Era digitală evoluează mai repede decât se aștepta și devine mai intuitivă și utilă. Acesta și-a depășit reputația ca pe un paradis al spam-urilor într-o mulțime de pagini web informative și subțiri.
De asemenea, s-au întâmplat zilele în care cel mai probabil veți ajunge la site-uri învechite, care ar pune rușinea Geocities. Acum, Google tocmai a făcut un pas mai mare în eforturile sale de a-și face motorul de căutare înclinat spre calitate, atât în ceea ce privește designul, cât și conținutul.
Și acesta strategie de promovare site este motivul pentru care site-urile de trimitere de adrese nu sunt la fel de valoroase atunci când vine vorba de îmbunătățirea profilului backlink al site-ului dvs. În anii trecuți, înregistrările din agendă au fost inutile, deoarece a fost locul perfect pentru a căuta site-uri care să răspundă la întrebările dvs.
Dar din cauza peisajului online în continuă schimbare, aceste site-uri informative s-au transformat în directoare de calitate scăzută care promovează chiar și spam-ul site-urilor imaginabile.
Eforturile permanente ale Google de a elimina practicile manipulative de construire a legăturilor au condus la eliminarea acestor directoare web. Acest lucru înseamnă că, dacă utilizați aceste directoare numai în scopul de a conduce linkuri către site-ul dvs., atunci vă pierdeți timpul.
Iti spun - nu va da rod, pentru ca nu mai functioneaza in acest fel. Dar acest lucru nu înseamnă că este sfârșitul liniei pentru dvs., deoarece există încă site-uri de înaltă calitate pentru trimiterea directoarelor, care există în mod redus dacă arăți destul de aproape.
Și aceasta este singura speranță pe care o aveți - căutați aceste directoare și folosiți-le pentru a conduce linkuri către site-ul dvs. Cu toate acestea, este important să rețineți că eforturile dvs. de a conduce link - ul nu ar trebui să depindă numai de aceste directoare . De asemenea, trebuie să vă diversificați profilul de link-uri al site-ului dvs., utilizând site-urile de social media și oportunitățile de postare a oaspeților.
cuprins
- Ce sunt site-urile de trimitere în directoare?
- Cum functioneazã?
- Diferitele tipuri de site-uri de directoare
- Lista de pagini recomandate
- Înregistrare regulată pe web
- Cotație web reciprocă
- Site-uri de top pentru a trimite site-ul dvs. la
- Scheunat
- Toate afacerile acum
- Pagini Aurii
- Factori de luat în considerare înainte de a alege un site de prezentare de adrese
- 1. Autoritatea de domeniu
- 2. Flux de citare și flux de încredere
- 3. Clasamentul Alexa
- 4. Verificarea manuală a site-urilor listate
- Pași în trimiterea site-ului dvs. într-un director
- Nu se ocupă cu site-urile de trimitere în director
- Nu alegeți niciodată directoare de calitate scăzută
- Nu selectați niciodată directoare care nu au parametri
- Nu selectați niciodată directoare automate
- Înfășurați-o
- Mai multe de pe site-ul meu
Ce sunt site-urile de trimitere în directoare?
Siturile de trimitere a adreselor sunt, în termeni simpli, Pagini Aurii online. Atunci, oamenii se bazează pe cărți de telefon pentru a căuta detalii de contact ale unei persoane înregistrate în aceste pagini. Același lucru se aplică și site-urilor care s-au înscris la directoarele online.
De fapt, înainte de apariția unor liste bazate pe crawlere, cum ar fi Google, site-uri precum Yahoo! au derivat interogările de căutare din directorul lor. Pentru a-și spori vizibilitatea online, oamenii trebuie să-și înregistreze site-urile pe Yahoo! Director, astfel încât să poată fi găsite pe Yahoo! ori de câte ori cineva le caută folosind funcția de căutare sau când navighează în directorul său.
Site-urile cu directori conțin un număr mare de site-uri web organizate în funcție de nișele lor. Există o mulțime de categorii și subcategorii pe care vizitatorii săi le pot alege, făcându-le mai ușor să caute site-ul pe care îl caută.
Cum functioneazã?
Înscrierea în director se referă la includerea site-ului dvs. în directorul pe care l-ați ales. Când este afișat sau trimis, acel director îl aprobă și încorporează site-ul în baza de date. Mai important, ceea ce doriți să obțineți este un backlink de pe site, care ar trebui să aibă un efect pozitiv asupra eforturilor dvs. de construire a legăturilor.
Aceasta oferă altor persoane (vizitatorii directoarelor) o șansă de a vă vedea site-ul. Rețineți că aceste directoare funcționează ca motoarele de căutare. Singura diferență este că au o bază de date mai mică, dar are categorii și subcategorii pe care căutătorii săi le pot alege.
Deci, în principiu, este mai bine decât motoarele de căutare în sine. Dar întrebarea este aici: "Vrei să ajungi la un site de înaltă calitate?" Răspunsul la acest lucru nu este cel mai probabil datorită numărului limitat de site-uri listate în acel director. Să nu mai vorbim, de asemenea, trebuie să ia în considerare calitatea site-urilor care au fost aprobate de listare pe web. Un director online care afișează site-urile cu spam este inutil din perspectiva SEO.
Diferitele tipuri de site-uri de directoare
De-a lungul anilor, site-uri diferite de director au ieșit din lemn. În timp ce am menționat că site-urile de directoare nu au fost la fel de eficiente cum au fost odată, este foarte important să vă înscrieți pe site-urile directorului corect pentru a maximiza impactul pe care această tactică îl aduce strategiei dvs. de SEO. Mai jos sunt tipurile de site-uri de directoare pe care trebuie să le cunoașteți:
Lista de pagini recomandate
Tipurile cele mai populare de site-uri de director sunt cele listate pe web. Acestea sunt considerate a fi cel mai eficient tip, deoarece acestea sunt, de obicei, directoare de înaltă calitate care acceptă numai site-uri de înaltă calitate care.
Pentru a obține recomandate, site-urile web trebuie să plătească pentru locurile lor în director, precum și link-urile care vor fi redirecționate către site-ul lor. Șansa dvs. de a obține un scor îmbunătățit pentru SEO este mai mare cu aceasta deoarece acestea sunt listate de Google. Cu alte cuvinte, aceste directoare au o reputație mai bună decât celelalte tipuri.
Înregistrare regulată pe web
Aceste directoare au fost odată cele mai populare, deoarece sunt libere să le folosească. Acesta nu percepe nicio taxă și sunteți liber să trimiteți site-urile dvs. în director. Nu există parametri pe care trebuie să răspundeți, deoarece nu este gestionat de administratori și personalul tehnic complet dedicat.
În timp ce site-urile cu directorii obișnuite sunt o modalitate simplă de a vă expune site-ul la alte persoane, nu există nici o garanție că sănătatea SEO se va îmbunătăți. Odată cu dezvoltarea site-urilor de rețele sociale, aceste directoare directe de înregistrare pe web nu mai au sens. Acum puteți să creați o pagină Facebook, Twitter sau Instagram pentru site-ul dvs. sau pentru afacerea dvs. dacă doriți să vă îmbunătățiți expunerea.
Cotație web reciprocă
Apoi, există aceste directoare de înregistrări reciproce pe web. Aceste directoare funcționează ca un site de rețea pentru că trebuie să răspundeți "beneficiile" pe care le obțineți din director.
În termeni mai simpli, trebuie mai întâi să primiți o legătură reciprocă de la un alt site și să îl activați înainte ca link-ul site-ului dvs. să fie activat de director. Este un mod de a spune că trebuie să faceți asta înainte să fac asta.
În timp ce acest lucru pare corect, Google a fărâmat site-urile de directoare care promovează legături reciproce, deoarece nu oferă cititorilor nicio valoare. Prin urmare, stați departe de site-uri reciproce cu putință.
Site-uri de top pentru a trimite site-ul dvs. la
Scheunat
Yelp este unul dintre cele mai bune site-uri de depunere de directoare pe care le puteți alege. A rămas adevărat pentru brandul său de a oferi ajutor practic persoanelor care caută afaceri în localitatea lor. Aceasta face acest lucru, arătând afacerile locale unui posibil client. Sunt incluse în prezentare informații despre afacere, cum ar fi site-ul web, numărul de telefon și recenziile clienților săi anteriori.
Cu toate acestea, Yelp este disponibil numai pentru companiile locale cu adrese de afaceri reale pe care clienții le pot vizita. Dacă sunteți un blog sau un site care nu oferă produse și servicii clienților, atunci nu veți putea să vă afișați site-ul aici.
Toate afacerile acum
AllBusinessNow.com este un alt site de director care își păstrează reputația în listarea numai a site-urilor de înaltă calitate în baza sa de date. Este un director unde puteți găsi afacerea și site-urile web corespunzătoare pe care le căutați.
Există 27 de categorii de alegere, ceea ce face mai ușor pentru vizitatorii site-ului să găsească nișă exactă sau afacere pe care o caută.
Pagini Aurii
Acesta este un alt site reputat de director care oferă liste de afaceri locale. Paginile de aur au un site web elegant, unde puteți găsi afacerea pe care o căutați prin opțiunile de categorie prezente pe site-ul lor.
Similar cu Yelp, companiile locale sunt singurele care pot să afișeze site-urile lor aici.
Factori de luat în considerare înainte de a alege un site de prezentare de adrese
În mod ideal, doriți să direcționați site-uri de director recomandate ca cele de mai sus pentru a profita la maximum de campania dvs. de SEO. Cu toate acestea, dacă nu conduceți o afacere locală, atunci nu veți putea găsi nicio utilizare pentru site-urile de directoare care se concentrează pe promovarea afacerilor locale.
Pentru proprietarii site-urilor care nu operează o afacere, există o abordare mai deliberată cu privire la modul în care puteți genera linkuri utilizând site-uri de directoare. Totul se referă la o analiză a măsurătorilor care a furnizat un scor agregat de SEO a unui site web, utilizând factorii cei mai importanți care afectează performanța căutării. Mai jos sunt câteva dintre cele mai importante valori care trebuie luate în considerare:
1. Autoritatea de domeniu
Autoritatea de domeniu (DA) a site-ului este dezvoltată de Moz. Acesta este scorul de rating pe care un site îl obține pe baza calității sale generale. Design-ul, conținutul și contribuitorii site-ului sunt câteva dintre elementele componente ale componentelor care compun scorul dvs. DA.
Se recomandă ca scorul DA al directorului să fie de 50 și mai mult. În afară de utilizarea site-ului Moz Open Explorer pentru a verifica DA-ul unui site, Instrumentele SEO mici vă permit să verificați DA de maximum 50 de site-uri în același timp.
2. Flux de citare și flux de încredere
Similar cu Moz, Majestic și-a dezvoltat propriile valori de proprietate pentru a determina performanța site-ului pe baza mai multor factori SEO. Fluxul de citare (CF) este numărul care indică influența adresei URL pe baza site-urilor care au fost reintroduse către acesta. În același timp, Trust Flow (TF) este numărul care arată cât de credibil este un site bazat pe încrederea site-urilor care au revenit la el.
Puteți verifica ambele valori utilizând verificatorul fluxului de încredere al site-ului SEO Checker .
3. Clasamentul Alexa
Apoi este clasamentul Alexa care arată numărul de persoane care au vizitat site-ul dvs. Cu toate acestea, problema cu aceasta este că numai utilizatorii bara de instrumente Alexa sunt cei care se înregistrează în clasament. Cu toate acestea, este încă un punct de referință pe care îl puteți folosi pentru a evalua dacă trebuie să vă înscrieți la un site de directoare sau nu. Instrumentele de SEO mici oferă un verificator de vrac Alexa pentru a determina clasarea site-ului directorului pentru această valoare.
4. Verificarea manuală a site-urilor listate
Efectuarea unui control vizual este, probabil, cel mai simplu și mai simplu mod de a vedea dacă un site de director merită preluat. Uitați-vă la director și verificați site-urile listate. Sunt site-uri cu autoritate ridicată? Este organizat interesant? Designul site-ului arată elegant? În a pune astfel de întrebări, puteți alege un site de director de înaltă calitate.
Pași în trimiterea site-ului dvs. într-un director
Primul lucru pe care doriți să-l faceți este să găsiți directoare SEO prietenoase folosind referințele de mai sus ca referințe. Doriți să trimiteți site-urile dvs. la listele de pe web care au valori ridicate DA, CF și TF, precum și alți factori pe care trebuie să le luați în considerare.
Unele site-uri vă vor cere să vă înscrieți pentru un cont. În mod ideal, folosiți un cont de e-mail rezervat la înscriere pentru a preveni spamul din căsuța de e-mail.
După ce v-ați înscris la site-ul directorului, alegeți o categorie relevantă în care doriți să listați site-ul dvs. Este mult mai bine dacă există o opțiune de subcategorie, astfel încât să puteți specifica nișa site-ului dvs.
Apoi, completați un formular cu privire la detaliile site-ului dvs. web și confirmați trimiterea. Dacă este un director gratuit, atunci puteți merge mai departe și așteptați aprobarea site-ului. Cu toate acestea, ar putea dura câteva luni înainte de a putea vedea site-ul dvs. enumerate acolo. Chiar și atunci, nu puteți fi siguri dacă prezentarea dvs. este aprobată de editor.
Pentru a accelera procesul, majoritatea site-urilor de directoare permit plata pentru o aprobare mai rapidă. Opțiunea de plată poate apărea înainte de a vă înregistra chiar pentru site-ul dvs. Pentru site-urile care oferă depunerea gratuită, acestea pot necesita o legătură reciprocă la sfârșitul dvs. înainte de aprobarea depunerii. După cum am spus mai devreme, evitați aceste site-uri cu orice preț.
Dacă este un site de listări recomandat, trebuie mai întâi să alegeți planul. Și dacă site-ul dvs. este aprobat de administratorul directorului, atunci este momentul în care îi plătiți.
Nu se ocupă cu site-urile de trimitere în director
Nu alegeți niciodată directoare de calitate scăzută
S-ar putea suna ca o înregistrare ruptă, dar nu pot reafica suficient faptul că abordarea directoarelor de calitate scăzută reprezintă o amenințare la adresa eforturilor dvs. SEO. În afară de trimiterea la metrici, vă puteți referi și la indicii vizuale, cum ar fi reacția, designul, stilul fontului, organizarea generală și tipurile de site-uri web enumerate în baza lor de date.
Nu selectați niciodată directoare care nu au parametri
Parametrii sunt foarte importanți deoarece acestea sunt cele care dau valoare directorului. Ar trebui să existe parametri prezenți, deoarece aceștia asigură faptul că directorul acceptă numai site-uri de înaltă calitate din lista sa. Acestea sunt standardele pe care le va menține directorul.
Nu selectați niciodată directoare automate
Unul dintre motivele care au determinat scăderea popularității directoarelor este că majoritatea acestora au devenit automatizate. Este posibil să fi vizitat un director care are aceleași înregistrări găsite într-un alt director. Acest lucru ar învinge doar scopul de a avea un director în primul rând pentru că atunci ar fi ca un motor de căutare. De asemenea, niciodată nu știți care site-uri de directoare ar putea să vă înregistreze site-ul. Fără a vă cunoaște, puteți obține lista pe site-urile de directoare spam, ceea ce ar putea afecta negativ clasamentul site-ului dvs.
Înfășurați-o
Pe măsură ce motoarele de căutare devin mai inteligente, anumite practici de construire a legăturilor, cum ar fi trimiterea directoarelor, pierd eficiența deoarece promovează spam-ul și calitatea redusă a site-ului. Prin aceasta, oamenii se îndoiesc dacă ar trebui să urmărească site-urile de directoare ca parte a planului lor de SEO.
Adevărul este că construirea de link-uri de înaltă calitate va fi întotdeauna o modalitate excelentă de a vă îmbunătăți scorul SEO. Și nu contează dacă aceste linkuri inbound provin din directoare, bloguri, pagini de destinație sau chiar din site-uri de socializare.
Atâta timp cât legăturile de intrare provin din surse de înaltă calitate, atunci sunteți pe drumul cel bun. Într-adevăr, site-urile de trimitere în direct vă ajută să îmbunătățiți sănătatea site-ului dvs. SEO .
Cu sursele corecte de înaltă calitate și o mulțime de alte rețele de socializare și de deplasare a oaspeților, nu există opriri pentru excelența SEO a site-ului dvs.