La 1 august 2018, Google a lansat o actualizare larga a algoritmului de baza

La 1 august 2018, Google a lansat o actualizare largă a algoritmului de bază

  • La 1 august 2018, Google a lansat o actualizare largă a algoritmului de bază, care pare să fi avut un impact asupra clasamentelor locale și organice.
  • Una din funcțiile actualizării a fost de a demodaliza paginile de consultanță cu expertiză discutabilă, autoritate și încredere (EAT) în clasament.
  • Site-urile și paginile YMYL (banii sau viața dvs.) par a fi un accent deosebit.

 

La 1 august 2018, Google a lansat o actualizare largă a algoritmului de bază
La 1 august 2018, Google a lansat o actualizare largă a algoritmului de bază

Veți observa fără îndoială, fie că citiți știrile, fie că vă confruntați cu efectele sale, că la 1 august Google a lansat ceea ce se numește actualizare "algoritm de bază". Acesta este același mod în care se referă la actualizările din martie și aprilie, probabil într-un efort de a se îndepărta de actualizările neregulate și majore, cum ar fi Possum, Pigeon, Panda etc. care inevitabil transmit unde de șoc în întreaga industrie de SEO și conținut.

 

În mod caracteristic, Google sa abținut de la furnizarea oricărui tip de context sau funcția dorită pentru actualizare și, ca de obicei, a apelat în schimb la sfaturile pe care le-a furnizat prin Twitter în luna martie, și anume că proprietarii de site-uri ar trebui să continue să se concentreze asupra " conţinut'.

 

În calitate de creator de conținut, vă pot spune că acest sfat este la fel de vag, așa cum este vorba, mai ales că nu există o definiție standard a conținutului mare și ce funcționează într-o singură industrie poate fi complet diferit de ceea ce funcționează în altul.

In timp ce asteptam ca fiecare SEO in tara sa verifice in mod firesc schimbarile in clasament , putem multumi norilor nostri norocosi ca exista o comunitate dedicata de profesionisti SEO locali acolo pentru a ajuta la umplerea lacunelor ramase de Google. Aici voi grupa împreună o parte din analiza sterlinelor și studiile de caz prezentate de acești oameni de SEO.

Nb La momentul redactării, nu avem un nume general acceptat pentru această actualizare, așa că am oferit "Peacock", deoarece este vorba de conținutul site-ului, care se comportă ca și cum ar avea mai multă autoritate pe un subiect decât de fapt. Mai multe despre aceasta mai jos.

Ce sunt SEO-urile locale care spun despre ultima actualizare a algoritmului Google?

Deși inițial comunitatea nu era sigură dacă actualizarea a afectat clasamentul pachetelor locale, Joy Hawkins de la Sterling Sky a găsit curând dovezi ale unei mari schimbări în clasamentul pachetelor locale.

 

Și acesta a fost doar începutul. Dupa mai multe sapaturi, Joy a descoperit ca actualizarea a afectat clasamentele atat pe plan local cat si pe cel organic:

 

Încă sunt primele zile cu această actualizare și, fără îndoială, vor apărea mai multe date, însă un lucru pe care cineva care o rulează pe site-uri cu mai multe locații va dori să știe dacă va afecta unul sau două dintre site-urile lor locale sau va avea un impact peste tot .

 

Mai târziu, Marie Haynes și alții au descoperit că actualizarea a afectat în mod deosebit site-urile web YMYL, cu un accent special pe EAT (mai mult despre acestea într-un pic):

 

Înainte de a intra în tipurile de site-uri pe care le vedem afectate negativ, vreau doar să recomand să citiți blogul excelent al lui Marie despre actualizare și, de asemenea, să vă încurajați să vă implicați în conversația din Forumul de căutare locală.

La urma urmei, numai prin colaborarea noastră, trupa noastră fericită de SEO-uri locale poate ajunge cu adevărat la partea de jos a ceea ce sa schimbat și, în mod crucial, începe să ne adapteze strategiile dacă este necesar.

Ce este EAT în SEO?

EAT înseamnă "expertiză, autoritate și încredere" și joacă un rol important în Ghidul Google privind calitatea căutării . Voi presupune că nu aveți timp acum să citiți PDF-ul de 164 de pagini pe care tocmai l-am asociat, așa că voi rezuma acest lucru pentru dvs. aici.

Efectuarea de expertiză, autoritate și fiabilitate factori mari în Page Quality este modul în care Google încearcă să evite impactul negativ asupra vieții oamenilor. Prin clasarea site-urilor care oferă sfaturi discutabile din surse non-autoritare mai mici decât cele mai autoritare, acestea reduc riscul ca persoanele care caută să fie scutite sau, în cazuri mai extreme, suferă o stare de sănătate fizică și mentală mai gravă.

De exemplu, după cum afirmă Google în liniile directoare, în ceea ce privește site-urile medicale,

Consilierea medicală de înaltă calitate trebuie să fie scrisă sau produsă de persoane sau organizații cu expertiză sau acreditare medicală corespunzătoare. Consilierea sau informațiile medicale de înaltă recomandare trebuie să fie redactate sau produse în mod profesionist și trebuie să fie editate, revizuite și actualizate în mod regulat. "

Această abordare se extinde și la articole de știri (ceva care este deosebit de relevant în aceste zile), pagini de informații, consultanță financiară / juridică / fiscală, site-uri de îmbunătățire a acasă și chiar pagini despre hobby-uri, cum ar fi fotografierea sau muzicalitatea.

Calificarea expertizei, a autorității și a credibilității creatorului de conținut sau a conținutului, fără a efectua o cercetare aprofundată a experienței sau a calificărilor autorilor, este extrem de subiectivă, deci se presupune că Googlers are o modalitate de a evalua destul de rapid acești factori pentru milioane de site-uri web.

Afacerile locale care au tendința de a-și depăși expertiza pot dori să reconsidere această abordare.

În această actualizare, s-ar părea că site-urile cu EAT scăzut sunt lovite cel mai greu, așa că dacă lucrați cu o afacere locală care are tendința de a-și depăși expertiza cu conținutul site-ului dvs., veți dori să căutați cu atenție site-ul său și evaluați dacă este timpul să găsiți o altă modalitate de a evidenția valoarea site-ului și a afacerii.

Ce este un site web YMYL?

Un alt termen care se ridică mai mult de la actualizarea algoritmului Google în luna august este YMYL, ceea ce înseamnă "banii sau viața ta".

Ceea ce Google numește site-urile YMYL sunt strâns legate de EAT, deoarece includ pagini care "ar putea avea un impact potențial asupra fericirii, sănătății, stabilității financiare sau siguranței utilizatorilor". YMYL nu este o declarație de calitate; este mai mult o categorie de pagină sau site web care are potențialul de a afecta în mod semnificativ viața cuiva, pentru mai bine sau pentru mai rău.

Acestea includ următoarele ( pe Google):

  • Pagini de tranzacționare sau de tranzacționare financiară
  • Pagini de informații financiare
  • Pagini cu informații medicale
  • Pagini cu informații juridice
  • Pagini cu informații juridice
  • Articole de știri sau pagini de informații publice / oficiale importante pentru a avea cetățeni informați
  • Altele (pe baza evaluării evaluatorului)

Vă recomandăm să consultați pagina 9 din Ghidul de calitate Google pentru căutarea pentru mai multe detalii despre acestea.

Concluzie

Această actualizare a ultimelor algoritmi, dacă ceea ce vedem din comunitate este de crezut, poate că s-ar fi axat pe reducerea paginilor YMYL cu EAT scăzut.

Deși acest lucru va afecta în mod sigur site-uri precum forumuri cu sfaturi de calitate scăzută, trebuie remarcat faptul că întreprinderile locale sunt la fel de expuse riscului (cum arată Joy și Marie de mai sus) de a oferi consultanță care nu provine dintr-un loc de expertiză, autoritate , și de încredere.

Ne-ar plăcea să auzim ce credeți

Ați văzut clasamentele site-urilor dvs. de clienți sau de afaceri care suferă în ultima actualizare? Care pagini au fost afectate în special? Așa cum am menționat mai sus, cu cât suntem ca o comunitate care împărtășesc constatările noastre, cu atât mai repede putem să facem ajustări care să restabilească sau să îmbunătățească clasamentul și traficul, așa că lasă-mă să știu ce ați găsit în comentarii.

Please publish modules in offcanvas position.