Inainte de a sări în publicitatea plătită pe Internet

5 lucruri pe care trebuie să le faceți înainte de a sări în publicitatea plătită pe InternetPublicitatea plătită este o modalitate excelentă de a ghida mai mult trafic pe site-ul dvs. și de a crește afacerea, dar poate deveni rapid costisitoare dacă nu sunteți atent. Cum vă asigurați că profitați la maximum de anunțurile dvs. plătite?

Doar a doua zi, vorbeam cu un proprietar de afaceri din comunitatea mea locală. Recent, au început o campanie Google AdWords agresivă, care a funcționat, cam așa. Ei primeau noi clienți, dar conducerea era pentru lucruri pe care nici nu le făceau. Achiziționarea acestora de la AdWords a fost prea mare și plăteau pentru clienți care nu erau deloc buni.

Cum ne asigurăm că publicitatea noastră plătită are performanța așa cum ar trebui să fie? Există câteva lucruri simple pe care le putem face pentru a ne asigura că obținem cea mai mare forță pentru dolarul nostru.

 

Înțelegeți cât de mult funcționează cuvintele cheie de coadă

Principalul lucru pe care trebuie să îl înțelegem înainte de a sări în publicitatea plătită (în special în publicitatea de căutare) este modul în care funcționează toate - mai exact, modul în care funcționează cuvintele cheie. Instrumentul Google AdWords este o resursă excelentă pentru descoperirea cuvintelor cheie din industria dvs.

Problema cu acest instrument este că tinde să împingă oamenii către cuvinte cheie foarte largi, care sunt mult mai scumpe și mult mai puțin eficiente. Acestea sunt numite cuvinte cheie "cap". Este important să rețineți că nu sunteți în căutarea neapărat a cuvintelor cheie cu cel mai mare trafic. Căutați cuvintele pe care clienții dvs. le folosesc pentru a vă căuta.

Deci, va trebui să fii în căutarea unui lucru numit "cuvinte cheie cu coada lungă". Aceste cuvinte cheie sunt cuvintele cheie mai lungi, mai specifice, care, împreună, reprezintă majoritatea traficului bazat pe căutare.

 

Învățați să identificați cuvinte cheie mai lungi, mai puțin populare, numite "cuvinte cheie lungi".

În exemplul de mai sus, termenul "marketing social media" este considerat un cuvânt cheie "head", ceea ce înseamnă că este căutat foarte frecvent. Termenul mult mai puțin popular "cursuri de marketing social media online" primește câteva căutări, dar exemplifică mai bine un cuvânt cheie lung. S-ar putea să mergi chiar mai departe și să încerci ceva de genul "cele mai bune cursuri de marketing social media online".

Marea greseala pe care o fac multi marketerii pentru prima data cu SEO sau cu plata pe clic este alegerea cuvintelor cheie greșite. Atunci când achiziționați cuvinte cheie "cap", cum ar fi "marketingul social media", veți cheltui cu atât mai mult bani și vă veți reduce dramatic rentabilitatea investiției. Cheia pe care trebuie să o rețineți este că veți obține mult mai multă forță pentru suma dvs. de bani vizând un număr mare de termeni mai puțin trafic decât prin direcționarea unui număr mic de termeni de trafic mai mare .

În cele din urmă, cea mai bună sursă de cuvinte cheie poate veni de pe propriul dvs. site web. Luați în considerare utilizarea unui instrument de anchetă, cum ar fi Qualaroo, pentru a afla ce clienții dvs. caută sau de ce au decis să facă afaceri cu dvs. (după checkout, de exemplu). Limba pe care o folosesc poate fi o copie de anunțuri foarte eficientă pentru anunțurile pe internet.

Cunoaște Teritoriul

Există o mulțime de locuri pentru a cumpăra anunțuri, fiecare site are propriile sale puncte forte și puncte slabe. Pentru a începe, ar trebui să înțelegeți câteva dintre cele mai importante tipuri de publicitate plătită.

Afișajele afișate sau anunțurile banner - anunțurile de bannere vin imediat în minte atunci când ne gândim la publicitatea online deoarece acestea se remarcă atât de vizibil pe pagină. Ele sunt foarte frecvente și vin într-o varietate de dimensiuni. Aceste anunțuri pot fi eficiente, dar tind să vizeze clienții care nu caută în mod activ ceva nou.

De exemplu, o persoană poate citi un articol de ziar și nu este interesată de un nou curs de social media. Anunțurile grafice pot avea succes, dar trebuie utilizate în mod corespunzător. Anunțurile grafice pot fi achiziționate utilizând un model cu plata-pe-clic sau pot fi afișate pur și simplu pentru o anumită perioadă de timp.

 

Anunțurile text - Anunțurile text sunt tipul pe care îl vedeți de obicei în pagina principală de căutare Google. Aceste anunțuri sunt, în general, mai puțin costisitoare decât anunțurile grafice și clienții vizați care caută de fapt ceva specific. Ele pot fi foarte eficiente, dar depind foarte mult de cercetarea corectă a cuvintelor cheie și de testele A / B (un subiect pe care îl vom discuta mai târziu în acest post).

Iată câteva dintre locurile pe care ar trebui să le încercați să le afișați, deși există cu siguranță multe altele:

Google AdWords. - Google AdWords este o alegere evidentă pentru multe companii. Acestea oferă anunțuri afișate și text în asociere cu cuvinte cheie foarte bine direcționate. AdWords este o alegere clară pentru orice campanie. Sfat pentru bonusuri: anunțurile dvs. Google AdWords vor genera o rentabilitate mai bună a investiției cu cât utilizați mai mult AdWords. Google va recompensa clienții pe termen lung cu "scoruri de calitate" mai bune .

Bing sau Yahoo. - Bing și Yahoo oferă platforme de anunțuri alternative care funcționează similar cu cele ale companiei Google. Acestea combină afișarea și anunțurile text cu termeni de căutare direcționați. Unele mărci constată că, în timp ce aceste opțiuni produc un trafic mai redus, rentabilitatea globală a investiției este puțin mai bună.

Facebook sau LinkedIn. - Publicitatea socială a crescut enorm în popularitate în ultimii ani. Aceste anunțuri combină elementele de text și de afișare și sunt direcționate în funcție de preferințele utilizatorilor, demografice și locația. În funcție de tipul de afacere dvs., atât Facebook, cât și LinkedIn sunt opțiuni valide de luat în considerare.

A da peste. - Rețeaua socială StumbleUpon oferă o opțiune de publicitate plătită unică, care este foarte ieftină și garantează un "clic-through" de un fel. Acest lucru merită privit, dar este important să urmăriți conversiile dvs. reale, care reprezintă slăbiciunea primară cu acest model.

BuySellAds sau Direct Buy. - BuySellAds.com este un loc minunat pentru a găsi oportunități suplimentare de anunțuri grafice. Acestea vă permit, de obicei, să "închiriați" spațiu pe un site sau pe un blog pentru un cost fix. Oportunități suplimentare precum acest lucru pot exista dacă contactați direct pe bloggerii dvs. preferați.

La început, este important să încercați mai multe dintre aceste opțiuni și să utilizați date grele pentru a lua decizii finale despre locul în care doriți să vă puneți banii. Adesea, pur și simplu, ghicim care site-uri vor fi cele mai bune fără a face prea multe eforturi în a afla dacă avem de fapt dreptate. Datele grele, nu presupuneri, vă vor spune ce vă oferă cea mai bună întoarcere. Capacitățile bune de urmărire vor face posibil acest lucru.

Pregătiți-vă urmărirea

Dacă nu puteți vedea cum funcționează fiecare dintre anunțurile dvs., atunci nu ar trebui să cumpărați deloc publicitate plătită. Lucru frumos despre publicitatea online este că aveți ocazia de a urmări totul. Google Analytics este o necesitate absolută în ceea ce privește cumpărarea de anunțuri online. Acest pachet de analiză este gratuit și ușor de instalat.

Odată ce l-ați setat, trebuie să deveniți foarte familiarizat cu campaniile personalizate Google Analytics. Aceste opțiuni vă permit să creați o adresă URL personalizată pentru fiecare anunț care vă va ajuta să vedeți performanța generală pentru toate anunțurile dvs. publicitare. Utilizarea Google Analytics în acest fel vă va oferi un singur tablou de bord pentru a compara toate campaniile dvs. publicitare.

 

Putem folosi analize, cum ar fi Kissmetrics , pentru a determina cât de eficiente sunt eforturile noastre.

Kissmetrics este un alt instrument important pentru urmărirea online, deoarece vă permite să creați un raport de canal pentru anunțurile dvs. Nu numai că veți putea vedea cantitatea de trafic pe care ați primit-o din anunț, dar, de asemenea, veți putea vedea câte dintre clicuri s-au transformat într-un plumb veritabil, o achiziție sau chiar un abonat pe termen lung.

Acest tip de urmărire este extrem de important; clicurile și numărătoarea traficului pur și simplu nu vă pot spune tot ce vreți să știți. În timp ce este posibil să obțineți mai puține clicuri cu anumite tipuri de anunțuri, în cazul în care acestea sunt mai susceptibile de a se converti la vânzări, acestea ar putea fi în valoare de dvs. timp.

 

Campaniile personalizate Google Analytics fac ușor urmărirea cu etichetele URL personalizate.

Creați o pagină de destinație

Este important să trimiteți vizitatorii care intră pe o pagină unică (numită pagină de destinație) pe site-ul dvs., mai degrabă decât pe pagina dvs. de pornire. Acest lucru poate părea contra-intuitiv, dar există trei motive foarte bune pentru utilizarea acestei strategii:

  1. Paginile de destinație vă permit să vă personalizați mesajul pentru vizitatorii primiți. Aceasta înseamnă că poți continua mesajul pe care l-ai început cu anunțurile, ceea ce creează o experiență coerentă.
  2. Aceste pagini de destinație personalizate vă permit să împingeți vizitatorii spre acțiuni specifice, cum ar fi descărcarea unei cărți electronice gratuite. (Afișarea navigației tradiționale poate distrage vizitatorii.)
  3. Paginile de destinație fac foarte ușor urmărirea vizitelor dvs. Acest lucru este deosebit de important.

Când combinați această strategie cu instrumente de urmărire a canalului ușor cum ar fi Kissmetrics, puteți obține rapid o mulțime de informații despre cum să ajungeți și să-i vindeți vizitatorilor noștri. În unele cazuri, puteți crea o singură pagină de destinație pentru o întreagă campanie de anunțuri. În alte cazuri, vă recomandăm să creați o anumită pagină de destinație pentru fiecare cuvânt cheie pe care îl achiziționați.

 

Această pagină de destinație ne ajută să urmărim cine vine la pagină și cât de eficiente sunt anunțurile noastre.

Este important să rețineți că ați blocat paginile dvs. de destinație personalizate din motoarele de căutare. Acest lucru se poate face printr-o editare simplă în fișierul dvs. "robots.txt" . Acesta este un pas important care va face ca urmărirea anunțurilor dvs. să fie mai fiabilă. Dacă permiteți companiei Google și Bing să trimită vizitatori neplătiți pe pagina dvs., este posibil să obțineți un fals sentiment al performanței paginii dvs.

Creați o chemare la acțiune - odată ce aveți un vizitator pe pagina dvs. de destinație, cum îl convertiți în plumb sau pe un client? Fiecare pagină pe care le trimiteți ar trebui să aibă o chemare clară la acțiune. Gândiți-vă la acest lucru cu atenție, deoarece este diferența dintre o vânzare și banii pierduți.

Îmi place să decid ce este rezultatul dorit "numărul unu" pentru fiecare pagină înainte de a crea o pagină de destinație. Pur și simplu întrebați-vă: "Ce vreau să facă cel mai mult?" Apoi creați pagina în consecință.

O chemare bună la acțiune va spune vizitatorilor dvs. exact ceea ce doriți să facă.

Totul de pe pagina dvs. ar trebui să împingă vizitatorii dvs. spre acțiunea pe care doriți să o ia. Fără a lua în considerare acest lucru, aruncați bani departe.

Utilizați testarea A / B - Este posibil să fi lansat pagina dvs., dar nu ați terminat încă. Efecturile mici și ajustările pot face o diferență uriașă în rata globală de conversie. Dacă ați urmat sfaturile de mai sus, trebuie să aveți pagina de destinație potrivită și urmărirea conversiilor pentru a face această sarcină foarte ușoară.

Testarea A / B este științifică în ceea ce privește testarea metodelor care funcționează cel mai bine. Când faceți o testare A / B, este important să efectuați o singură modificare, testabilă, de fiecare dată. De exemplu, puteți testa eficacitatea poziționării titlului sau a poziției butoanelor paginii dvs., dar nu și a celor două în același timp.

Prin testarea unei singure schimbări, veți putea vedea rezultate concludente despre ceea ce funcționează cel mai bine. Testarea A / B este un proces continuu, deci nu te opri. Continuați testarea și modificarea paginii dvs. S-ar putea să fiți surprins de ceea ce face cu rata globală de conversie.

Revizuiți rezultatele în mod regulat

Indiferent ce faceți, nu vă uitați la rezultate în fiecare zi. Această practică poate duce la modificări în afara mâinilor care sunt făcute prea grăbit. Cel mai bine este să așteptați, astfel încât analizele dvs. să aibă timp să acumuleze tendințe și informații corecte. Apoi stabiliți o perioadă de timp stabilită pentru revizuirea statisticilor și efectuarea modificărilor. Ar putea fi lunar, s-ar putea să fie săptămânal. Verificarea lunară este un plan bun pentru preluarea schimbărilor largi.

De asemenea, vă recomandăm să configurați foi de calcul pentru a urmări statisticile. Este mai ușor să rețineți tendințele și să înțelegeți ce vedeți când intri în analizele dvs. pentru a scoate numerele pentru foaia de calcul.

 

Utilizați foi de calcul simple pentru a urmări traficul de anunțuri primite.

Fiți pregătit să ucizi cuvintele cheie care sunt sub-performante. Rețineți că ratele de conversie sunt statisticile cele mai importante, nu clicurile. Clicurile pierde bani doar dacă nu fac ceva cuvenit pentru tine. Cu toată publicitatea plătită, în special cu AdWords, cu cât vă difuzați mai mult anunțurile, cu atât vor fi mai bune ratele și scorul de calitate. Acest lucru va fi valabil mai ales dacă vă bazați foarte mult pe testele A / B bune și vă îmbunătățiți în mod constant anunțul.

Stabiliți un buget și un plan pentru drumul lung

Acesta este un lucru pe care îl veți face pentru o vreme. Nu vă așteptați să fiți terminat într-o săptămână sau două. Trebuie să vă acordați timp și să vă perfecționați planul pentru obținerea celor mai bune rezultate. Din nou, tendințele cumulate și informațiile vă vor oferi o imagine mai clară. Dedicați-vă timp și fonduri pentru un studiu serios. Publicitatea online nu este o soluție rapidă, ci mai degrabă una care necesită răbdare și observație.