Un important element SEO a devenit crearea de link-uri reciproce de calitate.
O greșeală obișnuită a începătorului SEO este să neglijezi oportunitățile de link-uri de pe site-urile web cu autoritate scăzută, ca și cum ar fi dăunătoare succesului tău SEO. Ei nu sunt. La fel cum o pagină nou publicată poate obține backlink-uri în timp (creșterea valorii unui link de la ea), un site web cu autoritate scăzută poate deveni o afacere mare în câțiva ani.
Deci, modalitatea corectă de a utiliza o valoare a autorității site-ului web, cum ar fi DR, este pentru a estima cantitatea relativă de efort pe care este logic să o investiți în achiziționarea unui link de la un anumit site web.
De exemplu, dacă proprietarul unui site web DR20 cere o scurtă ofertă pentru articolul său, mergeți la el! Dar dacă îți cer să scrii o postare pentru oaspeți de 5.000 de cuvinte, s-ar putea să vrei să o salvezi pentru un site web DR60+.
Nici o strategie SEO nu este completă fără un plan de acțiune robust pentru backlink și link-uri. Dezvoltarea backlink-urilor reputate și utile implică ceva mai mult decât marketing.
Dar mai întâi: exact ce sunt backlink-urile și ce le face reputate sau nu sunt reputate?
Nimeni nu știe sigur cum exact Google valoarea fiecărui link. Dar există câteva concepte generale de evaluare a legăturilor pe care comunitatea SEO le consideră adevărate.
Definiția unui "backlink" este foarte simplă: Site-ul A se leagă de Site B și invers. Da, este într-adevăr atât de simplu (cum vă poate spune orice strateg de SEO sau specialist de marketing). Motoarele de căutare, inclusiv Google, interpretează această relație ca suport pentru fiecare site.
Gândiți-vă la asta ca pe cineva care vă dă un "vot de încredere" sau vă sprijină într-o dezbatere. SEO backlink-urile sunt echivalente doar cu asta, așa că merită să promovezi colaborarea digitală și să construim mai multe backlink. Cu toate acestea, nu toate backlink-urile SEO sunt create egale.
Daca website-urile sunt pe subiecte diferite atunci cred ca este o problema daca avem 100 link exchange.
Consider ca nu ai de ce sa iti faci griji daca un link este reciproc sau nu. Nu cred ca acest lucrur conteaza. Linkurile reciproce nu sunt nici bune nici rele. Ele sunt doar linkuri si depind doar de calitatea lor, ca provin de pe website-uri de calitate sau nu.
Daca un link provine de pe un website care are continut pe aceeasi tema cu al tau atunci cu siguranta sunt linkuri de calitate. Daca un website ce are continut asemanator cu al tau are un link catre tine poti pune si tu unul catre el fara nici o problema. Trebuie doar sa tii cont ca aceste linkuri sa fii relevante si sa foloseasca vizitatorilor tai.
Există două tipuri de „autoritate”: a unei anumite pagini și a unui întreg site.
Autoritatea paginii original de la Google algoritmul PageRank , ideea de bază în spatele căreia este super simplă – pagina cu mai multe link-uri care indică spre ea dă un vot mai puternic.
De aceea, mulți SEO se străduiesc să obțină link-uri de pe pagini vechi cu profiluri puternice de backlink. Un link de la o astfel de pagină este considerat a aduce mai multă valoare decât un link de la o pagină recent publicată care nu are încă backlink-uri proprii.
Pe de altă parte, totuși, o pagină recent publicată ar putea obține câteva link-uri de înaltă calitate în timp. Deci valoarea unui link dintr-o astfel de pagină ar putea crește efectiv pe termen lung.
Astfel, regula generală este de a urmări să obțineți link-uri de la pagini demne de remarcat, care au o probabilitate mare de a atrage backlink-uri în timp și nu neapărat să căutați pagini vechi cu profiluri puternice de backlink.
Autoritatea site - oamenii de la Google au negat în mod constant că există un fel de metrică de autoritate pentru site-ul web chiar și în sistemul lor. Dar pentru mulți profesioniști SEO, pare destul de intuitiv că un link de la New York Times ar trebui să aducă mai multă valoare decât un link de pe site-ul vecinului tău (cu excepția cazului în care vecinul tău este Jeff Bezos).
Dar, din nou, poate că „autoritatea site-ului” nu este altceva decât o concentrație mare de pagini cu autoritate ridicată pe un anumit site web? Din păcate, nimeni nu vă poate da un răspuns definitiv la această întrebare.