however, it’s usually extremely difficult once something has been published. Politely contact the author or webmaster and professionally state your case and request the item to be removed. Be sensitive that you don’t want to open a “hornet’s nest” by reaching out to the author, however. There might be options that an online reputation management specialist might have, such as reaching out to Google.
5. Crează o intrare pe Wikipedia
Un articol Wikipedia este extrem de util și, deoarece este foarte apreciat de motoarele de căutare, se va clasa de obicei în partea de sus a primei pagini Google, ceea ce îl face un sfat puternic de gestionare a reputației online.
Crearea poate fi problematică, cu toate acestea. Intrarea trebuie să fie cu adevărat demn de remarcat, back-up cu surse care pot fi verificate și link-uri legitime. O abordare este să se concentreze pe realizările de recunoscut majore care pot fi documentate, cum ar fi prelegerile, premii câștigate și articole publicate. De asemenea, rețineți că articolul dumneavoastră ar putea fi luate în jos de către administratori sau de alți editori / cititori în cazul în care realizările nu sunt justificate. Fiți conștienți de faptul că în cazul în care articolele negative, tocmai a ieșit, ai putea fi „adăugarea de combustibil la foc“, prin crearea de o atenție nedorită suplimentare pe Wikipedia.
6. Creați un video pe YouTube
YouTube and videos are extremely powerful ways to repair an online reputation. Create one that focuses on you and the positive things you do. Keep it brief and as professional as possible, offering useful information. Using your smartphone could be fine so long as your are authentic or provide great content.
7. Nu comentăm conținut negativ
Nu comentăm conținut negativ , cum ar fi un comentariu pe RipoffReports.com , deoarece va împinge doar în clasamentul mai mare. Tentant cum ar fi să - i spuneți partea ta de poveste, acest lucru se va face doar lucrurile atât mai rău evita.
8. Construişte legături către site-ul dvs.
Link-uri către site-ul web trafic de ajutor unitate și arată motoare de căutare, cum ar fi Google că un site demn de remarcat, bun, ajutând astfel clasarea. Dezvoltarea unei strategii bune de legătură poate fi extrem de consumatoare de timp, dar este în valoare de ea. Niciodată nu cumpara link-uri: ca Google continuă pentru a elimina link-uri proaste, vei obține rapid pe lista neagră și ruina reputația în continuare.
9. Efectuați o prezență pe platforme
Identificați platforme bune, interesante și utile specifice pentru industrie și să adăugați prezența online acolo. Asigurați-vă că completați toate informațiile de profil, inclusiv link-uri către site-ul și blogul dvs., fotografia, și link-uri pentru articole cheie.
10. Scrie un Whitepaper
Sunteți un expert în domeniul dumneavoastră dacă-l fi titluri de valoare garantate ipotecare, proprietăți de închiriere în Hamptons, contemporane sau galerii de arta emergente din Chelsea. Creați o documentație detaliată sau un document informativ bine scris pe un subiect la alegere, și apoi postați-l pe un site bine privit.
11. Alăturați-vă la Grupuri
Adăugați-vă la liceu, student sau absolvent școli absolventi site-uri. De obicei, site-uri cu „.edu“ extensii de domeniu sunt clasificate extrem de mare de Google.
12. Update Your Web Site with Meta Tags Title and Descriptions
Asigurați-vă că site-ul dvs. este optimizat, ideal pentru termenul negativ. Acest lucru ar putea fi complicat și ar putea implica un SEO sau o reputație de experți, dar asigurați-vă că numele sau compania dvs. este inclus în metatags titlu unora dintre pagini. Titlul paginii este link-ul pe care Google afișează atunci când căutați pentru tine, și fără să-l configurat corect, este buna informare este mai puțin probabil să fie găsit.
13. Tweet Zilnic
Google is using cues from social media engagement more and more so Twitter is an excellent online reputation management tip. Gain good followers, put out helpful information, and link back to your site. Tweet consistently several times a day.
14. Adăugați imagini la Pinterest
Adăugarea de informații vizuale Pinterest poate fi, de asemenea, foarte puternic. Comentariu pe alții, „cum ar fi“ și „PIN“ imagini convingătoare. Cele mai bune momente pentru a posta imagini sunt după 20 sau la sfârșit de săptămână. Uita-te pentru a câștiga adepți prea și de a dezvolta placi, care sunt clare, pline de culoare și au o nișă specifică.
15. Mesaj Imagini către Instagram
Cu toate că, în funcție de industrie, de activitatea pe Instagram poate varia, dar minim face un cont și să adăugați site-ul dvs. în secțiunea de profil. Comentariu pe alții, „cum ar fi“ și adăugați propriile imagini pe care le luați, de la peisaje urbane, fotografii de vacanță, întâlniri locații etc.
16. Fii activ pe Facebook
Fii foarte activ pe site-urile de social media, cum ar fi Facebook prin postarea de conținut bun. Acestea nu ar trebui să fie pur promoțional, dar ar trebui să fie adaptate pentru a se angaja cu prietenii. Adăugați imagini, puneți întrebări și observații cu privire la alt post de cel puțin o dată pe zi.
17. Urcă-te pe bloguri relevante
Urmați blog-uri utile și site-uri online în domeniul dumneavoastră, și să fie o voce activă acolo. Aceasta include scris comentarii cu privire la mesajele altora, adăugând link-uri cu valoare de știre, și a scris articole originale adaptate pentru site-ul.
18. Informații complete de imagine
După cum sa menționat mai sus, imaginile sunt mai importante decât oricând la Google, și având un fișier de imagine numit în mod corespunzător este crucială. Asigurați-vă că atunci când adăugarea de imagini pentru blog-uri pentru a vă asigura că toate câmpurile suplimentare sunt completate.
19. Scrie în blog-uri de oaspeți
Scrierea unui articol sau blog ca invitat poate fi un foarte util, dar nu la fel de mult ca și în trecut, asigurați-vă că pentru a lucra numai cu bloguri axate pe industria dumneavoastră. Începeți prin următoarele bloguri și subiecte care sunt atrăgătoare sau sunt legate de afacerea dvs., și în cele din urmă le pitch-o idee pentru un subiect de blog. Aceasta este o modalitate foarte bună de a obține link-uri înapoi la site-ul tau.
20. Creați un cont pe Reddit și să fie activă
Reddit is an extremely popular site that aggregates news and comments on various topics. It can sometimes be hard to add a comment or link because it is geared to block spam or frequent additions.
21. Asigurați-vă comentariile asupra comunităților online, forumuri
Follow and good, interesting and online sites, forums and communities specific for your industry. Check them frequently and commit to making one comment daily to show that you are a “thought leader.” Also be engaging. Don’t just say, “Good article,” which sounds “spamy,” but put some thought into the comment.
22. Monitorizaţi Alerte Google
Monitorizați reputația online înscriindu - vă gratuit Alerte Google . Rețineți că aveți nevoie de un cont Google, dar ar trebui să aveți unul deja , dacă nu, pentru a primi unul imediat. Introduceți cuvântul sau expresia pe care doriți să monitorizeze și , când se afișează on - line, veți primi o notificare prin e - mail. De obicei, introduceți numele sau numele afacerii. Dacă este un nume comun, puteți include un atribut cu privire la numele, cum ar fi, „Jane Smith Finanțe“. Puteți selecta , de asemenea , cât de des doriți alerte (selectați imediat) , precum și alte opțiuni.
23. Dă-o convorbire sau să vorbească la Conferințe
Fiind vizibil în public este o modalitate de a genera știri pozitive despre tine și de a construi o reputație excelentă, alege astfel încât unele subiecte care ești un expert și să contacteze o bibliotecă, club sau de afaceri a organizației locale și oferă să dea o discuție.
24. Google+ nu mai este valabila
Deși Google Plus este pe cale de ieșire este, încă mai poate fi de ajutor, deoarece este o proprietate Google și post și observații de zi cu zi. Urmați influențatori în domeniul dumneavoastră și să se angajeze cu ei. Deoarece este o platforma Google, acesta va fi indexat foarte repede făcându-l un sfat mare de management al reputației online.
25. Crearea Yelp Comentarii pentru alții
Yelp este un site de revizuire foarte popular, și având o prezență există o modalitate de a stimula reputația online. Creați unele legitime comentarii pentru locațiile în care cu adevărat , cum ar fi, și de a evita tentația de a scrie o recenzie stralucitoare pentru tine dandu -se drept altcineva-e ilegal și dacă ai fi fost prins, acest lucru ar putea deteriora și mai mult lucrurile.
Bonus: Creează Infografice
Un Infografic este o reprezentare clară, grafică a unei idei, și este o modalitate foarte popular de a partaja informații.Generează un infografic bazat pe un post de blog , folosind un instrument , cum ar fi Piktochart .
You have an unsolved Rubik's Cube and you don't bother learning the solution? Use the Rubik's Cube solver to calculate the solution in 20 steps.