Reputatia online din review-uri, comentarii

Realizare site cu reputație review uri modul în care sunteți văzut onlineStatisticile statistici on-line se schimbă regulat, această listă actualizată de statistici va fascina și ar putea chiar să te sperie.

Reputația și caracterul sunt diferite. Reputația este ceea ce oamenii se gândesc la tine sau la brandul tău, caracterul sunt calitățile reale pe care le ai sau pe care le deții.

O stea în plus pe un site de recenzare poate valora sute de mii de dolari

Toți cei din lumea modernă, de la indivizi la întreprinderi și organizații publice, au două identități: cea care există în viața reală și cea care trăiește online . Reputația dvs. online poate fi incorectă, scânteind peste noapte mai repede decât un client nemulțumit poate lovi butonul "trimite" pe un site de recenzare. Aceste statistici de reputație pe internet vă vor ajuta să înțelegeți mai bine peisajul online, astfel încât să vă puteți concentra resursele în direcțiile care contează cel mai mult.

Acum, mai mult ca niciodată, oamenii se uită la internet pentru a obține informații și a formula opinii despre oameni și afaceri. Cu puțini utilizatori care percep mai jos primele trei rezultate care apar într-o interogare de căutare, primele impresii sunt chiar mai importante online decât în viața reală. Vă lipsesc șansa de a face un impact pozitiv asupra liliecii și nu veți mai avea niciodată altă șansă.

În lumina puterii internetului de a vă distruge reputația, aici sunt opt dintre cele mai semnificative statistici de gestionare a reputației online și sfaturi privind modul în care puteți utiliza aceste informații pentru a vă forma mai bine imaginea.

64% dintre oameni au încredere în motoarele de căutare pentru cercetare

Barometrul 2017 Edelman Trust arată că 64% dintre respondenții din întreaga lume au încredere în motoarele de căutare online atunci când efectuează cercetări asupra unei afaceri.

De fapt, studiul a constatat că internetul a fost votat în unanimitate ca prima sursă de informații pentru știri, informații generale despre afaceri sau pentru a confirma sau valida zvonuri. În plus, încrederea în formele tradiționale de media a scăzut.

 

Rezultatele AutoComplete afectează brandurile?

Imaginea dvs. de motor de căutare depășește clasamentul dvs. pe pagină. Chiar și răspunsurile " auto-complete " care apar în Google pot oferi clienților noștri pauză - sau inspirați-le să afle mai multe despre dvs. Este important să gândiți (și căutați) cum ar fi clienții dvs., pentru a determina care este prezența dvs. online despre dumneavoastră.

Google controlează 77,98% din traficul motorului de căutare

Google controlează 77,98% din traficul de căutare de pe desktop, în timp ce Bing înregistrează mult mai mult în urma, la doar 7,81%, potrivit datelor de la Net Market Share .

Fiecare motor de căutare are propriul său algoritm unic care determină relevanța, autoritatea și, în totalitate, clasamentul dvs. pentru o anumită interogare de căutare. Nuanțele algoritmilor sunt în mare parte necunoscute (și motoarele de căutare trebuie să păstrați așa), dar cel mai bun pariu este să vă concentrați eforturile pe îmbunătățirea clasamentului cu Google. Acestea fiind spuse, nu puteți ignora cu exactitate celelalte motoare de căutare - 7,81% ar putea părea un număr mic, dar nu și atunci când luați în considerare cât de mulți oameni caută zilnic.

91% dintre consumatorii din America de Nord citesc recenzii online pentru a afla despre o afacere

Un procent masiv de 91% dintre consumatorii din America de Nord citesc recenzii online pentru a afla despre o afacere. Potrivit unui BrightLocal Revista Consumer Review, pentru mai bine sau pentru mai rău, majoritatea consumatorilor verifică: Google Reviews, Yelp și alte sisteme de feedback ale clienților, pentru a obține mai multe informații despre companii. Consumatorii iau în considerare frecvent ceea ce scriu ceilalți despre o marcă, produs sau serviciu, pentru a determina dacă este bună sau nu.

60% dintre consumatori declară că recenziile negative le-au îndepărtat

Studiul arată că 60% dintre consumatori se întorc după ce au citit recenziile negative, deci aceasta înseamnă o pierdere imensă potențială pentru companiile afectate.

Care este procentajul consumatorilor care acționează asupra recenziilor pozitive?

Un colosal 74% dintre consumatori au încredere mai mare într-o companie dacă citesc comentarii copleșitoare și pozitive. În schimb, cercetarea arată că 60% dintre respondenți au declarat că recenziile negative au făcut ca aceștia să nu vrea să utilizeze o afacere. Mai mult, recenziile care au dat doar 1 sau 2 stele nu au reușit să convertească 86% dintre potențialii clienți. În mod evident, acest scenariu este o pierdere majoră, în special pentru întreprinderile nou-înființate, care au nevoie de impulsul inițial pentru a-și scoate afacerile de pe teren.

Recenzile recente sunt luate mai serios

Raportul arată, de asemenea, că consumatorii se îmbunătățesc mai bine în clasificarea recenziilor reale din partea falsului și sunt mult mai probabil să facă o recapitulare recentă în serios decât cea mai veche. Consumatorii se vor prinde atunci când întreprinderile angajează persoane să scrie recenzii false sau să recurgă la alte mijloace automate, neecologice de cultivare a unei reputații pozitive. Doar recenzii autentice va face.

Wikipedia se situează pe prima pagină pentru mai mult de 50% din toate cuvintele cheie.

Wikipedia, cea mai mare enciclopedie online din lume, se situează pe prima pagină pentru mai mult de 50% din toate cuvintele cheie. Acest lucru se datorează faptului că este unul dintre site-urile cele mai frecventate și din ce în ce mai de încredere. De asemenea, are o viteză rapidă de SEO și un conținut de cea mai bună calitate, care este de obicei referit la surse de înaltă calitate, oferindu-i autenticitate. Datorită acestui statut, orice informații inexacte sau negative despre dvs. sau compania dvs. pe Wikipedia reprezintă un risc major de reputație. Un raport al templului Stone afirmă că o pagină Wikipedia se află în top zece căutări pentru mai mult de jumătate din toate căutările efectuate, deci este imperativ ca o strategie de gestionare a reputației să aibă întotdeauna un plan Wikipedia intrat în ea.

Recrutarea în societate a crescut mai mult de 54%

În cazul persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, recrutarea online este serios în creștere în departamentele de resurse umane, în creștere cu 54% în ultimii cinci ani, potrivit unui raport SHRM . În momentul de față, aproape toate companiile recrutează într-o formă sau alta, și după cum trece în fiecare an, se preconizează că se va concentra și mai mult.

În timp ce cea mai mare parte a recrutării sociale este realizată prin intermediul LinkedIn: 73% dintre companii consideră că acesta este cel mai eficient site pentru găsirea de candidați calificați, nu sunt doar site-urile specifice locurilor de muncă pe care companiile le caută. 66% dintre aceștia declară că recrutează prin Facebook, iar 53% declară că recrutează prin Twitter. După cum sugerează statisticile, majoritatea companiilor recrutează prin mai multe site-uri.

69% dintre solicitanții de locuri de muncă ar face o ofertă de la o companie cu probleme de reputație

Da, cu siguranță poate. Companiile trec peste potențialii angajați în funcție de lucrurile pe care le văd online, indiferent dacă sunt corecte sau nu. În prezent, managerii de angajare petrec mult mai mult timp on-line în căutarea potențialilor candidați, prin urmare este inevitabil ca aceștia să întâlnească orice poate fi negativ sau incriminator. Aceasta înseamnă că paginile dvs. Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest și YouTube trebuie să fie la fel de lustruite și profesionale ca și pagina dvs. LinkedIn, dacă doriți să apelați la manageri de angajare.

Mai mult decât atât, persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă nu sunt singurele afectate de dependența sporită de mediile sociale. De asemenea, curge și în cealaltă direcție. Potrivit unui sondaj al Responsabilității Corporative / Allegis Group Services , 69% dintre persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă ar reduce oferta unei companii cu o reputație slabă online, chiar dacă ar fi șomere. În acest scop, este clar că păstrarea unui buzunar pozitiv, profesionist și social în jurul mărcii dvs., fie că este vorba de afacerea dvs. sau de identitatea personală, vă poate deschide uși și oportunități pentru dvs.

Conținutul social media influențează puternic deciziile cumpărătorilor

Social media a devenit o mare parte din viața oamenilor și nu mai este dominată de tineri. Acum este popular cu oameni de toate vârstele; și potrivit lui Pew Research , 69% dintre adulți utilizează acum cel puțin un site de social media. Datorită acestui volum imens de traficul social, consumatorii obișnuiți menționează brandurile o colosală de 90 de ori pe săptămână.

Firește, oamenii acordă o atenție deosebită posturilor sociale de la prieteni. Și cu consumatorul mediu care menționează branduri de 90 de ori pe săptămână prietenilor, familiei și colegilor, nu puteți subestima niciodată necesitatea de a oferi experiențe pozitive. Efectele cauzate de mass-media socială și abilitatea copleșitoare de a difuza experiențe personale la un număr mare de oameni, acordă o importanță deosebită monitorizării social media ca parte a planului dvs. de management al reputației.

Consumatorul mediu menționează mărcile de 90 de ori pe săptămână

Există informații contradictorii cu privire la faptul că consumatorii au mai multe șanse de a împărtăși experiențe pozitive sau negative pe Facebook, Twitter și alte platforme sociale (cercetarea sugerează că este vorba despre egal), dar un lucru este sigur: oamenii acordă o atenție deosebită posturilor sociale de la prieteni . Și cu consumatorul mediu care menționează branduri de 90 de ori pe săptămână prietenilor, familiei și colegilor, nu puteți subestima niciodată necesitatea de a oferi experiențe pozitive. Efectul de rupere cauzat de mediile sociale și capacitatea sa de a difuza experiențe personale la un număr mare de oameni acordă o importanță deosebită monitorizării social media, ca parte a planului dvs. de management al reputației.

Distribuirea conținutului bun la fel de important ca și eliminarea rău

Conform unui raport al comunității Marketing LinkedIn din 2014, primele trei lucruri care fac eficiența conținutului sunt relevanța publicului, implicarea în povestiri și scrierea care inspiră acțiuni . Pur și simplu nixing conținutul rău nu va face - trebuie să împingeți conținut de calitate pentru a capta atenția clienților și să păstreze imaginea mărcii dvs. pozitive și relevante.

87% magazin de comparație de fiecare dată

Da, un număr foarte mare de oameni întotdeauna magazin de comparare. Potrivit lui Mckinsey , 87% dintre oameni fac cumpărături comparative pentru fiecare achiziție pe care o fac și fac cumpărături pe mai multe canale.

Clienții magazin multe canale

Dezvoltarea reputației mărcii se bazează în mare măsură pe capacitatea dvs. de a ajunge la clienți cu conținut convingător prin intermediul mai multor canale. Cu alte cuvinte, lipirea doar cu publicitatea plătită nu te va face prea departe. În schimb, ratați reputația dvs. online accesând utilizatorii de internet în mod inteligent și pe cât mai multe canale posibil.

Nu vă lăsați intimidați de peisajul în continuă schimbare al comportamentului uman online. Cu un ochi asupra tendințelor în comportamentul utilizatorilor și a unui partener cu experiență în managementul reputației, care vă susține, puteți să dezvoltați încrederea și respectul pentru identitatea dvs. online și, în consecință, și pentru cel offline.

La Reputation X, creăm un plan personal de protecție a reputației pentru fiecare client, care utilizează cele mai recente tactici atât în SEO, cât și în cel social. Deoarece abordarea noastră este mai degrabă organică decât automată, strategiile de gestionare a reputației clienților noștri îndurau pe măsură ce algoritmii Google se schimbau în timp.

Tags: