1826 Locust Street, Bainbridge, GA 31717 +1 (212) 269-1000 support@example.com

WebDesign si optimizare SEO

logo absolut web expert 99a

Promovare prin backlink

Organizațiile financiare gestionează greu frauda financiară

information securityBăncile și sau alte instituții care lucrează cu instrumente de plată controlează greu frauda financiară, iar 38% dintre acestea nu fac diferența între un atac cibernetic și activitatea normală a clienților, arată rezultatele unui sondaj, întocmit de Kaspersky Lab și dat publicității miercuri.

Creșterea explozivă a plăților electronice, precum și evoluția tehnologică și schimbarea priorităților companiilor, le-au forțat pe acestea să crească eficiența proceselor de business pe parcursul ultimilor ani. În multe cazuri, au reușit acest lucru prin implementarea unor sisteme electronice care să interacționeze cu furnizorii și clienții. Plățile electronice de toate tipurile au devenit omniprezente astăzi și este, practic, imposibil pentru companii să evite orice fel de plată electronică (...) Peste o treime (38%) dintre organizații spun că este din ce în ce mai dificil să își dea seama dacă o tranzacție este frauduloasă sau autentică", notează realizatorii cercetării.

Potrivit sursei citate, nivelul fraudelor online crește direct proporțional cu numărul tranzacțiilor online, 50% dintre organizațiile de servicii financiare intervievate fiind de părere că frauda financiară online este în creștere.

 

De asemenea, 41% dintre companii au implementat o soluție de securitate cibernetică in-house, în timp ce 45% se bazează pe o soluție din banca lor, pentru a face față riscurilor.

Sondajul Kaspersky Lab relevă faptul că aproape jumătate din totalul companiilor chestionate (46%) au declarat că au implementat fie doar parțial o soluție împotriva fraudei financiare, fie nu au implementat nimic. În același timp, 57% dintre organizațiile financiare au apelat la o soluție de securitate anti-fraudă specializată.

"Rezultatele arată că aproximativ jumătate dintre companiile care își desfășoară activitatea în domeniul plăților electronice folosesc soluții care nu sunt specializate și care, conform statisticilor, dau un procent mare de alarme fals pozitive. Folosirea incorectă a unor sisteme de securitate poate duce și la blocarea tranzacțiilor. În plus, trebuie remarcat că problemele de funcționare a plăților pot determina pierderea clienților și, implicit, a profitului. Frauda în sine nu este singura problemă, instituțiile financiare trebuie să reducă numărul de alarme false în sistemele lor și să ofere cele mai bune servicii posibile pentru clienții lor", susțin realizatorii sondajului de specialitate.

În acest context, Kaspersky Lab le recomandă băncilor și serviciilor de plată să utilizeze soluții complexe de securitate împotriva fraudelor online, pentru a-și proteja clienții, pe mai multe niveluri.

Kaspersky Lab este o companie globală de securitate cibernetică, fondată în anul 1997, ce are în portofoliu, la ora actuală, peste 400 de milioane de utilizatori individuali și 270.000 de companii — client.

AGERPRES/(AS — autor: Daniel Badea, editor: Nicoleta Gherasi)

Tags:

Noutăti pe email