Importanta designului paginii facebook a hotelului si pensiuniiImportanța designului paginii Facebook a hotelului

În timp ce site-ul web al hotelului dvs. este cel mai bun reprezentant de vânzări, pagina de Facebook a hotelului este cel mai bun reprezentant al Relațiilor Publice. Prin urmare, este extrem de important să vă brumați pagina de Facebook a hotelului cu instrumentele adecvate pentru a angaja fanii dvs. Facebook. Mai jos sunt cinci sfaturi simple pentru a transforma pagina dvs. Facebook într-o mașină PR de succes.

5 sfaturi pentru o pagină de Facebook puternică

 1.Proiectarea paginii se diferențiază de concurență:

Din motive evidente, cea mai vizibilă caracteristică a unei pagini facebook a hotelului este logo-ul, întrucât designul paginii hotelului este facebook. Afișează-ți logo-ul într-un mod neașteptat. Furnizați o pagină de prezentare a hotelului, care este atât informativă cât și distractivă. Atunci când creați noua pagină de Facebook a hotelului, asigurați-vă că reflectă culorile, texturile și experiențele oferite de proprietate, dar se potrivește și stilului Facebook.

2.Etichetarea fotografiilor răspândește cuvintele:

Studiile indică faptul că imaginile sunt al doilea factor chiar în spatele prețurilor în ceea ce privește influența asupra alegerii proprietății de a rămâne. Cu tehnologia actuală, obținerea unei imagini bune este mai ușoară ca niciodată. Facebook este excelent în partajarea imaginilor și implicarea utilizatorilor - în fiecare zi 100 de milioane de fotografii sunt etichetate pe Facebook. Deci, întrebați-vă invitații dvs. dacă poți să faci poze cu ei, apoi să le etichetezi pe Facebook. Proprietatea dvs. va fi văzută de mulți dintre prietenii lor.

3.Elementul de meniu "Hotel" se ocupă de utilizatori:

Având o navigare ușor de utilizat și ușor de utilizat pe pagina dvs. de Facebook a hotelului este un factor decisiv pentru modul în care sunt angajați vizitatorii dvs. vor fi. Navigarea necorespunzătoare și utilizarea ușoară pot duce la abandonarea de către vizitatori a paginii dvs. Facebook. Nu te complica. Nu încercați să copleșiți persoanele cu multe opțiuni: sunt suficiente 3 sau 4 elemente de meniu: este suficient să faceți o prezentare generală a hotelului, camere, oferte speciale și o hartă.

4.Promoțiile și tombolele stimulează vizitatorii să revină:

este important să oferiți stimulente sociale vizitatorilor site-ului, astfel încât să-și aleagă proprietatea asupra competiției. Crearea de oferte speciale pe pagina dvs. de Facebook și oferirea de tombole va crea o urmărire loială. De asemenea, vă poate ajuta să vindeți inventarul de primejdie într-un mod care să nu vă canalizeze vânzările obișnuite și puteți optimiza clasamentul motorului dvs. de căutare oferind conținut proaspăt pe site.

5.Ce se întâmplă pe Facebook, rămâne pe facebook:

În majoritatea paginilor facebook, există foarte puține "spillover" trafic pe site-ul web al hotelului. Prin urmare, trebuie să oferiți direct pe pagina dvs. de Facebook a hotelului posibilitatea călătorilor de a verifica tarifele și disponibilitățile pentru datele de călătorie și de a rezerva. Mai mult decât atât, mulți călători în zilele noastre au date flexibile și sunt în mod activ în căutarea vânatului și dispuși să schimbe ceva confort pentru un preț sau un pachet mai bun. Asigurați-vă că prezentarea generală a calendarului afișează o viziune pe termen lung a tarifelor și disponibilităților, astfel călătoriile pot alege vacanta perfectă sau călătorie de afaceri în funcție de nevoile și posibilitățile lor.


Pentru cateva exemple de pagini facebook:

Hotel Aiken
Hoteluri Amazonia
Ponei Express Jackson Hole
Umbrele din Barbados


Dacă doriți să aflați mai multe despre ceea ce poate face pentru a vă îmbunătăți pagina de Facebook a hotelului, discutați cu unul dintre specialiștii noștri online sau telefonic.