1826 Locust Street, Bainbridge, GA 31717 +1 (212) 269-1000 support@example.com

WebDesign si optimizare SEO

logo absolut web expert 99a

Promovare prin backlink

16 motive pentru care firma ta are nevoie de marketing social media

16 motive pentru care firma ta are nevoie de marketing social media

Știați că marketingul media social are odecât marketingul extern? Sau că folosesc media socială sub o anumită formă? Indiferent de ce vinzi și de cine îl vindeți, folosirea mediei sociale ca instrument de marketing vă poate ajuta să vă dezvoltați marca și să vă împachetați portofelul.

16 motive pentru care firma ta are nevoie de marketing social mediaÎn acest moment în joc, lipsa unei prezențe active în mass-media socială este un fel de a scoate un telefon flip la o întâlnire de afaceri și apoi nu înțelege de ce șeful tău continuă să ofere lui Brad toate conturile noi.

Dar unii oameni dețin încă telefoane flip, iar unii oameni sapă în tocuri și spun, ce va face marketingul social media pentru mine?Chiar am nevoie de ea?Da.Da, faceți - și aici sunt câteva dintre cele mai convingătoare motive pentru care:

Importanța social media pentru traficul web

  1. Mesajele din mass-media sociale pot fi folosite pentru a conduce trafic orientat. Crearea unei noi pagini pe site-ul dvs. este ca și cum ați lua o auto-auto foarte bună.Vreți ca lumea să o vadă și să se bucure de strălucirea ei, dar nu doriți să cereți atenție (sau, mai rău, să plătiți pentru ea).De aceea, pentru egoisele și paginile de destinație, posturile de social media bine plasate pot face diferența.Am văzut o singură legătură pe Reddit cu peste 20.000 de vizitatori într-un weekend și link-urile trimise către StumbleUpon pot lua o pagină care câștiga în mod constant o mână de vizitatori pe zi și crește numărul la sute.Cine nu ar vrea să valorifice acest lucru?
  2. Folosirea mediilor sociale pentru afaceri stimulează site-ul dvs. SEO.Motoarele de căutare știu care pagini câștigă în mod constant trafic și care plutesc acolo, uitate și ignorate.O strategie de conținut pentru ucigaș este cea mai importantă parte a câștigului de top în topul motorului de căutare, dar creșterea traficului către paginile dvs. optimizate îi va determina să urce mult mai repede în paginile cu rezultatele motorului de căutare (SERPs).

Studiu de caz rapid: În mai puțin de un an, am obținut site-ul pentru unul dintre clienții TCF pentru a se clasifica în top 100 de SERP-uri pentru 15.000 de cuvinte cheie noi - drept urmare, traficul către site-ul a crescut dramatic. O prezență solidă și consecventă pe Facebook, pe Twitter și pe alte canale sociale a reprezentat o mare parte a acestui succes.

 

Social Media este cel mai bun instrument pentru a vă conecta cu (și aflați de la!) Consumatori și lideri în industrie

  1. Dacă o faci bine, social media va duce la o relație reală.O parte din ceea ce face lucrurile precumTwitter șiatât de cool este interacțiunea pe care o aveți cu baza de clienți - puteți citi tweet-urile și actualizările de stare pentru a obține o perspectivă asupra vieții lor de zi cu zi (și, poate, pentru a vă adapta strategia de marketing) .Ce produse cumpara si de ce?Ce fac ei în weekend?Ce fel de posturi le place să împărtășească și de la ce site-uri web?

Puteți, de asemenea, să utilizați mediile sociale ca un instrument de conectare cu companiile complementare, neconcurente, lideri de gândire și tasmaneri în spațiul dvs., precum și jurnaliști care vă acoperă industria.Uneori, devenirea asociațiilor începe cu o simplă retweet.

Bineînțeles că nu face rău pentru a merge mai mult.Când am văzut că clientul nostru a fost menționat în The Celebrity Name Game de Rick Fox, am sărit rapid la oportunitatea de a crea un gif și a menționa ambele conturi pe Twitter.Acest lucru a dus la interacțiunea nu numai cu Rick Fox, ci și cu contul Celebrity Name Game!

  1. Utilizatorii sunt receptivi la mesajele tale.Oamenii văd Twitter și Facebook ca rețele sociale, nu mașini de marketing.În consecință, este mai puțin probabil să vedeți ce publicați ca anunț publicitar și veți avea mai multe șanse să auziți ce trebuie să spuneți.Acest lucru se traduce într-un trafic web serios atunci când vă conectați la site-ul dvs. și posturi care se comercializează ca prietenii și adepții dvs. împărtășesc ceea ce ați postat.
  2. Anunțurile media sociale permit direcționarea și retargetarea.Unul dintre motivele pentru care mass-media socială este importantă este datorită naturii extrem de personalizabile a anunțurilor sociale.Anunțurile Facebook, de exemplu, vă permit să vizați utilizatorii prin lucruri cum ar fi locația, nivelul de educație, industria și chiar istoricul achizițiilor și paginile pe care le-au plăcut.Aveți, de asemenea, opțiunea de a instala un pixel Facebook pe site-ul dvs. și să-l utilizați pentru a retargeta utilizatorii care vă vizitează - acești oameni sunt mult mai probabil să se transforme în clienți solizi și vânzări!
  3. Mass-media socială vă poate ajuta să fiți observat la evenimente și chiar să generați o acoperire mediatizată.Indiferent dacă afacerea dvs. sponsorizează un fond de caritate sau participă la o expoziție comercială importantă, nu există o modalitate mai bună de a vă influența prezența decât cu ajutorul mijloacelor sociale.De fapt, amdată câteîn timpul CES, care a dus la obținerea de către un client a unui articol despre ele în revista Wired (consultați ghidul nostru de a vă comercializa afacerea la târguri și evenimente pentru a afla cum puteți obține rezultate similare).

Importanța marketingului social media pentru imaginea mărcii

  1. Puteți răspunde imediat la probleme.Dacă există o problemă cu produsul sau serviciul dvs., doriți să aflați imediat acest lucru.Cu feedback-ul pe care îl obțineți în procesul de marketing social media, veți fi primii care știu când există probleme - și puteți lua măsuri pentru a le rezolva imediat.dupăa arătat că consumatorii apreciază companiile care răspund la plângerile clienților (și nu ezitați să vă alăturați online oricărei persoane care va asculta atunci când companiile nu au timp să facă lucrurile cum trebuie).
  2. O puternică prezență în mass-media socială întărește loialitatea mărcii.Un raport publicat deconstatat că brandurile cu profiluri media active sociale au mai mulți clienți fideli.Este ușor să vă imaginați de ce: atunci când angajați și interacționați pe social media (nu doar aruncați mesajele pe web în speranța că cineva se va întâmpla asupra lor), veți deveni mai puțin ca o corporație și mai mult ca ceea ce sunteți cu adevărat - un grup unificat de oameni care împărtășesc o viziune.

Strategia socială de marketing socială adecvată vă poate ajuta să distrugeți competiția

  1. Concurența ta devine socială, așa că ar trebui să faci și tu.Știați căfolosesc mai mult de o platformă social media?Acest lucru nu este ceva pe care doriți să cădeți în spatele competiției, deoarece este mult mai greu (și mai scump) să jucați prindeți decât să intrați mai devreme în joc.Dacă concurenții dvs. vor ajunge mai întâi la potențialii clienți, își vor câștiga loialitatea și veți avea greu să le câștigați.Dacă sunteți activ și implicați într-o varietate de rețele, puteți câștiga mai întâi acei prieteni și adepți, iar competiția dvs. va juca prindeți din nou în loc de invers.
  2. Arena de marketing social media este un (echitabil) nivel de concurență echitabil.Unele mărci pot avea bugete de anunțuri mai mari decât altele, dar toate companiile încep pe o poziție de egalitate în ceea ce privește marketingul social media.Persoanele și brandurile care se dezvoltă și devin virale sunt cele cu cele mai inteligente tactici de atragere a atenției (și cele mai ridicate gifuri) și conținutul cel mai util, de legătură demnă.Pe scurt, ele oferă valoare pentru publicul țintă, manifestând în același timp personalitate și distracție.Dacă doriți să obțineți o mulțime de trafic și să creșteți cu adevărat vânzările dvs. online, veți fi nevoiți să răstoarceți, să vă depășiți competiția și să oferiți produse superioare și servicii pentru clienți.Nu este vorba despre afacere, oricum?
  3. Când vine vorba de, social media este rege.Uneori, marca dvs. este menționată pe o emisiune TV prin cablu.Uneori nu este, dar știți cum să glisați produsul în poveste, pentru a viza lumina reflectoarelor în direcția voastră.Facebook, Twitter și chiarvă oferă un loc de prim rang pentru știrile care devin drept virale cum se întâmplă.Săriți la momentul potrivit și veți câștiga o atenție majoră mass-media - și asta e ceva ce nu puteți face cu o campanie publicitară tradițională.

Importanța marketingului social media pentru vânzări și rentabilitatea investiției

  1. Marketingul media social vă va aduce mai multe vânzări.Știați că 70% dintre marketing-ul pentru consumatori au achiziționat clienți?Sau căspun că folosesc media socială pentru a ajuta la luarea deciziilor de cumpărare?

Nu este surprinzător că atunci când stați în fața bazei dvs. de clienți, este mai probabil să cumpere de la dvs. atunci când au nevoie de produsele pe care le vindeți.Marketingul mass-media socială nu ține doar numele companiei dvs. în fața potențialilor cumpărători, dar vă oferă, de asemenea, posibilitatea de a le oferi în mod constant stimulente pentru a le cumpăra.Încercați să partajați codurile de cupon, cu un cod unic pentru fiecare canal social - este posibil să fiți surprins de rețeaua socială care conduce cele mai multe vânzări.

  1. Veți găsi clienți pe care nu știați că ați existat.Dacă setați fluxuri pentru a urmări cuvintele cheie pe Twitter (face acest lucru simplu), puteți găsi persoane care caută produsele pe care le vindeți și le direcționați către site-ul dvs.Utilizarea Twitter pentru marketing este mare în acest fel - spunând oamenilor care doresc produsele dvs. cum să le obțineți de la compania dvs. este doar un @ departe.
  2. Clienții pe care nu ați știut existenți vor găsi (și vor cumpăra de la).În procesul de marketing cu Facebook, probabil vă veți alătura unui număr de grupuri legate de produsele, industria și baza de clienți.Prin postarea de linkuri în aceste grupuri, veți contribui la influențarea clienților pentru a verifica site-ul dvs.Răspunsul la întrebări despre Quora este o altă opțiune.Afișați un link astăzi, și două săptămâni / luni / ani mai târziu puteți vedea o vânzare de la ea.

Nu puteți depăși prețul (sau rentabilitatea investiției) a social media

  1. Ați auzit acest drept - este gratuit.Cum poți să te contrazici cu asta?Dacă vă ocupați de gestionarea propriilor medii sociale, derularea unei campanii de socializare este la fel de ieftină ca și ea.Dacă angajezi un management social media sau o agenție de PR online (ca noi),, dar va fi o investiție pe care veți avea probabil o rentabilitate.Dacă sunteți intimidat de a interacționa cu persoane online sau abilitățile de scriere lasă ceva de dorit, angajarea unei agenții de publicitate online este cu siguranță calea de urmat.Publicarea conținutului slab redactat sau transmiterea mesajelor greșite pe site-urile de rețele sociale poate afecta serios prezența dvs. digitală PR.
  2. Analiza privind rentabilitatea investiției în anunțurile sociale este imbatabilă.Costuleste cuprins între $ 1 și $ 2 și, în funcție de cuvântul cheie vizat, puteți să plătiți 50 $ sau mai mult pentru un singur clic.Prin intermediul unui mesaj postat îmbunătățit, am reușit să trimitem traficul prin Facebook și Pinterest cu doar 0,12 USD pe clic.De ce plătiți de zece ori douăzeci de ori mai mult pentru fiecare vizită când anunțurile media sociale fac ca acest trafic să devină rapid și ușor?

Pur și simplu pune, marketingul social media face parte din a face afaceri în noul mileniu.Dacă afacerea dvs. nu este deja activă pe site-urile de rețele sociale, acum este momentul să începeți.

De ce este important mass-media socială?

De ce sunt importante mediile sociale pentru întreprinderi?Deoarece marca dvs. nu există într-adevăr online, dacă nu sunteți reprezentat pe toate canalele sociale - și interacționați în mod regulat cu adepții dvs., jurnaliștii care vă acopere industria, gândeau liderii și tasmanerii etc.

Iată un motiv foarte important pe care nu l-ați avut în vedere - este distractiv!pentru a sărbători o nouă lansare de produse, pentru a vă ajuta să faceți publicitate în timp ce încercați anunțuri Facebook A / B sau pentru a împărtăși sondajele pop-culturale pentru persoanele interesate să le cântărească - acestea sunt toate activitățile care duc la creșterea gradului de conștientizare a mărcii, și să conducă la clienți fideli.Dar, spre deosebire de multe tactici de marketing tradiționale cu aceleași obiective, aceste sarcini sunt, de fapt, distractive, în afară de a conduce o valoare reală pentru compania dvs.

Esti pregatit sa rachetezi in fata concurentilor tai si sa iei lumea sociala prin furtuna?Doriți să vedeți că motorul dvs. de căutare urcă și traficul dvs. crește?Trageți telefonul șitelefonul.Vom ajunge pe calea succesului.

 

Source: https://www.contentfac.com/9-reasons-social-media-marketing-should-top-your-to-do-list/

Tags:

Noutăti pe email