Ce este Growth Hacking, de ce este important, proces și exemple

Ce este Growth Hacking, de ce este important, proces și exemple

Trăim într-o lume cu ritm rapid. Toată lumea dorește o satisfacție instantanee. Aceste provocări pot fi fie active, fie provocări pentru dvs. de afacerea comerț a cunoștințelor .

Dacă sunteți de genul echipei AbsolutWeb, doriți ca acestea să devină active.

Este adevărat că serviciul pentru clienți, dezvoltarea produselor și marketingul sunt jocuri pe termen lung. Cu toate acestea, asta nu înseamnă că trebuie să te așezi și să aștepți să se întâmple lucruri bune.

Aici intervine hacking-ul de creștere.

Ce se întâmplă dacă nu trebuie să aștepți rezultate pe termen lung? Ce se întâmplă dacă ați putea experimenta mai repede, vă veți menține costurile mai slabe și veți trece înaintea concurenței?

Sună bine, nu?

„Dacă doriți ca afacerea dvs. să prospere, vă recomandăm să luați în considerare creșterea hacking-ului pentru procesele dvs. de marketing și dezvoltare. # AbsolutWeb ”- Trimiteți Tweet!

Dacă doriți ca afacerea dvs. să prospere , vă recomandăm să luați în considerare hacking-ul de creștere pentru procesele dvs. de marketing și dezvoltare. Profesioniștii din comerțul cu cunoștințe trebuie să lucreze din greu pentru a se face vizibili și o mentalitate orientată spre creștere vă poate ajuta să atingeți acest obiectiv.

Dar ce este hacking-ul de creștere și cum funcționează? Vom răspunde la aceste două întrebări și mai multe în acest articol.

Cum punem in practica idei de promovare ieftine

Indiferent dacă vă place sau o urăști, promovarea afacerilor este un element esențial al antreprenoriatului de succes. Este cheia pentru a conduce vânzări, a genera potențiali clienți și a maximiza ratele de conversie.

Cu toate acestea, promovarea critică nu este cunoscută pentru că este ieftină. Corporațiile mari sunt celebre pentru a forța milioane de dolari pe anunțurile de social media în fiecare lună, doar pentru a menține lucrurile tichete. Nu numai că, dar campaniile PR și îndrumarea experților privind promovarea pot costa o avere fără garanția succesului.

Din fericire, este posibil să vă promovați afacerea în mod eficient și accesibil. Există o mulțime de modalități prin care puteți să vă comercializați compania fără a vă rupe banca, însă înainte de a ne arunca cu capul, să analizăm motivul pentru care promovarea este un astfel de instrument esențial.

TENDINȚE DE MARKETING DIGITAL AȘTEPTATE CA REGULA IN 2019TENDINȚE DE MARKETING DIGITAL AȘTEPTATE CA REGULA IN 2019

În prima lună a anului 2019 s-au intalnit cei mai buni marketingeri digitali din întreaga lume au studiat și analizat comportamentul în schimbare al utilizatorilor online pentru a reuni o listă a tendințelor de marketing digital de top pe care se așteaptă să le conducă în 2019. Fie că sunteți noul marketer digital sau o agenție de marketing digitalăstabilită , aceste tendințe vă vor ajuta să creați o strategie de marketing digitală câștigătoare și să răspundeți așteptărilor utilizatorilor online. Deci, fără a mai pierde timp, să începem anul acesta cu o privire la primele 8 tendințe de marketing digital așteptate să conducă anul 2019 pentru a conduce industria de marketing digital.

5 pasi simpli pentru trimiterea de email-uri cu GDPR

Contrar convingerilor populare, este în continuare legală și eficientă să trimiteți emailuri de vânzări ale companiilor, acum GDPR este executorie. Acest articol elimină miturile legate de trimiterea prin email la rece în conformitate cu noile reglementări și vă oferă câteva sfaturi simple, care pot fi aplicate pentru a vă asigura că campaniile dvs. rămân conforme.5 pasi simpli pentru trimiterea de e mailuri cu GDPR

În primul rând, sunt sigur că ați văzut câteva definiții despre ceea ce este GDPR și ce înseamnă, așa că voi păstra această scurtă descriere.Regulamentul general privind protecția datelor este un regulament juridic emis de Consiliul Uniunii Europene și de Parlamentul European. Scopul său principal este de a proteja datele cu caracter personal ale cetățenilor UE.

GDPR nu are legătură cu trimiterea prin email la rece. Nu este vorba de afaceri. Este vorba despre protecția datelor cu caracter personal.

Cu toate acestea, trimiterea de emailuri de afaceri înseamnă prelucrarea datelor cu caracter personal, astfel încât sunt câteva lucruri-cheie pe care trebuie să le țineți cont atunci când trimiteți un email într-un mediu post-DGPR.

Marketingul digital are răspunsul pentru realizarea si promovarea site uluiMarketingul digital are răspunsul

In măsura în care, este timpul ideal pentru a vă concentra și a analiza campania dvs. de marketing digital și a vă grăbi viitorul. Dacă puteți să vă uitați înapoi la ceea ce ați lucrat și ce nu, atunci trebuie să cunoașteți cadrul de înțelegere al campaniei dvs. de marketing digital și, în același timp, să simplificați neatinsul. Mai mult decât atât, nu mergeți atât de departe încât este greu de anticipat și de a crea un haos pentru dvs., în special pentru eforturile de marketing digital. Noi vă vom ajuta aici cu o listă de top zece tendințe de marketing digital care ar fi regula dvs. de viitor în domeniul marketingului digital și viitorul viitorului digital de marketing.

Lumea afacerilor de astăzi se schimbă rapid. Modul tradițional de organizare a afacerii sau a fost amplificat cu platformele digitale care pot influența marketingul extraordinar, precum și modul de publicitate al WWW, și anume World Wide Web.

Pagina 1 din 2