Ce trebuie să știți despre Scorul de calitate Google ?

Indiferent dacă folosiți Google Ads tot timpul sau v-ați jucat cu ideea de a începe o campanie, probabil ați auzit despre „Scorul de calitate” al Google - evaluarea pe care Google o acordă cuvintelor dvs. cheie vizate pe baza unui număr de factori diferiți. Acest scor este, de asemenea, utilizat pentru a determina costul pe clic (CPC) și clasarea anunțului în procesul de licitație.

Înțelegerea completă a funcționării Scorului de calitate poate fi dificilă. De aceea, în acest articol, vă voi oferi tot ce trebuie să știți despre scorul de calitate Google, care, la rândul său, vă va ajuta să obțineți CPC mai mici și să vă sporiți șansele de a genera mai mulți clienți potențiali.

 

Clasarea anunțului - Ce este?

De obicei, există mai mulți agenți de publicitate care concurează pentru aceleași cuvinte cheie și, prin urmare, Google trebuie să găsească o modalitate de a stabili în ce ordine să afișeze anunțurile disponibile. Aceștia fac această determinare prin atribuirea unui Clasament pentru fiecare anunț.

Bazele optimizării motorului de căutare

Bazele optimizării motorului de căutare

Recent, am citit un raport al celor de la Clutch.co care spune că doar 44% dintre întreprinderi investesc într-o strategie axată pe SEO, făcându-l cel mai puțin popular canal de marketing digital.

Ce zici de celelalte 56% ... face afacerea dvs. să cadă în această găleată? Dacă da, mă răsfățați doar pentru o clipă ... doar pentru câteva paragrafe scurte, apoi luați-vă decizia dacă doriți sau nu să continuați să citiți.

Dacă afacerea dvs. se încadrează în 56% care nu fac SEO, pariez că este pentru unul din următoarele motive:

  1. SEO necesită o mulțime de oameni specializati
  2. SEO nu funcționează în afacerea mea
  3. SEO nu are nici o recompensă imediată

Singura dintre cele trei obiecții care dețin un adevăr este ultima.

Optimizarea SEO si continutul de calitate – reteta succesului unei strategii de marketing online

Optimizarea SEO Iasi si continutul de calitate

Daca obiectivul principal al marketingului online este de a capta atentia audientei si a o mentine interesata, atunci imbinarea unei strategii de optimizare SEO cu un continut de calitate este cheia succesului in online!
In timp ce scopul ultim al optimizarii SEO Iasi este de a crea vizibilitate brandului tau si de a te asigura ca potentialii clienti ajung pe website-ul tau, continutul de calitate este ceea ce ii determina sa dea click si sa ramana mai mult timp pe site. Vedeti si articolul Optimizare SEO Botosani

Combinand optimizarea SEO Iasi si continutul de calitate intr-un singur instrument eficient, antreprenorii online pot atrage utilizatorii de internet si ii pot conduce de la stadiul de simpli vizitatori la cel de clienti. Vedeti si articolul Sfaturi Optimizare SEO Bucuresti

Conform studiilor, peste 97% din specialistii in marketing digital considera ca optimizarea SEO si marketingul de continut sunt complet interdependente si au devenit un singur instrument din umbrela mai vasta a marketingului online.

Optimizarea SEO Iasi este vitala intr-o strategie de marketing online, deoarece contribuie in mod decisiv la descoperirea continutului de pe un website, prin intermediul cautarilor organice din Google. Vezi si articolul Realizare site-uri iasi . Iata cateva statistici interesante legate de cautarile organice:

- reprezinta 51% din traficul total al website-urilor

- necesita investitii minime care genereaza un ROI foarte mare

- are un impact semnificativ asupra vanzarilor, atat online cat si offline

- ajuta la construirea brand awareness-ului

Cum poti combina optimizarea SEO Iasi si continutul de calitate intr-un singur instrument de marketing online eficient?

Sa scrii un continut SEO friendly pentru website ul tauSa scrii un continut SEO-friendly pentru website-ul tau

Pentru anul 2017, continutul de calitate este unul din cei mai importanti factori de care trebuie sa tii cont, daca vrei ca Google sa iti propulseze site-ul in primele pozitii ale paginilor sale de rezultate. De asemenea, calitatea continutului trebuie sa fie prioritara daca vrei sa eviti penalizarile algoritmului Google Panda.

Iata cateva sugestii de care sa tii cont pentru a redacta un continut SEO-friendly pentru Google:

Focuseaza-te pe utilizator

In zilele noastre, continutul unui website trebuie sa fie neaparat relevant pentru utilizator. Mai exact, pentru a fi perceput pozitiv de catre Google, website-ul tau trebuie sa contina articole de calitate si unice, care sa includa informatii utile si relevante pentru cititor.

Ce este SEO?

3 strategii SEO de care competitorii tăi nu ţin cont„SEO” este acronimul pentru „Search Engine Optimization”, care în traducere liberă înseamnă „optimizare pentru motoarele de căutare”.

Pentru a înţelege mai bine cum funcţionează şi ce beneficii îţi aduce o bună optimizare a siteului tău, o să-ţi spun modul în care evoluează traficul siteului tău în urma unei campanii de optimizare.

Calitatea traficului creşte, dat fiind faptul că ai optimizat tot conţinutul şi toate paginile, fiind relevante pentru anumite căutări şi cuvinte cheie.

Faptul că vizitatorii tăi sunt mult mai relevanţi după optimizare decât înainte se va reflecta în cantitatea de vânzări sau leaduri. Cantitatea traficului abia acum este importantă.

Dacă înainte de optimizare ai fi putut avea sute de mii de vizitatori pe siteul tău, era posibil ca aceştia să fi căutat piese auto şi să fi ajuns pe siteul afacerii tale cu piese pentru laptopuri.