1826 Locust Street, Bainbridge, GA 31717 +1 (212) 269-1000 support@example.com

WebDesign si optimizare SEO

logo absolut web expert 99a

Promovare prin backlink

Greșeli ce trebuiesc evitate cand utilizati platformele online sociale

10 greșeli mass-media pe platforme sociale

Au trecut mai bine de zece ani de când am creat contul meu Facebook. Trebuie să recunosc că mi-a trebuit ceva timp să îmi dau seama că Facebook se va transforma și într-o platformă de marketing, nu doar în cazul în care "iesiți" cu prietenii.

Oh, cum s-au schimbat vremurile.

Greșeli ce trebuiesc evitate cand utilizati platformele online socialeÎn momentul de față, nu ne putem imagina o strategie completă de marketing fără o prezență socială puternică. Indiferent dacă vă aflați în B2B sau B2C, știți că trebuie să fiți și pe rețelele sociale.

Totuși, această omniprezență a mijloacelor de comunicare socială în fiecare strategie înseamnă că se fac multe greșeli.

Nu mi-e rușine să recunosc că am făcut și pe cele de mai jos. Atât în ​​calitate de marketer, cât și ca proprietar al unei agenții de marketing digital care oferă clienților servicii de marketing și servicii de marketing sociale.

Am învățat ceva din fiecare greșeală. Dar știi ce spun ei - "cei mai deștepți oameni învață din greșelile altora".

Iată șansa ta de a învăța din greșelile altora și de a evita să le faci pe cont propriu.

1. Folosirea social media ușoară

Dacă aș avea câte un bănuț de fiecare dată când am auzit "nu trebuie să ; Pot să o fac singură - toată lumea face ", aș putea cumpăra o mașină cu ei.

Știu, toată lumea se află pe social media. Copiii dvs. au o explozie și chiar par a fi foarte populari pe câteva platforme.

Dar permiteți-mi să vă întreb asta: când vă spun că vor să cumpere ceva pe care l-au văzut pe Instagram sau Facebook, cine credeți că a scris anunțul respectiv? Unul dintre prietenii lor sau un marketer?

Iată ce se întâmplă: puteți obține o mulțime de plăceri în fotografiile dvs. de vacanță, dar ați știut că oamenii sunt mult mai puțin probabil să se angajeze cu un brand decât cu un om?

Cuplați faptul că prin faptul că accesul organic pe social media (în special pe ) este în continuă scădere și veți înțelege de ce aveți nevoie de o strategie coerentă și nu doar "să aveți un post intern de fiecare dată cândva".

În plus, peisajul social media se schimbă în mod constant. Dacă puteți să vă mențineți la maxim și să vă ajustați strategia imediat ce o nouă schimbare va avea efect, atunci sunteți bine să mergeți - puteți să gestionați lucrurile pe cont propriu.

În caz contrar, greșelile dvs. de mass-media sociale vă pot costa clienții și banii. Ar trebui să luați în considerare .

2. Răspândiți-vă prea subțire

Instagram, Facebook, Twitter, Google Plus, Reddit, Pinterest, Snapchat - într-adevăr trebuie să fii în toate rețelele sociale de care te poți gândi?

Iată răspunsul rapid: nu faceți și nu ar trebui.

Acum, pentru versiunea mai lungă: cu cât mai multe rețele sunteți, cu atât mai puțin timp le dedicați fiecăruia.

Mai important, persona cumpărătorului nu este pe toate. Și dacă sunt, cu siguranță nu sunt la fel de receptivi la toți.

Deci, de ce deranjez?

În loc să vă aflați pe cinci rețele, concentrați-vă pe două sau trei dintre ele și vă prezentați prezența aici.

3. Fiind prea concentrat pe auto-promovare

Înțeleg. Investiți bani în medii sociale, deci vă așteptați la un ROI de la acesta.

Știați că spun că persoana medie vede aproximativ 4000 de anunțuri pe zi? Desigur, asta numără anunțurile pe care nu le vedem cu adevărat .

Suntem atât de obișnuiți să fim bombardați cu anunțuri pe care creierul nostru le-a dezvoltat mecanicii de apărare. Uneori, literalmente nu vedem anunțurile aruncate la noi. Nu alegem conștient să le ignorăm; se întâmplă.

Deci, faceți o pauză.

Și ajută-ți fanii și urmașii să ia și unul.

În loc să vă promovați propriul conținut sau propriile produse de zece ori pe zi, încercați să curățați conținutul. Încercați oferindu - le ceva care într - adevăr nevoie sau doriți să citiți / vedea.

Nu, nu spun că împărțiți postările de pe blog ale concurenților. Dar un articol amuzant sau de ajutor din partea celor de la Panda Bored sau Huffington Post va spune celor care v-ați ascultat că nu vă pasă doar de banii lor. Le spune că îți pasă de timpul lor.

4. Nu postați în mod regulat

Nu trebuie să postați în fiecare zi în același timp. Dar postarea o singură dată într-o lună albastră este un steag roșu uriaș.

În majoritatea rețelelor sociale, acest lucru va indica algoritmului din spatele platformei faptul că nu este necesar ca conținutul dvs. să apară în feedurile dvs. din partea succesorului dvs. Mai important, îi va spune adepților că nu ești prea serios în legătură cu angajarea lor.

Totuși, nu trebuie să mergeți la cealaltă extremă (vezi mai jos).

5. Postarea prea des

Da, este un joc de echilibru.

Nu trebuie să pierzi săptămâni, dar nu trebuie să-i spui pe adepții tăi cu sute de postări în fiecare zi.

Care este numărul potrivit, întrebi?

Ei bine, să vedem. că ar trebui să postați zece ori pe Twitter în fiecare zi și mult mai puțin pe alte rețele.

Sunt de acord cu un singur lucru: ar trebui să postați întotdeauna mai des pe Twitter. Am reusit sa cresc la aproximativ 15k adepti, crescand numarul de tweets zilnic.

Cu toate acestea, numărul exact de postări pe zi nu este același pentru toată lumea.

Gândiți-vă la Panda plictisit. Acestea post post de mai mult de două ori pe zi pe Facebook și toate posturile lor au rate mari de angajament.

Care este numărul corect de postări pentru dvs.?

Acesta este un lucru pe care îl puteți găsi numai prin experimentarea și testarea diferitelor frecvențe și momente diferite ale zilei pentru postare.

6. Postați când nu aveți nimic de spus

Bine, acest lucru poate părea similar cu postarea prea des, dar purtați-mă cu mine.

Acum câteva luni, agenția mea a preluat conducerea socială și marketingul unei companii de distribuție de mașini de lux din California. Primul lucru care a fost discutat a fost post-frecvența.

Vedeți, dealerul a avut o cotă săptămânală pe care trebuie să o îndeplinească (impusă de "mama mamei"), dar au vrut să meargă mai departe. Au cerut un citat bazat pe un număr imens de postări în fiecare săptămână pentru fiecare rețea socială la care erau implicați.

I-aș fi putut adăposti și le-am luat banii. Dar, în schimb, am întrebat: "Ce se întâmplă dacă am postat de fiecare dată când am avut ceva interesant de spus?" I-am asigurat că acest lucru nu ar face în nici un caz să-i lase să se lase în urmă în ceea ce privește cota impusă de producător.

Și au acceptat fără rezerve.

A durat mai puțin de două luni pentru ca ei să-și dea seama că este cea mai bună abordare. În loc să se sublinieze "trebuie să post ceva astăzi! Cum pot găsi cel mai interesant mesaj al zilei? "Am ales abordarea bazată pe relevanță.

Ratele de angajament au crescut și au condus generația de la mediile sociale.

Acum este preferatul meu să spun unui client nou sau potențial: "Să-i dăm discipolilor dvs. darul de relevanță".

7. Nu este socială

Postați, vă tweet, vă împărtășiți. Dar ce zici de angajarea în conversațiile începute de alții? Sau pur și simplu luând un pas înapoi pentru a asculta?

 poate oferi o mulțime de informații neprețuite despre dorințele și nevoile cumpărătorului persona.

Așadar, petreceți ceva timp derulând și verificând subiecte tendențioase. Conectați-vă la conturile dvs. în loc să utilizați un instrument de automatizare pentru a programa postările și pentru a le uita.

Amintiți-vă: se numește social media pentru un motiv. Chiar și ziarele comunică în ambele sensuri acum.

8. Este prea lent pentru a răspunde la comentarii sau mesaje

Consumatorii se așteaptă ca răspunsurile pe rețelele sociale să fie decât cele de pe e-mail. Indiferent de ce faceți, nu lăsați mai mult de șapte ore între momentul în care o reclamație sau un comentariu a fost postat și timpul la care răspundeți.

În mod ideal, ar trebui să răspunzi în decurs de o oră. Viteza este principalul motiv pentru care oamenii vă contactează prin intermediul rețelelor sociale în loc de e-mail sau telefon.

9. Nu aveți un buget pentru anunțuri pentru Facebook

După cum știți deja, acoperirea organică a paginilor de afaceri de pe Facebook a scăzut constant. Adevărul este că, chiar dacă pagina ta are mai mult de 10K fani, postarea dvs. medie va fi văzută de 200 dintre ei.

Desigur, există excepții: din când în când, veți găsi acel bilet de aur - un post care este în concordanță cu ceea ce auditorul dvs. dorește să vadă că veți primi multe comentarii și reacții.

Dar chiar și acele posturi fac mult mai bine cu un impuls. De fapt, aș recomanda să vă concentrați pe aceste posturi în loc de cele cu performanțe scăzute.

Nu vă faceți griji - nu trebuie să investiți o cantitate de bani în anunțuri. Dar chiar și un zgomot al unui buget poate face o lume diferită.

10. Concentrarea asupra măsurătorilor de vanitate

Deci, ai luat urmașii tăi de 10K. Felicitări!

Dar aici este mare întrebare: câți dintre ei vor cumpăra de fapt de la tine?

Indiferent cât de mult sau cât de puțin investești în mediile sociale, ar trebui să te aștepți la un profit.

Îi plac, împărtășesc și retweets sunt minunate - ne fac să ne simțim calzi și neclintiți înăuntru. Din păcate, însă, ei nu plătesc facturile.

Pentru următorul dvs. raport media social, concentrați-vă asupra vânzărilor sau a potențialilor clienți prin intermediul canalelor dvs. sociale în loc de măsurători de vanitate. Aliniați-vă strategia de social media cu obiectivele dvs. de afaceri dacă doriți să vedeți o creștere reală pe ambele fronturi.

Concluzie

Da, social media se schimbă rapid. Și poate fi intimidantă să încerci să ții pasul cu toate schimbările. 
Cu toate acestea, există o constantă: la fel ca în SEO sau în scrierea de conținut web, dacă vă concentrați asupra a ceea ce doriți să vedeți, numărul dvs. va crește. Vreau să spun toate numerele - valori de vanitate și declarația contului dvs. bancar.

Dacă sunteți în căutarea de  , echipa mea și cu mine suntem mereu bucuroși să vă ajutăm!

Source: http://www.sitepronews.com/2018/04/30/10-social-media-mistakes-to-avoid-at-all-costs/

Tags:

Noutăti pe email