Importanța designului paginii Facebook a hotelului
În timp ce site-ul web al hotelului dvs. este cel mai bun reprezentant de vânzări, pagina de Facebook a hotelului este cel mai bun reprezentant al Relațiilor Publice. Prin urmare, este extrem de important să vă brumați pagina de Facebook a hotelului cu instrumentele adecvate pentru a angaja fanii dvs. Facebook. Mai jos sunt cinci sfaturi simple pentru a transforma pagina dvs. Facebook într-o mașină PR de succes.
5 sfaturi pentru o pagină de Facebook puternică
1.Proiectarea paginii se diferențiază de concurență:
Din motive evidente, cea mai vizibilă caracteristică a unei pagini facebook a hotelului este logo-ul, întrucât designul paginii hotelului este facebook. Afișează-ți logo-ul într-un mod neașteptat. Furnizați o pagină de prezentare a hotelului, care este atât informativă cât și distractivă. Atunci când creați noua pagină de Facebook a hotelului, asigurați-vă că reflectă culorile, texturile și experiențele oferite de proprietate, dar se potrivește și stilului Facebook.