10 sfaturi de design in creare site restaurant

Aceste sfaturi sunt pentru creare site restaurant, De ce? Pentru ca există unele industrii cunoscute pentru că au site-uri web proaste. Industria restaurantelor este una dintre ele. Hoteluri alta.

Poate e ospitalitate în general. Ce sugerează site-urile restaurantelor? Există multe motive și toate acestea pot fi rezolvate.

 Este rar să vezi un site de restaurante cu aspect independent, cu identitate. Nu sunt niciodată actualizate și prezintă întotdeauna multe defecte. Lanțurile de restaurante sunt diferite, parcă au întotdeauna site-uri web bune.

Multe site-uri de restaurante rulează pe o platformă precum Happy Tables și Restaurant Engine. Ambii furnizori produc site-uri cu aspect decent. Dar, multe restaurante au nevoie de mai mult decât ceea ce pot oferi.

Căutarea Google „restaurante lângă Seghill” (orașul în care locuiam) oferă o mare varietate de rezultate. Excluzând rezultatele TripAdvisor, avem o gamă largă de restaurante independente. Fiecare are propriul site web, fiecare variază în funcție de calitate.

Într-un astfel de spațiu de piață competitiv, este important să aveți un site web deosebit.

 

Iată zece sfaturi despre care să vă gândiți când vă creați designul site-ului dvs. de restaurant :

Sfat 1: dacă este posibil, utilizați o culoare de fundal neutră pentru creare site restaurant

 

Primul site de restaurant independent pe care îl fac clic pe este un restaurant pe care îl știu numit Lal Qila. Este un mic restaurant tandoori din Cramlington. Corpul paginii principale este de culoare roșu și portocaliu strălucitor, cu text alb și negru punctat în jurul locului. Îți încordează ochii să o citească.

Acum, folosirea unei culori strălucitoare precum portocaliu sau roșu poate aduce site-ul dvs. web aliniat cu identitatea dvs. Dar, există modalități mai bune de a o face. Utilizarea unei culori strălucitoare ca fundal complet nu este niciodată o idee bună.

Oamenilor le place să privească site-urile web și să citească lucruri pe o culoare deschisă, cum ar fi alb, crem sau gri deschis. Încercați să utilizați culori luminoase cu moderație și să țineți cont, site-ul dvs. web trebuie să fie ușor de citit. Claritatea este esențială aici.

Adobe Kuler este un instrument excelent de culoare. Îl folosim zilnic și vă îndemnăm să faceți la fel când explorați scheme de culori pentru restaurantul, marca și site-ul dvs. web.

Sfat 2: Nu utilizați o pagină Splash

Al doilea site web pe care dețin site-ul este restaurantul italian Panucci. Acesta nu este un restaurant despre care am mai auzit și site-ul lor nu mă inspiră în vizită.

Când dau clic pe Google, am primit o pagină de împrăștiere. Doar jumătate funcționează. Paginile Splash au murit cu ani în urmă (aproximativ în același timp ca Flash.) Dacă nu preîncărcați nimic, făcând ca utilizatorul dvs. să facă clic pe Google pe site-ul dvs., apoi faceți clic din nou pentru a ajunge efectiv la conținut.

Nu puneți bariere în calea potențialilor clienți . De ce să nu le oferiți acces la ceea ce vor imediat?

Urmați sfaturile noastre de design web de top care vă vor ajuta de fapt să vă dezvoltați afacerea dacă doriți să vă asigurați că site-ul dvs. restaurant va avea succes.

Sfat 3: Nu folosiți imagini dacă nu trebuie

Site-ul restaurantului Panucci utilizează un antet de imagine complet. Ei ar fi putut obține același efect folosind HTML și CSS. Nu numai că folosesc lățimea de bandă, imaginile încetinesc site-ul. În epoca web-ului mobil, aceasta este o problemă masivă.

O altă problemă este că imaginile nu permit utilizatorilor să evidențieze informații cheie, cum ar fi numărul dvs. de telefon sau adresa de e-mail. Chiar dacă site-ul dvs. web nu este mobil, deși ar trebui să fie, utilizatorii se vor poticni cu el pe telefoanele lor. Utilizarea celor mai bune practici vă va ajuta cazul.

Sfat 4: Luați în considerare mai multe dispozitive

 Următorul site web pe care îl vizitez este cel al Bay Horse Inn din Cramlington, o parte a lanțului de pub Sizzling . Site-ul web arată mult mai bine decât ceilalți, dar lipsește încă un factor important.

Modul în care oamenii navighează pe internet în aceste zile este complet diferit de modul în care îl foloseau cu ani în urmă. Dintre cele trei site-uri web pe care le-am vizitat până acum, niciunul nu a abordat faptul că aș putea naviga pe un dispozitiv mobil.

Dacă sunt în căutarea unui restaurant în aceste zile, tind să fiu deja afară și cam. Partenerul meu și cu mine tindem să luăm decizii pentru a mânca din zbor. Nu planificăm aceste lucruri în avans. Acest lucru ne duce în mod normal la navigarea pe site-urile restaurantelor de pe telefoanele noastre.

Luați în considerare faptul că utilizatorii dvs. ar putea să nu se uite la site-ul dvs. web pe un laptop sau pe o mașină desktop .

Dacă utilizatorul dvs. este pe un telefon, asigurați-vă că numărul dvs. de telefon deschide panoul de apelare automată atunci când faceți clic pe. Asigurați-vă că adresa de e-mail deschide un e-mail nou și asigurați-vă că adresa dvs. fizică se deschide în Maps. Acest lucru evidențiază din nou motivele pentru a nu utiliza o imagine pentru a conține informațiile dvs. importante.

Puteți verifica ce procent din vizitatorii site-ului dvs. web vizionează pe un telefon mobil sau o tabletă folosind Google Analytics. Aș dori să pariez că este mai mare de 50%.

De ce să-ți forțezi utilizatorii să treacă prin biți și bucăți inutile pentru a obține informațiile pe care le doresc? Imaginile pot încetini utilizatorii de telefonie mobilă și nici măcar nu mă apucă de meniurile PDF descărcabile!

Sfat 5: Meniuri PDF? Uita de asta!

Cele două restaurante independente au avut acest drept. Lanțurile Sizzling Pub, Hungry Horse și Prezzo își obligă toți utilizatorii să descarce un fișier imens PDF pentru a privi meniul.

Solicitarea utilizatorilor dvs. pentru a descărca un PDF pentru a vă privi meniul este ridicol. Oamenii de pe telefoanele mobile indică deseori refuzuri. Cu atât mai mult dacă PDF-ul dvs. intră la mai mult de câteva megabite. Încarcă multe pentru datele pe care nu le știți!

Oamenii au folosit meniuri PDF, astfel încât să își poată concepe meniul restaurantului pentru a se alinia cu brandul lor. Dar, meniurile PDF sunt dificil de actualizat și, nu puteți oferi actualizări utilizatorilor care au descărcat deja versiunea veche a meniului dvs. Această practică este învechită.

Astăzi, a trebui să descarci ceva pentru a-l privi este nebun. Există o mulțime de moduri mai bune de a permite spectatorilor să se uite la meniul dvs. Meniul dvs. ar trebui să aibă propria pagină pe site-ul dvs. web, ar trebui să arate minunat și să fie actualizat.

De asemenea, Google nu poate indexa meniurile PDF.

Asta înseamnă că dacă încercați să conduceți mai mult trafic către site-ul dvs. web , atunci ar trebui să aveți meniul dvs. vizibil, mai degrabă decât ascuns într-un PDF.

Sfat 6: Nu uita de TripAdvisor

 TripAdvisor vine în top pentru o mulțime de rezultate de căutare dintr-un motiv. Este un instrument puternic și o resursă foarte bine respectată. Pentru o mulțime de oameni, de aici începe procesul de căutare.

Dacă nu mă pot gândi la nimic din ceea ce vreau să mănânc în partea de sus a capului, voi activa doar aplicația TripAdvisor și voi vedea ce este local pentru mine. Dacă restaurantul dvs. nu este activ pe TripAdvisor, trebuie să fie .

Câteva idei pentru TripAdvisor sunt:

  • Obțineți câteva fotografii profesionale făcute și încărcați-le pe pagina dvs. oficială Tripadvisor (fotografiile clienților sunt grozave, dar nu le controlați).
  • Răspundeți tuturor care lasă feedback, bun sau rău. Acest lucru arată că sunteți dispus să ascultați clienții și să acționați în urma feedback-ului lor.

Dacă puteți arăta utilizatorilor că sunteți activ și că luați în considerare la bord, sunteți deja ligi înaintea competiției.

Sfat 7: ia în considerare alegerea rețelelor sociale

Nu este nimic mai rău decât să încerci să alegi o rețea socială pentru afacerea ta. Urmăriți-ne pe Facebook, Pinterest, Twitter, Instagram FourSquare, TripAdvisor, Myspace, Bebo. Lista continuă și continuă. Și cum vă puteți concentra pe toate? Răspuns scurt, nu poți.

Probabil că există mai puțin de 1% șanse ca fanii dvs. să vă urmărească în mai multe sau mai multe rețele. Experimentați din abundență în primă instanță, apoi îngustați-vă câmpul. Alegeți cele care funcționează cel mai bine pentru marca dvs. !

 

Facebook merge fără să spună. A fi cea mai mare rețea de socializare din lume o face să nu crezi. Campaniile lor publicitare plătite pot fi, de asemenea, ieftine și super eficiente. Nu ratați pe Facebook.

Restul, însă, sunt subiective.

Unii iubesc Twitter-ul, alții adoră Instagram. Pinterest este, de asemenea, o alegere populară, în special în rândul femeilor.

Prezența rețelelor sociale poate influența masiv succesul sau eșecul afacerii dvs. de restaurant.

Transformând adepții rețelelor de socializare în avocați ai brandului, puteți crește rapid baza de fani. Acest lucru va ispiti noii clienți să încerce mâncarea la restaurantul dvs.

FourSquare este bun în a-ți pune afacerea pe hartă, lucru pe care l-aș considera cu siguranță dacă aș folosi propriul brand de restaurant.

Instagram și Pinterest sunt rețele grele de imagine și fotografie. Dacă îți place să faci fotografii cu mâncarea și meniul, atunci acestea sunt locurile pentru tine.

Poate ai vreo idee grozavă de marketing? Dacă da, ar fi minunat să îl auziți în comentariile de mai jos. Doar nu te răspândi prea subțire și vei fi bine.

Sfat 8: Lucrurile pe care jocurile automate sunt rele

Indiferent dacă fac clic pe un site web și redă muzică automată sau, fac clic pe și se redă un videoclip automat, următorul lucru pe care îl fac este să lovesc acea mare cruce roșie din colțul din dreapta sus.

De multe ori când navighez pe web, ascult muzică sau urmăresc un film. Ultimul lucru pe care mi-l doresc este o muzică oribilă de redare automată care mă întrerupe.

Nu este absolut necesar să aveți muzică pe site-ul dvs. web.

Videoclipuri, am înțeles. De fapt, sunt un mediu excelent pentru promovare. YouTube este un canal social care mi-a lipsit mai devreme.

Dacă doriți să folosiți videoclipuri, jucați-l doar la cerere, nu la încărcarea paginii, nu la ieșirea paginii, nu la nimic, cu excepția clicului butonului de redare.

Sfat 9: Obțineți câteva fotografii de bună calitate!

 Fotografii de bună calitate vă vor ajuta site-ul dvs. să aibă succes. Odată cu avansarea tehnologiei, cum ar fi afișajele retinei, fotografia este mai importantă ca niciodată.

Având un fotograf profesionist să vă viziteze restaurantul și să faceți fotografii vă va deschide mai multe căi.

  • În primul rând, dacă fotograful îi place locul, e posibil să-i revadă pe ei și pe prietenii lor pentru o vizită.
  • Mâncarea ta va arăta cât mai bine. Fotografii profesioniști de alimente s-au pregătit pentru acest moment. Folosiți-l.
  • Veți avea o mulțime de imagini pe care le puteți utiliza. Nu numai că site-ul dvs. va beneficia, dar și modele de meniu, canalele de social media și multe altele.

Un fotograf profesionist nu va fi ieftin, dar la fel ca o agenție de proiectare profesională , merită.

Uită să faci poze pe iPhone-ul tău sau similar. Nu ești fotograf, deții un restaurant. Pentru a obține cele mai bune imagini, trebuie să angajezi un fotograf minunat cu cunoștințe pentru a face fotografii minunate .

Alegerea unui fotograf bun este foarte similară cu alegerea unei agenții de design grafic cu care să lucreze. Aruncați o privire prin portofoliile fotografului local și vedeți cine se potrivește cel mai bine nevoilor dvs. Sunați câțiva, întâlniți-vă cu ei, obțineți câteva citate și comandați lucrarea.

Nu subestimați puterea imaginilor.

Sfat 10: Asigurați-vă că marca dvs. este prezentă

Lanțuri precum Dominos, McDonald's și Papa John au succes pentru că nu și-au lăsat niciodată brandul să alunece. Toată lumea știe că, marți, poți primi 2-pentru-1 pizza la Dominos.

Site-urile lor lucrează pentru a-și consolida brandul. Nu sunt șuruburi pe partea brandului. Culorile site-ului iau, în mod normal, influență directă de restul mărcii. Ofertele pe care le au, limbajul pe care îl folosesc, sunt mereu prezente pe parcursul tuturor eforturilor lor de branding.

 Asigurați-vă că marca dvs. nu este doar un lucru offline

Există sute și sute de sfaturi și idei pentru a vă începe când vă gândiți la proiectarea sau reproiectarea site-ului restaurantului dvs. Acest articol este conceput ca un punct de plecare, un bootpad, dacă doriți.

Dacă sunteți în căutarea mai multor idei, consultați aceste articole de marketing pentru ospitalitate pentru a vă gândi!

Apoi, luați aceste idei și alergați cu ele.

Poate aveți în vedere să angajați un designer web? Oare trebuie sa sa cunoasca mediul? Trebuie sa se documenteze pentru creare site restaurant?

Dacă aveți sfaturi grozave pentru realizare site restaurant sau, în cazul în care ceva în special vă interesează nervii cu privire ladesignul web pentru restaurante , anunțați-ne în comentariile de mai jos.

 

Alba Arad Argeș Bacău Bihor Bistrița-Năsăud Botoșani Brașov Brăila București Buzău Caraș-Severin Călărași Cluj Constanța Covasna Dâmbovița Dolj Galați Giurgiu Gorj Harghita Hunedoara Ialomița Iași Ilfov Maramureș Mehedinți Mureș Neamț Olt Prahova Satu Mare Sălaj Sibiu Suceava Teleorman Timiș Tulcea Vaslui Vâlcea Vrancea Alba Arad Argeș Bacău Bihor Bistrița-Năsăud Botoșani Brașov Brăila București Buzău Caraș-Severin Călărași Cluj Constanța Covasna Dâmbovița Dolj Galați Giurgiu Gorj Harghita Hunedoara Ialomița Iași Ilfov Maramureș Mehedinți Mureș Neamț Olt Prahova Satu Mare Sălaj Sibiu Suceava Teleorman Timiș Tulcea Vaslui Vâlcea Vrancea