1826 Locust Street, Bainbridge, GA 31717 +1 (212) 269-1000 support@example.com

WebDesign si optimizare SEO

logo absolut web expert 99a

Promovare prin backlink

Optimizare SEO

Anchor Text Optimization. Ghidul complet SEO 2023

Optimizarea textului ancorat este un instrument puternic și indispensabil, capabil să propulseze site-urile web la noi culmi în 2023. Un studiu realizat în 2016 pe 16.000 de cuvinte cheie a relevat o corelație puternică între prezența linkurilor de ancorare text cu potrivire exactă și parțială și clasamentele Google.

 Sursa: Matthew Giannelis 

Textul ancora, adesea trecut cu vederea sau subestimat, este textul pe care se poate face clic într-un hyperlink. Acesta servește ca o punte între conținut și pagina legată, oferind un context valoros motoarelor de căutare cu privire la subiectul paginii de destinație.

Dezvăluirea textului de ancorare perfect necesită o urmărire neobosită de analiză și practică neclintită. În labirintul SEO, te invită o abordare sistematică și neclintită, promițând să deblocheze adevăratul potențial al site-ului tău.

Ce este Anchor Text?

Textul ancora se referă la textul pe care se poate face clic dintr-un hyperlink. Este textul vizibil și de obicei subliniat pe care utilizatorii pot face clic pentru a naviga la o altă pagină web sau la o anumită secțiune de conținut din aceeași pagină.

Ce este SEO?

3 strategii SEO de care competitorii tăi nu ţin cont„SEO” este acronimul pentru „Search Engine Optimization”, care în traducere liberă înseamnă „optimizare pentru motoarele de căutare”.

Pentru a înţelege mai bine cum funcţionează şi ce beneficii îţi aduce o bună optimizare a siteului tău, o să-ţi spun modul în care evoluează traficul siteului tău în urma unei campanii de optimizare.

Calitatea traficului creşte, dat fiind faptul că ai optimizat tot conţinutul şi toate paginile, fiind relevante pentru anumite căutări şi cuvinte cheie.

Faptul că vizitatorii tăi sunt mult mai relevanţi după optimizare decât înainte se va reflecta în cantitatea de vânzări sau leaduri. Cantitatea traficului abia acum este importantă.

Dacă înainte de optimizare ai fi putut avea sute de mii de vizitatori pe siteul tău, era posibil ca aceştia să fi căutat piese auto şi să fi ajuns pe siteul afacerii tale cu piese pentru laptopuri.

Ce trebuie să știți despre Scorul de calitate Google ?

Indiferent dacă folosiți Google Ads tot timpul sau v-ați jucat cu ideea de a începe o campanie, probabil ați auzit despre „Scorul de calitate” al Google - evaluarea pe care Google o acordă cuvintelor dvs. cheie vizate pe baza unui număr de factori diferiți. Acest scor este, de asemenea, utilizat pentru a determina costul pe clic (CPC) și clasarea anunțului în procesul de licitație.

Înțelegerea completă a funcționării Scorului de calitate poate fi dificilă. De aceea, în acest articol, vă voi oferi tot ce trebuie să știți despre scorul de calitate Google, care, la rândul său, vă va ajuta să obțineți CPC mai mici și să vă sporiți șansele de a genera mai mulți clienți potențiali.

 

Clasarea anunțului - Ce este?

De obicei, există mai mulți agenți de publicitate care concurează pentru aceleași cuvinte cheie și, prin urmare, Google trebuie să găsească o modalitate de a stabili în ce ordine să afișeze anunțurile disponibile. Aceștia fac această determinare prin atribuirea unui Clasament pentru fiecare anunț.

Bazele optimizării motorului de căutare

Bazele optimizării motorului de căutare

Recent, am citit un raport al celor de la Clutch.co care spune că doar 44% dintre întreprinderi investesc într-o strategie axată pe SEO, făcându-l cel mai puțin popular canal de marketing digital.

Ce zici de celelalte 56% ... face afacerea dvs. să cadă în această găleată? Dacă da, mă răsfățați doar pentru o clipă ... doar pentru câteva paragrafe scurte, apoi luați-vă decizia dacă doriți sau nu să continuați să citiți.

Dacă afacerea dvs. se încadrează în 56% care nu fac SEO, pariez că este pentru unul din următoarele motive:

  1. SEO necesită o mulțime de oameni specializati
  2. SEO nu funcționează în afacerea mea
  3. SEO nu are nici o recompensă imediată

Singura dintre cele trei obiecții care dețin un adevăr este ultima.

Comparând Yandex și Google

În ciuda faptului că sunt cele mai populare două motoare de căutare din RUSIA si TURCIA, Yandex și Google diferă în mai multe moduri. În timp ce atât Yandex, cât și Google oferă funcții similare, cum ar fi căutare, webmail, hărți și traducere, fiecare are capabilități unice care îl fac mai potrivit pentru anumite sarcini. În acest articol, vom compara Yandex și Google unul lângă altul în câteva categorii cheie pentru a vă ajuta să decideți care este cel mai bun motor de căutare pentru dvs.

Yandex vs Google

Yandex a fost fondat în 1997 de Arkady Volozh și Ilya Segalovici, care s-au cunoscut în timp ce lucrau la un motor de căutare pentru un ziar. Numele „Yandex” este un acronim pentru „un alt index”. Cuvântul „Яндекс” (yāndeks) este derivat din expresia rusă „Я не делаю секретов” (ya nyē dyelayu syekrtaf; nu am secrete), care a fost folosită ca slogan al companiei în 2007.

In prezent cel mai important motor de căutare din Rusia, Yandex, încearcă să evite naționalizarea completă. Ar dori să mute multe dintre operațiunile sale în afara țării, dar necesită un acord cu Kremlinul. Invazia Ucrainei de către Rusia a stors(a pus presiune pe) conducerea Yandex. Compania a încercat să depolitizeze și să se retragă din cele mai toxice active ale sale, platformele de blogging Yandex.News și Dzen, care distribuiau propagandă de stat. Ambele au fost vândute grupului de stat VK Internet de facto. După anexarea oficială a teritoriilor ucrainene, hărțile Yandex au încetat să mai arate granițele internaționale.

Pagina 1 din 2

Noutăti pe email