Realizare magazin online Iasi - Sfaturi de succes

Piețele majore, precum Amazon și eBay , vin cu politici restrictive pentru vânzători. Aceste locații reduc branding-ul comercianților pentru a-și păstra propria imagine omogenă.

Vanzatorii cu propriile lor magazine online joaca un joc diferit. Ei au control complet asupra experiențelor clienților lor . Indiferent dacă rearanjează plasarea produselor sau subliniază vânzarea unui magazin, comercianții pot utiliza site-ul lor pentru a se conecta direct cu clienții lor și pentru a încuraja achizițiile.

Dar cu atât de multă libertate, proprietarii magazinelor online ar putea să nu știe de unde să înceapă cu curățarea magazinului.

Pentru a începe atragerea de cumpărători și păstrarea clienților fideli, iată sfaturile noastre de 20 de detalii pentru crearea unui magazin online de succes . Aceste strategii acoperă modul în care cumpărătorii se confruntă cu fiecare element al magazinului dvs. online pentru a explica modul în care fiecare aspect ar trebui să fie creat pentru a atrage cumpărători și a crește vânzările.

Urmând aceste strategii, vânzătorii pot viza interesele clienților prin intermediul magazinului lor online, astfel încât afacerea lor să se evidențieze printre comercianții mai puțin pricepuți. Vedeti si articolul Realizare site-uri Iasi

1. Angajarea unui web designer din Iasi

Nu contează dacă aveți cel mai bun produs posibil în cadrul dvs. de nișă și cel mai bun serviciu de relații cu clienții pe lângă aceasta - dacă design-ul web al magazinului dvs. este prost, prezența dvs. online de afaceri este sortită. Conform unui studiu Kissmetrics , 93% dintre cumpărători consideră că aspectul vizual este cel mai important factor atunci când faceți o achiziție. Vedeti si articolul Optimizare SEO Iasi

Pentru a crea un magazin online profitabil, puteți plăti un ban destul de mult unui designer de web sau să-l faceți să învățați să codificați. În mod alternativ, puteți obține un șablon gata făcut și personalizați-l la nevoile dvs. Din fericire, există mii de șabloane de comerț electronic excelente pe web oferite de site-uri precum TemplateMonster , TonyTemplates , Apollotheme și altele care au modele curate, intuitive și urmează cele mai recente tendințe de design web.

 

Elementele de proiectare ar trebui să captiveze vizitatorii, cum ar fi folosirea imaginilor în întregime și evitarea distragerii cu text minim. Iată un exemplu de design pe care Reebok l-a ales pentru magazinul lor online:

 Și aceasta este o opțiune gata făcută pentru magazinul dvs. online :

 Iată câteva sfaturi pentru îmbunătățirea designului web:

  • Magazinul dvs. online poate fi proiectat de către un profesionist, de unul singur, dacă știți cum să codificați sau cu un șablon de magazin de comerț electronic.
  • Designul web ar trebui să captiveze atenția vizitatorilor site-ului. Angajați clienții cu imagini cu o lățime întreagă și cu un text minimal.

2. O pagină minunată "Despre noi"

Dacă un vizitator merge la pagina "Despre noi", înseamnă că este deja interesat de tine și vă oferă o șansă de a vă demonstra că produsul dvs. este cel mai bun. Ce trebuie să faceți este să precizați în mod clar ce sunteți, ce faceți și, cel mai important, ceea ce oferiți clienților. Toate mărturiile, realizările și orice fel de dovadă socială sunt binevenite acolo.

Asigurați-vă că nu pierdeți această ocazie, deoarece ar putea duce la câștigarea unui client. Informațiile dvs. de contact trebuie să fie clare și ușor de găsit pe pagina dvs. despre și pe site-ul dvs., de asemenea. Asigurați-vă că vă menționați:

  • Contact email
  • Adresa
  • Canale media sociale

Ambalarea paginii "Despre" cu prea multe informații poate fi copleșitoare pentru vizitatorii site-ului. Unele magazine online, cum ar fi Tens în exemplul de mai jos, optează pentru un design minimalist pentru a păstra informațiile clar și ușor de înțeles.


Informațiile "Contactați-ne" sunt de obicei plasate în partea de jos a unui site Web, iar utilizatorii sunt obișnuiți să-l găsească acolo. Vedeti si articolul Realizare magazin online Iasi


Iată câteva sfaturi pentru crearea paginii "Despre noi":

  • Includeți informații de bază despre afacerea dvs. pe pagină, cum ar fi informațiile dvs. de contact, adresele și conturile media sociale.
  • Evitați aglomerația paginii "Despre noi" cu prea multe informații. Pastrati vizitatorii angajati cu un design minimal.

3. Partener cu alte mărci.

Acordarea banilor câștigați cu greu unei companii puțin cunoscute nu este ușor pentru majoritatea cumpărătorilor. Stabiliți-vă reputația, prezentând care companii lucrează cu dvs. Ele nu trebuie neapărat să fie la scară de la Coca-Cola sau Apple, dar chiar și companiile mici pot adăuga un grad de încredere întreprinderii dvs. Vedeti si articolul Web design Iasi

Cu cât aveți mai mulți parteneri, cu atât mai bine. Acesta este modul în care Amasty își arată relațiile stabilite cu partenerii:


Iată câteva sfaturi care pot fi solicitate pentru a colabora cu alte branduri și influențatori:

  • Evidențiați companiile partenere de pe pagina dvs. de pornire pentru a vă prezenta imediat reputația vizitatorilor site-ului.
  • Dacă aveți o mare parte de parteneri, prezentați-le pe toate. Cu cât aveți mai mulți parteneri, cu atât veți avea mai multă încredere în cumpărători.

4. Oferiți suport online excelent

Consumatorii dvs. trebuie să știe că vor avea suport după ce au efectuat o achiziție, dacă este necesar. Garantarea depanării după cumpărare și consultarea înainte de cumpărare poate transforma potențialii cumpărători în clienți loiali, care se întorc.

Cel mai cuprinzător tip de suport util este o funcție de chat live care funcționează 24 de ore din 24/7. Acest instrument poate crește conversia la nivel de site-ul dvs. cu 10% sau mai mult . Dacă nu aveți resursele necesare pentru a oferi asistență non-stop, trebuie să furnizați un anumit tip de serviciu pentru a ajuta oamenii în timpul programului de lucru.

De exemplu, verificați cum magazinul de îmbrăcăminte, GitmanBros, oferă chat live către clienții lor:

 

Compania păstrează caracteristica de chat ușor accesibilă, dar discret pentru cumpărători în colțul din stânga jos.

Iată câteva sfaturi pentru a oferi suport online excelent:

  • Oferiți suport în toate etapele experienței de cumpărături pentru a încuraja cumpărătorii noi să își facă prima achiziție și să revină clienții să continue să facă cumpărături.
  • Asigurați-vă caracteristicile de asistență pentru clienți, indiferent dacă este vorba de o linie telefonică sau de o casetă de chat, vizibile de pe pagina de pornire, astfel încât cumpărătorii să fie conștienți de aceste servicii.

5. Furnizați opțiuni de plată populare

Nici un magazin online nu poate exista fără plăți. Oferiți clienților dvs. o mare varietate de opțiuni de plată populare, astfel încât să poată face întotdeauna o achiziție ușoară.


PayPal domnește ca soluție de plată, dar există și alte opțiuni populare pe care afacerea dvs. să le aibă în vedere. Consultați lista Antreprenorilor cu alte 15 metode de plată utilizate pe scară largă pentru a vedea dacă există un alt serviciu care să se potrivească nevoilor dvs. de afaceri.

Iată câteva sfaturi pentru a oferi opțiuni de plată:

  • Permiteți vânzătorilor să creeze un cont în magazin și să salveze informațiile de plată pentru a face achizițiile viitoare mai strânse.
  • Oferiți o mare varietate de opțiuni de plată populare, astfel încât fiecare consumator să poată efectua cu ușurință o achiziție în magazinul dvs.

6. Reclamați pe Social Media

Publicitatea pe canalele de social media este o modalitate puternică de a vă conecta cu mulți clienți potențiali în moduri creative și distractive. Publicitatea în mass-media socială poate fi orice, de la un simplu articol de alimentare pe Facebook la un obiectiv taco în Snapchat.


[ Sursa ]

Utilizați instrumente, cum ar fi Google Analytics, pentru a urmări canalele pe care le utilizează cel mai mult clienții dvs. țintă și concentrați-vă eforturile de marketing pe aceste platforme. Dacă vă confundați cu terenul relativ nou al social media, consultați aceste ghiduri pentru publicitate prin Facebook , publicitateInstagram și publicitate Snapchat pentru a începe.

Iată câteva sfaturi de acțiune pentru publicitate pe social media.

  • Marketingul media social permite o mulțime de creativitate, așa că încercați să implementați personalitatea cumpărătorilor-cheie în anunțurile dvs.
  • Utilizați analizele media sociale pentru a urmări succesul anunțurilor dvs. și pentru a forma strategii privind modul în care puteți îmbunătăți promoțiile viitoare.

 

7. Un blog util, SEO-Driven

Rularea unui blog este o oportunitate de a genera mai mult trafic la magazin. Mesajele care conțin cuvinte cheie SEO și conțin informații utile pentru consumatori sunt susceptibile de a fi înalte în rezultatele motorului de căutare. Postările din blog care se clasifică bine și încurajează oamenii să viziteze site-ul dvs. reprezintă o piatră de temelie pentru persoanele care vizitează paginile dvs. de produse și completează achizițiile.

 

[ Sursa ]

Un blog este, de asemenea, un mediu pentru conectarea cu publicul la un nivel profund. Văzând modul în care clienții răspund la conținutul pe care îl produceți, puteți să vă informați strategiile pentru a satisface nevoile și dorințele cumpărătorilor. Articolele de blog construiesc încrederea cumpărătorilor atunci când oferă un fel de valoare cititorului, cum ar fi oferirea de sfaturi de specialitate cu privire la utilizarea produselor dvs. sau la un subiect legat de industrie.

Iată câteva sfaturi pentru a crea un blog pentru magazin:

  • Utilizați instrumentele SEO pentru a măsura volumul de căutare lunar și dificultatea cuvintelor cheie de termeni. Termenii cu volum mare de căutări lunare și evaluări de dificultate ridicate vor fi mai dificil de clasat.
  • Utilizați Google Analytics pentru a urmări vizualizările de pagină ale postărilor dvs. de pe blog. Luați în considerare postările din trecut care au primit un număr mare de vizualizări la planificarea conținutului viitor.

8. Construiți încrederea cumpărătorilor cu recenzii despre produse

Recenziile și evaluările produselor dvs. sporesc încrederea în viața dumneavoastră. Clienții online nu se pot întâlni cu vânzătorii în persoană, așa că se bazează pe feedbackul altor cumpărători pentru a evalua comercianții. Calificările pe paginile produselor economisesc timpul consumatorilor prin afișarea rapidă a ceea ce cred ceilalți clienți despre produs.

 [ Sursa ]

Comentariile despre produse sunt mai convingătoare atunci când sunt abundente. Pentru a încuraja mai mult feedback, nu fi timid să cereți clienților dvs. să lase o recenzie după efectuarea unei achiziții. Clienții care sunt mulțumiți de produsul dvs. de multe ori nu vor lua în considerare lăsarea unei revizuiri, deoarece totul este deja bine. Dați-le o impresie blândă și probabil vor fi bucuroși să împărtășească experiența lor pozitivă cu ceilalți.

Iată câteva sfaturi care pot fi solicitate pentru a utiliza recenziile despre produse:

  • Indicați ratingul mediu și numărul de recenzii din partea de sus a fiecărei pagini de produs, iar în partea inferioară afișați conținutul recenziilor pentru a crește vizibilitatea feedback-ului.
  • Incentivați lăsarea unei revizuiri oferind cumpărătorilor un mic discount după ce au făcut o achiziție dacă părăsesc feedbackul.

9. Asigurați-vă site-ul dvs. SEO-friendly

Magazinul dvs. online trebuie să primească trafic pentru ca achizițiile să se întâmple. Cheia pentru generarea traficului? Optimizare motor de căutare. Prin încorporarea cuvintelor cheie SEO în titlurile și descrierile produselor dvs., este mai probabil ca site-ul dvs. să fie mai înalt în rezultatele motorului de căutare. Vizibilitatea sporită este ingredientul cheie pentru vizitele mai mari la fața locului și pentru mai multe conversii.

Dacă nu sunteți sigur despre cum să găsiți cuvintele cheie SEO sau cum să le includeți în magazinul dvs., consultați acest ghid util pentru optimizarea site-urilor de comerț electronic .

Iată câteva sfaturi pentru a vă face site-ul dvs. SEO-friendly:

  • Utilizați instrumentele SEO pentru a găsi cuvinte cheie care au volum mare de căutare lunar și o dificultate destul de scăzută a cuvântului cheie pentru ca site-ul dvs. să se poziționeze.
  • Introduceți cuvinte cheie SEO pe care intenționați să le adăugați la paginile de produse pentru a vedea cu care rezultate veți concura. Dacă rezultatele sunt site-uri majore, luați în considerare schimbarea termenului dvs. la ceva mai puțin competitiv.

10. Asigurați-vă că magazinul dvs. este receptiv la nivel de mobil

Cumpărările mobile au reprezentat anul trecut 30% din achizițiile online. Această cifră este doar în creștere - Business Insider prezice că până în 2020, cumpărăturile mobile vor reprezenta 45% din toate cumpărăturile de comerț electronic.

Odată cu utilizarea în creștere a telefoanelor pentru cumpărăturile online, comercianții trebuie să se asigure că designul site-ului este prietenos cu dispozitivele mobile pentru a vă asigura că cumpărătorii pot face cumpărături, indiferent de dispozitivul pe care îl folosesc. Vânzătorii de tehnologie pot verifica cerințele sistemului de operare, ca și aceste linii directoare pentru iOS , pentru a se asigura că site-ul lor este receptiv. Comercianții pot utiliza, de asemenea, șabloane de design online pentru magazine, care sunt deja stabilite pentru a fi receptivi la dispozitivele mobile, pentru a face site-ul lor prietenos pentru dispozitive.

Iată câteva sfaturi pentru a vă asigura că site-ul dvs. este receptiv la nivel de telefonie mobilă.

  • Alegeți modele verticale peste modele orizontale pentru a derula și vizualiza mai ușor conținutul pe ecranele telefonului.
  • Testați reacția mobilă a magazinului, încărcându-l pe un telefon și răsfoind pentru a verifica erorile.

11. Track Analytics și Iterate

Proprietarii magazinelor online nu își pot îmbunătăți strategiile de creștere fără a-și monitoriza progresul. Cea mai bună modalitate de a urmări activitatea dvs. de vânzare și comportamentul clienților este utilizarea unui instrument precum Google Analytics. Acest program oferă vânzătorilor metrici clare despre magazinul lor, cum ar fi procentajul vânzărilor de produse, numărul de vizite ale paginilor site-ului și numărul de căruțe de cumpărături abandonate. Puteți să configurați cu ușurință Google Analytics pentru magazinul dvs. online, urmând aceste instrucțiuni .

Urmăriți în permanență valorile dvs. de vânzare cu Google Analytics, astfel încât să puteți forma informații pe termen lung cu privire la modul în care puteți implica mai eficient clienții și puteți încuraja mai multe achiziții. Comercianții care au nevoie de ajutor pentru configurarea Google Analytics sau nu sunt siguri în legătură cu modul de creare a informațiilor bazate pe date ar trebui să acceseze ghidul nostru de a utiliza instrumentul împreună cu magazinul dvs. online.

Iată câteva sfaturi care pot fi solicitate pentru urmărirea și iterarea activității vânzătorului cu Google Analytics:

  • Când configurați Google Analytics cu magazinul dvs., activați funcția " urmărire avansată a comerțului electronic " pentru o gamă largă de informații despre activitatea vânzătorului dvs.
  • Creați segmente de pe Google Analytics pentru a forma date statistice despre grupurile cheie ale cumpărătorilor. Instrucțiunile pentru configurarea segmentelor sunt aici .

12. Oferta Transport gratuit.

Mulțumită companiei Amazon Prime, transportul gratuit este acum o așteptare a cumpărătorilor online. Costul adăugat al transportului standard poate descuraja cu ușurință cumpărătorii de la finalizarea achiziției la checkout. Vânzătorii care își pot permite să ofere servicii de transport gratuite ar trebui să furnizeze serviciul în cazul în care nu sunt deja în favoarea achizițiilor.


[ Sursa ]

În timp ce costul inițial al ofertei de expediere gratuită ar putea afecta la început, mulți comercianți văd o întoarcere mai mare cu achiziții sporite după ce au oferit politica. Pentru a vă asigura că clienții văd politica dvs. generoasă, evidențiați-vă în magazinul online că oferiți transport gratuit, așa cum face Thrive Market în fotografia de mai sus pe pagina lor de pornire.

Iată câteva sfaturi pentru a atrage cumpărători cu politica dvs. de expediere.

  • Oferiți livrare gratuită pentru a reduce costul total al articolului pentru cumpărători și pentru a stimula achiziția.
  • Evidențiați în magazinul dvs. online că oferiți transport gratuit, astfel încât cumpărătorii sunt motivați să păstreze cumpărăturile.

13. Construiți-vă lista de outreach

Dezvoltarea afacerii dvs. implică mai mult decât clienții dvs. - trebuie, de asemenea, să contactațipersoanele din industria dvs. care vă pot ajuta să ajungeți la mai mulți cumpărători din cadrul publicului vizat. Lucrul în rețea cu grupurile potrivite permite comercianților să genereze buzunar de produse și să extindă acoperirea lor pentru a se conecta cu cât mai mulți clienți posibil. Vânzătorii ar trebui să ia în considerare atingerea:

  • Reporterii tradiționali - scriitori la publicații care se specializează în industria dvs. și pot crea conținut despre produsele dvs.
  • Bloggerii din industrie - scriitori care creează conținut pe bloguri care se concentrează pe industria dvs. și prezintă produse precum dvs.
  • Social influențatori mass-media - oameni care comentă despre industria dvs. pe social media și au un număr mare de adepți
  • Antreprenori similari - antreprenori cu aceeași gândire care sunt angajați în industria dvs. și sunt familiarizați cu produsele dvs.

Aceste patru grupuri pot răspândi rapid cuvântul în jurul produsului dvs., deci merită să ajungeți la rețea și să împărtășiți de ce ați putea fi de folos să lucrați.

Iată câteva sfaturi de acțiune pentru a vă construi lista de mobilitate:

  • Utilizați instrumente cum ar fi Buzzsumo și Voila Norbert pentru a găsi factori care influențează industria dvs. pe care ați putea ajunge.
  • Organizați persoanele cărora doriți să le contactați cu categorii specializate, cum ar fi numărul de adepți sau probabilitatea de a răspunde.

14. Utilizați Tools Storefront Ready-to-Go

Comercianții care nu au un background de codificare ar trebui să ia în considerare utilizarea software-ului, cum ar fi Shopify și BigCommerce, pentru a-și înființa magazinul online. Aceste programe au built-in template-uri de magazin, astfel încât vânzătorii pot personaliza cu ușurință site-urile lor fără cunoștințe de programare sau design grafic.


Shopify permite vânzătorilor să personalizeze cu ușurință designul magazinului lor online.

Pentru vânzătorii interesați de Shopify, consultați ghidul nostru pe temele gratuite ale platformei pentru a începe să profitați de instrumentele de proiectare ale software-ului.

Iată câteva sfaturi care pot fi aplicate pentru utilizarea instrumentelor disponibile pentru magazin:

  • Asigurați-vă că designul șablonului selectat se aliniază cu personalitățile clienților dvs. cheie și cu imaginea mărcii dvs. Software-ul, cum ar fi Shopify și BigCommerce, vor avea de obicei recomandări despre tipurile de afaceri care sunt potrivite pentru fiecare design.
  • Dacă plătiți pentru o temă Shopify sau alt șablon de software, luați în considerare și costul unui designer grafic. Un designer va fi mai scump decât aproape toate modelele, dar merită să cunoști diferența de cost pentru a evalua valoarea șablonului.

 

15. Luați în considerare concurența

Clienții navighează prin magazinele online care caută cele mai mici prețuri și cele mai bune experiențe de cumpărături. Pentru a păstra cumpărătorii atrași de magazin, comercianții ar trebui să identifice magazine care sunt similare cu propria afacere pe care le pot compara. Sunt aceste magazine care oferă politici de returnare de 60 de zile sau de 30 de zile? Oferă transport gratuit sau doar opțiuni plătite? Identificarea a ceea ce face concurenții mai avantajoși îi permite vânzătorilor să determine ce trebuie să schimbe în legătură cu afacerea lor pentru a menține loiali clienții și pentru a atrage noi cumpărători.

Iată câteva sfaturi pentru a vă evalua concurența:

  • Căutați produse ca dvs. pe piețele importante, nu numai pe alte magazine online. Locații precum Amazon și eBay sunt indicatori excelenți ai ratelor competitive ale prețurilor pentru produsele și industria dvs. Utilizați ratele lor ca punct de referință pentru propriile prețuri pentru a atrage mai mulți cumpărători.
  • Luați în considerare proiectarea site-urilor concurenților, nu doar ofertele lor de produse. Rețineți cum ar putea fi mai ușor de utilizat decât magazinul dvs. și cum ar putea atrage cumpărători.

16. Folosiți fotografiile High-Res.

Oamenii sunt creaturi vizuale. Procesăm imaginile în 1/10 dintr-o secundă și înțelegem informațiile vizuale de 60.000 de ori mai rapide decât cuvintele. Cu această tendință naturală spre imagini vizuale, imaginile produselor fac o impresie puternică, imediată asupra cumpărătorilor. Este esențial să utilizați fotografii clare și de înaltă rezoluție care evidențiază detaliile produselor pentru a atrage rapid cumpărătorii fără a-și pierde atenția.

 

[ Sursa ]

Afișați unghiuri multiple ale produsului dvs. cu fotografii, astfel încât cumpărătorii să își poată imagina complet elementul și sunt conștienți de toate detaliile acestuia. Nu se poate vedea produsul în persoană, cumpărătorii se vor simți mai siguri cu achiziția lor online dacă au o înțelegere vizuală completă a articolului.

Iată câteva sfaturi de acțiune pentru utilizarea fotografiilor de înaltă rezoluție:

  • Activați un instrument foto de 360 ​​de grade pe paginile de produse, astfel încât cumpărătorii să poată vedea întreaga vizualizare a unui produs.
  • Activați o caracteristică de zoom pe fotografiile produsului, astfel încât cumpărătorii să vă poată examina detaliile.

17. Oferiți stimulente.

Proprietarii magazinelor online nu trebuie să vă faceți griji cu privire la regulile pieței care limitează ceea ce pot include pe paginile de produse sau în comunicarea către cumpărători. Comercianții cu magazine ar trebui să profite de acest control oferind stimulente cumpărătorilor. Indiferent dacă este vorba despre o reducere pop-up la pagina de pornire a magazinului dvs. sau un e-mail promoțional despre o vânzare în curs de desfășurare, vânzătorii ar trebui să contacteze în mod activ cumpărătorii cu diferite tipuri de stimulente pentru a efectua achiziții.


[ Sursa ]

Comercianții ar trebui să utilizeze instrumente bazate pe date (a se vedea sfat 11) pentru a-și segmenta clienții și pentru a-și îndrepta stimulentele către diferite grupuri de cumpărători. De exemplu, este posibil să trimiteți un e-mail care oferă o reducere la o primă achiziție vizitatorilor site-ului care au vizitat paginile de produse, dar nu au realizat o achiziție.

Iată câteva sfaturi pentru a vă oferi stimulente:

  • Utilizați cutii de reducere pop-up pe site-ul dvs. ocazional, nu frecvent. Bombardarea vizitatorilor site-ului dvs. cu ferestre de tip pop-up le va irita și le va alunga din magazin.
  • Urmăriți care dintre codurile de cupon sunt utilizate cel mai frecvent pentru a determina ce promoții au încurajat cele mai multe achiziții și ar trebui să fie folosite din nou în viitor.

18. Încurajați schimbul social

Organic de marketing cu cuvânt-of-mouth pe social media poate conduce dvs. creștere de afaceri de comerț electronic. Discuțiile publice despre marca și produsele dvs. pe canalele sociale media servesc drept dovadă socială - fenomenul psihologic al oamenilor care asumă comportamentul altora reflectă comportamentul corect. Cumpărătorii online nu vă pot vedea produsele în persoană, așa că au în vedere ce alți clienți trebuie să spună despre afacerea dvs. pe Facebook pentru a determina dacă ar trebui să facă o achiziție.


[ Sursa ]

Încurajați publicitatea socială în jurul produsului dvs., pornind o campanie care încurajează partajarea. De exemplu, o marcă ar putea oferi clienților o intrare într-un concurs în cazul în care lăsa un comentariu într-un post social media sau eticheta unui prieten. Comercianții ar trebui, de asemenea, să încurajeze partajarea socială, făcând ca canalele lor media sociale să fie ușor accesibile pe site-ul lor.

Iată câteva sfaturi pentru a încuraja partajarea socială:

  • Nu restricționați partajarea socială către cumpărători! Ajungeți la alte mărci cu care ați colaborat și încurajați-i să facă schimb de informații despre compania dvs. sau să eticheteze marca dvs. în conținutul lor social media.
  • Nu rupeți lanțul de distribuire. Dacă cineva menționează marca dvs. pe social media, încercați să continuați să vă angajați în tactici, cum ar fi re-tweeting sau comentarea sub post.

19. Profitați de marketingul prin e-mail

E-mail marketing este o modalitate ușoară pentru comercianți de a construi relații cu clienții lor. Comercianții pot trimite mesaje direcționate către segmente de cumpărători care răspund nevoilor specifice fiecărui grup. Apelând la interesele cumpărătorilor, marketingul prin e-mail este un instrument puternic pentru încurajarea vânzărilor și creșterea veniturilor.

Pentru a începe, va trebui să colectați e-mailurile cumpărătorilor și să vă asigurați că doresc să primească mesaje de la dvs. Există o mulțime de oportunități de a cere cumpărătorilor să primească notificări prin e-mail, cum ar fi la procesul de checkout sau chiar într-o fereastră pop-up în timp ce navighează.


[ Sursa ]

Nu toți cumpărătorii vor fi de acord să vă înscrieți pentru lista dvs. de e-mailuri, dar grupul de clienți care vor face acest lucru va fi un grup dornic de cumpărători care sunt încântați de marca dvs. și probabil vor răspunde bine la marketingul dvs. prin e-mail.

Iată câteva sfaturi care pot fi solicitate pentru utilizarea marketingului prin e-mail:

  • Utilizați un instrument de marketing prin e-mail, cum ar fi Monitorul de campanie , pentru a urmări succesul mesajelor dvs., cum ar fi de câte ori a fost deschis sau care link-uri au fost accesate cel mai frecvent.
  • Urmăriți clienții care se dezabonează de la lista dvs. de e-mail cu software-ul de marketing prin e-mail. Folosind alte informații din profilul cumpărătorului, încercați să deduceți de ce s-ar putea să fi dezabonat și cum puteți utiliza acele cunoștințe pentru a preveni anularea în viitor.

20. Oferiți politici generoase de rambursare și garanție de returnare a banilor

Cumpărarea unui produs online cu o politică de returnare limitată este riscantă. Clientul nu poate vedea elementul în persoană, așa că trebuie să spună că produsul este așa cum este descris. Cu posibilitatea ca produsul să nu respecte standardele, majoritatea cumpărătorilor nu vor cumpăra un produs online dacă returnările nu sunt acceptate.

Vânzătorii pot construi încredere în cumpărători și pot stimula achizițiile oferind politici generoase de returnare și garanție a returnării banilor. Permițând clienților să returneze un element dacă își schimbă gândul sau dacă nu corespunde descrierii produsului arată alți consumatori în care aveți încredere în cumpărătorii și doriți să le oferiți o valoare.


[ Sursa ]

O garanție de returnare a banilor este foarte importantă. Trebuie să oferiți clienților dvs. un mod de a răspunde în cazul în care nu le place produsul. Nu înseamnă că vor cere în mod necesar o rambursare. Desigur, unii dintre ei vor, dar majoritatea oamenilor trebuie doar să știe că există o opțiune de rezervă. Oamenii, prin natura lor, nu sunt beneficiari de riscuri, astfel că această politică flexibilă de plată va fi atractivă pentru aceștia. Ca rezultat, veți obține mai mulți clienți decât ați face dacă nu ați avea o garanție de returnare a banilor.

Iată câteva sfaturi care pot fi solicitate pentru returnarea și garantarea returnării banilor:

  • Creați o pagină de politici pe site-ul dvs. pentru a descrie termenii și condițiile exacte ale revendicărilor acceptabile și ale revendicărilor de garantare a returnării banilor. Clienții dvs. vor aprecia transparența paginii atunci când încearcă să înțeleagă comenzile.
  • Luați în considerare oferirea de transport gratuit pe retururi. Oferirea clienților cu returnări gratuite reprezintă un cost suplimentar pentru comercianți, dar oferirea politicii aduce, de asemenea, revenirea loialității încurajatoare a mărcii cu un serviciu de relații cu clienții.

Curățați magazinul dvs. pentru mai multe conversii

Magazinele online oferă comercianților autonomie completă față de experiențele clienților. În loc să respecte politicile unei piețe, un vânzător poate să-și înființeze propriul magazin online prin termenii lor pentru a modela interacțiunile dintre cumpărătorii lor.

Comercianții cu această libertate ca proprietar de magazin online pot încuraja mai multe conversii dacă știu cum să realizeze fiecare element al magazinului lor. Urmând strategiile prezentate în acest ghid, comercianții pot deveni mai conștienți de modul în care clienții percep fiecare element de magazin și aplică acele cunoștințe pentru a-și crea magazinul. Curtarea unui magazin online pentru alinierea cu dorințele și motivațiile cumpărătorilor cheie oferă vânzătorilor un avantaj față de concurenții mai puțin atenți.