1826 Locust Street, Bainbridge, GA 31717 +1 (212) 269-1000 support@example.com

WebDesign si optimizare SEO

logo absolut web expert 99a

Promovare prin backlink

4 Greseli - cum nu intelegem de ce marketingul de conținut și SEO merg mână în mână

4 Greseli - cum nu intelegem de ce marketingul de conținut și SEO merg mână în mână

Am spus-o înainte: marketingul de conținut ( realizare site ) și SEO merg mână în mână.4 Greseli cum nu intelegem de ce marketingul de conținut și SEO merg mână în mână

Nu, nu trebuie să alegi.

Nu, nu trebuie să acordați prioritate.

Nu, nu trebuie să le separați.

Sunt ca brânză pe pizza: bine separat, excelent împreună.

Dar (este întotdeauna un "dar") trebuie să-i stăpânesti pe amândoi pentru a obține rezultate excelente.

Optimizarea SEO poate fi predată. Puteți învăța cu ușurință pe cineva cu densitatea corectă a cuvintelor cheie și cum să faceți cercetarea cuvintelor cheie și să scrieți meta-descrieri. Cursul de marketing, pe de altă parte, durează mult timp să stăpânească.

Clienții noștri știu deja acest lucru: ori de câte ori vin la noi pentru servicii de copywriting, principalul lucru pe care îl optimizăm este profitul ( oferta de pret si rezultatul )

Sună prea tare?

 

Poate, dar cred că SEO, la fel ca orice altă tehnică de marketing, ar trebui să vizeze creșterea veniturilor. Deci, facem ca marketingul de conținut și SEO să colaboreze spre obiectivele de afaceri, nu pentru viziuni, trafic sau alte valori de vanitate.

Cu toate acestea, toate acestea necesită echilibru. Și uneori, comercianții de conținut uită acel echilibru important. Asta se întâmplă în continuare.

4 site-uri comune de marketing greșeli SEO

1. Optimizarea textului la sange, anatomie SEO

Din cauza acestei separări nesfârșite dintre marketingul conținutului și SEO, chiar și oamenii din comerț se confund uneori.

Deci, trec peste bord.

Nu mă înțelege greșit. Ar trebui să vă optimizați textele. Oricand oriunde.

Dar cu siguranță nu ar trebui să sacrificați lizibilitatea și optimizarea conversiilor pentru SEO.

De fapt, chiar și Google va urî asta. Umplerea textelor dvs. cu cuvântul dvs. cheie principal este acum considerat drept spam. Toți distribuitorii de conținut trebuie să știe asta. Dacă nu, ar trebui să te uiți în altă parte!

2. Nu optimizați suficient

Da, extremele sunt întotdeauna cele mai rele.

Am auzit mulți marketingeri de conținut spunând că un text bun va prinde aripi de-al lor și că nu are nevoie de SEO.

Prima parte este adevărată.

Al doilea, cu toate acestea, nu este cu siguranță.

O mare pagina web sau un post pe blog are cu siguranta potentialul de a deveni virala prin intermediul social media sau alte tactici de promovare a continutului .

Dar de ce ar trebui să renunți la șansa de a fi găsit organic?

Linia de fund: efectuați cercetarea cuvintelor cheie și optimizați-vă pentru tot ceea ce scrieți, dar nu sacrificați niciodată cititorii dvs. umani pentru a vă rog pe roboții Google.

3. Optimizarea pentru cuvinte cheie greșite

Acesta este un alt subiect despre care am vorbit în detaliu. Persoanele cu puțină experiență în SEO tind să ia cu ușurință cercetarea cuvintelor cheie.

Deci avem un client în domeniul imobiliar? Minunat, hai să optimizăm pentru "agent imobiliar". Sau "casa de vânzare". Atâta timp cât textul arată bine în Yoast, suntem bine, nu?

Ei bine, nu, nu suntem!

Va fi nevoie de vârste pentru ca orice site nou să aibă rang pentru astfel de cuvinte cheie competitive. De fapt, șansele nu se vor întâmpla niciodată pentru clientul sărac.

Dar dacă ați fi optimizat pentru "agent imobiliar din Tampa" sau "vile de lux de vânzare în New Hampshire", atunci veți avea o șansă.

70% din traficul de căutare provine de la cuvinte cheie cu coada lungă. Odată cu apariția asistenților vocali ca Alexa, căutarea a avut și mai multă conversație.

Deci, ar fi logic să optimizați pentru "cum să găsesc cel mai bun agent imobiliar din Tampa?"

Este mai greu să scrieți o copie care să sune în mod natural când optimizați cuvintele cheie cu lungă durată?

Desigur!

Merita?

Categoric!

În cele din urmă, capacitatea de a juca cu cuvintele este ceea ce separă scriitorii buni de cei răi.

Nu în ultimul rând, chiar dacă este mai greu să optimizați conținutul pentru cuvinte cheie cu lungă coadă, vestea bună este că nu trebuie să repetați aceeași expresie de mai multe ori. Acestea sunt cuvintele cheie LSI .

Abordarea cuprinzătoare, aprofundată a redactării conținutului nu este doar minunată pentru cititori și motoarele de căutare. De asemenea, face scriitori mai fericiti, care pot scrie in mod natural si inca castiga jocul SEO.

4. Să uităm de legătura de intrare

Ca comercianți de conținut, avem tendința de a observa legăturile de ieșire. Știm că de fiecare dată când unul dintre articolele noastre este legat de un alt site web, este o validare a activității noastre. Și este perfect adevărat.

Legarea externă este excelentă atât pentru conștientizarea mărcii, cât și pentru generarea de plumb și SEO.

Dar asta nu înseamnă că ar trebui să uităm de legătura de intrare. Este o modalitate foarte bună de a străluci lumina nouă pe posturile vechi.

Cel mai important, este excelent pentru SEO.

De fiecare dată când vă conectați la un post vechi, asigurați-vă că textul de ancorare este cuvântul cheie pe care doriți postul de rang pentru a rang pentru. Acest lucru va spune bots Google că articolul este relevant pentru respectivul cuvânt cheie.

Cea mai bună parte a legăturii de intrare este că este complet liberă și ușor de manevrat. Nu există literalmente nici un motiv să o ignorăm.

Linia de jos

Dacă externalizați scrierea de conținut , asigurați-vă că o faceți cu oamenii potriviți. Promisiunea unui mare focus SEO poate fi tentantă, dar poate fi vătămătoare pentru brand-ul dvs. pe termen lung. Același lucru este valabil și pentru abordarea opusă: nu SEO, conținut foarte bun.

Găsiți oameni care iau cele mai bune din ambele lumi și au pus-o să lucreze pentru veniturile companiei.

 

 

Multumiri: Adriana Tica is an expert marketer and copywriter.

Sursa: http://www.sitepronews.com/2018/03/26/4-seo-mistakes-content-marketers-usually-make/

Tags:

Noutăti pe email

Ultimile articole