1826 Locust Street, Bainbridge, GA 31717 +1 (212) 269-1000 support@example.com

WebDesign si SEO

Dacă nu folosești AI, nu exiști !

logo absolut web expert 99a

Promovare prin backlink

Cum punem in practica idei de promovare ieftine

Cum punem in practica idei de promovare ieftine

Indiferent dacă vă place sau o urăști, promovarea afacerilor este un element esențial al antreprenoriatului de succes. Este cheia pentru a conduce vânzări, a genera potențiali clienți și a maximiza ratele de conversie.

Cu toate acestea, promovarea critică nu este cunoscută pentru că este ieftină. Corporațiile mari sunt celebre pentru a forța milioane de dolari pe anunțurile de social media în fiecare lună, doar pentru a menține lucrurile tichete. Nu numai că, dar campaniile PR și îndrumarea experților privind promovarea pot costa o avere fără garanția succesului.

Din fericire, este posibil să vă promovați afacerea în mod eficient și accesibil. Există o mulțime de modalități prin care puteți să vă comercializați compania fără a vă rupe banca, însă înainte de a ne arunca cu capul, să analizăm motivul pentru care promovarea este un astfel de instrument esențial.

 

 

Cuprins 

1 De ce promovarea este importantă

2 Cum să buget pentru promovare

3  Strategii promotionale prietenoase bugetului si cum sa le facem

3.1 1. Promovarea afacerii dvs. atunci când comunicați

3.2 2. Social Media Marketing

3.3 3. Blogging și producerea conținutului scris

3.4 4. Giveaways de brand

3.5 5. Promovați-vă afacerea prin prezentarea de seminarii și prezentări

3.6 6. Începeți utilizarea E-mail Marketing

3.7 6. Apare pe emisiuni de conversație și radiouri

3.8 7. Începerea unui podcast de afaceri

4 Cuvânt final privind promovarea favorabilă bugetului

 

De ce promovarea este importantă

Multe companii de pornire creează un produs unic și așteaptă ca vânzările să înceapă să se varsă în momentul în care lucrurile sunt în afara terenului. Din păcate, majoritatea acestor afaceri nu reușesc mult timp.

Sigur, ați putea avea noroc și veți găsi produsul vostru în viața virală , dar șansele sunt slabe. În loc să așteptați să lovească momentul de aur, promovarea afacerii dvs. va asigura că aceasta continuă să crească și că clienții noștri continuă să vă vină chiar și în cazul în care nu devin virale.

Linia de jos este că crearea unui produs este doar jumătate din bătălie. Asigurați-vă că oamenii aud despre el în mod egal ca, dacă nu mai mult, critică decât să o producă.

Știind cum să vă promovați produsul la un buget redus este un lucru, dar mai întâi ar trebui să știți cum să creați în mod eficient un buget pentru a vă finanța eforturile de marketing.

Cum la buget pentru promovare

Deși vom analiza cele mai bune modalități de promovare a afacerii dvs. pe baza unui buget din acest articol, veți avea nevoie de un buget real în primul rând. Crearea unui buchet de bani cu care să vă comercializați compania, cu toate acestea, nu este întotdeauna o operă ușoară.

Înainte de a începe să cântăriți cifrele, va trebui să începeți să răspundeți la câteva întrebări importante pentru a determina exact cât de mulți bani aveți nevoie pentru a vă îndeplini planul de marketing .

- Câte vizite pe site aveți pe lună? 
- Câți clienți generați pe lună? 
- Câte venituri generează o afacere tipică? 
- Cât din profiturile dvs. lunare intenționați să investiți în promovare? 
- Care sunt obiectivele dvs. de afaceri pentru acest trimestru? 
- Care este obiectivul dvs. de afaceri pentru anul următor?

Acestea sunt lucruri importante de luat în considerare. Răspunsul la aceste întrebări vă va ajuta să creați o estimare aproximativă a venitului pe care îl veți alimenta în promoție în fiecare lună.

De obicei, întreprinderile mici care câștigă mai puțin de 5 milioane de dolari alocă 7-8% din profitul lor pentru marketing și dezvoltarea mărcilor (site-uri web, bloguri etc.), precum și campanii publicitare și promovare socială plătită.

Deciderea exactă a sumelor pe care intenționați să le cheltuiți pentru a veni în întâmpinarea obiectivelor dvs. de afaceri vă va asigura că aveți un buget suficient pentru a menține totul în direcția cea bună, mai degrabă decât să cheltuiți în mod orb și să pierdeți din timp banii.

Strategii promoționale prietenoase bugetului și cum să le facă

Odată ce ați decis cum veți economisi suficienți bani pentru a finanța eforturile dvs. de marketing, va trebui să decideți cum să distribuiți bugetul. Să aruncăm o privire la unele dintre cele mai eficiente idei bugetare pentru promovarea afacerilor în 2019.

1. Promovarea afacerii dvs. atunci când comunicați

O cale de promovare puternică și adesea ignorată este comunicarea simplă. Atât conversațiile în persoană cât și cele online pot oferi oportunități de aur atunci când vine vorba de îmbunătățirea familiarității și a atingerii mărcii.

Cum să promovezi utilizarea comunicării

Pur și simplu obișnuiți să vă promovați afacerea ori de câte ori comunicați cu oamenii este un mod incredibil de ușor și eficient de a începe să răspândiți cuvântul. Permițând oamenilor să știe despre compania dvs. atunci când întreabă ceea ce faci pentru o viață poate doar să te conecteze cu următorul client.

Desigur, dacă intenționați să vă promovați afacerea în persoană, cărțile de vizită sunt noul dvs. cel mai bun prieten. Toate documentele pe care le distribuiți ar trebui să aibă și un antet care conține informațiile companiei dvs., inclusiv numele firmei, logo-ul, detaliile de contact și orice alte detalii relevante.

De asemenea, trebuie să țineți cont de faptul că promovarea comunicativă nu se limitează doar la întâlnirile față-în-față. Asigurați-vă că toate e-mailurile dvs. sunt semnate cu numele firmei dvs., poziția dvs. și semnătura electronică vor contribui, de asemenea, la îmbunătățirea familiarității cu brandul, precum și la actualizarea biografiilor dvs. de social media cu link-uri către site-ul dvs. de afaceri.

Combinarea comunicării online și offline cu promovarea este o modalitate ușoară și gratuită de a lăsa pe oricine să vorbească să știe ce faceți și cum ați putea să îi ajutați. Când se află în situația în care au nevoie de produsul sau serviciile dvs., vor ști unde să se întoarcă.

2. Social Media Marketing

 

Marketingul media social este una dintre cele mai simple și mai rentabile metode de promovare disponibile. Aceasta presupune afișarea conținutului obișnuit despre compania dvs. și a temelor la care se referă, cu scopul de a atrage un public care ar putea fi interesat de produsul sau serviciile dvs.

Cum să-ți promovezi afacerea folosind Social Media Marketing

Din fericire, unele dintre platformele sociale cele mai populare și utilizate pe scară largă sunt complet gratuite. Platformele menționate sunt asemănătoare cu oceanele oamenilor, dintre care milioane ar putea fi interesate de afacerea dvs. Promovarea companiei pe social media vă permite să începeți să atrageți potențiali clienți pentru dvs.

Nu lăsa să vă dăruiească angajamentul scăzut

Mulți oameni interesați să se comercializeze pe rețelele sociale sunt împiedicați de rate scăzute de clicuri. Un cont cu 10.000 de adepți, de exemplu, ar putea avea numai aproximativ 1.000 de adepți care se angajează activ cu conținutul contului sau cumpără în acea afacere.

În timp ce raportul dintre adepți și conversii poate fi destul de dezechilibrat, nu vă lăsa să vă descurajeze. Platformele media sociale sunt unele dintre cele mai profitabile (și gratuite) locuri de pe piață pentru afacerea dvs., oferind o rentabilitate enormă a investiției dvs.

Protejați-vă marca

Unul dintre cele mai importante elemente de marketing în mod eficient pe social media este branding-ul. Este imperativ ca conținutul pe care îl publicați să se alinieze cu mesajul central al companiei dvs. Acest lucru va fi determinat de tot, de la conținut vizual la stil de scriere și de legături externe.

Înainte de a începe promovarea prin intermediul rețelelor sociale, ar trebui să deveniți cu adevărat clare cu privire la modul în care doriți să vă prezentați afacerea dvs. publicului.

După aceea, păstrați postarea de câteva ori pe zi și angajați-vă cu alte conturi în nișă, asigurându-vă că tot conținutul rămâne valabil pentru marca dvs. Planurile de marketing și promovarea plătită pot contribui, de asemenea, la îndeplinirea obiectivelor, deși acestea nu sunt esențiale.

3. Blogarea și producerea de conținut scris

 

Multe companii au început să valorifice puterea cuvântului scris în ultimii ani. Indiferent dacă sunt sub formă de postări de blog pe site-ul dvs. de afaceri sau articole de oaspeți în publicații conexe, marketingul de conținut este o modalitate ușoară și eficientă de a promova orice marcă.

Cum să promovați afacerea dvs. cu conținut scris

Există milioane de cititori online în fiecare zi în căutarea unui conținut care le rezolvă problemele. Din acest motiv, atât de multe companii au în prezent secțiuni "Blog" pe site-urile lor, postând articole despre mărci în mod regulat.

Articole bine scrise, de asemenea, se dublează ca publicitate gratuită. Dacă tocmai ați lansat un start-up în surse de energie durabilă, de exemplu, postările de blog despre modul în care vă puteți face casa mai ecologică sau beneficiile reducerii de plastic vor atrage mulți potențiali clienți.

Nu numai că, dar și scrierea articolelor vă permite să accesați o audiență complet diferită - a cititorilor. Oamenii care nu ar putea chiar să caute produsul dvs. ar putea să se poticnească asupra lui prin postările dvs. de pe blog, devenind un client al tău fără să intenționeze chiar să.

Știind unde să publicăm aceste articole, cu toate acestea, poate fi dificilă. Există atât de multe opțiuni diferite, dintre care unele sunt enumerate mai jos cu îndrumări.


- Bloguri / site-uri web: Platforma cea mai evidentă pe care puteți începe să publicați articole este blog-ul sau site-ul companiei. În timp ce postați conținut pe site-ul dvs. nu este niciodată o idee proastă, publicarea pieselor în alte spații din cadrul dvs. de nișă vă poate ajuta, de asemenea, să vă comercializați compania.

În mod ideal, doriți să vă publicați piesa la un site care generează o mulțime de trafic obișnuit, conectându-vă la site-ul companiei. Aceste articole încep să servească drept canale prin care utilizatorii de internet caută un singur lucru și se găsesc prin intermediul site-ului companiei, unde pot deveni chiar și clienți plătitori.

- Reviste: Într-un ocean de publicații digitale și creatori de conținuturi, industria revistelor este, cu toate cotele, în viață și lovind. Revistele servesc încă ca instrumente excelente prin care întreprinzătorii își pot promova afacerile, atingând direct o sursă dedicată de cititori de nișă.

Dacă puteți obține articolele dvs. publicate în reviste pe care piața dvs. țintă le citesc deja în mod activ, există o schimbare puternică care va fi interesată de compania dvs.

- Ziare: Mass-media tipărite este încă un instrument promoțional excelent, deși este o publicație de nișă considerabil mai puțin vizată. Contactarea editorilor de afaceri la lucrări locale sau chiar naționale și articole de pitching poate doar să vă aterizeze o trăsătură valoroasă.

Aceste caracteristici pot fi deosebit de valoroase pentru întreprinderile orientate geografic care vizează potențialii clienți din zona lor locală.

4. Branded Giveaways

 

Indiferent dacă la expoziții comerciale sau evenimente corporative, dărurile de marcă sunt o formă clasică și fără timp de publicitate care nu trebuie să coste o avere.

Furnizarea de clienți potențiali și participanți la evenimente cu produse tipărite cu numele firmei dvs. este o modalitate sigură de a crește gradul de cunoaștere a mărcii și de familiaritate, precum și de numărul de potențiali conducători ai companiei dvs. atrage.

Cum de a promova afacerea dvs. cu branded Giveaways

Distribuirea unor elemente cu adevărat utile, cum ar fi cazurile iPad, va oferi oamenilor pe care îi întâlniți un cadou practic care este marcat cu numele companiei dvs.

Chiar dacă oamenii care întâmplarea văd logo-ul dvs. nu se transformă imediat la clienții plătitori, branded giveaways sunt mari pentru a spori familiaritatea de orice afacere.

Luați o companie ca GoDaddy, de exemplu. Ei nu se așteaptă ca spectatorii publicității să-și deschidă imediat laptopul și să pornească un site web - dar când se află că doresc să cumpere un domeniu, vor ști unde să se întoarcă.

În același mod, dărurile de brand pot ajuta la stabilirea aceluiași grad de familiaritate cu mărcile. Dacă oamenii sunt deja conștienți subconștient de numele și serviciile companiei dvs., ei vor ști exact unde trebuie să meargă atunci când va veni timpul.

5. Promovați-vă afacerea prin prezentarea de seminarii și prezentări

 

Promovarea în persoană este eficientă din mai multe motive, permițând potențialilor clienți să se întâlnească fizic cu reprezentanții companiei și să pună întrebări. Seminariile și prezentările sunt modalități excelente în care baza dvs. de clienți vă poate cunoaște personal.

Cum să vă promovați afacerea cu seminarii și prezentări

O altă modalitate fantastică de a vă promova afacerea pentru oamenii pasionați de nișă este prin prezentarea de seminarii și prezentări în persoană. Dacă sunteți în căutarea de a răspândi cuvântul despre pornirea dvs. de surfboard din fibră de carbon, de exemplu, să mergeți la școlile de surf locale și să le educați cu privire la beneficiile tehnologiei dvs. vă va ajuta să indicați surferii dedicați în direcția voastră.

Participanții la prezentare nu numai că beneficiază de informații utile cu privire la ceva care le pasă, dar oferă reduceri și oferte pentru produsele dvs. la astfel de evenimente va lăsa oamenii disperați să cumpere de la dvs.

Chiar dacă nu există nicio legătură directă cu produsul dvs., puteți oferi în continuare prezentări pe subiecte conexe. În același mod în care blogging-ul pe platforme conexe vă poate ajuta să îndreptați oamenii spre afacerea dvs., tot așa și subiectele de prezentare apropiate vor ajuta oamenii să vă trimită calea.

Dacă vorbirea publică nu este cu adevărat chestia ta, poți să începi puțin și să-ți faci drumul în sus. Există, de asemenea, site-uri și grupuri minunate, cum ar fi Toastmasters , precum și grupuri de vorbitori de public pe Meetup , care vă pot ajuta să vă simțiți mai bine în timpul seminariilor și prezentărilor. Alternativ, ați putea angaja colegii sau angajații să vorbească în numele companiei dvs.

6. Începeți să utilizați e-mail marketingul

 

E-mail marketing este un instrument de promovare incredibil de puternic și rentabil. Oferă rezultate previzibile, vă permite să utilizați anunțuri direcționate fără a cheltui o mare parte din bugetul dvs.

Întreprinderile au folosit oportunitățile de marketing prin e-mail de zeci de ani. Deși un instrument de promovare în vârstă, construirea unei liste de e-mail puternice și pasionale este valoroasă pentru o serie de motive diferite, ajutând la atragerea clienților potențiali și la stimularea conversiilor.

Cum să-ți promovezi afacerea cu marketingul prin e-mail

Spre deosebire de orice altă platformă, abonații dvs. de e-mail vă aparțin - nu construiți doar o rețea, ci o dețineți. Deși sunt benefice în multe feluri, reclamele media sociale nu ajung întotdeauna la întinderea adepților dvs.

Facebook a fost raportat chiar și pentru a arăta doar o mică parte din conținutul publicat pentru adepții paginilor de afaceri. Facebook și toate celelalte platforme on-line nu vă permit să schimbați lucrurile așa cum vă place, în timp ce eforturile dvs. de marketing prin e-mail sunt în întregime sub controlul dumneavoastră.

De asemenea, este recomandabil și mai fiabil dacă lucrați pentru a construi o listă puternică de corespondență, în loc să cumpărați unul de la un broker de liste. Cea mai bună modalitate de a începe este să începeți să întrebați pe clienții anteriori și potențiali dacă puteți să le adăugați adresa de e-mail pe lista dvs.

Pentru a evita amenzile și penalitățile, precum și pentru a respecta politicile GDPR , trebuie să cereți întotdeauna permisiunea înainte de a adăuga persoane pe lista dvs.

6. Apare pe emisiuni de conversație și radiouri

 

În mod similar, pentru a oferi prezentări și seminarii prea prospectivi clienți, apariția pe emisiuni radio și talk-talk-uri este o altă modalitate eficientă de a comercializa afacerea dvs. potențialilor clienți.

Cum să promovați afacerea dvs. pe emisiuni de conversație și radiouri

Expozițiile radio locale și interviurile cu platforme precum podcast-urile sunt adesea în căutarea oaspeților săi - în special cei care oferă valoare comunității locale prin intermediul afacerilor.

Prin aflarea numelor și a detaliilor gazdei de prezentare, puteți începe să vă contactați și să vă rezervați pentru a vorbi despre afacerea dvs. (sau subiecte legate de aceasta) către ascultătorii locali.

7. Începutul unui Podcast de afaceri

 

Industria de podcasting a crescut enorm în ultimii ani. În timp ce podcast-urile pot servi drept afaceri singure, ele sunt, de asemenea, un instrument de neprețuit atunci când vine vorba de promovarea unei companii sau a unui produs existent.

Cum să vă promovați afacerea folosind Podcast-uri

Pornirea unui podcast este relativ simplă și ieftină, necesitând puțin mai mult decât un microfon de calitate decentă și software de editare de bază. În podcast-ul dvs., puteți discuta subiecte legate de afacerea dvs. și apelați la publicul țintă, oferind informații gratuite cu intenția de a le îndrepta către produsele și serviciile dvs.

Desigur, nu toți ascultătorii se vor transforma în clienți, dar unii vor. Cu cât fluxuri mai regulate pe care le puteți construi, cu atât sunt mai mari șansele ca podcastingul să contribuie la creșterea atracției companiei dvs. și, la rândul său, câștigurile.

Nu ai timp? Încercați să sponsorizați alte podcast-uri

Pe lângă promovarea afacerii dvs. prin lansarea propriului podcast, puteți, de asemenea, să vă măriți semnificativ acoperirea de marketing oferind sponsorizări altor gazde de podcast.

Sponsorii plătiți permit podcast-urilor mari să câștige destui bani pentru a se susține și astfel majoritatea vor primi sponsorizări de la companii care doresc să se promoveze. Puteți începe promovarea dvs. prin contactarea cu gazdele podcast care sunt implicate în aceeași nișă ca tine și oferind să le plătească pentru a vorbi un pic despre produsele sau serviciile dvs.

Cuvântul final privind promovarea favorabilă bugetului

În timp ce marketingul este notorii costisitor, nu trebuie să conducă afacerea dvs. în datorii sau faliment.

Prin construirea unui plan de promovare puternic înainte de a începe, alocarea de suficienți bani pentru eforturile de marketing și apoi păstrarea la opțiunile cu buget redus, enumerate mai sus, veți putea să vă extindeți acoperirea companiei fără a vă sparge banca.

Source: https://www.customlogocases.com/blog/budget-friendly-business-promotion/

Noutăti pe email