Realizare site scoala sanitara, creare web design site

Deși site-urile școlare există pe Internet de mai bine de cincisprezece ani, în practică site-ul nu este integrat în sistemul organizațional-pedagogic al școlii.

Pe fondul provocator al sistemului de învățământ modern și al fațetelor teoretice ale realizării unui mediu de învățare, această lucrare va prezenta un mediu de învățare online din perspective organizaționale și pedagogice ale școlii și se va extinde pe rațiunea din spatele site-ului școlar, descriind în același timp caracteristicile acestuia.

 Site-ul propus va fi caracterizat atât de zone virtuale accesibile publicului larg, cât și de zone limitate la comunitatea de învățare a profesorilor și a studenților. În plus, vor fi prezentate atât instrumente virtuale capabile să se integreze în diversele componente care conțin site-ul, cât și structura recomandată a site-ului. Site-ul va îndeplini rolul unui mediu de învățare online și va reflecta activitățile școlilor pe diverse niveluri organizaționale și pedagogice.

 

INTRODUCERE 

În ultimii ani s-a recunoscut că Internetul a schimbat direcția, timpul și locația învățării (Moore, 1993; Nachmias et al., 1999). Mai mult, clasa tipică de scoala sanitara nu se mai limitează la patru pereți și ore fixate; Internetul facilitează învățarea din orice locație în orice moment, iar această transformare semnificativă se produce treptat și în școli. Site-urile școlare există pe internet de câțiva ani și multe sunt recunoscute ca învățare bazată pe web (WBL) (Blanchard & Marshal, 2005). În practică, însă, site-ul web nu este încorporat în sistemul organizațional-pedagogic al majorității școlilor și nu face parte integrantă din procedurile școlare.

Școlile sunt încă funcționate în conformitate cu principiile stabilite de academia Pythagorus din Samos1 și se pare că până acum nu s-a realizat ipoteza că tehnologia ar modifica radical această situație. În plus, încercarea de a formula o rațiune prin care învățarea utopică (învățarea ideală de către studenții ideali) este o condiție necesară pentru integrarea tehnologiei în educație apare sortită eșecului.

Rezultate semnificatice scoala sanitara online

Până în prezent, după douăzeci de ani de la introducerea calculatoarelor în sălile de clasă și în casele studenților, nu au apărut rezultate semnificative. Tehnologia nu este încă suficient de integrată în mediul de învățare al elevilor din școala modernă pentru a permite cercetătorilor să stabilească dacă integrarea acesteia este crucială pentru consolidarea calității învățării și a realizărilor sistemului de învățământ. Chiar și concluziile pozitive cu privire la influența computerului asupra realizărilor de învățare (Organizația pentru cooperare și dezvoltare economică [OCDE], 2006) relevă faptul că este relativ minor.

Încă nu a fost definită nicio justificare structurată, convenită în unanimitate pentru integrarea unui mediu de învățare online în școli. O astfel de justificare ar stabili orientări pentru determinarea instrumentelor și modelelor fezabile pentru construirea unui sistem de înaltă calitate (Stimson, 1989).

Pedagogia utopica in scoala sanitata online

Cea mai bună dovadă în acest sens este multitudinea de argumente cu privire la importanța realizării pedagogiei utopice în tot ceea ce are legătură cu utilizarea tehnologiei în predare și învățare, condiția, de fapt, a utilizării mediului online. În practică, în prezent, este acceptat faptul că realizarea pedagogiei prin tehnologie este de fapt o expresie a aspirației de a realiza o îmbunătățire generală a sistemului de învățământ.

Pentru ca site-ul școlii să joace un rol esențial în procedurile școlare, trebuie clarificat și accentuat locul său în predare, învățare și funcționarea organizațională a școlii, iar structura și funcțiile sale principale trebuie elaborate.

Necesitatea site-ului web al școlii ca mediu autentic de învățare pentru cursanți Necesitatea integrării unui mediu online autentic și cuprinzător în școală pentru a răspunde nevoilor de predare și învățare și de a susține managementul organizațional nu decurge din aspirația că combinația de învățare utopică iar tehnologia va duce la realizări și standarde mai ridicate.

 

Este mult mai mult

Jurnalul online turcesc de tehnologie educațională - TOJET iulie 2007 ISSN: 1303-6521 volumul 6 Numărul 3 Articolul 14146priceic, dar și mai puternic decât orice teorie sau ipoteză educațională și pseudopedagogie a paradigmei generației PreNet. Această paradigmă, în esență defectuoasă, susține că utilizarea tehnologiei în educație este posibilă, atât timp cât este condiționată de realizări și standarde ridicate de învățare. Astfel, elevul este transformat într-un elev autorregulat, curios și interesant, pentru care învățarea este un proces natural, fără a fi nevoie de îndrumarea sau încurajarea unui instructor sau a unui profesor profesionist, deoarece acest lucru poate fi obținut independent prin internet.

Spre deosebire de paradigma generației PreNet, care a devenit un obstacol conceptual proeminent pentru schimbarea reală, paradigma NetGen se concentrează asupra stilului de viață și a unei viziuni asupra lumii a căror esență este străină și chiar ciudată pentru generația anterioară. Mediul virtual al generației NetGen este o parte inseparabilă a stilului său de viață, la fel de natural ca oxigenul să respire și, de fapt, nu cunoaște nicio altă realitate (Brown, 2006).

Această generație nu are nevoie de bunăvoința unității de învățământ pentru a se angaja într-o colaborare fascinantă care reînvie regulile gândirii colective de către unii care au dispărut pentru totdeauna (contribuie în funcție de mijloacele tale și consumă în funcție de nevoile tale). Eludează fără efort obstacolele legale ridicate de corporațiile gigantice de conținut multimedia2. Elevul NetGen este atât participant, cât și contribuitor, conectându-se în mod divers și instantaneu cu un grup de colegi cu gândire asemănătoare, unii dintre care poate sau nu s-a întâlnit niciodată, în domenii comune de interes.

 

Identitatea in mediu virtual

Utilizarea unui mediu virtual este esențială pentru conturarea personalității și a viziunii asupra lumii fiecărui tânăr. Nu este nevoie de intervenția structurilor „educaționale”; interacțiunea personală și colectivă reflectantă este combinată într-o comunitate virtuală împuternicită, a cărei forță este remarcabilă. Generația NetGen nu are nevoie de o organizație oficială care să-și satisfacă nevoile interpersonale și personale.

Obține acest lucru independent de un sistem de învățământ, care este încă imigrat în paradigma PreNet. Această paradigmă se referă la teorii și aspirații impracticabile și persistă în clasificarea activităților de rutină - cum ar fi, participarea la discuții virtuale, preluarea informațiilor pentru nevoile personale, mesagerie instantanee și schimbul de materiale digitale - ca învățare inovatoare și chiar revoluționară. Ea continuă să urmărească controlul și supravegherea asupra a tot ceea ce ține de puterea de autoexprimare și de interacțiunea interpersonală pe care Internetul o oferă tinerilor cursanți din scoala sanitara.

 

Invățare relevantă pentru cursant

Dacă dorim să încurajăm generația NetGen în activitatea de învățare relevantă pentru cursant, învățarea trebuie transferată în mediul natural al cursanților: mediul virtual; dacă nu, școala va deveni din ce în ce mai irelevantă, fapt pe care l-au indicat clar cercetări cantitative semnificative (Condiția educației, 2002). De asemenea, a fost indicat diferența mare dintre accesibilitatea și utilizarea computerelor acasă și utilizarea relativ scăzută a acestora în scoala sanitara (OCDE, 2006)