Iată cum disec structura de pagina optimizata SEO pentru promovare site:
1. Folosiți URL-uri prietenoase pentru optimizare SEO
Google a declarat că primele 3-5 cuvinte dintr-o adresă URL au o pondere mai mare. Și al nostru studiu de factori importanti in clasament a constatat ca URL - uri scurte pot avea un avantaj în rezultatele de căutare si implicit in strategia de promovare site si optimizare SEO.
Așadar vă recomandăm să faceți URL-urile scurte și dulci.
Și includeți întotdeauna cuvântul cheie țintă în adresa dvs. URL.
Cu alte cuvinte:
Evitați adrese de pagina URL urâte: backlinko.com/p=123
Sau adrese de pagina URL lungi: backlinko.com/8/6/16/cat=SEO/on-page-seo-is-so-amazing-omg-its-the-best
Eticheta dvs. de titlu este cel mai important factor de SEO pe pagină.
În general, cu cât este mai apropiat cuvântul cheie de la începutul etichetei de titlu, cu atât are mai multă greutate pe care o are cu motoarele de căutare. Iată un exemplu din lista mea mare de instrumente SEO .
3. Adăugați modificatori la titlul dvs.
Folosirea unor modificatori precum "2018", "cel mai bun", "ghid", "lista de verificare" și "recenzie" vă pot ajuta să vă clasificați versiunile coadă lungă a cuvântului cheie țintă.
4. Împachetați titlul blogului dvs. într-un tag H1
Eticheta H1 este "eticheta principală". Cele mai multe CMS-uri (cum ar fi WordPress ) adaugă automat tag-ul H1 la titlul postului dvs. de blog. Dacă așa stau lucrurile, sunteți toți pregătiți.
Dar unele teme suprascriu acest cadru. Verificați codul site-ului dvs. pentru a vă asigura că titlul dvs. primește dragostea H1 pe care o merită.
Apoi mi-am dat seama că temele WordPress folosesc uneori etichete H1 pentru a mări dimensiunea textului. De exemplu, zona de conectare prin e-mail a fost folosită pentru a fi înfășurată într-o etichetă H1:
Merită să verificați codul site-ului dvs. pentru a vă asigura că aveți o singură etichetă H1 pe pagină. Și acea etichetă H1 ar trebui să conțină cuvântul cheie țintă.
5. Dazzle cu Multimedia
Textul poate lua doar conținutul dvs. până acum. Implicarea imaginilor, videoclipurilor și diagramelor poate reduce rata de respingere și poate crește timpul pe site: doi factori critici de clasificare a interacțiunii cu utilizatorul.
Probabil observați că folosesc multe imagini, diagrame și capturi de ecran aici, la Backlinko.
Asta pentru că cred cu tărie că îmi face bine conținutul.
Dar are un beneficiu SEO bun pentru a porni: multimedia vă ajută să stimulați acele semnale de interacțiune cu utilizatorul pe care Google le acordă mai multă atenție.
Și mărește valoarea percepută a conținutului dvs. - ceea ce înseamnă că este mai probabil ca oamenii să se leagă de el.
6. Încărcați subtitlurile în etichetele H2
Includeți cuvântul dvs. cheie țintă cel puțin odată la subpoziția ... și înfășurați-l într-o etichetă H2.
7. Puneți cuvântul cheie în primele 100 de cuvinte
Cuvântul dvs. cheie ar trebui să apară în primele 100-150 de cuvinte din articolul dvs.
Dar o mulțime de oameni încep posturile lor cu un intro lung , meandering ... și să utilizeze cuvântul cheie pentru prima dată MAI mai târziu.
În schimb, renunțați la cuvântul dvs. cheie undeva în primele 100 de cuvinte sau cam asa ceva. Acest lucru ajută Google să înțeleagă ce este vorba despre pagină.
8. Utilizați Design Responsabil
Google a început să penalizeze site-urile mobile neprietenoase în 2015 . Și probabil că se vor sparge și mai mult în viitor. Dacă doriți să creați site-ul dvs. pentru dispozitivele mobile, vă recomandăm Design Responsabil.
Și dacă veți face site-ul dvs. mobil pentru prietenos, am recomanda HIGHLY design receptiv. În opinia mea, este ideal pentru experiența utilizatorului. Plus, Google o preferă .
9. Utilizați legăturile de ieșire
Aceasta este o strategie SEO ușor de alb pălărie pentru a obține mai mult trafic.
Link-urile de ieșire către pagini similare îi ajută pe Google să identifice subiectul paginii dvs. De asemenea, Google arată că pagina dvs. este un centru de informații despre calitate.
Nu link-ul ar putea fi # 1 pe pagina SEO greșeală pe care o văd oamenii fac. Încerc să folosesc linkuri de ieșire 2-4x la 1000 de cuvinte. Aceasta este o regulă bună pentru majoritatea site-urilor.
Rețineți că site-urile pe care le conectați pentru a reflecta asupra dvs. Asigurați-vă că vă conectați la site-urile de autoritate ori de câte ori este posibil.
10. Utilizați legături interne
Legarea internă este SO bani. Utilizați 2-3 în fiecare post.
Ele adaugă legături interne bogate în cuvinte cheie la fiecare intrare:
Evident, ei pot scăpa cu 50+ link-uri interne pe pagină deoarece sunt Wikipedia. Vă recomandăm o abordare mai simplă (și mai sigură): conectați-vă la 2-5 postări vechi ori de câte ori publicați unul nou.
11. Sporiți viteza site-ului
Google a declarat că înregistrarea vitezei de încărcare a paginilor este un semnal de clasare SEO (și recent au făcut PageSpeed chiar mai important). Puteți crește viteza site-ului utilizând un CDN , comprimarea imaginilor și trecerea la o găzduire mai rapidă.
Asigurați-vă că site-ul dvs. nu durează mai mult de 4 secunde pentru a încărca: MunchWeb a constatat că 75% dintre utilizatori nu ar re-vizita un site care a durat mai mult de 4 secunde pentru încărcare.
Aveți posibilitatea să verificați cu ușurință viteza de încărcare a site-ului dvs. utilizând excelentul GTMetrix.com :
$ 5 / lună gazdele sunt decente pentru banii pe care îi plătiți. Dar ei nu te cuplează cu viteză mare.
Am redus literal timpii de încărcare de la 6 secunde la mai puțin de 2 secunde, trecând de la un plan de gazduire comună de 5 dolari la un gazdă de top-notch (folosesc Synthesis Hosting aici la Backlinko).
Din punct de vedere al conversiei și SEO, ROI-ul de hosting premium nu poate fi bătut.
12. Sprinkle Cuvinte cheie LSI
Cuvintele cheie LSI sunt sinonime pe care Google le utilizează pentru a determina relevanța unei pagini (și, eventual, calitatea acesteia). Presărați-le în fiecare post.
Nu mă gândesc la cuvintele cheie LSI, deoarece scriu, de obicei, conținut cu adevărat lung.
(Conținutul lung crește șansele pe care le veți folosi în mod natural cuvintele cheie LSI).
Dar dacă doriți să vă asigurați 100% că utilizați cuvinte cheie LSI, căutați cuvântul dvs. cheie în Google și derulați în jos în zona "Căutări corelate cu ..." din partea de jos a paginii:
Aruncați unul sau două dintre acestea în postul dvs.
13. Optimizarea imaginilor
Asigurați-vă că cel puțin un nume de fișier imagine include cuvântul cheie țintă (de exemplu, on_page_SEO.png) și că cuvântul dvs. cheie țintă face parte din imaginea dvs. Alt Text.
Când Google vede imagini cu alt text "widget-uri albastre" și "miniaturi verzi", le spune: "această pagină este despre widget-uri".
14. Utilizați butoanele de distribuire socială
Semnalele sociale pot să nu joace un rol direct în clasarea site-ului. Dar acțiunile sociale generează mai multe ochi pe conținutul tău.
Și cu cât sunt mai multe ochi pe care îi primești, cu atât este mai probabil ca cineva să se lege de tine. Deci, nu fiți timid să plasați pe site-ul dvs. în mod proeminent butoanele de partajare socială.
De fapt, un studiu realizat de BrightEdge a constatat că butoanele proeminente de partajare socială pot spori distribuția socială cu 700%.
Semnalele sociale nu constituie o parte importantă a algoritmului Google. În schimb, acțiunile sociale de pe site-uri precum Facebook, Twitter și Google+ vă pot da un impuls pozitiv indirect.
15. Postați un conținut de lungă durată
Indicația SEO "lungimea este forța" a fost susținută de studiul nostru din industrie, care a constatat că conținutul mai lung tinde să se situeze în mod semnificativ mai mare pe prima pagină a Google.
Scopul pentru cel puțin 1900 de cuvinte pentru fiecare piesă de conținut pe care o publicați.
Un conținut mai lung vă ajută să vă poziționați mai bine pentru cuvântul dvs. cheie țintă și aduce mai mult trafic lung ... o victorie!
16. Îmbunătățiți durata de viață
Dacă cineva își lovește butonul din spate imediat după aterizare pe o pagină, el îi spune Google în alb-negru: aceasta este o pagină cu o calitate scăzută.
Acesta este motivul pentru care Google folosește "timpul de rezidență" pentru a mări calitatea conținutului dvs. Sporiți timpul mediu de petrecere, scriind un conținut de lungă durată care implică citirea.
Iată câțiva mai importanți factori de SEO pe pagina pe care nu am avut loc să-l includ pe pagina infografică:
Conținut de calitate: Știu că sunteți bolnav și obosit să auziți despre "conținut de calitate".
Chiar dacă motoarele de căutare nu au un mod direct de determinare a calității, au o mulțime de metode indirecte , cum ar fi:
- Repetați vizitatorii
- Marcaje marca Chrome
- Ora pe site
- Stai timpul
- Google caută marca dvs.
Cu alte cuvinte, conținutul extraordinar nu vă va face rău. Deci, nu există nici un motiv să nu publicați lucruri minunate de fiecare dată.
Încurajați comentariile din blog: Am bănuit de mult că site-urile cu multe comentarii de blog de înaltă calitate obțin o ușoară margine în rezultatele căutării Google.
De aceea nu am fost surprins când Google a spus că având o comunitate înfloritoare pe site-ul dvs. poate ajuta "mult" cu clasamentele:
De aceea este inteligent să încurajezi oamenii să comenteze postările dvs. de pe blog.
Maximizați CTR-ul organic: nu există nicio îndoială în mintea mea că Google utilizează rata de clic organică ca semnal de clasificare.
Și chiar dacă nu, încă doriți să vă optimizați înregistrarea Google pentru CTR.
(Mai multe clicuri = mai mult trafic)
Acest videoclip vă va arăta exact cum se face:
Intentul utilizatorului: Acesta este unul important.
Google RankBrain măsoară modul în care interogatorii interacționează cu conținutul dvs.
(De exemplu, RankBrain acordă o atenție deosebită CTR și Dwell Time ... doi factori despre care am vorbit deja în acest ghid).
Scopul final al RankBrain este de a determina dacă utilizatorii sunt mulțumiți de conținutul dvs.
Cu alte cuvinte, conținutul dvs. corespunde intenției utilizatorului? Dacă nu, va fi foarte greu de clasat (chiar dacă pagina dvs. este optimizată cu ajutorul cuvintelor cheie).
Dar dacă creați o pagină care îi face pe utilizatori mulțumiți, Google vă va racorda la partea de sus a SERP-urilor.
De exemplu, să presupunem că doriți să vă poziționați pentru cuvântul cheie: "Mic dejun dieta Paleo". Efectuați o căutare Google pentru acest termen și citiți primele 5 rezultate:
Ce observi?
Toate rezultatele sunt liste de rețete , cum ar fi:
Cu alte cuvinte, oamenii care caută cuvântul cheie nu doresc să învețe de ce micul dejun este important (sau nu important) pe dieta Paleo. Ei nu vor să știe "5 elementele unui mic dejun Paleo". Vreau doar o mare listă de rețete.
Deci, cu atât mai bine poți satisface intenția utilizatorului, în general, cu atât vei câștiga mai bine.
Iată cum să utilizați aceste tehnici pentru site-ul dvs.
Am făcut o listă gratuită de verificare SEO pe pagina care vă va ajuta să puneți aceste strategii în acțiune pentru site-ul dvs.
Se schițează - pas cu pas - exact modul de utilizare a tehnicilor despre care am vorbit în acest post ... inclusiv 2 strategii pe care nu le-am inclus în infographic.