Google stabilește termenul limită pentru HTTPS și îi avertizează pe editori să facă upgrade recent

Termenul limită pentru HTTPS

Google a anunțat că termenul limită din iulie 2018 este data la care Chrome va începe să avertizeze în mod explicit utilizatorii dacă un site este nesigur.Termenul limită pentru HTTPS

Mai mult de 50% din browserele de Internet din întreaga lume sunt Chrome, ceea ce înseamnă că această schimbare poate avea un impact semnificativ asupra editorilor web.

Un avertisment proeminent ar putea afecta modul în care se simt utilizatorii sigure și îi poate face pe unii vizitatori să părăsească un site, ceea ce va avea un impact negativ asupra ratei de respingere a site-urilor, a afișărilor publicitare, a clicurilor asociate și a vânzărilor de comerț electronic.

Cum va avertiza Chrome utilizatorii de pagini nesigure?

Un avertisment proeminent va fi afișat în bara de adrese Chrome (cunoscută și sub numele de caseta polivalentă), indicând faptul că un site web nesigur este "Nesigur". Acest avertisment se va afișa pentru toate site-urile http.

Anunțul Google a fost ferm în ceea ce privește obiectivul de a avertiza utilizatorii de site-uri nesigure, cu intenția de a păstra în continuare mai mulți editori de pagini web în trecerea la HTTPS .

"Noua interfață Chrome va ajuta utilizatorii să înțeleagă că toate site-urile HTTP nu sunt protejate și continuă să deplaseze web în mod prestabilit către o rețea HTTPS sigură".

 

Va afișa Chrome o avertizare în paginile cu conținut mixt?

 

Anunțul Google nu sa adresat în mod explicit dacă paginile web securizate / nesigure mixte vor declanșa avertismentul. Dar poate fi sigur să presupunem că aceste tipuri de pagini care afișează un amestec de conținut securizat și nesigur vor declanșa un avertisment.

Potrivit Google, instrumentul de auditare a paginilor Web din farurile Chrome poate identifica ce elemente de pagină web declanșează un avertisment privind conținutul mixt:

"Auditurile de conținut mixte sunt acum disponibile pentru a ajuta dezvoltatorii să migreze site-urile lor la HTTPS în ultima versiune * a Node CLI * a Lighthouse , un instrument automat pentru îmbunătățirea paginilor web. Noul audit din Lighthouse îi ajută pe dezvoltatori să găsească resursele pe care un site le încarcă utilizând HTTP și care dintre acestea sunt gata să fie actualizate la HTTPS, pur și simplu modificând referința subreverselor la versiunea HTTPS. "

Impactul global al avertismentului de securitate HTTPS Chrome

Impactul va fi resimțit mai mult în unele țări decât în ​​altele. Dar chiar și în țările în care utilizarea Chrome este scăzută, aceasta reprezintă încă 39% din browserele de Internet.

Necesitatea de a actualiza HTTPS este deosebit de importantă în regiuni precum America de Sud, unde consumul de Chrome este de 74,04%, iar Israel, unde 66,77% din traficul pe Internet este în Chrome.

Următoarea este o listă parțială a 12 țări, indicând cât de grav va avea impact asupra utilizatorilor din întreaga lume. Utilizarea Chrome în:

  • America de Sud: 74,04%
  • Mexic: 68,15%
  • Israel: 66,77%
  • Spania: 63,49%
  • Asia: 50,42%
  • Rusia: 44,84%
  • Africa: 43,7%
  • SUA: 42,63%
  • Canada: 41,98%
  • India: 41,38%
  • Regatul Unit: 40,75%
  • Australia: 39,2%

Ar trebui să faceți upgrade la HTTPS?

Pagina de recomandări a dezvoltatorilor de tedinta Google recomandă să ne criptam ca o alternativă ieftină pentru cei care își rulează propriile servere. Majoritatea furnizorilor de servicii de găzduire web oferă deja certificate gratuite HTTPS , precum și certificate de cost redus. Costul monetar pentru modernizare nu ar mai fi o scuză pentru așteptare.

Poate că motivul cel mai valabil pentru așteptare sunt probleme tehnice.

Printre considerațiile privind actualizarea la HTTPS se numără problemele de conținut mixt, în care o pagină Web securizată se leagă de un element de pagină web, cum ar fi JavaScript sau CSS, utilizând o adresă URL nesigură. Acestea sunt aspecte pe care editorul site-ului trebuie să le ia în considerare împotriva eventualei pierderi a traficului și a veniturilor.

Pentru cei care au stat pe gard, există o dată stabilită, iulie 2018.

Cu toate acestea, răspunsul clar este că toți editorii web ar trebui să ia în considerare cel puțin actualizarea la HTTPS. Acest lucru nu mai este considerat limitat la site-urile de comerț electronic.

Avertizările pot determina reacția vizitatorilor site-ului în mod negativ la avertismentele de pe site-urile care nu au fost actualizate, ceea ce poate afecta afișările publicitare, generarea de plumb, vânzările și așa mai departe.

Iulie 2018 este termenul limită pentru afișarea de alerte proeminente utilizatorilor Chrome. Ceasul ticaie.

Surce: link

Tags: