Asigurați-vă că site-ul dvs. este pregătit pentru GDPR cu aceste sfaturi

cum se face un site web compatibil gdprRegulamentul general privind protecția datelor ( GDPR ) a intrat în vigoare la 25 mai 2018. În timp ce mulți consideră acest lucru "ziua de judecată" a marketingului, este de fapt un proces simplu, cu condiția să înțelegeți cum să faceți conformitatea site-ului dvs. GDPR.

Motivul care stă la baza regulamentului UE este de a proteja consumatorii și clienții împotriva încălcărilor de date care cresc, ceea ce costă miliarde de lire sterline pe an. Mai multe firme mari au devenit victime ale încălcărilor, inclusiv eBay, Linkedin, Bupa și Zomato.

Cei doi factori cheie ai regulamentului GDPR sunt simpli: păstrați datele clientului în siguranță și faceți comunicările de marketing cât mai clare. Nerespectarea acestor standarde conduce la o amendă gravă care a fost ridicată de la 500.000 de euro la 20 de milioane de euro sau la 4% din cifra de afaceri anuală. Mai jos vom explica cum să încorporăm aceste teme și să vă facem site-ul compatibil GDPR.

 

Formulare de contact online

Destul de mult, toate site-urile au un formular de contact, indiferent dacă sunteți o cabinet medical local, o companie de asigurări sau un restaurant - aceasta este cea mai simplă metodă pentru vizitatori să vă contacteze direct.

Pentru a vă face conform formularului dvs. de contact GDPR, vă poate ajuta dacă justificați de ce solicitați detalii. De exemplu, atunci când utilizatorul își adaugă numărul de telefon sau adresa de e-mail, ajută la afișarea informațiilor spunând "Așa ne vom contacta" sau ceva similar. 

Ceva obligatoriu pentru a vă adăuga la formularul dvs. de contact are o casetă de bifare pentru ca utilizatorii să confirme că acceptă termenii de utilizare a site-ului dvs. și modul în care aceștia sunt de acord să fie contactați. 

Trebuie să adăugați o casetă de bifare suplimentară dacă doriți să trimiteți clienților alte comunicări de marketing. Această casetă de bifare trebuie să fie dezlipită la pornire și veți avea nevoie de o casetă specifică pentru fiecare tip de comunicare, fie că este vorba de e-mail, de mesaje text sau de postare.

  • Îmbunătățirea IT pentru GDPR? Aici sunt cele mai bune laptop-uri pentru companii 2018

Marketing prin e-mail

O trăsătură cheie a regulamentului GDPR este de a se asigura că utilizatorii sau utilizatorii de e-mailuri nu primesc e-mailuri nesolicitate, indiferent dacă acestea sunt companii pe care le cunosc sau care nu le cunosc. Înainte de 25 mai, organizațiile au fost încurajate să trimită prin e-mail întreaga lor listă de abonați și să le solicite să se înscrie din nou pentru a primi buletine informative viitoare, actualizări și promoții.

Dacă clienții aleg să ignore aceste e-mailuri, aceștia vor fi automat dezabonați, care a fost primit de mulți dintre cei care doresc să-și reducă aportul de e-mailuri promoționale.

Mutarea înainte, proprietarii de site-uri web trebuie să trimită materiale de marketing prin e-mail numai acelor persoane care au optat oficial și care facilitează dezabonarea persoanelor. În cazul în care acestea nu se supun și acest lucru este raportat, acestea pot fi urmărite de ICO.

Politica de confidentialitate

Deși o politică de confidențialitate a reprezentat întotdeauna o caracteristică cheie a subsolului unui site, acest lucru este acum obligatoriu pentru orice site activ și ar trebui să includă informații cheie despre modul în care site-ul utilizează datele clientului. Site-ul dvs. trimite întrebări către alte companii sau parteneri? Trebuie să menționați în mod clar acest lucru și să includeți și numele partenerilor. ICO au furnizat un cadru de confidențialitate anunț de probă aici .

Manipularea datelor

Acum, clienții au un "drept de uitat", astfel încât aceștia să poată elimina detaliile de pe un site web și din baza de date dacă solicită acest lucru. Webmasterii ar trebui, prin urmare, să aibă un proces care să respecte acest lucru și, de asemenea, să faciliteze modul în care utilizatorii pot solicita acest lucru, indiferent dacă menționează în mod clar în politica de confidențialitate sau în altă parte pe site.

Pentru a accentua securitatea datelor despre clienți, proprietarii site-ului web trebuie să păstreze toate datele securizate într-un mediu criptat. Prin adăugarea unui protocol https pe site-ul dvs. Web, vă ajutați să criptați datele pe care clienții le completează pe site-ul dvs.

Normele GDPR evidențiază faptul că toate datele trebuie să fie stocate în UE. Deși acest lucru poate fi dificil prin operațiunile și software-ul din SUA și din străinătate, este important să verificați dacă aceste companii sunt compatibile cu GDPR dacă lucrați cu GoDaddy, Wordpress, Google, Zoho sau Mongodb. 

Când faceți modificări pentru site-ul dvs. web, amintiți-vă: sunt clar pentru client și luând în considerare datele? Dacă da, veți fi cu un pas mai aproape de a fi un campion GDPR.