Cele mai bune metode de publicitate online

5 dintre încă cele mai bune metode de publicitate online online advertisingAnul trecut, veniturile din anunțurile publicitare au atins 31 miliarde de dolari. Q4 a înregistrat cel mai bun rezultat trimestrial cu 9 miliarde dolari, cu o creștere de 20% a cheltuielilor din aceeași perioadă din 2010.

Cifrele de la Biroul de publicitate pe Internet, care este asociația comercială pentru publicitatea online, au arătat:

  • 46,5% din cheltuieli au fost efectuate pe publicitatea de căutare pe site-uri precum Google
  • Aproximativ 8,1% se ocupa de publicitatea online clasificata
  • 34,8% a fost în publicitatea afișată, care include bannere și reclame video digitale.

5 dintre cele mai bune metode de publicitate online de astăzi

1. Site-uri web și bloguri

 Dacă doriți să obțineți cele mai bune de publicitate online, atunci trebuie să aveți un site web sau un blog. Majoritatea publicității online sunt orientate spre a direcționa oamenii spre site-ul dvs., un centru central, dacă doriți. Un procent mare de utilizatori de internet folosesc internetul drept alegerea lor preferată de a găsi informații despre bunuri și servicii. Site-ul sau blogul dvs. este o fereastră permanentă care este disponibilă 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.

Sfat: Doar având un site web sau un blog nu înseamnă că veți obține trafic, conduce, vânzări. Trebuie să fii 100% clar în ceea ce privește scopul blogului tău înainte de a începe.

2. Site-uri Social Media

Site-urile social media precum Facebook și YouTube încearcă în mod constant să-și mărească veniturile din publicitate. Ambele oferă detalii complete despre posibilitățile lor de publicitate pe site-urile lor web;

Facebook vă permite să selectați publicul după locație, vârstă și interese și să testați anunțuri simple, bazate pe imagine și text. Aceasta sugerează că companiile care fac publicitate pe Facebook pot:

  • Publicați propria pagină web
  • Creați cerere pentru produsele lor prin crearea de anunțuri relevante
  • Publicați un eveniment, cum ar fi lansarea unui produs sau aniversarea.

Plata se face fie prin "plata pe clic", fie prin "afișare" (vizitatorii văd anunțul dacă dau clic pe el sau nu). Puteți seta un buget zilnic care poate fi ajustat în sus sau în jos în orice moment.

  • YouTube

YouTube oferă o serie de resurse, cum ar fi "cum să" ghiduri și agenții de publicitate playbook-uri care vă va arăta exact cum să configurați și să difuzați cu dvs. prima dvs. campanie de marketing de succes.

Twitter, de asemenea, a anunțat recent că permite utilizatorilor să plaseze anunțuri auto-difuzate. 

Sfat: Orice publicitate pe rețelele de social media ar trebui să fie efectuată numai ca parte a unei strategii coordonate de social media. dacă încă nu sunteți sigur citiți acest lucru: 13 Motivele care utilizează mediile sociale pentru afaceri nu sunt negociabile

3. Bannere și publicitate grafică

Bannerele de afișare sau anunțurile bannere au fost prima metodă majoră utilizată pentru publicitatea online. Până în 2009, aceștia au scăzut la mai puțin de 23% din cheltuielile publicitare online, pe măsură ce plata pe clic sau publicitatea prin cuvinte cheie a devenit forța predominantă.

Afișează bannerele au merit și sunt bune pentru oferte speciale sau pentru întărirea unui brand. Anunțurile bannere sunt anunțuri mici, care apar în mod obișnuit în diferite forme de dreptunghi. Ele apar pe site-uri web și servesc ca un link direct la site-ul web al agentului de publicitate: când faceți clic pe un banner, browserul dvs. vă redirecționează instantaneu către acel site.

Popularitatea anunțurilor banner se datorează parțial faptului că acestea sunt simple de a produce și de a publica. Ele sunt de asemenea foarte măsurabile. În funcție de anunț și de producător sau de serviciu, agenții de publicitate pot calcula costul pe vânzare - aceasta este suma de bani publicitară care este cheltuită pentru a face o vânzare.

4. Plătiți pe clic (PPC) sau publicitate cu cuvinte cheie

Motoarele de căutare și multe site-uri (inclusiv site-uri de rețele sociale precum Facebook și YouTube) poartă anunțuri mici cu URL-uri încorporate. Când cineva face clic pe aceste anunțuri, compania care le-a pus acolo este taxată. Acest lucru este considerat de mulți ca fiind cea mai bună metodă de publicitate online de departe și a crescut într-o rată remarcabilă. Spre deosebire de publicitatea tradițională plătiți pe clic, utilizatorul este activat. Utilizatorii le plac, pentru că nu le costă nimic și o folosesc doar dacă există ceva care îi atrage.

Avantajul plății pe clic pentru agenții de publicitate este că aceștia plătesc doar pentru clicul real către site-ul lor. Cu alte metode de publicitate, atât offline, cât și online, nu aveți nicio idee despre cât va costa să atrageți fiecare vizitator. Un utilizator care face clic pe site-ul dvs. va fi probabil interesat de ceea ce aveți de spus, deoarece acești utilizatori caută în mod activ informații sau cercetează ceea ce aveți de spus, serviciul de produs sau oferta.

Cel mai mare agent de publicitate Pay Per Click este Google și au o bibliotecă vastă de informații disponibile pentru a putea merge pe proprietățile întreprinderilor mici prin procesul de lansare a unei campanii de succes a PPC. Google

Sfat: Asemenea promițătoare și la fel de interesante ca sunetele clienților instant, nu credeți că PPC este la fel de ușor ca sună! Există multe fațete diferite pe care trebuie să le țineți cont atunci când proiectați și implementați o campanie de succes a PPC. Care, dacă ignorați sau greșiți puțin, ar putea avea un impact semnificativ asupra investiției dvs.

5. Search Engine Optimization (SEO)

Odată cu creșterea imensă a companiilor care operează online și a vândut pe internet, a avut loc o creștere dramatică a concurenței dintre companii pentru a atrage vizitatorii pe site-urile lor. Atunci când efectuează cercetări, majoritatea oamenilor vor examina doar prima pagină a rezultatelor căutării și destul de des doar primele două sau trei.

Un articol despre motorul de căutare arată că 36,4% dintre oameni fac clic pe primul rezultat și doar 2,2% dau clic pe rezultatul numărul zece, ultimul rezultat din prima pagină.

Asigurați-vă că site-ul dvs. devine ridicat în rezultatele căutării este important pentru succesul site-ului dvs. Web. Există modalități de îmbunătățire a clasamentului motorului dvs. de căutare , iar optimizarea motorului de căutare este metoda de a face acest lucru.

 

Concluzie

Optimizarea motorului de căutare este o strategie pe termen lung care va necesita o atenție constantă. (Când site-ul dvs. începe să se deplaseze mai sus în clasament, cele pe care le înlocuiți vor încerca să-și recupereze terenul.)

Cele mai bune metode de publicitate online pot și vor fi cele mai bune dacă aveți, de fapt, un plan bun și bine gândit pentru campania dvs. publicitară; fie că este SEO sau social media. Simplul fapt este că, dacă te duci difuzate online, fără grija și atenția cuvenită ați putea ajunge cu o mare investește enorm de timp și / sau bani pentru puțină întoarcere.

Care sunt cele mai bune strategii sau metode de publicitate online pe care le utilizați pentru afacerea dvs.?