Când vine vorba de folosirea hashtag-urilor Instagram, poate fi un subiect delicat.

Ultimul Ghid al Hashtags ului Instagram în 2018Unii oameni îi urăsc și unii îi iubesc puțin prea mult. Dar știați că postările cu cel puțin un hashtag de Instagram au o medie de angajare de 12,6% mai mare decât postările fără un hashtag?

Ultimul Ghid al Hashtags-ului Instagram în 2018 vă va ajuta să înțelegeți tot ce trebuie să știți despre utilizarea hashtag-urilor Instagram pentru a câștiga adepți și pentru a le crește.

Aflați cum să utilizați Strategic hashtags din Instagram și ce măsuri trebuie să faceți pentru a implementa o strategie eficientă de tag-uri care amplifică acoperirea campaniilor dvs. de marketing Instagram! Gata? Sa mergem:

 

Meniul de conținut

  1. De ce ar trebui să utilizați Hashtags din Instagram
  2. Cum functioneaza Instagram Hashtags
  3. Diferitele tipuri de Hashtags din Instagram
  4. Cum să organizați Hashtags dvs. Instagram
  5. Cum de a găsi cele mai bune Hashtags din contul dvs. pentru contul dvs.
  6. Cum să "Trend" pentru un Hashtag Instagram
  7. Formula pentru primirea în Top Posts a unui Hashtag
  8. Cum să vă creați propriul Hashtag Instagram

# 1: De ce ar trebui să utilizați seturile de instrumente Instagram

Lucrurile de pe Instagram evoluează destul de repede (mai ales în 2018!), Dar un lucru care nu sa schimbat este importanța hashtagurilor.

Până în prezent, construirea unei strategii eficiente a tagurilor hashtag este una dintre cele mai bune modalități prin care publicațiile dvs. să fie descoperite de noi publicații de pe platformă - și în funcție de modul în care sunt direcționate etichetele dvs. de tip hashtag, aceasta poate însemna mai mult angajament, mai mulți adepți și chiar și mai mulți clienți.

 

Desigur, nu este ca și cum hashtagurile din Instagram nu s-au schimbat la fel de bine! Numai în ultimul an, Instagram a lansat o tona de caracteristici hashtag noi, adăugând noi capabilități și o mai bună urmărire. Iată câteva dintre cele mai importante: 

1. Urmăriți succesul în Hashtag al Instagram cu informații despre postare

Un alt motiv pentru a trece la un profil de afaceri Instagram . Doar recent, Instagram a adăugat capacitatea de a analiza cât de eficiente sunt hashtags-ul dvs. în obținerea mai multor vizualizări (sau afișări) în postările dvs.!

Pentru a accesa aceste date, deschideți doar o postare și atingeți textul "Vizualizați statistici" de sub ea.

Glisați în sus și veți găsi o pagină completă de date pentru postarea respectivă, inclusiv numărul de afișare, afișările și, acum, modul în care au găsit persoanele care v-au văzut postarea.

2. Acum puteți urmări Hashtags pe Instagram

O altă actualizare mare, la începutul acestui an, Instagram a adăugat capacitatea de a urmări hashtag-urile, ceea ce înseamnă că puteți acum să fiți la curent cu diverse subiecte (sau comunități) urmând un hashtag legat de interesele dvs.

După ce un hashtag funcționează la fel ca în profilul unui utilizator. Când găsiți un hashtag pe care doriți să îl urmați, deschideți pur și simplu pagina hashtag și apăsați pe butonul follow.

3. Adăugați Hashtags care pot fi șterse la Bio-Instagram

Datorită unei actualizări recente , acum puteți adăuga hashtags (și nume de utilizator) care pot fi făcute clic pe Instagram bio, ceea ce înseamnă că ați construit un Bio Instagram eficient, care a devenit mult mai ușor în 2018.

Ce este atât de grozav despre această caracteristică este faptul că face din Instagram bio chiar mai funcțional - puteți folosi hashtags pentru orice, de la promovarea comunității Instagram la evidențierea conținutului dvs. de marcă.

Tot ce trebuie să faceți este să includeți un "#" înaintea oricărui cuvânt din bio și acesta va deveni automat un link clicabil care va duce vizitatorii la hashtag-ul respectiv.

4. Adăugați hashtag-uri Instagram la poveștile dvs. despre Instagram

Acesta nu este la fel de nou ca ceilalți, dar Instagram a adăugat recent posibilitatea de a adăuga hashtag-uri către Istoricul Instagram, oferind utilizatorilor încă un alt mod de a-și descoperi conținutul.

Ce este atât de grozav despre această caracteristică este faptul că, ca și postările obișnuite, atunci când adăugați un hashtag la o poveste Instagram, devine posibil să fie căutat din pagina Search & Explore. Deci, dacă cineva ar arăta hashtag-ul, ei ar putea vedea povestea ta în coada de știri din partea de sus a paginii.

Cum functioneaza Instagram Hashtags

Înainte de a ne depăși pe noi înșine, hai să discutăm pe scurt despre modul în care a funcționat Instagram.

Ca pe Twitter și alte platforme media sociale, Instagram hashtags lucrează prin organizarea și clasificarea conținutului foto și video.

 

Fiecare post Instagram pe care îl creați poate fi însoțit de o legendă și câteva hashtags (până la 30), iar aceste hashtags ajută în procesul de descoperire de conținut. 

De exemplu, un blogger pentru produse alimentare ar putea posta o imagine a unui vas superb de vase, apoi să folosească hashtags #superfoods , #cleaneatingși #vegansofig atunci când este încărcat în Instagram.

 

Folosind aceste trei hashtags, imaginea este catalogată astfel încât alți utilizatori ai Instagram care se bucură de alimente sănătoase pot găsi cu ușurință.

# 2: Diferitele tipuri de Hashtags din Instagram

Instagram hashtags-urile vin în toate formele și dimensiunile - și înțelegerea diferitelor tipuri de hashtag-uri și a publicului lor corespunzător este cheia dezvoltării unei strategii eficiente a hashtag-ului Instagram:

1. Hashtags mărci

Un hashtag de marcă este o etichetă hash care este unică pentru afacerea dvs. Poate fi la fel de simplu ca numele companiei dvs., sloganul sau numele unuia dintre produsele sau campaniile dvs. Sau poate fi un hashtag care nu are nimic de-a face cu numele dvs. de marcă, dar are tot de-a face cu identitatea dvs. de brand!

În timp ce hashtagurile comunității au rolul de a spori amploarea mesajului dvs., hashtagurile de marcă sunt concepute pentru a conecta teme pentru dvs. și publicul dvs.

De exemplu, compania "naturală" de pantofi de pantofi utilizează hashtag #weareallbirds pentru a crește gradul de conștientizare în jurul mărcii lor, oferindu-le adepților un loc pentru a partaja conținut relevant.

 

Obținerea urmăritorilor tăi să folosească tagul hash în marcă și mesaje este cheia descoperirii pe Instagram. Înseamnă că oamenii iubesc produsul sau serviciul dvs. și doresc ca alții să știe și despre asta!

2. Hashtags comunitare

Comportamentele hashtag, cum ar fi hashtag-urile de marcă, sunt hashtag-uri care conectează utilizatori asemănători în jurul unui anumit subiect. Dar, spre deosebire de hashtag-urile de marcă, hashtagurile comunității nu au legătură directă cu o afacere - ele pot fi mai largi și mult mai puțin concentrate.

Un exemplu extraordinar și folosit este @ hashtag @welltravelled de laherschelsupply , pe care marca a creat-o pentru a conecta utilizatorii cu aceeași gândire în jurul dragostei lor de fotografie de călătorie și de călătorie.

Deși nu promovează direct Herschel sau produsele sale, hashtag-ul a fost folosit pe peste 3,5 milioane de posturi și a fost cheia dezvoltării comunității lui Herschel.

Cea mai bună modalitate de a găsi aceste hashtag-uri orientate spre comunitate este căutarea pentru a vedea care este hashtags dvs. de public, sau conturile preferate, sunt deja utilizați. Cu cât este mai restrânsă sfera hashtag-ului, cu atât sunt mai implicați utilizatorii.

3. Hashtags de campanie

În timp ce hashtagurile de marcă și comunitate sunt menite să dureze, campaniile hashtags sunt de obicei mai scurte, durează doar câteva zile sau chiar un sezon sau un an.

Motivul pentru care hashtagurile campaniei au o longevitate mai scurtă se datorează faptului că acestea sunt legate de anumite campanii, cum ar fi lansarea unui nou produs sau parteneriatul. Ca urmare, întreprinderile vor promova în mare măsură un hashtag de campanie pentru a obține cât mai multă activitate și apoi să renunțe la promovarea acesteia după încheierea campaniei.

 

Pentru mai multe informații detaliate despre elementele de bază ale hashtag-ului Instagram, consultați ghidul nostru gratuit pentru strategia Hashtags !

 
 

Aflați cum să implementați o strategie de succes a hashtag-ului Instagram!

Cum să organizați Hashtags dvs. Instagram

De obicei, cea mai bună metodă de a organiza hashtag-urile a fost o foaie de calcul cum ar fi Foile Google. Ați crea o foaie de calcul cu antete ca "hashtags", "category", "# of posts" și multe altele și apoi completați-o activ, pe măsură ce ați găsit noi hashtaguri eficiente.

Din fericire, există o cale mai bună.

Datorită noii caracteristici de scriere a notițelor de mai jos , puteți crea acum mai multe liste de hash-uri pe baza categoriilor de hash-uri utilizate frecvent, toate din contul dvs. ulterior .

De exemplu, să presupunem că conduceți o marcă de călătorie și, adesea, postați fotografii de locuri frumoase din întreaga lume. În loc să încercați să rețineți (sau să găsiți) hashtag-uri relevante pentru fiecare postare, puteți utiliza subtitrările salvate pentru a le menține organizate, astfel încât să le puteți adăuga rapid atunci când vă planificați în viitor.

Dacă doriți să programați o fotografie a unei plaje din San Diego, deoarece ați salvat deja hashtags pentru diferite categorii, puteți să inserați hashtag-uri relevante pentru plaje, California, călătorii și San Diego cu doar un clic pe un buton!

După ce ați scris titlul, faceți doar clic pe "capturile salvate" și apoi faceți clic pe lista hashtag corespunzătoare pentru a adăuga instantaneu acele hashtags la titlul dvs. 

Titlurile salvate sunt disponibile în toate planurile ulterioare - inclusiv planul nostru gratuit!

# 3: Cum să găsiți cele mai bune Hashtags din contul dvs. pentru contul dvs.

Pentru a avea succes cu hashtag-urile, este important să fii strategic cu privire la hashtag-urile pe care le folosești.

În timp ce cele mai populare "hashtags" din Instagram au fost folosite de milioane și de milioane de ori, asta nu înseamnă că veți obține o mulțime de plăceri și comentarii pur și simplu adăugând #love , #happy sau #dog la postarea dvs.

În loc să utilizați cele mai populare hashtags din Instagram, este mai bine să utilizați hashtag-urile de top din Instagram care au o comunitate angajatoare în spatele lor și sunt specifice pentru publicul sau industria dvs.

 

Deci, cum ar trebui să găsești aceste hashtag-uri cool, creative și orientate spre comunitate? Cea mai bună modalitate este de a arăta și de a vedea ce Instagram hashtags audiență, concurenți și lideri din industrie sunt deja utilizați. Cu cât este mai restrânsă sfera hashtag-ului, cu atât sunt mai implicați utilizatorii. Veți fi șocați și surprinși de cât de ușor pot obține haștage de nișă!

De exemplu, să presupunem că veți posta o fotografie a unui bulldog francez. În loc să etichetați doar #dogstagram (peste 15 milioane de postări), puteți eticheta, de asemenea, #frenchie (peste 5 milioane de postări) și #squishyfacecrew (peste 1,3 milioane de postări) pentru a ajunge la o audiență mai bine direcționată către persoanele care iubesc cu adevărat buldogii francezi. Aceasta este cea mai bună modalitate de a obține o mulțime de implicare țintită pe postările dvs.!

 

Iată cum puteți găsi cele mai bune module hashtag pentru contul dvs.:

1. Utilizați funcția Sugestii Hashtag ulterioară

Pentru a vă ajuta să actualizați cercetarea hashtag, ulterior a lansat recent Hashtag Suggestions , un instrument care vă ajută să găsiți cele mai bune hashtags pentru fiecare post Instagram!

GIF

Hashtag Suggestions funcționează prin găsirea automată a hashtag-urilor relevante pentru postările dvs. pe baza altor hashtag-uri pe care le utilizați.

De exemplu, să presupunem că postați o fotografie a unui dormitor frumos pentru a vă promova afacerea care vinde lenjerii de pat. Tot ce trebuie să faceți este să cunoașteți un hashtag relevant (cum ar fi #livesimply), să îl puneți în Sugestii Hashtag, să apăsați "Suggest" și această caracteristică va genera imediat alte 30 de hashtag-uri, sortate după relevanță.

Apoi puteți alege și alege care dintre aceste hashtag-uri vă va adăuga la postarea dvs. Tot ce trebuie să faceți este să faceți clic pe "Insert Hashtags" și acestea vor fi adăugate la sfârșitul legendei.

2. Cercetați-vă publicul

Aruncarea hashtags aleatoare la sfârșitul postărilor dvs. Instagram nu va crește publicul. În schimb, aflați ce este folosit de către utilizatorii dvs. și vedeți ce corespund conținutului pe care îl publicați. Hashtagurile dvs. ar trebui să fie relevante și să conțină cuvinte cheie pe care utilizatorii le caută efectiv.

3. Cercetați-vă concurenții

Este întotdeauna inteligent să afli ce fel de hașturi folosesc concurenții tăi. Procedând astfel, puteți determina ce hashtags oferă cea mai mare implicare.

Deși este posibil să nu fie intenția dvs. de a concura cu acești hashtag-uri, ați putea sfârși prin a afla cum vorbesc clienții dvs. potențiali și ce hashtags pe care îl folosesc. Și poate veți descoperi noi hashtag-uri care să vă adauge repertoriul!

 

4. Liderii industriei de cercetare

Una dintre cele mai bune căi de a găsi hașutele pe care ar trebui să le folosiți este să urmați influențatorii Instagram care au același (sau similar) public țintă ca și dvs. Pentru persoanele care nu sunt inzestrate, oamenii de influență socială sunt, în principiu, cei care tind să se comporte în mod excepțional pe social media. Fiecare industrie are propriile influențe cheie. Aflați cine sunt acești oameni în nișă și că nu reușiți. Acești oameni sunt deja stabiliți cu publicul țintă, deci de ce să nu învățați de la cei mai buni?

5. Gasiti Hashtags Related

Studierea peisajului tendințelor relevante pentru hashtag-ul dvs. este o modalitate ușoară și eficientă de a vă dezvolta comunitatea. Pur și simplu introduceți hashtag-ul în bara de căutare a aplicației, apoi selectați "tags" din meniul derulant. Apoi, veți putea vedea toate hashtag-urile de top care sunt strâns legate de propria dvs. hashtag, dezvăluind căi suplimentare de accesare, monitorizare și implicare în comunitatea dvs.

De asemenea, puteți naviga prin postări care conțin un hashtag cu care deja reușim. Vedeți o tendință a oricăror altor hashtag-uri care ar putea fi incluse în postările viitoare? Dacă da, scrieți-le jos.

# 4: Cele mai bune practici pentru Hashtags din Instagram în 2018

Instagram hashtags-ul poate fi un instrument puternic pentru descoperire atunci când este utilizat corect - dar ele pot, de asemenea, să arate spam și să vă rănească contul atunci când sunt folosite incorect. Iată câteva reguli pe care trebuie să le urmați pentru a obține mai mult de la hashtag-urile Instagram în 2018:

Când trebuie să utilizați Hashtags de tip Instagram?

Răspunsul scurt? Cât de des posibil! De fiecare dată când partajați conținut pe Instagram, indiferent dacă este vorba de o poveste sau de o poveste Instagram, dacă scopul dvs. este să îl vedeți de cât mai mulți oameni posibil, trebuie să utilizați hashtag-urile Instagram.

 

Acestea fiind spuse, s-ar putea să existe ocazii în care utilizarea hashtags nu este necesară! Ca și cum ați împărtăși un anecdot sau poveste personală.

Acest lucru se întâmplă mai des în cazul Istoricilor Instagram decât în ​​cazul posturilor regulate (deoarece acestea tind să fie mai casual în general), dar variază de la caz la caz. La sfârșitul zilei, este mai bine să cântăriți tonul sau subiectul postării dvs., împreună cu ceea ce sperați să realizați și apoi să decideți dacă are sens să utilizați hashtag-uri.

Cât de multe Hashtags ar trebui să utilizați?

Din păcate, nu există o regulă greu și rapidă atunci când vine vorba de a decide cât de multe hashtags ar trebui să utilizați. În timp ce unii experți ca Alex Toobyrecomandă utilizarea numărului maxim de haștaje permise, deoarece vă oferă mai multe oportunități de descoperire, alții vă recomandă să utilizați doar 5-10.

Am văzut tot felul de strategii și idei despre câte hashtag-uri au făcut diferența, dar la sfârșitul zilei, depinde de tine. Dacă puteți găsi 30 de hashtag-uri super-relevante pentru a adăuga la fiecare post, atunci ar trebui să mergeți cu siguranță pentru el.

 

Cu toate acestea, dacă nu vă simțiți confortabil utilizând acele multe, nu ezitați să alegeți mai puțin. Este întotdeauna bine să experimentați cu numărul de hashtag-uri pe care le utilizați într-o postare în căutare, pentru a găsi locația dăunătoare a hashtag-ului.

Ce Hashtags ar trebui să utilizați?

Cel mai important lucru pe care trebuie să-l țineți minte atunci când decideți ce folosiți să utilizați este că sunteți intenționat - ca și în cazul în care utilizați hashtag-uri pe care publicul dvs. țintă le caută și urmărește!

Potrivit lui Tooby, este important să porniți toate hashtag-urile dvs. din Instagram în fiecare post pentru a evita să fiți "spammi". Este, de asemenea, o idee bună să evitați hashtags gimmicky, cum ar fi #likefor, și hashtags care au fost folosite un milion de ori. În timp ce aceste hashtags ar putea să vă aducă câteva alte plăceri, acestea nu vă vor ajuta să crească o foarte angajat, urmărit urmări.

 

În schimb, încercați să căutați niște hashtag-uri de nișă ultra-speciale care sunt relevante în mod specific pentru conținutul pe care îl postați. Nu este o idee proastă de a utiliza capturile salvate pentru a construi mai multe liste de hash care sunt organizate pe teme sau categorii.

Și nu uitați să utilizați hashtag-ul dvs. de marcă ori de câte ori are sens! Primul pas pentru a obtine alti utilizatori pentru a partaja tag-ul dvs. hashtag este sa il folositi singur.

# 5: Cum să "Trend" pentru un Hashtag Instagram

Dacă ați căutat vreodată o etichetă hash pe Instagram, probabil ați observat o grilă "Top Posts" în partea de sus a paginii cu rezultate.

Era în aplicația mobilă Instagram că vedeți doar cele 9 posturi de top pentru fiecare hashtag, dar datorită unei actualizări recente, acum puteți comuta între postările "Top" și "Recent" când căutați un hashtag (notă: este încă doar primele 9 postări de pe versiunea desktop a Instagram).

Noțiuni de bază în posturile de sus pentru un hashtag este o modalitate foarte bună de a fi descoperit de către noi utilizatori. Ca și cum ați fi prezentat pe pagina Explorează , poate duce la un efect de rețea imens care face ca postul dvs. să devină viral pe Instagram.

Deci, cum de fapt te ocupi de Top Posts pentru un hashtag?

Pe baza experienței noastre, cei doi factori care joacă cel mai mare rol pentru a determina dacă o postare ajunge în posturile de top pentru un hashtag sunt cât de mult implicare postul devine și cât de repede devine acest angajament.

În general, posturile de top își iau poziția în primele 24 de ore de postare, deci aveți nevoie de acele plăceri și comentarii care să se rostogolească rapid după ce au fost postate. Dacă puteți genera o mulțime de implicare în postarea dvs. Instagram la scurt timp după postare, aceasta indică companiei Instagram că postarea dvs. este un conținut de calitate și de conținut.

Formula pentru primirea pe Top Posts:

1. Alegeți hashtagurile potrivite

Primul pas este să alegeți tendințele potrivite pentru hashtags. Dacă sunteți un cont mai mic, cu 10 000 de persoane sau mai puțini adepți, este mult mai probabil ca tendința pentru hashtag-uri mai mici, foarte bine direcționate, precum #fashiongoals, decât pentru o masă hashtag ca #instafashion .

Așa cum am discutat mai devreme, relevanța hashtag este mult mai importantă decât cât de populară este. Mai degrabă decât să adăugați doar fotografii hashtags ( #sunset , #girl , #cali ) la fotografiile dvs., găsiți ce au fost distruși dehashtag-uri în nișă! În acest fel, vă puteți conecta cu alte reclame din industria dvs. și puteți dezvolta relații personale

2. Generați o tona de angajare

Odată ce ați selectat eticheta hash, trebuie să vă concentrați pe obținerea cât mai rapidă a angajamentului dvs. în cel mai scurt timp posibil. Și una dintre cele mai bune modalități de a face acest lucru este de a programa posturile dvs. Instagram atunci când publicul dvs. este cel mai activ pe Instagram .

Dacă postați atunci când publicul dvs. este cel mai activ pe Instagram, este mai probabil să determinați implicarea în acea postare. Acest angajament se va traduce prin faptul că Instagram va lovi postul dvs. mai sus pe fluxurile utilizatorilor, ceea ce, la rândul său, va duce la o implicare și mai mare în postarea ta. Este un proces ciclic: o implicare mai mare duce la o mai mare vizibilitate, ceea ce duce la un angajament mai înalt, ceea ce duce la o mai mare vizibilitate ... și totul începe cu postarea pe Instagram.

# 6: Cum să vă creați propriul Hashtag Instagram de marcă

După cum am discutat deja, hashtagurile de marcă reprezintă o modalitate excelentă de a începe o conversație cu adepții dvs. și de a spori acoperirea conținutului dvs. În mod obișnuit, "fanii" afacerii dvs. vor folosi tagul hash pentru a împărtăși conținut relevant cu urmașii lor - deci sunt excelente pentru curățarea conținutului generat de utilizatori (UGC).

Hashtag-ul dvs. de marcă poate fi la fel de simplu ca numele companiei dvs., tagline sau numele unuia dintre produsele sau campaniile dvs. Sau poate fi un hashtag care nu are nimic de-a face cu numele dvs. de marcă, dar are tot de-a face cu identitatea dvs. de brand.

În orice caz, atunci când creați propriul hashtag de produs Instagram , nu uitați să îl păstrați simplu și captivant. Ar trebui să fie scurtă și ușor de scris, astfel încât fani și clienți să-și poată aminti cu ușurință - dar, de asemenea, relevant și creativ, astfel încât oamenii vor fi entuziaști în ceea ce privește partajarea!

Hashtags care sunt fie amuzante, inteligent construit, sau ambele sunt, de asemenea, mult mai probabil să lase o impresie de durată. Dar ele pot fi, de asemenea, mai e- learning sau de ajutor decât de divertisment. De exemplu, firma @snowehome utilizează hashtag #startwithsnowe pentru clienții lor pentru a-și arăta modul în care îți amenajează casele cu produsele lor.

Brandurile hashtag-urilor pot fi utilizate pentru a conduce vehicule sau pentru a vă prezenta produsele și serviciile dvs. - dar, în realitate, există o mulțime de modalități minunate pe care firmele le pot folosi pentru a-și supraîncărca eforturile de marketing ale Instagram. Aici sunt cateva exemple:

1. Colectați conținut generat de utilizatori (UGC)

Concursurile structurate în jurul UGC sunt toate furie și cu un motiv bun: sunt distractive, populare și excelente atât pentru implicarea în conducere, cât și pentru a ajunge la un nou public. Creați un concurs în care urmașii dvs. să încarce fotografii pe Instagram și să eticheteze postarea lor cu tagul hash.

2. Inspire comunitatea ta

Instagram este o comunitate construită pe puterea povestirii vizuale. Este locul în care lumea captează și împărtășește momentele prin imagini. Un hashtag Instagram de marcă poate inspira comunitatea dvs., creând o destinație pentru oameni de a împărtăși și a colecta conținut frumos și semnificativ.

3. Luați urmașii dvs. în spatele scenei

Luând-o pe urmașii dvs. în spatele scenei este o modalitate excelentă de a construi o legătură mai profundă cu marca dvs. și una dintre cele mai bune modalități de a face acest lucru este cu un hashtag Instagram de marcă. Păstrați-vă adepții în buclă despre știrile și lansările de produse ale companiei sau pur și simplu vă oferă publicului o privire asupra modului în care marca dvs. face ceea ce face - de la oameni la produs.

4. Creați o hashtag personalizată pentru evenimentul dvs.

Dacă găzduiți un eveniment, alegeți în prealabil un hash și încurajați-i pe urmașii dvs. să facă schimb de conținut în jurul lui pe Instagram. Acesta va contribui la participarea și implicarea și va organiza, de asemenea, toate postările care sunt etichetate cu aceasta pe o pagină de tip hashtag.

 

5. Promovarea de noi produse

Deoarece proiectele hashtag creative cresc în popularitate, având un hashtag de brand activ, pe care clienții dvs. doresc să-l folosească, este oală de aur la sfârșitul curcubeului Instagram. Prin includerea hashtag-urilor corespunzătoare în postările dvs., puteți ajunge în mod eficient la noi persoane interesate de produsele dvs. Cheia este să folosiți hashtaguri de marcă care nu doar descriu fotografiile și afacerea dvs., ci îi atrage pe utilizatori să cumpere.

Utilizarea strategică a hashtags-ului Instagram este o modalitate excelentă de a vă conecta cu clienții, de a găsi conținut creat în legătură cu dvs. de către urmașii dvs. și de a crea relații pe termen lung cu parteneri importanți!

Sunteți gata să vă mișcați cu strategia dvs. de marketing Instagram? Mai târziu, vă este ușor să planificați, să gestionați și să programați postările dvs. Instagram!

 

Surce: link

Tags: