Programarea motoarelor de cautare se schimba la fiecare cateva zileProgramarea motoarelor de cautare se schimba la fiecare cateva zile si este imposibil sa tii pasul cu acestea, cu exceptia cazului in care apelezi la serviciile de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO). Chiar si cu toate schimbarile de pe web, strategiile de promovare SEO de calitate continua sa produca un randament insemnat al acestei investitii in afacerea ta.

In acest articol prezentam primele 3 motive pentru care este in interesul dumneavoastra sa va mariti bugetul de marketing pentru a include mai multe activitati de optimizare SEO in anul 2017.

1. Strategiile de marketing cu continut de top (premium) transforma clientii in campioni

Ati auzit de ani de zile ca, in ceea ce priveste marketingul online, continutul este regele. Mergand mai departe, a face marketing inseamna a avea continut de calitate, iar motoarele de cautare au evoluat in a fi tot mai inteligente in descifrarea intre continutul superficial si acele bucati de continut care intr-adevar au fost elaborate de specialisti.</p>Google, Yahoo! Si Bing se afla intr-o continua deplasare favorizand continutul care este mai lung si mai detaliat in detrimentul articolelor scurte si ilogice. Veti observa ca cu cat este mai consistent continutul, cu atat va fi mai „consumat” de publicul tinta si veti fi pe primele locuri pe pagina motoarelor de cautare in demersul dumneavoastra de promovare a afacerii online. Potrivit Google, „Utilizatorii adesea apeleaza la Google pentru a raspunde la intrebari rapide, dar cercetarile sugereaza ca pana la 10% din nevoile zilnice de informare ale utilizatorilor implica invatarea despre un subiect vast”. In cele din urma, doar aceasta afirmatie demonstreaza ca motoarele de cautare sunt partinitoare la mai multe articole detaliate, care nu numai ca ofera un raspuns la intrebarile cele mai presante ale clientilor dumneavoastra dar, de asemenea, ii face mai inteligenti.

„Calea spre inima Google este prin marketing cu continut de calitate”. (Citat Twitter)

Acesta este motivul pentru care este esential ca furnizorul sau consultantul dumneavoastra de servicii SEO sa va poata oferi de asemenea si servicii de marketing de continut. In 2017, marketingul de continut de calitate va juca un rol foarte important in construirea brandului afacerii dumneavoastra, generand trafic si directionand acest trafic in adevarate oportunitati de afaceri. Veti deveni un lider autoritar in domeniul dumneavoastra de activitate si va va ajuta sa ajungeti in topul motoarelor de cautare, in demersul de promovare a site-ului dvs.

2. Backlink-urile (un hyperlink de intrare de la o pagina web la un alt site web) ieftine te vor baga in „inchisoarea” Google cu o cautine greu de platit, enorma

Probabil ca in trecut ati fost in masura sa va fi cumparat drumul spre topul motoarelor de cautare, dar Google a precizat clar ca nu va mai tolera site-urile web care continua sa incerce sa manipuleze sistemul.

Cu fiecare nou algoritm lansat, motoarele de cautare au ca scop reducerea numarului de metode ieftine, convenabile, pe care proprietarii de site-uri le-au utilizat pentru a obtine backlink-uri. Daca ti se gasesc articole „spinuite”, utilizand excesiv marcajele sociale, folosind linkuri platite (altele decat campaniile PPC legitime), continut duplicat si cuvinte cheie de umplutura, atunci esti in pericolul de a face cunostinta cu „inchisoare SEO”.

„In SEO, niciodata sa nu superi Pinguinul sau Panda. S-ar putea sa te manance la micul dejun.” (Citat Twitter)

Panda, Pinguinul si Pasarea Colibri sunt poreclele date la unele dintre actualizarile algoritmului motorului de cautare Google. Prima regula de optimizare SEO este ca niciodata sa nu le infurii pe acestea, deoarece vei risca sa te gasesti pe lista neagra a motorului de cautare.

Recuperarea dintr-o mica cadere brusca in topul paginilor motorului de cautare (SERPs), din cauza unui algoritm, poate deveni foarte scumpa. Odata ce dauna s-a produs, poate dura saptamani, luni sau chiar ani pentru a recupera pe deplin rank-ul pierdut.

Un audit SEO complet si profesionist a site-ulului dumneavoastra web nu este ieftin atunci cand trebuie reparate problemele SEO de aceasta natura. De asemenea, va trebui sa luati in considerare si suma de bani pe care site-ul dumneavoastra de afaceri sau blogul il va pierde atunci cand acesta scade de pe primele pozitii ale motorului de cautare. Unele companii pot pierde chiar mai mult de 10.000 de dolari pe zi, in cazul in care clientii nu pot gasi pe Google produsul pe care il cauta.

Asigurati-va ca aveti cuprins in buget un furnizor de servicii SEO calitate, pentru a rezolva orice probleme care ar putea exista deja si a va transforma potentialele venituri pierdute, nefructificate in vanzari. Iar pentru aceasta aveti nevoie de o strategie de link building eficienta.

3. Externalizeaza-ti serviciile de social media pentru a iesi in evidenta si a fi gasit mult mai usor

Google a anuntat deja ca aparitiile in media de socializare online (social media) influenteaza tot mai mult topul motoarelor de cautare. Este o certitudine ca social media va continua sa devina un factor si mai important pentru construirea unor marci de afaceri de succes si de aducatoare de trafic in 2017.

Cu toate ca avem exemple de succes in social media, acest lucru nu inseamna ca alocand din timpul dumneavoastra acestor activitati veti avea neaparat succes.

„Cand este abordata gresit, social media poate distruge brandurile, in loc de a le construi si creste.”

Atunci cand petreceti mult timp concentrandu-va pe social media, in primul rand ca veti fi deconectat de la acele aspecte ale afacerii pe care doar dumneavoastra sunteti in masura a le rezolva. Chiar daca sunteti proprietarul afacerii, asta nu inseamna ca este si rentabil sa va sacrificati cateva ore pe zi pentru a-l dedica activitatilor de social media. Cel mai simplu si cel mai rentabil mod de a gestiona social media cu succes este sa externalizati acest serviciu catre o companie care exceleaza atat in acest domeniu, cat si in construirea de branduri on-line.

Cum sa alegeti o companie de servicii SEO sau un consultant?
Asa-zisii „experti” SEO sunt mai pe toate drumurile in ziua de astazi si cu siguranta ca se vor inmulti in anul 2017, mai ales ca tot mai multe persoane incep sa-si dezvolte propriile lor site-uri web sau bloguri.

„Cei mai multi profesionisti SEO se autoproclama „experti”, dar acestia au intrat in acest domeniu doar pentru a face bani”. (Citat Twitter)

Atunci cand alegeti o firma de promovare SEO, este important sa va asigurati ca specialistii acesteia au o viziune pe termen lung a nevoilor dumneavoastra de marketing. Cand este facut in mod corect, optimizarea SEO incorporeaza o strategie pe termen lung cu continut solid de marketing, social media si linkuri de intrare catre site-ul dumneavoastra (backlinkuri).

Specialistii si agentiile de servicii SEO de calitate vor veni cu un anumit pret, deoarece acestia au multi ani de experienta, numeroase studii de caz si povesti de succes, marturii si recomandari dintre cele mai bune din partea clientilor si simt pulsul tuturor motoarelor de cautare si a schimbarilor din social media.

Iar cu cat serviciile de promovare SEO livrate sunt mai de calitate, cu atat vor creste si cheltuielile. Afacerea sau brandul dumneavoastra trebuie sa fie dispuse sa includa acest cost in bugetul anului 2017 pentru a va ajuta sa va clarificati obiectivele si strategiile de marketing in ceea ce priveste motoarele de cautare si social media. Nu numai ca veti atinge aceste obiective, dar le veti si depasi.

 

 

sursa: http://www.libertatea.ro/stiri/3-motive-pentru-ti-creste-bugetul-de-optimizare-seo-2017-1751209