Algoritmul Google - industria de SEO se transformă in pufosenii

Algoritmul Google - industria de SEO se transformă in pufosenii

Într-o transformare surprinzătoare a evenimentelor, Google a transformat algoritmul de clasificare al lui, aparent peste noapte, deoarece testele noi dezvăluie un factor de rang superior POWERFUL care duce industria SEO la o furtună de pufosenii prin algoritmul Duce industria SEO la o furtună de pufosenii prin algoritmul KittyKitty.Algoritmul Google industria de SEO se transformă in pufosenii

Cu acest nou factor de clasificare, Google trimite un mesaj mare că îi pasă mult mai mult de menținerea utilizatorilor "fericiți" cu rezultatele căutării și a afișării cadrului pe experiența utilizatorului față de semnalele tradiționale, cum ar fi linkurile și conținutul.

În timpul testelor psihologice recente cu echipa de evaluare a calității căutării, o variantă specială de site-uri a crescut nivelurile de serotonină, hormonul "fericire", de un 343% enorm.

Google a ținut cont de aceste teste și acum se bazează în mare măsură pe prezența acestui factor pentru a accentua rangul unui site web.

Care era varianta magică?

Studiile demonstrează că literalmente doar integrarea imaginilor pisicilor în site-ul dvs. a fost singurul diferențial care a avut rezultate bune peste tot în toate demografiile.

Doar integrarea imaginilor pisicilor în site ul dvs a fost singurul diferențial"Am crezut că a fost ridicol la început, dar ca specialist SEO pentru optimizarea ratei de conversie, sunt un marketer bazat pe date - a trebuit să testez și rezultatele mi-au dat afară", spune Allison Marrow, director senior search la Settle SEO.

"Prin includerea pur și simplu a imaginilor de pisoi pe site-urile clienților noștri, timpul nostru de trai a crescut, CTR-urile, clasamentele noastre și, cel mai important, vânzările au crescut mai mult de 90% în mai puțin de 30 de zile"

 

De fapt, nici un alt test de evaluare a utilizatorilor nu a fost niciodată aproape la fel de mare ca inserarea pisicilor drăguțe pe pagini.

Acum, jocul SEO sa mutat pentru a recompensa pe cei care pot obține pur și simplu fotografiile cele mai naturale, cele mai drăguțe, cele mai atrăgătoare.

Prin plasarea de imagini de pisici pe site-uri web, webmasteri se confruntă salturi masive în clasament și de trafic de căutare.

Datele din spatele schimbării algoritmului

Metricile UX (sau experiența utilizatorului) dobândesc un impuls ca factor de clasificare în rezultatele căutării, deoarece importanța semnalelor clasice de clasare, cum ar fi optimizarea paginilor și semnalele bazate pe link-uri, scade în timp.

Search Analyst Dean Mardaw de la Engetix SEO explică: "Când utilizatorii găsesc ceva ce le place pe o pagină, au tendința de a rămâne pe pagină mai mult timp. Aceasta se numește timpul de staționare și devine o parte importantă a ecuației de clasificare. Încorporarea videoclipului de pisică sau chiar imaginarea imaginară a unei pisici pe paginile dvs. de produse a arătat că vă menține pe pagina dvs. cu 283% mai mult! "

Acest lucru are sens, deoarece internetul își întoarce dragostea pentru pisici. Privind tendințele Google, oamenii care caută pisici sunt la un moment dat foarte înalți.

Reacția industriei

Răspunsul din industrie a fost mixt, cu unele firme SEO care îmbrățișează rapid schimbarea, iar altele paralizau în șoc și în necredință.

"Este atât de simplu, nu pot să cred că nimeni nu a văzut acest lucru venind. Linia de trend pentru persoanele care caută poze și clipuri video este nebună, de ce să nu urce în tren? ", A declarat Amanda Hunter, specialist în CRO pentru Webnetics SEO.

"Majoritatea oamenilor au fost foarte negativi în ceea ce privește actualizarea, dar cred că este important să păstrăm o atitudine bună."

Julia Cieutat de la echipa HOTH X Managed SEO a oferit, de asemenea, o actualizare: "Am început să luăm tendința de luni în urmă ca o glumă, dar se pare că facilitățile noastre de îngrijire a animalelor de companie erau clasate neobișnuit de ușor".

"Realitatea este că nimeni nu vrea să vorbească despre produsele sau serviciile tale. Vreau doar mai multe pisici, iar acum avem datele pentru a dovedi acest lucru. "

Alții nu au fost atât de mulțumiți de actualizare:

"Aceasta este o catastrofa completa astrophe", spune Lisa Dunning, specialist senior SEO la o agentie locala, gandiduse probabil la pierdere unor clienti.

Știri pauze, milionari făcuți peste noapte

Bonnie Lyon, proprietarul site-ului www.purr-paws-stock-photography.com, a devenit un milionar peste noapte, pe măsură ce mii de utilizatori s-au adunat pentru a cumpăra fotografii de pisici cu pisici care să le includă pe site-urile lor proprii.

"Nu am putut să cred. Oamenii au nevoie de aceste imagini de pisică și acum sunt bogat ca F !!!! "

Cu toate acestea, veteranii SEO avertizează împotriva folosirii acelorași fotografii ca oricine altcineva. "Cu siguranta nu vrei sa te intri intr-o situatie de continut duplicat."

Algoritmul de deplasare, schimbarea locurilor de muncă

Pe măsură ce au apărut știrile, multe agenții au schimbat repede echipele întregi din strategia de conținut și legătura în legătură cu fotografia pur și simplu cu pisica.

"Am fost în această industrie timp de 10 ani, am clasat pe unele dintre cele mai competitive termeni on-line cu programe de achiziție link-ul strategic, iar acum eu sunt, de fapt, un glorificat rahat scoică pisica doar pentru a-mi păstra slujba"

Instrumentul popular de SEO Ahrefs se pare că lucrează frenetic pentru a crea software-ul de detectare a imaginilor pentru a accesa cu crawlere și pentru a analiza fotografiile de pisică. Numele de rumă al instrumentului este "Analiza Catgap" și, deși este în versiune beta, utilizatorii atestă faptul că instrumentul alunecă prin pagini pentru a găsi suportul pentru pisici.

Joe Cardelli de la Agenția The Belford avertizează că această schimbare nu poate fi la fel de simplă cum pare. "Google caută cu adevărat o cantitate naturală de pisici pe site-ul tău. Dacă o depășiți, este posibil să fiți penalizați din cauza unei optimizări excesive. Trebuie să obțineți rapoartele dumneavoastră. "

Testarea demografică ulterioară

Vestea a venit ca o lovitură pentru iubitorii de câini din întreaga comunitate SEO, deoarece pisicile primesc atât de multă atenție. Dar toată speranța nu este pierdută deoarece continuă testarea.

Jim Kurzweil, un director la o agentie de SEO de mare anvergura cu privire la felul in care "cel mai bun prieten al omului" sa intalnit in teste noi:

"Pisicile se descurcă bine peste bord, cu toate acestea, câinii îl strivesc în anumite verticale, cum ar fi motociclete, motociclete și creme de păr. CTR-urile se fac prin bat! "

Viitorul SEO

Ce va veni din industria SEO, deoarece aceste schimburi radicale se extind?

"Aceasta nu este prima actualizare Google pe animale", a spus Kurzweil. "Ne-am ocupat de Penguins și Pandas înainte ... dar dacă vrei să supraviețuiești, trebuie să începi ... dreptate".

La multi ani de ziua pacalelilor!

 

Source: Link

Tags: