Greșeli pe care le-ați putea face cu strategia dvs. de marketing de conținut

Marketingul de conținut este una dintre cele mai eficiente strategii de marketing disponibile astăzi. Tot ce aveți nevoie este să scrieți câteva articole de câteva mii de cuvinte de câteva ori pe săptămână, să creați conținut de bază, în profunzime, optimizat pentru motoarele de căutare, cu viziune intensă asupra utilizatorilor și să îl dezlănțuiți cu harul unei industrii puterea unui lider de piață.Greșeli pe care le ați putea face cu strategia dvs. de marketing de conținut

Piesă ușoară. Doar daca.  Marketingul cu conținut este modus operandi pentru marketerii digitali moderni , dar o faci bine nu este o operă ușoară. Iar viitorul este o provocare.

Dar există speranță.

Pe măsură ce am executat marketingul de conținut în ultimii câțiva ani, am văzut câteva greșeli comune și ușor de făcut, pe care le fac mulți marketingeri. Dacă puteți bloca aceste greșeli în buclă sau puteți face unele îmbunătățiri, veți fi o forță de luptat în lumea sălbatică a marketingului de conținut.

 

Greșeală 1: conținutul dvs. nu este grozav

Indiferent când este publicat conținutul sau pentru cine scrieți, conținutul slab nu va fi bine primit.

Dacă sunteți norocoși, Google va pur și simplu cutia de nisip a paginii sau o va îngropa pe pagina 49 a rezultatelor căutării. Cu toată sinceritatea, dacă nimeni nu vă citește copia ta proastă, este mai bine decât să-l citești și să o împărtășești pentru a te distra de ea.

 

În cazul în care conținutul dvs. este citit, cititorul dvs. nu va beneficia prea mult din acesta. Un cititor care trebuie să lupte prin greșeli de ortografie sau de gramatică se va concentra mai mult pe aceste probleme decât pe mesajul dvs. global. Mai rău, această persoană nu este probabil să vă abonați la lista dvs. de e - mail sau la serviciile dvs. online sau să alegeți să cumpărați oricare dintre produsele dvs.

Înțeleg problema. Eu într-adevăr. Ați auzit despre marketingul de conținut. Tu decizi să faci asta. Dar presat de timp și presiune pentru rezultate, pur și simplu creezi câteva postări pe blog , sperând că va funcționa.

Dar, de obicei , nu funcționează - cel puțin nu cu rezultatele dorite. În loc să obțineți trafic, pur și simplu aveți un buget cheltuit, comercianți obosiți și un director dezamăgit vădit asupra dvs.

Un conținut mai bun va obține rezultate.

Cum vă îmbunătățiți conținutul? Câteva lucruri ar trebui să fie evidente - stil consecvent, fără greșeli, imagini etc. Dar, iată un proces rapid de la Backlinko pentru a vă ajuta să vizualizați conținutul viitor (mai bun).

Se numește tehnica zgârie-nori: găsiți conținut excelent și extindeți-l. Cu alte cuvinte, îmbunătățiți cele mai bune. Îmbunătățirea calității conținutului dvs. ar trebui să fie prioritatea nr. 1 pentru a excela în eforturile dvs. de marketing de conținut.

 

Greseala 2: Conținutul dvs. nu este util

Un articol bine scris care nu rezolvă o problemă sau nu răspunde la o întrebare nu va primi o recepție mult mai bună decât un articol prost primit.

Dacă cineva caută sfaturi despre cum să scape de un baraj de gheață și le oferiți informații despre modul în care gheața afectează jgheabul, acea persoană nu învață de la tine cum să scape de barajul de gheață.

Sigur, este bine că ați explicat de ce problema există și detaliați consecințele neautorizării, dar nu ați răspuns la întrebarea cititorului. Această persoană trebuie să caute în altă parte informațiile respective, ceea ce înseamnă că ați pierdut o vânzare sau sansa de a construi o relație cu acest individ.

Cum îmbunătățiți utilitatea conținutului dvs.? Acest lucru necesită obținerea în capul utilizatorilor dvs., identificarea întrebărilor cu care se confruntă cu adevărat și răspunsul direct la aceste întrebări cu conținutul dvs.

Procesul excelent al lui Ann Handley vă va pune pe calea creării unui conținut extrem de util.

 

Greseala 3: Vânzați în loc să învățați

Concentrarea marketingului de conținut este de a educa mai întâi și de a vinde în al doilea rând. În mod ideal, nu vă menționați pe dvs. sau pe afacerea dvs. până la apelul la acțiune la sfârșitul articolului sau al videoclipului.

Accentul #contentmarketing este de a educa primul & vinde al doilea spune @neilpatelCLICK TO TWEET

Obiectivul dvs. este de a învăța cititorul dvs. cum să rezolve o problemă și cine să ajungă la ajutor. Dacă cititorii sau spectatorii doresc să știe cum să schimbe o baterie de mașină, ar trebui să știe cum să facă acest lucru până la sfârșitul articolului sau al videoclipului.

Obiectivul dvs. este ca oamenii să vă împărtășească conținutul pentru a vă ajuta pe dvs. sau pe clientul dvs. să arate ca un expert care este plătit pentru a efectua servicii conexe sau pentru a vinde produse conexe.

 
 

Greșeală 4: Nu veniți ca expert pe această temă

Când creați conținut în scopul comercializării unui produs sau serviciu, trebuie să știți despre ce vorbiți.

Dacă citiți un articol despre liliecii de baseball și autorul a menționat cum vă vor ajuta să atingeți mai multe touchdown-uri, ați avea încredere în acea sursă? (Răspunsul la această întrebare ar trebui să fie nu.)

Prin urmare, trebuie să vă faceți mari eforturi pentru a vă asigura că știți despre ce vorbiți și că păreți credibil publicului. Dacă nu puteți face acest lucru pe cont propriu, ar fi bine să lucrați cu o sursă exterioară care poate.

 
 

Greseala 5: Nu știți ce doriți să atingeți conținutul

Aveți un plan concret pentru ceea ce doriți să faceți o anumită bucată de conținut pentru compania dvs.?

De exemplu, ar trebui să știți dacă doriți ca ultimul dvs. videoclip să devină viral prin intermediul rețelelor sociale sau dacă acesta va fi furajere pentru o pagină de destinație . Dacă virale este obiectivul, poate fi necesar să creați un videoclip mai optimist sau vibrant, care va face pe oameni să gândească și să vorbească despre acel conținut și să îl împărtășească cu ușurință. Dacă conținutul este destinat unei pagini de destinație sau unui site corporativ, vă puteți concentra mai mult pe vânzarea dvs. sau pe ceea ce aveți de vânzare.

 

Greșeala 6: conținutul dvs. nu este mereu verde

Doriți ca conținutul dvs. să ofere valoare atât astăzi cât și în viitor. Conținutul Evergreen este ceva care oferă o imagine de ansamblu de bază a unui subiect sau oferă informații care sunt la fel de adevărate cu 10 ani de acum, așa cum este astăzi. Un exemplu poate fi un articol despre Pământ care spune că este a treia planetă de la soare și durează 365 de zile pentru a finaliza o orbită. Un alt exemplu ar fi un articol despre luna fiind singurul satelit natural al Pământului.

Aceste fapte nu se vor schimba și vor fi corecte ori de câte ori decideți să le publicați. Un astfel de conținut este valabil pentru că îl poți folosi astăzi într-o postare pe blog, o carte electronică mâine și ca parte a unui webinar sau ca conținut media social de o săptămână, lună sau an de acum.

Conținutul Evergreen vă permite să comercializați clienții dvs. și, eventual, să creșteți veniturile fără a trebui să cheltuiți timp sau bani pe materiale noi de marketing.

 

Greșeală 7: conținutul dvs. nu este ideal pentru publicul dvs.

La crearea de conținut cu scopul final de introducere pe piață un bun sau un serviciu, trebuie să știi cine este publicul . Înțelegerea și vizarea audienței dvs. este esențială pentru o campanie de marketing de succes în domeniul conținutului.

Iată greșeala, vizualizată:

Dacă sunteți pe partea stângă a acestui spectru, faceți greșit.

În primul rând, identificați-vă publicul țintă. Ii cunosc. Cercetați-le. Aflați ce vor ei .

Identificați-vă publicul țintă. Cercetați-le. Aflați ce vor ei spun @neilpatel #contentmarketingFACEȚI CLIC PE TWEET

Sfat: Crearea de conținut pentru publicul potrivit vă va forța, probabil, să realizați conținuturi super concentrate. Asta e bine. Acest nivel de conținut va determina cei mai concentrați și mai angajați potențiali clienți.

În unele cazuri, veți viza o piață de nișă sau o piață îngustă într-o piață mai largă, care are propriile așteptări atunci când consumă conținut. De exemplu, puteți decide că piața dvs. țintă este de sex masculin între 25 și 45 de ani. Cu toate acestea, în cadrul acestui grup sunt persoane cu diferite medii educaționale, medii economice și alte variabile care vor juca un rol în modul în care răspund la conținut.

În timp ce folosiți limba de bază poate îngriji o persoană mai tânără fără educație sau experiență, aceasta poate dezactiva un executiv cu nivel înalt de educație, cu ani de experiență cu un produs sau serviciu dat. Prin urmare, cel mai bun pariu este să creați mai multe fragmente de conținut care pot conține același mesaj global, dar sunt ușor modificate pentru a răspunde nevoilor fiecărui segment al pieței țintă.

 

Greseala 8: conținutul dvs. nu este optimizat pentru canalul dvs. țintă social

Marketingul dvs. de conținut pe social media este o modalitate foarte bună pentru ea și pentru tine pentru a obține expunere. Cu toate acestea, nici două canale media sociale nu sunt la fel. Cei care folosesc Twitter au tendința să împărtășească linkuri sau să aibă informațiile condensate la o vedere de ansamblu de bază. Cei care folosesc Facebook doresc conținut de care pot "să", să comenteze în profunzime și să împartă cu prietenii lor care ar putea avea interese similare.

Publicul pe Twitter și Facebook poate diferi în mod sălbatic de ceea ce veți găsi pe LinkedInsau alte site-uri de networking profesionale. În timp ce s-ar putea să reușiți să scăpați de conținut rău intenționat pe contul dvs. de Twitter, este posibil să doriți să mențineți un ton mai profesionist atunci când utilizați un site de conținut social care este mai bine orientat spre profesioniști.

 

Greșeală 9: Nu utilizați SEO pentru a intensifica eforturile de marketing

Prea adesea, comercianții de conținut și SEO sunt în contradicție cu modul în care disciplinele lor mesh. Sunt atât un SEO, cât și un comerciant de conținut, și văd că cele două se amestecă în mod magic.

SEO este ceea ce va ajuta la creșterea traficului și scăderea costului eforturilor de achiziție a clienților. Cu toate acestea, SEO este mai mult decât folosirea unor cuvinte cheie sau fraze în speranța de aterizare pe primul loc în SERP. Pe lângă cunoașterea cuvintelor cheie pe care le vizați, trebuie să le utilizați în mod consecvent pe întreaga pagină, ceea ce include utilizarea acestora în etichetele de titlu și în titlurile paragrafelor.

În plus, trebuie să știți cum să optimizați conținutul pentru Twitter, Facebook și alte site-uri sociale. Acest lucru ar putea spori șansele cititorilor să afle despre dvs. sau despre ceea ce trebuie să vindeți prin găsirea paginilor dvs. de social media, spre deosebire de un articol, un videoclip sau o pagină de destinație pe care ați creat-o.

Concluzie

Atunci când este făcută în mod corespunzător, marketingul conținutului este unul dintre cele mai eficiente - dar și cost-eficiente - modalități de a vă comercializa bunurile, serviciile dvs. sau pe cont propriu.

Prin crearea de conținut cu care oamenii se pot referi, pot învăța și împărtăși cu alții, creșteți șansele de a deveni o sursă credibilă în industria dvs. Acest lucru va face mai ușor să achiziționați clienți potențiali , să creșteți vânzările și să citiți conținutul viitor și să le împărtășiți publicului din ce în ce mai mare.

Ce greșeli ați văzut în marketingul de conținut?

Please publish modules in offcanvas position.