1826 Locust Street, Bainbridge, GA 31717 +1 (212) 269-1000 support@example.com

WebDesign si optimizare SEO

logo absolut web expert 99a

Promovare prin backlink

EXPERIENȚA UTILIZATORILOR B2B: REALIZARE SITE B2B CU STRUCTURA DEJA CUNOSCUTA

REALIZARE SITE B2B CU STRUCTURA DEJA CUNOSCUTA

EXPERIENtA UTILIZATORILOR B2B REALIZARE SITE B2B CU STRUCTURA DEJA CUNOSCUTA

Conducerea activităților de cumpărare ale cumpărătorului dvs. către canale web eficiente duce la adoptarea celor mai bune practici din designul web B2C, sprijinind în același timp fluxurile tradiționale B2C catre B2B - structuri, interfete deja cunoscute, intuind dorintele utilizatorului care este deja obisnuit, are un istoric cu platforma anterioare apropiate ca utilitate de site-ul B2B

Comercianții B2C au perfecționat arta comercializării online în aproape două decenii, începând cu revoluția de e-commerce care a început la sfârșitul anilor 1990. În calitate de vânzător B2B care se mișcă în comerțul electronic, succesul începe cu o bază a unei experiențe de cumpărături ușoare prin realizare site B2B cu structura deja cunoscuta

Există veste bună aici - există multe lucruri pe care comercianții B2B din comerțul electronic le pot învăța de la omologii lor B2C. Comercianții B2C au stabilit așteptările cumpărătorilor B2B pentru ceea ce face un site web ușor de utilizat. 

Cumpărătorii de afaceri moderni sunt informați de experiențele lor în calitate de consumatori în viața lor personală, iar acești cumpărători sunt din ce în ce mai mulți indigeni digitali ( da, oameni, cu toții îmbătrânim, iar generația a intrat în curând pentru a intra în forță de muncă după ce a fost inventat comerțul electronic - credeți sau nu! ) 

Aspectele de tip B2C ale cumpărătorului de afaceri includ modul de navigare, căutare și vizionare pe site-urile web B2B. Aceste așteptări trebuie să fie îndeplinite de producători, mărci și distribuitori pentru a rămâne relevanți și pentru a păstra afacerea cumpărătorului modern.

 

Împuternicirea cumpărătorului este cheia succesului unui site B2B

Este important de reținut însă că B2B nu este doar o copie a experiențelor B2C de comerț electronic. Comercianții B2B trebuie să adopte o abordare diferită și extinsă în ceea ce privește designul web versus comercianții B2C. Scopul vânzării online într-o setare B2B este diferit de cel din B2C. 

Scopul principal al unui site de comerț electronic B2B trebuie să se concentreze în jurul valorii de a face munca cumpărătorului - și, prin urmare, viața acestuia - mai ușoară. Dimpotrivă, obiectivul tipic al site-urilor web de comerț electronic B2C este de a oferi o experiență bogată, profundă și imersivă, care angajează consumatorul și creează o legătură mai emoțională, adesea în jurul conținutului de stil de viață. Realizare site B2B cu structura deja cunoscuta.

În lumea competitivă B2C, comercianții cu amănuntul se străduiesc să folosească mijloacele digitale pentru a construi brand-ul și a diferenția. Cumpărăturile on-line pe B2C vizează distracția, aventura și navigarea. 

Nu atât pentru B2B e-commerce.

Cumpărătorii B2B cunosc frecvent exact ceea ce doresc și trebuie să fie capabili să-l găsească rapid și cu cea mai mică frecare posibilă. Cumpărătorii B2B nu trebuie să meargă pe un click amplu. Vor să intre, să își cumpere produsele, să iasă și să-și continue ziua.  

Deci, ce poate învăța B2B de la B2C și unde se diferențiază abordarea lor? Hai să aruncăm o privire.

B2B e-commerce și experiența utilizatorului: Furtul inteligent de la B2C

Există un număr de elemente de experiență B2C pentru utilizatori și de design web, care sunt foarte aplicabile pentru B2B. Aceste practici au fost rafinate în ultimii 20 de ani și s-au dovedit a fi de lucru pentru a conduce conversia online (vânzări). 

Aceste elemente sunt, de asemenea, temelia așteptărilor cumpărătorului dvs. de afaceri privind ceea ce reprezintă o experiență de cumpărare online acceptabilă. Cele mai importante componente sunt:

  • Navigare ușoară și clară a site-ului - Navigarea pe site-ul Web rămâne cea mai obișnuită metodă de a accesa vizitatorii site-urilor la produse, de obicei reprezentând peste 50% din vizionările produselor. Navigarea încorporează meniul de navigare globală, care se găsește în mod normal în partea de sus a paginilor web (sau prin intermediul unei pictograme de meniu pe telefonul mobil), adesea livrate printr-un meniu derulant atunci când categoriile de meniu sunt deplasate sau apăsate pe un dispozitiv mobil. Categoriile majore de interes pentru un vizitator de site web sunt prezentate prin navigare, care de obicei includ categorii de produse pe un site de comerț electronic. Navigarea include, de asemenea, subcategoriile de produse, filtrele și atributele prezentate pentru a micșora o listă de sortimente sau de conținut la cea mai relevantă selecție sau la utilizator. Din păcate, mulți vânzători B2B fac site-ul de navigare prea complex, nu reușesc să urmeze cele mai bune practici, 
  • Pe site-ul de căutare - Mulți vânzători de comerț electronic B2B au cataloage foarte mari care conțin mii, în unele cazuri milioane, de produse. Pentru a avea un site de succes, este esențial ca clienții dvs. să poată găsi rapid și ușor ceea ce caută. Odată cu creșterea mărimii sortimentului, căutarea pe site devine și mai importantă pentru experiența utilizatorului. B2C e-commerce ne-a învățat mult aici, în ceea ce privește cele mai bune practici pentru implementarea unei experiențe de căutare de site-uri de succes. O căutare optimizată a site-ului ar trebui să transforme browserele în cumpărători de la 4 la 5 ori mai mare decât media site-ului Web. Vizitatorii site-urilor care utilizează căutarea prezintă un grad ridicat de intenție de cumpărare. O experiență extraordinară de căutare a site-ului este esențială pentru a face lucrarea cumpărătorului mai ușoară și, prin urmare, este o componentă esențială în furnizarea unei experiențe solide de comerț electronic B2B. Asigurați-vă că aveți o capacitate capabilă, 
  • Verificare ușoară - Dacă ați folosit vreodată un site de e-commerce care avea un coș de cumpărături lung și greoi și un proces de plată, știți cât de frustrant poate fi. Cumpărătorii online on-line nu au nici o răbdare pentru un proces de verificare ineficient sau confuz pe site-urile web de comerț electronic. Îmbunătățirea procesului este esențială, eliminând barierele de cumpărare. Cele mai bune practici B2C sunt bine stabilite în acest domeniu, iar comercianții B2B ar trebui să urmeze aceste practici (cu unele adăugiri specifice B2B, după cum se subliniază mai jos). Cumpărătorii on-line au ajuns să aștepte o serie de caracteristici standard în coș și de plată. În general, acestea includ un coș de cumpărături persistent (accesibil oriunde pe site), cât mai puțini pași de plată în avans, indicarea rapidă și clară a tarifelor de expediere, fiecare pas de verificare etichetat în mod clar,
  • Web Merchandising și prezentarea convingătoare a produsului - Abordările Merchandising Web sunt bine stabilite în arena B2C, iar aceste practici pot fi folosite în B2B. Comerțul electronic oferă o oportunitate pentru vânzători de a face cumpărătorii conștienți de produsele pe care altfel nu ar putea să le cunoască ofertele vânzătorului și să o facă într-un mod scalabil. Metodele de merchandising web utilizate în mod frecvent, care pot fi folosite de comercianții B2B, includ cross-product și upselling (pe paginile de produs și în coșul de cumpărături), gruparea de produse (aka kitting), promoții, recomandări automate despre produse ) și manipularea comenzii de sortare a produselor pe paginile de categorii pentru a evidenția produsele cheie pe care doriți să le vedeți clienții. 

Acesta este "furtul inteligent" din lista B2C (de la un nivel înalt, cel puțin!) Aceste elemente sunt standard pentru a oferi o experiență de utilizare a site-urilor bine funcționând pe un site de comerț electronic, fie B2B, fie B2C. Comercianții B2B ar fi bine sfătuiți să adopte aceste abordări și să nu încerce să re-inventeze aceste componente sau să utilizeze o abordare diferită de cele mai bune practici B2C în aceste domenii. 

Deci, ce este diferit de B2B?

Amintiți-vă că site-urile web B2B au un scop diferit față de frații lor B2C - pentru a face munca cumpărătorului mai ușoară. Ca urmare, site-urile B2B de comerț electronic trebuie să găzduiască o serie de lucruri care vor face fluxurile de lucru ale cumpărătorilor mai ușoare și mai rapide, iar designul site-ului web trebuie să se potrivească acestor factori.

Considerațiile privind fluxul de lucru au un impact major asupra deciziilor de proiectare. Cele mai importante caracteristici unice ale designului B2B e-commerce includ:

  • Înțelegerea intenției și nevoilor cumpărătorului - Ce are nevoie cumpărătorul de la proiectare? În B2B, nu sunt doar imagini frumoase ale produselor. Site-urile B2B trebuie să conțină, de obicei, specificații detaliate despre produse, date tehnice și informații despre compatibilitatea unui produs cu alte produse (informații despre consumabilele relevante, cum ar fi produsele chimice, hârtia sau cerneala, de exemplu, necesarul de echipamente pentru a funcționa) . În acest scop, site-urile de comerț electronic B2B necesită în general mai mult conținut, iar soluția software-ului de proiectare și suport trebuie să sprijine acest lucru. Informațiile despre produse trebuie să fie ușor de găsit și lizibile, dar și extrem de exacte, până la nivelul atributului de produs. De exemplu, în domeniul furnizării medicale, precizia datelor despre produs ar putea fi o problemă a vieții și a morții unui pacient. Echipamentele de salvare nu pot funcționa dacă produsele incompatibile sunt achiziționate de o instituție de asistență medicală.
  • Acoperirea căilor de cumpărare B2B și a fluxurilor de lucru - Cumpărarea traseelor ​​pentru B2B este deseori destul de diferită de B2C. În B2B, este comun pentru persoana care cumpără produsul (de exemplu, un manager de achiziții) să fie diferită de utilizatorul efectiv al produsului. În acest scop, există o serie de sarcini administrative comune care trebuie luate în considerare în B2B care nu există în B2C. Acestea includ utilizarea unei comenzi de cumpărare ca modalitate de plată, salvarea cărucioarelor de cumpărături sau liste de comandă, permițând colectarea de comenzi de către clienți sau metodele de expediere specifice clientului și fluxurile de lucru în procesul de achiziție, cum ar fi trimiterea unei comenzi pentru o altă persoană și / sau să autorizeze. În plus, achizițiile B2B sunt adesea mult mai mari și au mai multe elemente rând decât o achiziție tipică B2C. Acest lucru pune o primă la ușurința de utilizare a coșului de cumpărături, astfel încât indivizii să poată revizui articole care sunt relevante pentru rolurile lor, 
  •  Descrierea prețurilor pentru clienți - prețurile pe care un vânzător B2B pentru comerț electronic le afișează online pentru clienții conectați trebuie să fie aliniate la prețurile care sunt distribuite pe alte canale - cum ar fi contractele, echipa de vânzări și cataloagele tipărite. De prea multe ori, companiile prezintă doar un singur preț sau un set de prețuri de bază pentru clienți pe web, permițând astfel reducerile de prețuri și cataloagele clienților să fie gestionate de echipa de vânzări sau prin call center-ul. Acesta este un mod garantat de a pierde beneficiile pe care comerțul electronic le poate aduce organizației dumneavoastră. Clienții dvs. nu văd compania dvs. ca două entități separate, cu prețuri diferite în funcție de canalul de vânzare, așa că nu vă prezentați în acest fel. 
  • Cărți personalizate - vânzătorii B2B trebuie să furnizeze adesea un set limitat de produse pentru anumiți clienți. Acestea ar putea include produse care sunt disponibile numai acelui cumpărător sau combinații de produse care sunt exclusive unui anumit cumpărător. Aceasta nu este o cerință comună în comerțul electronic B2C, ci este susținută de o serie de platforme software B2B pentru comerțul electronic. 

Pe scurt, site-urile B2B trebuie să adopte multe dintre aspectele funcționale ale comerțului electronic B2C, dar nu neapărat elementele mai blânde. Este vorba mai mult despre eficiență și despre îndeplinirea misiunii. Funcția trumpește, iar cu cât este mai clar fluxul de lucru, cu atât mai mulți cumpărători se vor întoarce să facă achiziții în viitor.

Rezumativ

B2B poate atrag atât considerații de proiectare, cât și procese din comerțul electronic B2C, iar firmele B2B trebuie să-și formeze propriul mod de a adapta nevoile unice ale cumpărătorilor. Toți acești factori au un impact asupra conversiilor și, în cele din urmă, pe linia de jos. Realizare site B2B cu structura deja cunoscuta

Dacă sunteți o firmă B2B gata să exploreze comerțul electronic sau să vă îmbunătățiți operațiunile, eu sunt aici pentru a vă ajuta. Înregistrează-mi un e-mail rapid la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. și putem lucra împreună pentru a realiza cea mai bună strategie pentru a face locurile de muncă ale cumpărătorilor dvs. mai ușoare! 

 

Tags:

Noutăti pe email