Web design atunci când nu ești un designer de site

Cum faci web design atunci când nu ești un designer de siteÎn functie de informații de astăzi, fiecare afacere de succes are nevoie de un site web - chiar și întreprinderile mici. Dar un site aspect profi nu trebuie să coste mii de dolari daca privim ofertele de preturi din piata cu atentie. Cu uneltele potrivite și câteva sfaturi de bază, chiar și un începător poate crea un site mare. Dacă vă întrebați cum vei proiecta un site web, atunci când nu e punctul forte al tău, aceste idei puteți să le păstrați, o sa exemplific unele greșeli comune.

Cum de a proiecta un site web: Elementele de bază

Gata pentru a afla cum de a proiecta un site web, dacă nu sunteți un designer de site-ul? Acesta se reduce la trei pași de bază:

  1. Secure hosting puternic.

  2. Alege un instrument de clădire site-ul web.

  3. Adăugați conținut.

Acum, să ne uităm la fiecare pas în detaliu.  Vedeti si articolul Sfaturi web design Bucuresti

 

1. găzduire puternic securizată

Pentru a crea un site web, trebuie să aveți mai întâi un loc pentru a pune site - ul respectiv ; aceasta se numește site - ul dvs. de găzduire. Ai nevoie , de asemenea , un nume de domeniu, sau URL - ul, astfel încât oamenii pot vizita site - ul. Există literalmente sute de opțiuni pentru site - ul ce , dar veți dori să vă asigurați că orice serviciu de găzduire pe care o alegeți face o treabă bună de a acoperi aceste baze:

  • Fiabilitate: Care este uptime de garantare furnizorului de hosting?
  • Depozitare: Cât de mult spațiu va aveți nevoie pentru fișierele site - ului dvs.? Sugestie: site - uri de comerț electronic mari și site - uri cu o mulțime de imagini ( de exemplu , site - uri de fotografie) au nevoie de o capacitate mai mare de stocare.
  • Lățime de bandă: Aștepți trafic intens? Asigurați - vă că planul dvs. de găzduire include lățime de bandă adecvată.
  • Scalabilitate: În cazul în care vârfurile de trafic, va scala furnizorul dvs. de găzduire servicii de găzduire pentru a obține contul pentru creșterea? Dacă nu, site - ul dvs. ar putea prăbuși.
  • Securitate: Acordați o atenție deosebită caracteristicilor de securitate incluse într - un plan de hosting, inclusiv monitorizarea 24/7 și protecție împotriva atacurilor DDoS.
  • Suport: Ce fel de suport tehnic vă puteți aștepta?

Planul de a vinde produse sau servicii de pe site - ul dvs.? Aici sunt factorii pe care veți dori să ia în considerare într - un plan de gazduire eCommerce .

O profundă reducere sau furnizor fără nume-ar putea ajunge să vă costă mii în timpii morți, fișiere pierdute, și servicii pentru clienți săraci.

Du-te cu o companie care este bine-cunoscut și stabilit.

2. Alegeți un instrument de construcție site

Odată ce dvs. de găzduire și numele de domeniu sunt stabilite, este timpul să dau seama cum de a proiecta un site web care va arata nu numai mare, dar să fie ușor de gestionat. Un pic de planificare înainte  la început , va fi mai ușor pentru a păstra un site actualizat, funcțional fără golirea unor cantități mari de timp.

All-in-one site-ul constructor

Pentru a obține un site web rapid, cu cunoștințe tehnice foarte puțin necesare, ia în considerare utilizarea unui constructor de site - ul ca GoCentral GoDaddy . Intuitiv, glisează-to-stil de interfață face ușor pentru a adăuga text și imagini, scheme de culori schimbare, chiar și configura paginile de produs , dacă aveți de gând să vândă on - line. GoCentral are un design mobil receptiv, iar cele mai multe planuri includ integrarea PayPal, SSL și built-in e - mail marketing  și de căutare instrumente de optimizare a motorului. Hosting si domeniu , de asemenea , sunt incluse în taxa lunară.

Iată un ghid pas-cu-pas pentru modul de a proiecta un site web folosind GoCentral într - o oră.

 

WordPress

Dacă ai un pic mai mult timp și sunt în căutarea unui site web pe care le puteți personaliza dorința inimii tale, ia în considerare utilizarea unui sistem de management al conținutului (CMS), cum ar fi WordPress.

Un CMS vă va permite să schimbați modul în care site-ul dvs. arată și să actualizeze conținutul (text, imagini, etc.) de pe site-ul dvs., fără a fi nevoie să vă faceți griji cu privire la codare sau principii de design avansate.

Pur și simplu de intrare ceea ce doriți pentru a prezenta, iar CMS are grijă de „cum“ pentru tine. Cel mai bun dintre toate, aici sunt mii de alți utilizatori WordPress, tutoriale și rețele de sprijin pentru a vă ajuta dacă aveți întrebări. Dacă te duci cu site - uri WordPress GoDaddy , veți primi un Asistent de pornire rapidă  care vă va ajuta să obțineți site - ul dvs. WordPress repede. Start Wizard Quick adună informații de bază despre afacerea dvs. și apoi folosește aceste date pentru a vă ajuta să alegeți o temă și popula conținutul de pe site - ul.

 

3. Adăugați conținut

După ce ați ales platforma de construcție site-ul, este timpul pentru a adăuga conținut. Tipul de conținut aveți nevoie va depinde de obiectivele dvs. pentru site-ul dvs., dar practic sunteți în căutarea la cinci pagini de bază:

pagina principala

Iată unde veți include lucrurile de sus vizitatorii trebuie să știe pentru a decide dacă sunt sau nu de a face afaceri cu tine. Creați un conținut care descrie pe scurt, dar puternic cine esti si ce ai de oferit, cu efecte vizuale care atrage atentia vizitatorilor.

  • Tagline: Descrieți afacerea într - o singură propoziție scurtă.
  • Call-to-action : Care este cel mai important lucru pedoriți vizitator să facă înaintepărăsi siteul dvs.?
  • Date de contact principale: Includeți pe drumul principal pentru clienții să vă contacteze.
  • Produse / Servicii: caracteristic una sau mai multe dintre produsele sau serviciile dvs., cu un link către o pagină Produse / Servicii dedicate pentru a afla mai multe.
  • Sign-up formă: Fă - l ușor pentru vizitatori să părăsească informațiile lor.
  • Mărturie / Trust insigna: Începeți să câștigați încrederea la prima vedere , prin includerea clienților și o recomandare sau insigna de încredere ( de exemplu , Better Business Bureau).

Produse pagina / Servicii

Iată unde vei rupe produsele sau serviciile, cu imagini și descrieri convingătoare . Include un video dacă este posibil. Bazat pe afacerea dvs., ar putea include , de asemenea , informații de stabilire a prețurilor, opțiunile de plată, informatii de transport maritim, precum și politica de returnare.

Despre pagina

Aceasta este o pagină dedicată pentru a spune povestea. S-ar putea include fotografii și / sau videoclipuri cu tine si / sau echipa ta în acțiune, o scurtă biografie, firme sau produse, premii și o recomandare standout de client.

pagina Marturii

Nimic nu inspiră încredere ca mărturii de la alți clienți satisfăcuți. Iată câteva sfaturi pentru a dezvolta marturii ale clientilor .

pagina de contact

Include metode pentru a vă contacta ( de exemplu , numărul de telefon, adresa de e - mail, adresa poștală). Dacă ai o locație fizică, încorporați o hartă. Obțineți strategii pentru crearea unei pagini de contact de mare aici .

Cele mai bune practici pentru proiectarea unui site web

Nu există reguli atunci când vine vorba de modul de a proiecta un site web; orice merge pe internet. Mari site - uri, cu toate acestea, au mai multe trăsături comune. Evitați greșelile comune și capcane de site - uri proaste. Indiferent dacă utilizați un all-in-one site - ul constructor sau un CMS si uita la teme , păstrați în minte următoarele sfaturi pentru rezultate foarte bune.

Păstrați-l curat si simplu

Ai auzit vechea zicala „mai puțin este mai mult.“ Când vine vorba de site-uri cu aspect profesional, acest lucru este destul de des cazul. Decideți ce informații este cel mai important pentru utilizatorii dvs. și să se concentreze pe transmiterea mesajului că pe pagina de start. Informații suplimentare pot fi plasate pe alte pagini și legate de pe pagina principală.

Păstrați site - ul de la căutarea prea ocupat sau confuz la prima vedere; Mesajul trebuie să fie clar pentru un vizitator în primele 10 secunde . Nu vă fie teamă de a utiliza spațiile libere și limita - te la una sau două fonturi clare pe  tot parcursul site - ului.

Decide cu privire la o paletă de culori și pentru a limita site-ul pentru aceste culori, mai degrabă decât folosind un întreg curcubeu de nuanțe.

The Rubik's Cube is a 3D twisty puzzle. Learn the beginner's solution method memorizing only a few algorithms.

 

Walmart.com folosește doar trei culori principale - albastru, auriu și alb - și face o bună utilizare de spații albe între imagini pentru a păstra un aspect curat și simplu.

Clare, ușor de utilizat de navigare

Dacă doriți ca utilizatorii să exploreze site-ul dvs., aveți nevoie pentru a face mai ușor pentru ei pentru a naviga.

Păstrați meniurile de navigare proeminent și ușor de găsit pe site.

Asigurați-vă că opțiunile sunt clare și intuitive. Utilizați sub-meniuri pentru grupuri de pagini similare împreună fără gruparea toate opțiunile pe o singură linie.

John Deere Site - ul folosește doar câteva opțiuni clare cu privire la meniul principal, cu elemente similare legate în sub-meniuri.

Din nou, conținutul contează

Acest lucru ar putea părea evident, dar ceea ce spune site-ul dvs. este la fel de important ca și cum se spune.

Un site cu un aspect nu va ajuta afacerea dvs. să crească în cazul în care conținutul nu este relevant.

Asigurați - vă că copia dvs. prezintă informații utile și exacte despre afacerea ta. Acesta ar trebui să reprezinte actuale practici, politici, prețuri, etc. - și să fie de ajutorpentru clienții dumneavoastră.

Scrieți textul într - un limbaj clar, natural, mai degrabă decât încercarea de a umple fiecare paragraf cu cuvinte cheie. Păstrați aceste informații actualizate; examinați copia periodic și să revizuiască după cum este necesar.

Utilizați imagini  pentru a face site - ul mai atrăgătoare, dar nu merg peste bord; prea multe imagini pot fi copleșitoare și confuze. Un număr foarte mare de imagini ar putea determina utilizatorii să părăsească site - ul dvs. prin cresterea timpilor de încărcare a paginii .

Utilizați imagini într-un mod care creează un vizual atrăgătoare și nu distrage atenția de mesajul.

eMeals.com explică în mod clar produsul lor și modul în care funcționează într -un limbaj clar, simplu. Imaginile sunt relevante pentru subiect și utilizate pentru a completa textul.

Asigurați-vă informații de contact clare și accesibile

Nu contează cât de mult informațiile pe care le pune pe web, scopul final este de a obține clienților să vă contacteze. Fă-l ușor pentru ei de a posta în mod clar informațiile de contact.

Acest lucru va arata altfel pe site-uri web în funcție de afacerea ta. Unii vor avea nevoie doar o adresă de e-mail și / sau numărul de telefon pentru a ajunge la clienții lor. Altele pot avea o locație de cărămidă și mortar și doresc să posta o adresă. Dacă aveți o locație fizică, integrând o hartă în site-ul dvs. poate fi util.

Un alt sfat util pentru furnizarea informațiilor dvs. de contact este de a utiliza o schemă de marcare . Acest lucru nu contează cu adevărat pentru utilizatori, dar motoarele de căutare utilizează aceste informații pentru a localiza afacerea dvs. în rezultatele căutării locale. Nu este un coder? Să nu vă faceți griji! Există chiar și generatoare de scheme  pentru a crea codul pentru tine. Doar includ codul generat în subsolul site - ul dvs. și face mult mai ușor pentru potențialii clienți să vă găsească.

Microsoft face ușor să le contactați , făcând clic pe fila Asistență din meniul principal. Toate opțiunile de contact / de sprijin sunt clar listate pe pagină.

Proiectare pentru SEO

SEO standuri pentru pptimization motor de căutare. Un site cu rezultate bune SEO va rang mai mare în rezultatele de la motoarele de căutare, precum Google si Yahoo.

Nu aveți dreptul să cred că SEO este important pentru o afacere mică, dar poate fi o modalitate foarte bună de a crește traficul organic .

Când te gândești la considerente de SEO de la început, vă puteți da seama cum să construiască un site web care culege beneficiile de SEO , fără a necesita timp și resurse suplimentare pe termen lung. Din nou, un CMS ca WordPress face acest lucru ușor prin utilizarea de plugin - uri , cum ar fi Yoast SEO .

sensibilitate

Mult timp plecat sunt zilele în care au cunoscut un utilizator ar vizita doar site - ul de pe computerul lor. Clienții de astăzi vor vedea site - ul de la orice număr de dispozitive, de la telefoane mobile și tablete la laptop - uri și monitoare desktop cu ecran lat. Atunci când se analizează modul de a proiecta un site web, asigurați - vă că te gândești , de asemenea , despre faptul că capacitatea de reacție site - ului .

Ai nevoie pentru a pune un picior bun cu nerăbdare orice potențialilor clienți, indiferent de dispozitivul pe care o folosesc pentru a vedea site-ul.
Vizitați Apple.com de pe desktop sau telefonul - nu contează. Site - ul arată excelent de pe orice dispozitiv.

Compatibilitate cross-browser

La fel ca tine nu știe ce dispozitiv utilizatorii ar putea fi utilizați, nu știți ce browser-ar putea alege. Verificați site-ul dvs. de la mai multe browsere pentru a se asigura că arată la fel pe fiecare. În timp ce nu trebuie să-și petreacă timp și efort pe fiecare browser-ul este posibil, este o idee bună pentru a verifica Big 5: Firefox, Safari, Chrome, Edge și Opera (Microsoft a întrerupt suportul pentru Internet Explorer, dar poate doriți să verificați IE, de asemenea).

New York Times site - ul arata aceleasi pe mai multe browsere, asigurând o experiență curată pentru vizitator , indiferent de ceea ce le folosesc. Prezentată aici este site - ul pe Firefox, Safari și Chrome.

Cu un pic de chibzuire și de planificare avansată, puteți crea un site care va fi un atu pentru afacerea dvs. mici - chiar și atunci când nu au nici o idee despre cum să construiască un site web!