Practic, o mașină este unul dintre cele mai populare mijloace de transport de astăzi. Și, ca toate creațiile tehnice, poate necesita întreținere și reparații din când în când. Foarte puțini oameni le / își pot repara singuri autovehiculele. Astăzi multe companii de reparații auto și magazine își primesc clienții prin "cuvântul din gură". Mai mult decât atât, este una dintre cele mai influente și eficiente modalități de promovare a afacerii dvs. în rândul unui număr mare de persoane.
Recenzii - realizare site service auto
O cercetare arată că peste trei sferturi dintre proprietarii de automobile merg în căutarea de recenzii online, informații detaliate despre reparații sau prețul acestora. Astfel, dacă sunteți un proprietar al unui magazin de reparații auto, trebuie să vă gândiți cu certitudine la obținerea unui site interesant și util, care va duce afacerea dvs. online. În acest articol, vă vom ajuta să înțelegeți cum să faceți un site de reparații auto, fără să vă conduceți nucile.
Cum să faci un site de reparații auto Pe site-ul MotoCMS, puteți găsi o mulțime de șabloane de șabloane de mașini uimitoare în diferite stiluri cu caracteristici funcționale diferite pentru a face un site de reparații auto. Hai să aflăm cum să faci un site web de reparații auto, care roci și ce particularități de design și funcționalitate ai nevoie de pe site-ul dvs. pentru a obține clienți mult mai mulțumiți online.
Design și utilizare - realizare web site service auto
De fapt, designul unui site web este un prim pas spre câștigarea atenției unui client . Proiectarea magazinului auto nu trebuie să fie aglomerată pentru a oferi clienților potențiali o vedere clară asupra serviciilor dvs. Paleta de culori pentru site-urile auto include, de obicei, culori și texturi metalice mai întunecate pentru a le asocia cu tehnologia și serviciile de înaltă clasă. Site-ul șablon autoresponsabil pentru portalul de mașini VIP În general, aspectul site-ului dvs. ar trebui să transmită o impresie de companie respectuoasă și sigură, care poate elimina toate problemele dvs. și "vindeca" camionul dvs. în câteva ore. Dark negru și gri dau o astfel de impresie și permit conținutul site-ului să strălucească. De fapt, indiferent de paleta de culori pe care o alegeți pentru site-ul dvs., nu ar trebui să fie copleșitoare și să distragă atenția unui utilizator de conținut.
Tipografia
Tipografia bazată pe site-ul de închiriere de mașini Principalele lucruri pe care un utilizator le aduce pe site-ul dvs. nu este textura lor lucioasă sau imagini vibrante (dar așteptați, imaginile sunt foarte importante și vom vorbi despre ele mai târziu în acest post). Un client vine pe site-ul dvs. pentru a găsi o soluție la problema sa . Ar trebui să vă asigurați că informațiile principale de pe pagina dvs. de pornire - lista de servicii, prețurile, orele de funcționare, adresa de contact și un număr de telefon - sunt clar observate. Navigare Dacă vă întrebați cum să faceți un site de reparații auto folosind un constructor de site-ul de automobile , ar trebui să știți că o navigație curată și bine structurată este cheia succesului pentru fiecare site. Utilizatorii urasc să fie confundați și pierduți pe un site web, fără a sugera unde să meargă să găsească ceea ce au nevoie. Dacă pierdeți acest punct, potențialii dvs. clienți vor merge la un site web rival și vă veți pierde banii.
Reprezentanti
Design de autovehicule pentru reprezentanți de autovehicule Una dintre cele mai bune moduri de a oferi site-ului dvs. o navigare confortabilă adaugă o listă de servicii creative pe o pagină de pornire cu link-uri pe care se poate face clic pe descrierea detaliată a serviciului. Aceasta salvează pagina de pornire de a fi aglomerată cu mult conținut și vă permite să descrieți în întregime toate serviciile. Descrierile detaliate sunt perfecte pentru un UX bun, deoarece permit utilizatorilor să știe tot ce au nevoie înainte de a lua o decizie. Responsabil de reparații auto Website Design pentru servicii complete de mașini Meniul de navigare ar trebui să fie perfect vizibil pe o pagină de pornire, precum și ar trebui să apară pe fiecare altă pagină, astfel încât utilizatorii să nu se simtă pierduți. Breadcrumb navigare este o soluție bună pentru ghidarea vizitatorul dvs. din orice loc de pe site-ul dvs. la o anumită categorie de pagină sau de meniu. Și nu uitați de opțiunea de căutare . Îi ajută pe utilizatori să găsească rapid servicii și informații de care au nevoie. Conținut: fotografii, descrieri de servicii, prețuri Ca și în cazul altor categorii de site-uri Web, există o regulă comună pentru conținutul vizual: evitarea imaginilor stoc .
Galeria de imagini
Fotografiile din stoc nu spun utilizatorilor nimic despre afacerea dvs. și despre calitatea serviciilor dvs. Aceste fotografii distrag atenția utilizatorilor de la conținutul dvs. principal și nu vă dau o idee despre cum arată magazinul dvs. de reparații în realitate. În plus, adăugați fotografii de calitate ale magazinului auto și biroului. Oamenii ca mașinile lor să fie reparate într-un birou curat și bine echipat. Deci, fotografiile dvs. ar trebui să afișeze condițiile de lucru în cel mai bun caz.
Designul paginii web pentru mașini cu blog După cum am menționat mai sus, descrierile serviciului ar trebui să apară pe o pagină principală, sub forma unor contururi scurte. Creați o pagină specifică pentru a vă prezenta mai detaliat serviciile. Adăugați mai multe fotografii, dacă este necesar. Și asigurați-vă că includeți opțiunile de tarifare. Dacă prețul unui serviciu depinde de un model de mașină sau de un preț pentru piesele de schimb, schițează cel puțin un interval de preț. Clienții doresc, de obicei, să știe exact ce veți face cu mașina lor prețioasă și ce părți vor fi folosite pentru reparații.
Preturi reale actualizate
Acelasi sondaj sustine ca peste 90% dintre clienti considera ca aceste informatii si detaliile de stabilire a pretului trebuie sa fie reale pentru un website de reparatii auto. O altă idee excelentă pentru site-ul dvs. de reparații auto este un blog . Puțini oameni înțeleg termeni tehnici complexi și un proces de reparare auto. Deci, oferind utilizatorilor o explicație scurtă și clară a problemelor cele mai populare și a modului în care pot fi reparate este o idee foarte bună. Poate spori semnificativ încrederea clienților în serviciul dvs. Cunoasterea marcii Vorbind despre încrederea ...
Site - ul dvs. ar trebui să includă o pagină sau o anumită secțiune a dvs. marturii ale clienților . Cuvânt de gură - vorbit sau scris - este una dintre cele mai bune modalități de a vă îmbunătăți gradul de conștientizare a mărcii dvs. și de a crește încrederea oamenilor în magazinul dvs. de reparații. Desigur, aceste mărturii ar trebui să fie de la oameni reali. Principalul aspect care se ia în considerare aici este dacă trebuie să eliminați mărturiile rele care vor apărea cu certitudine (aproape niciodată nu sunt 100% satisfăcuți clienții).
Recenziile proaste dau valoare si credibilitate celorlalte
Majoritatea profesioniștilor recomandă să nu se elimine recenzii proaste. Dacă serviciul dvs. într-adevăr atât de bun, astfel de recenzii nu vor fi observate printre mai multe bune. Mai mult decât atât, recenzii proaste poate fi un semn implicit de alte recenzii nu sunt false.
Șablon pentru o singură pagină pentru site-ul de curse De asemenea, puteți include garanțiile dvs. , precum și toate certificările, calitățile de membru și alte insigne de merit speciale. Dacă participați la programe ecologice sau la alte politici orientate spre mediu, menționați și acest lucru. Este o mare virtute.
Șablon de site-uri de vânzări auto Informatii de contact Atâta timp cât vă furnizați servicii persoanelor, acestea ar trebui să vă poată găsi ușor și să vă contacteze. Asigurați-vă că informațiile dvs. de contact, telefonul și adresa văd în mod clar și vă veți bate rivalii cu mâinile în jos. Includeți numărul dvs. de telefon într-o pagină principală și faceți clic pe acesta. În acest fel, veți ucide două păsări cu o singură piatră: utilizatorii vor primi informațiile necesare despre cum să vă găsească imediat și proprietarii de dispozitive mobile vor putea să vă sune direct de pe site-ul dvs. Web.
Elemente importante: telefon si locatie
Serviciul de reparații auto Șablon de site Bike Website Design cu elemente roșii În afară de numărul de telefon și de adresa, pagina de contacte specială trebuie să includă o hartă pentru a afișa locația și un formular de contact.
Este perfect dacă puteți include un formular special de rezervare pentru a permite clienților potențiali să facă o întâlnire direct pe site-ul dvs. Web . Desigur, ar trebui ca designul dvs. să fie creat cu un constructor de site-uri și să-l facă SEO și ușor de utilizat . Cu cât sunteți mai cinstiți și mai deschisi cu clienții dvs. online, cu atât veți deveni mai reali clienți reali. Alegeți cu înțelepciune.
Ei bine, acum știi cum să faci un site de reparații auto care contează! Baftă!