Orice afacere in mediul online trebuie sa beneficieze de SEO, tehnici de marketing si promovare eficienta prin intermediul canalelor de social media.

Canale de promovare pentru succesul magazinuluiDe la continutul paginilor pana la campaniile de Adwords, alegerile noastre se reflecta in succesul afacerii.

In ce priveste optimizarea pentru motoarele de cautare, trebuie sa stiti ca sunt trei aspecte importante de avut in vedere: cat mai mult continut text in paginile site-ului, conectarea paginilor interne prin linkuri spre si de la pagini similare, complementare si actiunea de link building-ul extern. Construirea de back linkuri este o tehnica prin care cresteti pozitia magazinului online in afisarea rezultatelor din Google. Cu cat obtineti mai multe link-uri inbound de calitate, relevante afacerii dumeavoastra, cu atat va mariti sansele de a va afisa afacerea in pozitii de top in paginile de rezultate ale motoarelor de cautare ceea ce inseamna mai multi potentiali clienti si, automat, mai multe vanzari. Desigur, acest tip de promovare necesita mai mult timp pentru obtinerea rezultatelor si este o investitie pe termen lung. Cel mai bine ar fi sa apelati la o companie specializata cu indelunga experienta in promovarea online. Recomand si articolul Realizare magazin online Bucuresti


La polul opus, cu rezultate rapide, se afla promovarea prin intermediul reclamelor platite.

Programul Google Adwords este accesibil tuturor persoanelor care au un cont Google. Modul de functionare al acestui canal este similar si in stransa legatura cu promovarea SEO. Important de stiut este ca se completeaza foarte bine, iar prin afisarea site-ului de mai multe ori in prima pagina, top 10, pentru cuvintele-cheie importante cresc sansele de a obtine mai multi vizitatori.

Luati ca model site-uri care va plac si branduri mari din acelasi segment ca al dumneavoastra si observati cum isi organizeaza paginile magazinului online (produse populare, produse relevante, produse cu ranking mare, produse vizualizate recent etc.).

 

Performantele tehnice ale site-ului influenteaza experienta utilizatorului

si modul cum este vazut (indexat) magazinul online de motoarele de cautare si sunt aspecte importante pe care trebuie sa le aveti in vedere. Viteza buna de incarcare a paginilor, design-ul responsive, cosul de cumparaturi functional, folosirea unui CMS optimizat pentru motoarele de cautare sunt doar cateva functionalitati din cele obligatorii de care trebuie sa stii pentru a alege cea mai buna platforma pentru realizeaza magazniului online. ContentSpeed, prin platforma ecommerce dezvoltata, este extrem de potrivita si adaptata afacerilor din Romania

Folositi cu incredere campaniile platite de Adwords care va ajuta sa obtineti rapid trafic relevant, folosind totodata si remarketingul. Este cat se poate de folositor si eficient in ce priveste cresterea ratei de conversie, cresterea volumului vanzarilor inregistrate online.

Platforma Google AdWords va ajuta sa atrageti clientii imediat si va ajuta ca reclamele dumneavoastra sa ajunga direct pe prima pagina a rezultatelor de cautare. Daca va conectati conturile de AdWords si Analytics, puteti afla din rapoartele combinate ce tip de marketing functioneaza pentru magazinul dumneavoastra online, iar asta va ajuta, totodata, sa eliminati anumite reclame sau cuvinte-cheie care nu ajuta rata de conversie. Va puteti fixa un buget zilnic pentru campanii astfel incat sa nu existe niciodata riscul de a plati mai mult decat va doreati.

Promovarea in social media se dovedeste in continuare a fi aur curat, iar cea mai cunoscuta retea de socializare, Facebook, se mentine pe pozitii. Cu toate acestea, nu ignorati platforme precum Google Plus sau Instagram. Folosite corespunzator, va pot crea o baza fidela de clienti si va pot mari semnificativ veniturile din online.

Puteti alege si Promovarea pe Facebook cu Facebook Pixel + 9 evenimente urmarite, functionalitate oferita de ContentSpeed si prin intermediul careia puteti seta Facebook pixel pentru a crea audiente de remarketing, optimiza anunturi si monitoriza conversii. Evenimentele folosite sunt PageView, ViewContent, Purchase, CompleteRegistration, AddToCart, Search, InitiateCheckout, AddToWishlist, Lead.

Ultimele pe lista, dar nu cele din urma, campaniile de email marketing, sunt cel mai util instrument pentru cresterea numarului de vizite din partea clientilor recurenti, cresterea vanzarilor, fidelizarea clientilor si retargetarea acestora. Este foarte important ca procesul de realizare si trimitere a acestor campanii sa fie cat mai facil si, pe cat posibil, integrat direct in platforma magazinului online.



In concluzie, pentru un succes garantat in afacerile online trebuie sa alegeti metode multiple

si combinate de marketing, optand totodata pentru o platforma stabila, cu functionalitati nenumarate. O platforma excelenta pentru orice afacere in eCommerce se dovedeste a fi ContentSpeed care permite realizarea magazinului online atat prin cumpararea licentei, cat si prin inchirierea la preturi foarte avantajoase.

 

 

Sursa http://www.manager.ro/articole/marketing-18/ce-canale-de-promovare-sa-alegi-pentru-succesul-magazinului-tau-online-90705.html