Cum să construiți backlink în 2018 (Ghid nou)
Backlink-urile sunt esențiale pentru fiecare campanie SEO de succes si strategie de promovare site.
Acest nou ghid vă va învăța cum să construiți backlink-uri în 2018. Fiecare strategie pe care o veți citi va fi testată de luptă.
Prin sute de campanii de succes SEO, știm acum ce face și nu funcționează. Sunteți gata să începeți? Hai să intrăm.
Exclusiv: Descărcați 1.000 + perspective de link-uri gratuite, astfel încât să puteți salva ceva timp și să începeți să achiziționați noi backlink ASAP.
Cuprins
- Ce sunt backlink-urile?
- Cum de a construi mai puține backlink (și obține rezultate mai bune)
- Care este toleranța la risc?
- 5 Reguli pentru backlink de calitate
- Evitați aceste backlink-uri de pe prima treaptă
- 4 modalități rapide de a crește autoritatea site-ului dvs.
- Cum se construiesc backlink-uri "fundamentale"
- Power Backlinks
- Greble Hat Backlinks
- Bonus: Cum să Earn Backlinks
Ce sunt backlink-urile?
Un "backlink" este creat atunci când un site extern afișează link-uri către dvs. De aceea unii oameni se referă la ele ca la "backlink-uri externe".
Iată cum arată în acțiune:
Aceste link-uri reprezintă o piesă mare a puzzle-ului clasamentului.
Dar înainte de a intra în strategia construirii unei legături grele ...
Trebuie să vă asigurați că site-ul dvs. este gata pentru backlink.
Cum de a construi mai puține backlink (și obține rezultate mai bune)
Iată adevărul urât despre achiziția de legături:
Este costisitoare și consumatoare de timp.
Pentru a combate aceste două probleme, trebuie să învățați cum să profitați la maximum de fiecare backlink.
Iată cum puteți realiza acest obiectiv:
- Trebuie să aveți un site optimizat din punct de vedere tehnic
- Trebuie să aveți o arhitectură puternică a site-ului
- Trebuie să aveți un conținut valoros
Iată elementele de bază pe care trebuie să le acoperiți înainte de a sari în achiziția de link-uri:
1. Remediați toate erorile tehnice
Erorile tehnice rănesc experiența utilizatorului.
Când raniti experiența utilizatorului, Google limitează creșterea traficului dvs. organic.
Primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să evitați accelerarea prin acest proces.
În caz contrar, s-ar putea să vă întrebați:
"De ce nu funcționează backlink-urile mele?"
Gândiți-vă la SEO ca la un puzzle.
Nu puteți completa un puzzle fără a avea toate piesele.
Asigurați-vă că site-ul dvs. este optimizat tehnic este o piesă importantă a puzzle-ului SEO.
Iată problemele tehnice pe care trebuie să le căutați:
- Viteza de încărcare a site-ului (utilizați paginile Google PageSpeed Insights )
- Interesul pentru mobil (utilizați cecul Google Friendly Friendly
- Conținutul duplicat (utilizați site-ul Siteliner )
- 302 redirecționări
- Lanțuri de redirecționare
- 404 erori
- Erori canonice
- Duplicate date META
- Folosirea incorectă a directivelor (noindex, nofollow, etc.)
Puteți utiliza Screaming Frog SEO Spider pentru a găsi cele mai multe dintre aceste probleme astfel de 302 redirecționări, redirecționa lanțuri, 404 erori, greșeli canonice, datele duplicat META și utilizările incorecte ale directivelor.
2. Dezvoltați o arhitectură puternică a site-ului
Arhitectura site-ului dvs. este modul în care distribuția de link-uri se distribuie prin site-ul dvs.
Cu cât arhitectura site-ului este mai bună, cu atât mai puține backlinkuri de care aveți nevoie.
Dacă utilizați o abordare SEO bazată pe conținut, atunci vă recomandăm silozul invers.
Iată cum funcționează:
Silozul inversat este grozav deoarece este cel mai natural mod de a construi autoritatea site-ului.
Gandeste-te la asta:
Doriți să vă conectați mai degrabă la un articol de blog de înaltă calitate sau la o pagină de categorie plictisitoare?
3. Creați conținut DE VALOARE
Conținutul este ultima și cea mai importantă piesă a puzzle-ului.
Dacă nu credeți că conținutul este important, atunci ar putea să nu mai citiți acum.
Strategia de conținut va face sau va sparge campania dvs. de SEO.
Nu contează cât de multe backlink primiți.
Nu contează cât de bine optimizați site-ul dvs.
Campania dvs. de SEO va eșua în cele din urmă dacă nu luați în serios conținutul.
Conținutul este atât de important încât am dedicat un modul întreg acestuia în cursul nostru de formare SEO, Gotch SEO Academy .
Voi scrie multe despre marketingul conținutului pe acest blog în 2018, dar deocamdată ...
Vreau să faci un lucru :
GĂSIȚI despre conținutul tău.
Nu trebuie să fii perfect, dar nu publicați conținut de gunoi.
La fel ca gunoiul real, conținutul de gunoi este trimis la depozitul de deșeuri, unde nimeni nu îl va mai vedea vreodată.
Voi sfârși conținutul meu.
Doar știți că conținutul dvs. va determina succesul campaniei dvs. de SEO.
Care este toleranța la risc?
Înainte de a intra în lucrurile intense, trebuie să vă evaluați toleranța la risc.
Întrebarea este:
Sunteți dispus să utilizați tactici riscante?
Sau:
Te rănești și ai vrea să faci o abordare "mai curată", care scade șansele de pedeapsă?
Vă recomandăm să luați ultima.
Cu doi ani în urmă, ați putea să unghii un nou site web cu orice backlink PBN , iar site-ul ar rang în termen de o lună.
A fost ca și cum ai lua bomboane de la un copil, dar Google a prins pe asta.
Ei au introdus o "cutie de nisip" care reține noi site-uri web.
Nu voi dezbate existența ei pentru că am testat-o.
Iată concluzia:
Înainte: ați putea clasifica un site în 1 lună cu backlink PBN.
Acum: durează două, câteodată trei luni, pentru a vedea efectele backlink-urilor PBN.
Știm acest lucru, am plecat de la backlink-urile PBN.
Dar nu numai pentru că au nevoie de mai mult timp pentru a lucra.
Este pentru că timpul și investiția financiară nu mai merită.
ROI-ul timp și financiar a fost uriaș acum doi ani, când Google nu era la fel de priceput.
Acum, timpul necesar pentru a rula un PBN de succes și cantitatea de risc implicată nu merită.
În 2018, o abordare mai bună este să se concentreze asupra backlink-urilor relevante de pe site-urile web reale.
Acest lucru vă va ajuta să evitați penalitățile și să obțineți rezultatele pe termen lung pe care le doriți.
5 Reguli pentru backlink de calitate
Dacă urmați aceste 5 reguli, veți urmări în fiecare lună creșterea traficului ecologic al site-ului dvs.
1. Mențineți-l relevant
Relevanța este criteriul cel mai important pentru obținerea unei legături eficiente.
Niciodată nu am repetat niciodată un site penalizat, care avea un nivel de relevanță de 100% din backlink.
Google bazează "relevanța" acestor trei lucruri:
- Conținutul general "tema" domeniului de legătură
- Conținutul de pe pagina de legătură
- Relevanța backlink-urilor care lovesc domeniul
Pentru a vedea relevanța unei legături a site-ului, utilizați subiectele Majestic Topic Trust Flow .
Ține minte:
Oportunități de legături care nu au relevanță pentru Topic Trust Flow relevanța poate fi în continuare valoroasă.
Faceți-vă să evaluați oportunitățile dincolo de valorile terților.
Dacă aveți nevoie de ajutor pentru a prioritiza oportunitățile de legătură, atunci vă recomandăm Pyramidele relevante .
2. Lăsați site-urile autorităților să fie prietenul tău
Cu cât site-ul este mai puternic, cu atât rezultatele sunt mai bune.
Întrucât Google nu mai actualizează PageRank, trebuie să vă bazați pe valori ale terților.
Niciunul dintre aceste instrumente de terță parte nu este perfect, dar ei vor face treaba.
Vă recomandăm să analizați oportunitățile folosind toate opțiunile disponibile.
Cele mai bune instrumente de analiză a legăturilor sunt:
- Ahrefs
- Maiestuos
- Deschideți Site Explorer
3. Concentrați-vă pe site-urile reale (cu trafic real)
Obținerea backlink-urilor de pe site-uri cu trafic real este o altă modalitate de a vă consolida nivelul 1.
Acestea sunt cele mai grele backlink-uri de obținut, dar sunt și ele cele mai pline de satisfacții.
Din moment ce nu veți cunoaște niciodată datele de trafic precise ale unui site fără a obține în analizele lor, va trebui să utilizați SEM Rush .
4. Distribuiți inteligent textul dvs. de ancorare
Distribuirea textului de ancorare din backlink vă poate face rău de două ori.
În primul rând, distribuția greșită a ancorei textului va împiedica site-ul dvs. să se afle în clasament. Ultimul și cel mai important, textul de ancorare agresiv poate să vă aducă o pedeapsă.
Ca regulă generală, obiectivul este să păstrați textul de ancorare exactă sub 1%.
Majoritatea textului dvs. de ancoră trebuie să fie marcate sau ancorate goale.
Iată un exemplu:
Du-te aici pentru a afla mai multe despre modul de utilizare a textului de ancorare.
5. Să vă Backlinks trăiesc în cartierele curate
Concentrați-vă eforturile pe obținerea backlink-urilor de la site-uri care au standarde ridicate.
Dacă acestea se leagă de industrii "scumoase", atunci nu doriți ca linkul dvs. să locuiască acolo.
Examinați fiecare site potențial și întrebați:
- La ce se leagă?
- Sunt relevante legăturile de ieșire?
- Link-urile de ieșire merg către site-uri respectate și de încredere?
Dacă vedeți "viagra" sau "jocuri de noroc" sau ceva de acest gen, evitați acest site web.
Știți acum cum arată un profil de legătură curat.
Acum permiteți-mi să vă explic ce backlink nu ar trebui să utilizați NICIODATĂ la nivelul 1.
Evitați aceste backlink-uri de pe prima treaptă
Există anumite backlink care nu ar trebui să atingă site-ul dvs.
Dacă decideți să utilizați aceste backlink-uri, știți doar că riscul pentru o pedeapsă este mult mai mare.
Am văzut site-urile primesc sancțiuni pentru utilizarea acestor backlink.
Îți spun asta pentru că nu vreau să crezi că ghicesc.
Este un fapt că aceste backlink-uri pot să vă aducă o penalizare manuală sau algoritmică.
(Aproape) Tot ceea ce este irelevant
Nivelul dvs. unu ar trebui să fie un perete de relevanță care înconjoară site-ul dvs. Am spus "aproape" fiecare legătură ar trebui să fie relevantă deoarece există anumite situații în care relevanța pură nu este o necesitate.
Mai multe despre asta într-o secundă.
Rețele publice
Puteți merge pe aproape orice forum SEO și cumpărați backlink pe rețelele publice. Aceste rețele vor adesea promova serviciile lor ca "rețele de blog private". Dar asta eo minciună.
După ce faceți publicitate unei rețele, aceasta nu mai este privată.
De-a lungul istoriei scurte a Google, aceasta a ieșit din calea sa de a sparge rețelele publice . După aceea, ei ies și distrug orice site web care utilizează aceste rețele.
Este ușor pentru Google să vadă aceste rețele deoarece:
A) există o sumă excesivă de linkuri de ieșire (de obicei 25-50 +) pe pagina de pornire:paginile de pornire de pe site-urile REAL nu au o cantitate ridicolă de link-uri de ieșire pe pagina de pornire.
B) legăturile de ieșire sunt complet irelevante între ele: vor exista legături către site-uri de jocuri de noroc, site-uri de SEO, site-uri de fitness etc. Nu are sens.
C) conținutul pentru fiecare post este subțire (doar 250-300 de cuvinte): algoritmul Google Panda îi urăște conținutul subțire.
D) puteți rula, dar nu vă puteți ascunde: unele rețele vor încerca să blocheze crawlerele Ahrefs și Majestic, dar de fapt o amprentă. Pe de altă parte, rețelele care nu blochează crawlerele vor fi probabil raportate la Google din cauza unui competitor furios. Este o situație de pierdere-pierdere.
DoFollow Blog Comentarii
Acestea sunt unele dintre cele mai ieftine backlink pe care le puteți cumpăra. Acestea sunt, de asemenea, reteta perfecta pentru a ateriza o penalizare.
Cantități mari de link-uri de ieșire + link-uri irelevante + link-uri de ieșire care merg în "cartierele rele" (jocuri de noroc, pharma, porno etc.) = un backlink toxic
Amintiți-vă regula link-ul clădirii # 5?
Nu doriți ca linkul dvs. să trăiască în acest mediu.
Bara laterală, backlink-urile subsolului
Voi recunoaște că backlinkle din bara laterală și subsol pot funcționa, dar sunt și riscante.
Linkurile separate arată ca backlink-urile plătite și știi cum se simte Google cu privire la acestea .
Furnizorii care vând aceste backlink de autoritate ridicată le vând și pe alte site-uri web. Majoritatea acestor site-uri vor fi irelevante pentru dvs. Asta pentru că acești vânzători rareori scot bani.
Ca un memento:
Nu doriți ca linkul dvs. să trăiască cu legături irelevante sau de "vecinătate rea".
O notă mai importantă despre backlink-urile din bara laterală / subsol:
Aceste legături sunt aproape întotdeauna legături la nivel de site.
Acest lucru poate distruge site-ul dvs. dacă utilizați un text de ancoră bogat în cuvinte cheie.
Va distruge profilul de text ancorat.
Știu designeri web, companii de marketing și companii de găzduire web care iubesc backlink-urile din subsol.
Deci, dacă decideți să le folosiți, vă recomandăm să utilizați un text ancorat de marcă.
Există o excepție de la această regulă:
Dacă aveți posibilitatea să manipulați codul astfel încât linkul dvs. să apară numai pe pagina de pornire (unde se află cea mai mare parte a unei autorități de site).
Dacă utilizați WordPress, puteți utiliza acest plugin pentru restricționarea widgeturilor .
Backlink-uri automate
Ca regulă generală, ar trebui să evitați instrumente automate de construire a link-urilor de pe prima linie.
Unele dintre aceste programe includ GSA, Ultimate Demon și SENuke.
Aceste software-uri utilizează platforme spamate și probabil vor ateriza pe site-ul dvs. o pedeapsă.
Știți acum legăturile de care aveți nevoie pentru a evita ca ciuma.
Acum, permiteți-mi să vă arăt cum să păstrați autoritatea site-ului dvs.
4 modalități rapide de a crește autoritatea site-ului dvs.
Înainte de a sari în backlink-uri "Fundamentale", vreau să vă arăt cum să creșteți autoritatea site-ului dvs. Rețineți, scopul achiziției de link-uri pentru a construi autoritatea site-ului dvs.
Cu cât site-ul dvs. este mai autoritar, cu atât este mai ușor să clasificați cuvintele cheie.
1. Fixați legături externe întrerupte
Rețineți că fiecare legătură externă pe care o plasați pe site-ul dvs. scanează autoritatea.
De aceea este important să verificați site-ul dvs. (aici este o listă de verificare a auditului SEO ) pentru a găsi legături externe rupte.
Acest lucru se aplică atât în legături externe din conținutul dvs., cât și în secțiunea de comentarii.
Pentru a găsi link-uri întrerupte, folosiți una sau toate din următoarele:
- Screaming Frog SEO păianjen
- Siteliner
- Consola de căutare Google
- Ahrefs
2. Recuperarea sucului de legătură pierdută (recuperarea link-ului 404)
Recuperarea link-urilor 404 se află în partea de sus a listei, deoarece este cea mai ușoară.
Pentru a găsi toate erorile de 404 pe site-ul dvs., utilizați Google Search Console sau Screaming Frog.
Dacă găsiți erori de 404, rulați paginile printr-un control în masă pe Ahrefs sau pe Majestic.
Vă recomandăm să faceți ambele doar în cazul în care vă lipsesc câteva linkuri.
Când găsiți pagini cu capital de legătură, trebuie să le redirecționați către o pagină relevantă de pe site sau pe pagina dvs. de pornire.
3. Găsiți și fixați lanțurile de redirecționare
Uneori soluțiile cele mai evidente sunt chiar în fața feței tale. Lanțurile de redirecționare reprezintă o altă problemă simplă, care poate stimula autoritatea site-ului dvs. odată stabilită.
Acesta este un lanț de redirecționare:
Vedeți problema cu această imagine?
Problema este că "Pagina B" acționează ca un tampon între "Pagina A" și destinația finală "Pagina C".
Această problemă tehnică îi jefuiește "Pagina C" de autoritate.
Pentru a repara acest lucru trebuie să redirecționați "Page A" la "Page C" așa cum este:
Prin stabilirea unui lanț de redirecționare, veți trimite autoritatea / link-ul de capital direct către pagină.
Acest lucru este mai eficient decât transformarea link-ului de capital prin intermediul unui tampon.
Utilizați Screaming Frog SEO Spider pentru a găsi lanturi de redirecționare.
4. Schimbați 302s la 301s
302s redirecționează blocarea fluxului de autorități și ar putea fi furtul autorității de pe site-ul dvs. Identificați toate redirecționările de 302 de pe și de pe site-ul dvs. și modificați-le la 301. Încă o dată, folosiți Screaming Frog pentru a găsi 302s.
Acum știți cum să îmbunătățiți autoritatea site-ului dvs. fără a crea noi backlink.
Acum este timpul să învățați cum să construiți backlink-uri fundamentale.
Cum se construiesc backlink-uri "fundamentale"
"Backlinkle" de bază "îmbunătățesc" site-ul dvs. TrustRank.
Cu cât este mai "demn de încredere" site-ul dvs., cu atât mai bine veți efectua în motoarele de căutare.
Backlinkurile de fond vor crea un nivel de încredere în jurul site-ului dvs. Acest lucru se datorează faptului că nu veți folosi decât site-uri de autoritate decât linii de backlink fără marcă.
Folosim această abordare exactă cu fiecare client pe care îl luăm și funcționează extrem de bine.
Notă importantă:
Ar trebui să utilizați doar ancore goale sau ancore de marcă pentru backlink-uri fundamentale.
Social Media
Primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să vă asigurați toate proprietățile social media.
La minim, afacerea dvs. ar trebui să aibă:
- Stare de nervozitate
- Google + (personal și de afaceri)
- LinkedIn (personal și afaceri)
Nu trebuie să faceți o piață activă pe aceste platforme, dar cu siguranță nu ar face rău.
De exemplu, pentru Gotch SEO, managerul meu de social media a decis că Facebookeste cea mai bună platformă social media bazată pe traficul de referință și angajamentul.
De aceea suntem "all-in" pe Facebook și nu la fel de activi pe celelalte platforme.
Alegeți ce platforme funcționează cel mai bine pentru afacerea dvs.
Cel puțin, populați aceste conturi și distribuiți conținut, astfel încât să aveți cel puțin o bază.
Listări de afaceri / Citări
Google înregistrează atât de mult liste de afaceri încât este în afară de algoritmul de căutare local.
Acest lucru ar trebui să fie mai mult decât suficient pentru a le utiliza pentru orice campanie SEO.
Partea rece despre listare este că aproximativ 50% dintre ei vă oferă o legătură DoFollow, neoptimizată.
Citările în afaceri sunt o modalitate perfectă de a construi o bază de încredere în jurul site-ului dvs.
Amintiți-vă mai devreme când am spus că nu toate backlink-urile care vă loveau site-ul trebuie să fie 100% relevante?
Mă refeream la liste de afaceri și profiluri media sociale.
Google are încredere în aceste platforme și este conștient de faptul că toate tipurile de companii le vor folosi.
Într-un fel, ei primesc un permis pentru că nu sunt relevanți.
Asigurați-vă că verificați serviciul nostru de citare dacă nu doriți să pierdeți citatele dvs. de construire a timpului.
Nișă-direcționări direcționate
În timp ce cele mai multe directoare sunt destul de lipsite de valoare, există unele diamante în dur.
Tabelele orientate spre nișă oferă atât o legătură relevantă, cât și o legătură DoFollow.
După cum știți, backlinkle cu ambele caracteristici sunt greu de trecut.
Utilizați aceste șiruri de căutare în Google pentru a găsi directoare de nișă:
- Directorul NICHE + (exemplu: directorul "fitness +")
- NICHE directoare
- NICHE + "trimite site-ul"
Directoare geografice
Adresele geografice direcționate sunt o sursă de legătură care trebuie să aibă loc pentru întreprinderile locale.
Iată câteva șiruri de căutare pe care le puteți utiliza pentru a găsi directoare direcționate geografic:
oraș + director
director + oraș
trimite site-ul meu +
nișă oraș + oraș + director
oraș + directoare
Nișă comentarii relevante de blog
Sunt întotdeauna uimit de ce atât de multe SEO-uri sări peste nișă comentarii relevante pe blog. Prea multe SEO-uri le neglijează din cauza tag-ului "NoFollow" temut.
Vă recomand să nu le neglijezi.
Agenția mea utilizează comentariile relevante din nișă pentru:
A) creați un strat de relevanță în jurul site-ului clientului nostru
B) îmbunătățiți raportul dintre backlinkle DoFollow și NoFollow
C) să ne diversificăm ancorele în mod semnificativ
D) uneori obțineți cantități mici de trafic de referință
Înapoi în 2013, am fost primul comentariu despre unul dintre articolele lui Brian :
Acest comentariu a fost trimis lui 143 vizitatori de la:
E) construiți o relație cu blogger-ul pe care o puteți folosi pentru backlink în viitor.
Punctul "D" este cel mai important și în cazul în care cele mai multe SEO-uri mizerie.
Nu mergeți la un blog de top și scrieți un comentariu "prea" sau ceva general / inutil.
Aceasta nu creează relații.
Trebuie să contribuiți la blog într-un mod semnificativ.
Cel mai important:
Trebuie să oferiți VALUE.
Acest lucru nu înseamnă că trebuie să scrieți un eseu cu cinci paragrafe.
De fapt, sfătuiesc împotriva acestui lucru.
Concentrați-vă pe un punct și lăsați un comentariu concis, bine gândit.
Noutăți relevante Forum Backlinks
Participarea pe forumurile industriei este o modalitate excelentă de a construi recunoașterea mărcii.
Și dacă o faci bine, vei conduce un trafic relevant de referință pe site-ul tău.
Iată traficul pe care BlackHatWorld.com mi-a trimis site-ul meu din 2014:
Acesta este traficul de referință provenit din 18 subiecte diferite din forum.
Membrii forumului s-au conectat la conținutul meu, dar nu ar fi greu să o orchestrați dacă sunteți creativi.
Nu există multe forumuri care să permită backlink-uri de semnătură, dar multe dintre acestea permit în continuare backlink-uri de profil. Aceste backlink-uri de profil sunt valoroase deoarece sunt relevante și DoFollow în majoritatea cazurilor.
Pentru a profita la maximum de backlink-urile din forumul dvs., vă voi arăta câteva tehnici rapide.
1. Prospect pentru forumuri relevante
Utilizați următoarele șiruri de căutare în Google pentru a găsi forumuri:
- forum + NICHE
- NICHE + forum
2. Aveți timp să vă completați profilul
Întrucât legătura dvs. va fi probabil o legătură dezbrăcată, trebuie să utilizați co-apariția.
Co-apariția este atunci când fraza de cuvinte cheie țintă a site-ului dvs. web este aproape de link-ul dvs.
Trebuie doar să scrieți o descriere legitimă a profilului și să vă asigurați că ați aruncat în cuvântul cheie principal.
3. Înțelegeți forumul "personalitate" / etichetă
Fiecare forum este diferit și trebuie să înveți cum funcționează fiecare.
Unii tolerează puțină auto-promovare, în timp ce alții vă vor interzice.
Scanați pe forum și vedeți dacă membrii partajează linkuri în fire.
4. Creșteți numărul postărilor dvs. și începeți să adăugați prieteni
Cu cât mai multe postări / prieteni aveți, cu atât mai multă încredere pe care o construiți pe forum. De asemenea, mai multe conexiuni trimit mai multe linkuri interneînapoi la pagina dvs. de profil.
Acest lucru va crea încet autoritatea paginii dvs. de profil.
5. Începeți un fir
Pornirea unor fire bine gândite este o modalitate excelentă de a construi credibilitatea pe forum.
Bine, acum s-ar putea să te întrebi ce înseamnă să faci toate astea?
Obiectivul este de a mări cantitatea de linkuri interne care apasă pe pagina dvs. de profil.
Aceasta folosește autoritatea forumurilor. În consecință, veți crește autoritatea paginii dvs. de profil care găzduiește linkul dvs.
Al doilea obiectiv al acestei lucrări este să puteți deveni o parte din comunitatea forumului și astfel membrii să vă aibă mai multă încredere.
Dacă aveți o bună reputație pe forum, puteți să vă partajați conținutul fără să fiți în flăcări sau interzise.
Acum știți ce este necesar pentru a construi o fundație solidă de backlink. Acum este timpul să intrăm în ceea ce îmi place să spun backlink-uri "Power".
Power Backlinks
"Power" backlink-urile vor accelera rezultatele deoarece:
A) acestea sunt cele mai relevante și
B) ele sunt cele mai autoritare
Abordarea orientată spre conținut
Atât de greu este să produci conținut de calitate, nu există o modalitate mai bună de a conduce backlink de autoritate ridicată la un site web.
Există doar trei lucruri pe care trebuie să le faceți cu o abordare bazată pe conținut:
- Găsiți cuvintele cheie potrivite pentru a viza
- Creați o bucată mare de conținut în jurul acelui cuvânt cheie
- Promovați conținutul (social și backlink)
Când creați conținut de calitate, creați ASSETS pentru afacerea dvs.
Indiferent de ceea ce face Google, acesta nu vă poate lua niciodată conținutul.
Trebuie să vă apropiați de construirea unei legături cu o mentalitate pe termen lung în 2018 și în afara ei.
Folosesc analogia de investiții destul de des, dar este adevărat pentru SEO.
Există un efect compus de producere și promovare a conținutului pe o bază consistentă.
Ține minte:
Următoarele tactici sunt eficiente fără conținut.
Dar veți obține rezultate și mai bune dacă construiți legături către active puternice de conținut.
Editoare de backlink
Pentru ca un link să fie "editorial" nu puteți avea acces la site și link-ul dvs. trebuie să treacă recenzia editoriale. Google prețuează backlink-urile editoriale mai mult decât orice alt tip de link.
Din păcate, obținerea acestor backlink de autoritate ridicată poate fi o provocare.
În primul rând, trebuie să construiți relații cu bloggeri din industria dvs. În al doilea rând, este posibil să aveți nevoie de conținut de calitate pentru a obține backlink-uri naturale.
Agenția mea a achiziționat în acest moment mii de backlink editoriale de înaltă calitate. Putem obține aceste backlink-uri de autoritate înaltă deoarece am construit relații și am legături.
Dacă nu aveți timp să găsiți oportunități, să contactați și să scrieți conținutul, vă recomandăm să utilizați serviciul nostru popular Blogger Outreach .
Nișă Rele Guest Posts
Mesajele pentru utilizatori sunt eficiente în două moduri. În primul rând, dacă contribuieți cu o mulțime de valoare, aceasta vă va construi autoritatea în spațiu. În al doilea rând, postarea dvs. de oaspeți poate trimite trafic relevant de referință pe site-ul dvs. web.
Rețineți că Google se încruntă în urma trimiterii invitați spam. Aceasta înseamnă că trebuie să vă concentrați eforturile asupra producerii unui post de oaspeți valoroase. Dacă dai valoare, atunci nu este nimic în neregulă cu injectarea de backlink către site-ul tău.
Pentru a profita la maximum de postările dvs. de oaspeți, trebuie să obțineți legături contextuale. Link-urile contextuale sunt mult mai puternice decât link-urile autorului prin linie.
E un lucru minunat despre serviciul nostru de informare în blogger. Deoarece scriem conținutul într-un format de scriere fantomă, plasăm legăturile în carnea articolului. În acest fel, se pare că este o recomandare veritabilă pentru site-ul dvs. web.
Faceți clic aici pentru a afla mai multe despre serviciul nostru de informare în domeniul bloggerului.
Dacă doriți să faceți acest lucru, utilizați aceste interogări de căutare pentru a găsi oportunități:
NICHE + "postul de oaspeți"
NICHE + "contribuie la"
NICHE + "scrie pentru noi"
NICHE + "contribuitori"
NICHE + "scriitor invitat"
NICHE +
Tehnica fuziunii
Tehnica de fuziune este procesul de găsire a unui domeniu expirat relevant și 301 redirecționarea către site-ul dvs.
Conceptul este simplu:
Tocmai ați dobândit o afacere relevantă și doriți să vă redirecționați către compania-mamă.
Cheia este pentru domeniul expirat de 100% relevant.
Aceste domenii sunt mai greu de găsit, dar merită să fie atunci când găsiți unul.
Pagini de resurse
Acesta este un vechi, dar un bun.
Deși SEO au abuzat de această strategie, există încă unele diamante în dur.
Odată ce găsiți paginile, este mai bine să vedeți dacă există legături întrerupte pe pagină.
Utilizați pluginul Check My Link .
Puteți folosi acest lucru ca efect de pârghie când atingeți.
Dacă nu există link-uri rupte, atunci veți avea nevoie de un material puternic de conținut. În caz contrar, probabil veți fi refuzat.
Alternativa albă la PBN
Știți deja despre alternativa White Hat la PBN , dar o explic și aici.
În loc să cumpărați un domeniu expirat și să-l reconstruiți, veți urma:
- găsiți un domeniu expirat
- răzuiți-i backlink-urile
- apoi întindeți și lăsați linkerii să știe că se leagă de o resursă moartă
În cazul în care domeniul expirat este relevant, puteți cere linkerului să înlocuiască linkul mort cu site-ul dvs.
Pentru a vă îmbunătăți rata de succes, sugerați 2-3 resurse de calitate (inclusiv dvs.).
De asemenea, puteți recrea conținutul original dacă este relevant. Acest lucru este evident, dar conținutul trebuie să fie mai bun decât originalul.
Ajungeți și lăsați-l pe linker să știe despre piesa nouă de conținut revizuită.
Această strategie necesită mai mult timp și efort, dar veți obține mai multe destinații de plasare a link-urilor.
Greble Hat Backlinks
Stau departe de tehnicile de pălărie gri în acest moment, dar am trăit mult timp în această lume.
NOTĂ: dacă luați ruta gri, creșteți probabilitatea de a obține o penalizare.
Nici una dintre aceste tactici nu este sigură și am văzut site-urile primind sancțiuni manuale folosind fiecare dintre ele.
Dacă există atâta risc, atunci de ce te-am arătat?
Motivul este că multe dintre aceste tehnici funcționează bine.
Aceste tehnici sunt cele mai bune pentru oameni:
- Cine are o toleranță ridicată la risc
- Cine vrea să se poziționeze fără a crea un conținut extraordinar
- Cui nu-i pasă dacă site-ul lor este penalizat
Dacă aveți o toleranță scăzută la risc, aveți două opțiuni:
A) evitați aceste backlink-uri cu totul sau B) le folosiți pe cel de-al doilea nivel pentru a vă stimula backlinkle de nivelul 1.
Levierul domeniilor relevante expirat
Dacă intenționați să creați un PBN, atunci ar fi bine să faceți bine.
Nu cumpărați doar un domeniu expirat.
Încercați să găsiți domenii care au teme relevante privind fluxul de încredere topică la nișă.
Acest lucru nu va fi întotdeauna posibil, dar merită răbdarea.
Obținerea unui link dintr-un domeniu relevant este mai puternică decât mai multe domenii irelevante.
Iată instrumentele mele preferate pentru găsirea domeniilor expirate:
- picătură proaspătă
- PR Powershot
- DomCop
Iată cum puteți utiliza DomCop pentru a găsi domenii expirate:
Alte opțiuni includ: ExpiredDomains.net și Moonsy.
Web 2.0
Crearea web 2.0 pe site-uri ca Tumblr, Weebly și WordPress.com este o strategie veche de pălărie gri care funcționează încă. Doar fiți atent, deoarece vă poate da o pedeapsă. Am obținut acțiuni manuale eliminate de la clienți din cauza backlink-urilor web 2.0.
Vă recomandăm să evitați să utilizați aceste backlink-uri pe prima linie.
Citiți arta Super Web 2.0 pentru a afla cum să le construiți corect.
Ce e de făcut acum...
Sper că acest lucru v-a ajutat să învățați un lucru sau două și asigurați-vă că ați lăsat un comentariu mai jos dacă aveți ORICE întrebări. Nu fiţi timizi. Sunt un tip drăguț.
BONUS: Cum să EARN Backlinks
Mulți oameni care fac SEO confundă câștigă backlink cu backlink de clădire.
Acestea sunt două concepte diferite.
Pentru EARN, înseamnă că DESERVEȚI backlink.
Ați luat vreodată o secundă să vă gândiți la motivul pentru care site-ul dvs. chiar merită backlink?
Mi-am dat seama că există doar o singură cale de a trimite backlink-uri EARN ...
Trebuie să devii obsedat de plăcerea utilizatorilor.
În ultima vreme, am devenit consumat de ambiția copleșitoare de a-mi mulțumi utilizatorii.
După orele de gândire, mi-am dat seama că eficiența SEO începe cu utilizatorul în minte.
Trebuie să fiți orientați spre utilizator.
Dacă vă mulțumiți cu utilizatorul, vă rugăm să Google.
Obișnuiam să-mi petrec atât de mult timp încercând să-mi dau seama cum să "trick" sau să manipulez Google.
Nu mai pot reveni, dar am învățat o lecție importantă:
Pentru a construi o afacere reală, trebuie să vă concentrați asupra plăcerii utilizatorului.
Tot timpul. În mod consecvent.
Ințelege asta:
- Utilizatori fericiți ARE marketingul dvs.
- Utilizatorii fericiți vă vor câștiga backlink.
- Utilizatorii fericiti vor împărtăși conținutul dvs. pe social media.
- Utilizatorii fericiți se vor RETURNĂ pe site-ul dvs.
Campania dvs. de SEO se va transforma atunci când vă puneți pe utilizatorii dvs. pe primul loc.
Permiteți-mi să vă arăt cum să câștigați backlink-uri prin faptul că sunt orientate spre utilizator:
11 moduri de a câștiga backlink
1. Trebuie să deveniți client-centric
Hai sa recunoastem:
dacă utilizatorii nu vă plac site-ul dvs., atunci nici Google nu va.
Nu trebuie să vă concentrați asupra algoritmilor de manipulare.
Obiectivul dvs. ar trebui să fie "ce pot face acum pentru a-mi ajuta clienții potențiali sau cititorii?"
Nu există un singur site online care să nu poată îmbunătăți experiența utilizatorului.
Există întotdeauna loc pentru a ajuta mai mult și a da mai mult.
Un site care pune 100% din efortul de a plăcea utilizatorului, va câștiga backlink.
Trebuie să vă amintiți cum interpretează Google un backlink.
Este un vot. Unele dintre aceste "voturi" sunt mai bune decât altele.
Gândește-te în felul acesta:
Statele Unite au trecut printr-un ciclu electoral.
Candidații republicanilor și ale democraților se luptă să câștige nominalizarea partidului lor.
Când eliminați toate zgomotele media, există o tehnică puternică de marketing la joc:
Promovări.
Ori de câte ori un candidat primește o aprobare de la o figură binecunoscută în petrecere, este o afacere uriașă.
O singură aprobare poate obține o cantitate enormă de știri.
Iată două exemple:
Uită-te la acele spikes imediat după aprobări.
Gândiți-vă la backlink ca aprobări pentru site-ul dvs.
Ce trebuie să aibă site-ul / blogul dvs. pentru a avea o aprobare mare?
Mărturiile mici sunt fine și se vor complica orele suplimentare.
Dar obținerea unei aprobări de la un site bine-cunoscut din industria dvs. este mult mai puternic.
Singura modalitate de a obține astfel de aprobări (backlink), trebuie să oferi o valoare extraordinară pentru utilizator.
2. Conținutul dvs. trebuie să vă rugăm utilizatorul
Știți cât de competitiv este marketingul de conținut în industria antreprenorilor, SEO și marketing.
Bloggerii pompează bucăți incredibile de conținut.
Uneori aceste piese de conținut sunt de 10.000 de cuvinte.
Alte ori, sute de ore investesc în cercetare și găsirea de date.
Acesta este standardul în aceste industrii.
Cu toate acestea, acest lucru nu este standard în fiecare industrie.
Ar trebui sa fie?
Poate.
Dar nu este.
Nu există o singură formulă pentru crearea conținutului care să îi placă unui utilizator.
De aceea poate fi periculos să vă imersați în industriile de mai sus.
Vă restrânge vederea.
Începeți să credeți că conținutul "bun" trebuie să fie de 1.800 de cuvinte sau mai mult.
Adevarul este:
Conținutul "bun" vine în toate formele și dimensiunile.
Nu există legi pentru crearea unui conținut extraordinar.
Nu cred că fiecare bucată de conținut pe care o creați trebuie să fie clasată pe prima pagină a Google.
Da, majoritatea conținutului dvs. ar trebui să se concentreze pe un singur cuvânt cheie.
Dar, nu lăsați motorul de căutare să determine ce tipuri de conținut doriți să produceți.
Există momente când trebuie să rezolvați o problemă micro în conținutul dvs.
Această problemă micro poate primi numai 10 căutări pe lună pe Google.
CUI II PASA.
Atâta timp cât aveți intenția de a ajuta pe cineva, va îmbunătăți valoarea site-ului dvs.
Nu există o problemă prea mare sau prea mică.
SEO-urile se înfășoară în date, dar uită de utilizator.
Cui îi pasă dacă Google vă spune că un anumit cuvânt cheie primește numai 10 căutări pe lună.
Pentru tot ce îmi pasă, este o oportunitate de a ajuta aproximativ 10 persoane.
Vrei să știi ce e amuzant?
Când am creat articolul "Cum să Index Backlinks 100% din timp", nu a existat niciun volum de căutare.
Am creat acest articol peste doi ani și este una dintre cele mai traficate pagini pe blogul meu.
Nu mi-a păsat că în acel moment nu avea volumul de căutare.
Știam doar că era o problemă pentru că eu eram cel care se lupta cu asta!
Moralul istoriei este că conținutul dvs. trebuie să ajute oamenii să atingă un obiectiv sau să rezolve o problemă.
Nu trebuie să fie mereu monumental.
Crearea unui lucru care face ca cineva să râdă rezolvă o problemă.
Arătând pe cineva cum să ascuți un creion rezolvă o problemă.
Spunând cuiva despre greșelile pe care le-ai făcut, îi ajută să evite aceste greșeli.
Obțineți punctul.
Concentrați-vă mai întâi pe utilizator.
Care sunt problemele lor și ce puteți face pentru a le ajuta?
După ce țineți cont de asta, trebuie să vă asigurați că ...
3. Condițiile dvs. de prezentare a conținutului
Crearea gunoiului remaniat nu te va duce nicăieri.
Nu vă va ajuta în Google și nu va ajuta compania dvs. să crească.
Afacerile de succes pe care le vedem în lume sunt inovatoare.
Ei nu se gândesc cum să-și copieze concurenții.
Ei se gândesc la ceea ce pot face, care este diferit și unic.
Uitați-vă la paginile clasate în Google pentru cuvântul dvs. cheie vizat.
Gândiți-vă: "Ce pot să fac este diferit de aceste 10 pagini?"
Iată caracteristicile comune / găurile de calitate pe care doriți să le căutați:
Conținut învechit
Crearea conținutului actualizat reprezintă cea mai mare modalitate de a fi diferită.
Timpul este inamicul multor bloguri.
Nu tot conținutul va deveni depășit dacă este mereu verde.
Dar depinde de industrie.
De exemplu, industria SEO se modifică într-un ritm rapid.
Marketingul, în general, se schimbă întotdeauna și apar mereu noi medii.
Conținutul devine depășit.
Când găsiți conținut învechit, există oportunități.
Cel mai evident plan de atac este de a crea o bucată de conținut actualizată, dar asta nu e tot ...
Trebuie să creați o piesă de conținut actualizată, care aruncă o altă sursă de apă.
Nu jucați frumos când vine vorba de a ajuta utilizatorul.
Este o competiție pentru a vedea cine poate ajuta utilizatorul mai mult.
Trebuie să câștigi.
Lipsa de adâncime
Uneori este minunat de ce unele pagini se clasifică chiar pe prima pagină a Google.
De multe ori, aceste pagini sunt clasate, deoarece site-ul lor are atât de multă autoritate.
Dacă o pagină se clasifică din cauza autorității site-ului dvs., este o oportunitate pentru dvs.
Paginile care se încadrează în acest mod vor avea probabil conținut "subțire".
Puteți să le dominați prin crearea de conținut cu mai multă profunzime.
Nu doar o adâncime mai mică. Creați o profunzime masivă în conținutul dvs.
Asa cum am spus mai sus, nu permiteti-i sa fie o competitie.
Conținutul dvs. ar trebui să fie atât de bun încât concurenții dvs. nu încearcă nici măcar să-l bată.
Lipsa de date sau de cercetare
Unele clasamente de conținut de pe prima pagină a Google sunt minunate, dar nu au date și cercetări.
Dacă identificați astfel de pagini, le puteți copleși cu date și de cercetare.
Folosiți surse de date de încredere în industria dvs.
Dacă nu există o mulțime de date disponibile la dispoziție, creați-vă propriile studii de caz.
Aceste studii de caz vă vor oferi date unice care vor face ca conținutul dvs. să iasă în evidență.
Lipsa de personalitate
Unele conținut de pe prima pagină a Google vă va face să dormiți.
Conținutul are un ton "corporativ", impersonal.
Conținutul devine "corporativ" atunci când compania pierde din vedere utilizatorul.
Ei devin din atingere.
Conținutul excelent și copywriting-ul sunt presupuse a fi simple și personale.
Beat corporate vorbesc este scopul meu cu Gotch SEO.
Când văd conținut care se clasifică bine (fără personalitate), știu că îi voi distruge.
Fac tot ce pot pentru a vorbi cu tine.
Vreau să știți că vă ajut.
Tu esti ceea ce conteaza.
Tu esti motivul pentru care produc chiar si continut.
Utilizați "TU" în conținutul dvs.
Vorbește cititorului tău.
Nu scrieți pentru un public.
Scrii pentru un singur individ.
Fă-mi un favor:
Vreau să "LOL" data viitoare când vezi o clasare a paginii cu conținut "corporativ", impersonal.
De ce?
Pentru că este treaba dvs. să le împingeți de pe prima pagină a Google, fiind personale și îngrijindu-vă mai mult despre utilizatorii dvs.
Lipsa de citire și recurs vizual
Sunt sigur că l-ați văzut:
- insuportabile blocuri mari de text
- fără titluri
- nici imagini
- font alb pe un fundal negru
- distrugând desenele
După cum am menționat mai sus, există pagini care se clasifică din cauza autorității site-ului lor.
Unele dintre aceste pagini vor avea conținut de tip eseu care îmi oferă flashback-uri.
Pentru a le bate, creați conținut care:
- este ușor de citit. (Utilizați puncte, liste, etc.)
- este ușor de scanat. (Utilizați titlurile descriptive)
- folosește imagini frumoase. (Utilizați imaginile pentru a rupe conținutul lung)
- are font negru pe un fundal alb. (Este mai ușor de citit / un principiu de copywriting dovedit)
- nu are elemente de design distragente. (Conținutul dvs. este cel mai important element de pe pagină. Nu lăsați designul să se îndepărteze.)
4. Trebuie să fii dispus să faci ceea ce ceilalți nu vor
Ați observat probabil deja o tendință în acest articol. Site-urile de marketing de mare valoare și de clasificare în Google necesită eforturi enorme.
Trebuie să fiți dispuși să faceți ceea ce ceilalți nu vor.
Vestea bună este că majoritatea oamenilor sunt leneși.
Este greu să stai jos și să scrieți în fiecare zi.
Este greu să gândești afară din cutie.
E greu să nu te distrați.
Dar asta este nevoie dacă doriți să creați conținut care produce rezultate.
Nu veți avea întotdeauna dreptate, dar cu cât produceți mai mult, cu atât mai multe șanse trebuie să reușiți.
Legume şi fructe. Legume şi fructe. Legume şi fructe.
Și când terminați producția, începeți să produceți mai mult.
5. Trebuie să fii creativ
Fiind creativ este greu.
Toți se luptă cu idei unice.
Multe dintre ideile tale vor suge probabil, dar nu contează. Aveți nevoie doar de câteva idei bune pentru a rămâne să vedeți creșterea.
Conținutul creativ va atrage backlink de autoritate înaltă.
În același timp, nu simțiți că trebuie să reinventați întotdeauna roata.
Brian vorbeste foarte mult despre asta, dar ar trebui sa te uiti la continutul care a avut rezultate bune in trecut.
Utilizați instrumente precum Buzzsumo și prima pagină a Google pentru a vedea ce conținut a atras cele mai multe backlink.
Apoi puteți folosi aceeași idee, dar puteți crea ceva complet unic și mai bun.
Ține minte:
Aceasta este încă creativitatea!
Singura diferență este că nu veniți cu idei din subțire.
În schimb, utilizați idei deja validate. Acest lucru va crește șansele de succes ale conținutului dvs.
6. Trebuie să fii unic
Nu pot să fiu informat. Eu văd atât de des în toate verticalele și e dureros de văzut.
Rehashed content nu vă va câștiga backlink.
Dacă tot ce vă puteți gândi sunt idei reconstituite, atunci nu publicați deloc.
Este mai bine să publicați o bucată de conținut super unică decât să produceți gunoi remaniat.
Faceți-l unic.
Fii creativ și fii diferit.
Bloggerii fac legătura cu un conținut inovator, unic și extrem de valoros.
7. Trebuie să depășiți ceilalți
După cum am explicat într-un pas anterior, trebuie să-ți bați concurenții.
Există probabil câțiva concurenți din industria dvs. care produc conținut stelar.
Trebuie să le depășiți performanța.
Ele sunt punctul de referință.
Analizați conținutul acestora și faceți tot ce este mai bine pentru a înțelege de ce funcționează bine.
Cere:
- De ce primesc atât de multe părți sociale?
- De ce primesc atât de multe comentarii pe blog?
- Ce le face diferit de mii de alți bloggeri din industria dvs.?
Înțelegerea de ce au succes vă vor ajuta să dezvoltați un plan pentru a le bate.
Tine minte:
Scopul nu este de a le bate într-un mod slim sau neetic.
Scopul este de a le bate prin acordarea unei valori mai mari.
Asta trebuie să fie obiectivul tău, oricât de greu ar fi.
8. Trebuie să fii consecventă
În loc să încerci să fii perfect, trebuie să fii consecvent.
Ar trebui să încercați să produceți cel puțin un conținut zilnic.
Va fi întotdeauna o capodoperă?
Nu.
Este ACT de a produce conținut este ceea ce este de fapt valoros. Acest lucru se datorează faptului că eforturile voastre vor genera ore suplimentare.
Este vorba de a pune munca grea în fiecare zi și în afara zilei.
Puteți să vă uitați la blogul lui Derek și să vedeți că el publică doar 1-2 ori pe lună.
Asta înseamnă că e răcit în restul lunii?
NU.
Lucrează în alte părți ale afacerii sale, care vor aduce valoare cititorilor săi.
Nu contează cât de des vă publicați. Este important să produci o valoare zilnică.
Cu cât produceți mai mult, cu atât veți deveni mai bine.
Gândurile tale vor cristaliza.
Este evident când cineva a lucrat foarte tare pentru a produce o bucată de conținut.
Acest lucru se datorează faptului că, cu cât veți depune mai mult efort într-o bucată de conținut, cu atât va fi mai bine.
Cu cât conținutul este mai bun, cu atât mai multe backlink-uri veți atrage.
Dar trebuie să fii consecvent.
Consistența nu este un talent dat de Dumnezeu. Este vorba despre organizare și planificare.
De aceea ar trebui să luați în considerare utilizarea unui calendar editorial.
Calendarul de editare ajută la sfârșitul deciziei de oboseală.
Te vei trezi și vei ști ce trebuie să faci fără să te gândești la asta.
Doriți ca producția dvs. de conținut să fie pe autopilot.
Iată resursele pentru crearea unui calendar editorial:
- Cum să sporiți succesul cu un calendar editorial de marketing al conținutului
- Lista de verificare a comercianților de conținut: Essentials pentru editorialul calendaristic
- 10 motive pentru calendarul dvs. de editorial Sucks (și cum să-l faci cel mai bun)
9. Trebuie să construiți relații
Pentru a câștiga backlink-uri, trebuie să construiți relații.
Blogul tău nu poate fi o insulă în mijlocul oceanului.
Aveți nevoie de conexiuni de construire și de relații.
Aceste relații vor duce la backlink.
Nici măcar nu trebuie să cereți un link de cele mai multe ori.
Doar actul de stabilire a relațiilor cu bloggeri de top va duce adesea la legături.
Aceasta este, atâta timp cât conținutul dvs. este valoroasă și unică.
Atunci când încerci să construiești relații, trebuie să te concentrezi mereu asupra a ceea ce poți face pentru persoana respectivă.
Vă amintiți ce am spus despre a fi centrat pe utilizator?
Același principiu se aplică atunci când încercați să construiți relații.
Ar trebui să te gândești la cum poți ajuta perspectiva. Nu cum puteți obține mai mult din ele.
Dați, dați și dați mai mult. Apoi, veți primi.
Gandeste-te la asta:
De ce ar vrea cineva să se conecteze la blog după ce a primit o solicitare de e-mail rece? Știu că nu aș face-o.
Pentru a obține blogul și numele "acolo" trebuie să utilizați repetarea.
Asta înseamnă că numele tău trebuie să fie vizibil pe multe fronturi.
Începeți cu un comentariu bine gândit pe blogul lor. Apoi urmați acest lucru cu un Tweet sau un răspuns la un articol de pe Twitter al lui. Apoi trimiteți-le un e-mail non-comitent.
Repetați acest ciclu mereu până când este evident că vă cunosc numele.
Odată ce ați trecut prin acest efort, THEN întrebați-i cum îi puteți ajuta într-un fel sau altul.
Cum le poți da valoare? De ce ar trebui să se leagă de conținutul dvs.?
Conținutul dvs. merită legături de la un blog de top? Asta-i buna?
Vei avea întotdeauna un răspuns părtinitor.
De aceea ar trebui să căutați în afara punctelor de vedere.
Întrebați bloggerii de top ce cred despre conținutul lor.
(Întrebarea pe bloggeri "ce cred ei" despre conținutul dvs. este o modalitate excelentă de a obține expunere).
10. Trebuie să construiți o listă de e-mailuri
Asta e corect. Una dintre cele mai bune modalități de a câștiga backlink este să aveți o listă de e-mailuri.
Acest lucru se datorează faptului că puteți să trimiteți prin e-mail lista dvs. ori de câte ori publicați o nouă postare pe blog.
Persoanele de pe lista dvs. sunt receptive la tine și ca ceea ce faci.
Mulți dintre acești abonați au și bloguri proprii.
Este mult mai probabil ca un abonat loial să se leagă de conținutul dvs. decât se întâmplă la întâmplare.
Sunt sigur că ați văzut acest lucru:
Un blogger de top publică o nouă postare pe blog și BAM:
Ei au nenumărate părți sociale și comentarii în câteva ore.
Cum se întâmplă acest lucru?
Este pentru că ei promovează conținutul lor pe lista lor!
A avea o listă de e-mailuri este un bun adevărat pentru afacerea dvs.
Aveți control complet asupra listei de e-mailuri.
Nu este afectată de modificările algoritmului.
Nu este afectată de schimbările de politică.
Este a ta și este avantajul final.
Creșterea unei liste de e-mail ar trebui să fie o prioritate pentru fiecare afacere.
11. Trebuie să vă promovați conținutul
Da, pentru backlink-urile EARN, oamenii trebuie să vă vadă conținutul.
Conținutul invizibil nu primește backlink, indiferent cât de bun este.
Promovarea conținutului este un subiect pe care îl voi explica în postările viitoare, deoarece este cuprinzător. Asigurați-vă că sunteți abonat pentru a vedea aceste articole de instruire atunci când ies.
Iată o tehnică simplă pe care o puteți folosi:
Aflați conținut similar
Aceasta este una dintre tacticile mele preferate. Tot ce trebuie să faceți este:
- creați o bucată mare de conținut
- prospect pentru site-uri care au legătură cu articole similare înainte
- ajungeți la ele
Cel mai important element al acestei strategii este de a avea o bucată mare de conținut. Trebuie să fie mult mai bună decât cealaltă parte relevantă de conținut cu care se leagă.
Pentru a găsi perspective, utilizați Buzzsumo sau căutați prima pagină a Google pentru cuvântul cheie țintă. Luați primele 10 rezultate și le executați prin Ahrefs sau Majestic.
Acestea nu pot schimba link-uri, dar ar putea să se leagă de resursele dvs. într-un articol viitor. Dacă nu se leagă, atunci probabil vor împărți piesa de conținut pe social.
Există multe alte tehnici de outreach pe care le împărtășim în postări ulterioare ( alăturați-mi lista acum pentru a evita pierderea).
Deocamdată, nu uitați să distribuiți conținutul dvs. pe proprietățile media deținute, cum ar fi Facebook, Twitter etc.
Este important să se angajeze cu publicul pe care îl aveți deja, deoarece poate duce la legături naturale.
Bonus: Ce anume despre postarea oaspeților?
Sunt un mare fan al postării oaspeților, dar nu este o modalitate de a obține site-uri web pentru backlink.
Motivul este că tu ești responsabil pentru plasarea link-ului înapoi pe site-ul tău.
Asta nu este câștigată.
În esență, decideți că site-ul sau conținutul dvs. merită conectat.
EARNED înseamnă că ați creat o bucată mare de conținut, l-ați promovat și pe cineva legat de ea prin voință liberă.
Cum am spus, nu este nimic în neregulă cu postarea de oaspeți pentru:
- construirea de brand
- generarea de trafic
- link-ul clădirii ( utilizați serviciul nostru de informare blogger )
Dar, în măsura în care este un backlink EARNED, nu este.
Dacă controlați linkul, acesta nu este câștigat.
Concluzie
Pentru a câștiga backlink-uri, trebuie să vă concentrați pe acordarea unei valori extraordinare prin conținut.
Nu există o comandă rapidă.
Nu există o rezolvare rapidă.
Trebuie doar să vă gândiți cum vă puteți ajuta utilizatorii.
Apoi, creați conținut care îi ajută efectiv.
Fiți orientați spre utilizator și backlink-urile și acțiunile sociale se vor comprima în timp.
Acum pentru tine:
Ce faceți pentru a trimite site-uri web backlink pentru EARN?
Hai să continuăm să discutăm în secțiunea de comentarii și să împărtășim acest articol dacă te-ai bucurat de ea.
Vă mulțumim pentru lectură!
Try to solve the new Formula Cube! It works exactly like a Rubik's Cube but it is only $2, from China. Learn to solve it with the tutorial on rubiksplace.com or use the solver to calculate the solution in a few steps. (Please subscribe for a membership to stop adding promotional messages to the documents)